|
|
Eide
|
|
|
Kishna lijkt met alle blessures een zekerheidje de aankomende weken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:29 schreef Eide het volgende:[..] Vond ze niet bteer in het begin, maar het was voetbal wat hen beter ligt dan ons. Rond de 1-0 had ik zelfs het idee dat Ajax de wedstrijd wel zo'n beetje onder controle had. Meer balbezit, wat aanvalletjes en toen die tegengoal. Daarna was het dramatisch en is het pure individuele klasse dat de 1-1 valt. Tempo tussen de 1-0 en 1-1 was tergend traag, afwachtend en inspiratieloos. Klaassen is nauwelijks aanspeelbaar en Serero lijkt niet open te durven draaien. Voorin haalt alleen Kishna een acceptabel niveau. Veltman heeft het enorm zwaar. Verder halen Moisander, Van Rhijn en Blind hun niveau wel maar dat is te weinig. Vind Poulsen trouwens een prettige wedstrijd spelen tot nu toe. Ben geen fan van de man maar speelt degelijk en op zeker. Het oogt alleen allemaal zo traag. Ik vond ze feller. Ze creëerden ook amper wat maar had wel het gevoel dat de eerste goal voor hun zou zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat vind ik dan weer niet erg ;) Wat is hij nu al sterk zeg |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet nu alles laten zien wat ze kunnen. Misschien wordt het toch weer 3 punten. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Was na mijn mening geen gele of rode kaart, omdat Poulsen voor de bal ging. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gaan we weer... Succes boys |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ooooo wat een bal van Klaassen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan gaan die kakkerlakken acteren en ben ik blij dat daar Kuipers loopt. Hij ziet het daar allemaal heel erg goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het wordt een opgefokt sfeertje |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Toch moet Ajax NU gaan oppassen!!!! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Daarom zijn het ook kakkerlakken |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De eerste 10 in de 2e helft was Ajax wel de betere ploeg, maar de wedstrijd begint nu echt harder en harder te worden. Tot nu toe vind ik Kuipers de wedstrijd wel goed fluiten, moet ik eerlijk zeggen. Dat kunnen we vaak niet van andere scheidsrechters zeggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Slordig en slecht na rust. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Toch heb ik nu wel het gevoel dat we deze westrijd gaan winnen....
...hoewel....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Kishna maakt de winnende:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax roept ellende over zich af |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan is het ingekakt, krijgt feyenoord wat tijd en kom je gewoon onder druk omdat het lijkt alsof iedereen het wel prima vindt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup. Missen nu absoluut felheid en zuiverheid. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die badkuip lijkt trouwens een graftombe zeg, man wat is het daar stil. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het is waar dat Ajax niet optimaal en verzorgt voetbal speelt. Het is nu een kwestie van wachten tot de 85e minuut, om te kijken wie de winnende goal gaat maken. Ik hoop dat Kishna dat gaat doen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Denkt dat de vermoeidheid toe begint te slaan. Komen er amper meer uit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Ajax slapjes en/of vermoeid ogen. Gaat weinig van uit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Yes 1-2. We missen Schöne heel erg, vindt ik persoonlijk. Het lijkt wel een rotzootje daar in De Kuip. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Okay dan, zitten ze allemaal te doemdenken... pats. Leuk voor Veltman want hij heeft het moeilijk zat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer Kishna in de actie vooraf. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zei al; we winnen met 1-2........en Ajax is opnieuw de grote winnaar van het weekeinde. Je zult maar Feyenoord supporter zijn! Ik zou een andere hobby gaan zoeken.... |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Kut pelle met zijn elleboog. Was rood. Wat een grafitaliaan is het ook |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:00 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zei al; we winnen met 1-2........en Ajax is opnieuw de grote winnaar van het weekeinde. Je zult maar Feyenoord supporter zijn! Ik zou een andere hobby gaan zoeken.... Het is nog niet afgelopen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gadverdamme, vieze huichelaar.... daar komen die 4 wedstrijden schorsing voor Pelle. Elleboogstoot, prima in beeld, schorsen en lang ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit was smerig van Pelle. Hopelijk dit keer geen scenario zoals vorig jaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies pietje. Hou gewoon me hart daar vast in De Kuip. Gebeurd altijd wat daar! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat noemen ze een keeper proberen uit te schakelen. Wat een lul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waar we normaal tig kansen nodig hebben zijn we nu dodelijk effectief! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Snap wissel kishna niet maar ja. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, hierna is Pelle er voorlopig niet meer bij. Dag feyenoord, Te Vrede ook al over de schreef. Wat laten zij zich kennen zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit was echt rood voor Te Vrede. Smerig zeg. Durft hij hem niet te geven of wat? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:07 schreef Eide het volgende:Ach, hierna is Pelle er voorlopig niet meer bij. Dag feyenoord, Te Vrede ook al over de schreef. Wat laten zij zich kennen zeg. Ieder jaar. Hadden met 9 man moeten staan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het lijkt erop dat we de 3 punten weer binnen hebben. Tegen wie moet Ajax volgende week ? Is dat niet FC Twente ????
Met die 3 punten nog eens erbij, zitten we dan wel heel erg dicht tegen de kampioenschap aan. Dat zou geweldig zijn, natuurlijk. Dat is dan weer Champions Leaguevoetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooruit blijven verdedigen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:12 schreef nieuwe ajax het volgende:Het lijkt erop dat we de 3 punten weer binnen hebben. Tegen wie moet Ajax volgende week ? Is dat niet FC Twente ???? Met die 3 punten nog eens erbij, zitten we dan wel heel erg dicht tegen de kampioenschap aan. Dat zou geweldig zijn, natuurlijk. Dat is dan weer Champions Leaguevoetbal. thuis tegen Cabuur... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat roze doet'm het toch. Ik zeg volgende keer ook roze shirts!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:12 schreef nieuwe ajax het volgende:Het lijkt erop dat we de 3 punten weer binnen hebben. Tegen wie moet Ajax volgende week ? Is dat niet FC Twente ???? Met die 3 punten nog eens erbij, zitten we dan wel heel erg dicht tegen de kampioenschap aan. Dat zou geweldig zijn, natuurlijk. Dat is dan weer Champions Leaguevoetbal. Uit me hoofd,
Volgende week Cambuur thuis (weet ik zeker) NAC uit Twente thuis
eigenlijk nog RKC er tussen maar is uitgesteld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Loetje -- |
|
|
|