|
|
Aartus
|
|
|
Feyenoord-trainer Ronald Koeman had na afloop van het treffen met FC Twente geen goed woord over voor Serdar Gözübüyük. Volgens de oefenmeester had de arbiter een negatieve invloed op de wedstrijd, die uiteindelijk in een 2-2 gelijkspel eindigde.
"Ik moet me inhouden. Het is een schande wat de scheidsrechter en zijn assistenten hebben laten zien. Eerst moet de scheidsrechter al een penalty en een rode kaart geven aan de keeper (Nick Marsman, red.), maar dat durft hij niet. Hij had Lex Immers vast bij zijn bovenbenen", liet de woedende Koeman weten aan FOX Sports.
Lange tijd leek Feyenoord de wedstrijd te winnen, maar in de vijfde minuut van de blessuretijd maakte Cuco Martina de gelijkmaker. Volgens Koeman stond Luc Castaignos buitenspel toen Martina uithaalde. "Die stond nota bene naast Erwin Mulder. De scheids is niet capabel om te fluiten. Wij moeten dit slikken, maar het ligt niet aan ons", besluit hij.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/236695/Koeman_witheet:_De_scheidsrechter_is_niet_capabel_om_te_fluiten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2uBHyNp9A |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Feijenoord verliest een keer door benadeling van de arbitrage.De laatste jaren in de kuip werd FC Twente er verschillende keren ingefloten.Toen hoorde je geen Feijenoorder.En nu alleen maar jankie jankie.Feijenoorders...Denk alleen maar even aan Roelof Luinge en Dik Jol.Zo maar even 2 namen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik durf gerust te stellen dat van alle clubs Feijenoord t meeste de scheidsrechter mee heeft.Alleen in de kuip scheelt dat al 6 punten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat penalty's de laatste jaren is dat zeker zo. Feyenoord krijgt er meer mee dan wie dan ook..
Overigens is het zo dat iedere club er last van heeft.. Uiteraard is het normaal dat je daar even flink over klaagt, maar je mag er niet te lang bij stil blijven staan.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:19 schreef remco k het volgende:Wat penalty's de laatste jaren is dat zeker zo. Feyenoord krijgt er meer mee dan wie dan ook.. Overigens is het zo dat iedere club er last van heeft.. Uiteraard is het normaal dat je daar even flink over klaagt, maar je mag er niet te lang bij stil blijven staan.. Aan t eind van de rit.Hebben we net zo vaak voordeel gehad als nadeel.Dat is voetbal.Ja je hebt gelijk we hebben er even veel last van.Of gemak zo als vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:25 schreef Aartus het volgende:[..] Aan t eind van de rit.Hebben we net zo vaak voordeel gehad als nadeel.Dat is voetbal.Ja je hebt gelijk we hebben er even veel last van.Of gemak zo als vandaag. Maar geef een ieder wel ff de tijd om er boos over te zijn..
Het meest irritante is nog wel dat men niet in het voordeel van Twente floot maar in het voordeel van Ajax volgens veel mensen, echter vergeet men even dat als Twente had gewonnen dat ze dan Feyenoord hadden uitgeschakeld en zelf er heel goed voor hadden gestaan.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:29 schreef remco k het volgende:[..] Maar geef een ieder wel ff de tijd om er boos over te zijn.. Het meest irritante is nog wel dat men niet in het voordeel van Twente floot maar in het voordeel van Ajax volgens veel mensen, echter vergeet men even dat als Twente had gewonnen dat ze dan Feyenoord hadden uitgeschakeld en zelf er heel goed voor hadden gestaan.. Tis hoe dan ook voor twente en feyenoord kut en ajax is de lachende derde in deze. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik keek net even de beelden terug bij de 2-2.Op t moment dat Martina schiet staat Castaignos nog op 1 lijn.Pas na t schot stapt Feijenoord uit.Dus geen buitenspel.De overtreding van Marsman op Immers was duidelijk rood.Ach volgende week in de kuip fluit Wiedemeier.Dus je raad t al. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De arbitrage.. ach ja, soit. Is gebeurd, was ook verontwaardigd maar nu vizier op volgende week. Ajax inderdaad de lachende derde, wij voelen ons genaaid en Twente heeft echt 1 punt Gewonnen. Wat ik dan nog het ergste vind is dat een berg van onze spelers onterecht de kat krijgt achteraf. er waren er zeker een paar knudde ( Schaken) maar het grootste deel van die van ons legde ondanks de tegenwerking een prima partij op de mat en heeft Twente toch even wakkergeschud dat jullie ook niet onaantastbaar zijn. Vooraf werd het tenslotte toch gezien als een A,B,C tje niet ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feijenoord is gewoon genaaid door die turk....hoe je het ook wend of keert als je dat niet ziet....ga dan lekker schaatsen kijken Ik ben een Ajacied voor degene die dat niet weten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:12 schreef tomson het volgende:De arbitrage.. ach ja, soit. Is gebeurd, was ook verontwaardigd maar nu vizier op volgende week. Ajax inderdaad de lachende derde, wij voelen ons genaaid en Twente heeft echt 1 punt Gewonnen. Wat ik dan nog het ergste vind is dat een berg van onze spelers onterecht de kat krijgt achteraf. er waren er zeker een paar knudde ( Schaken) maar het grootste deel van die van ons legde ondanks de tegenwerking een prima partij op de mat en heeft Twente toch even wakkergeschud dat jullie ook niet onaantastbaar zijn. Vooraf werd het tenslotte toch gezien als een A,B,C tje niet ? Dat ontken ik ook niet Tomson.Heb ik toch gezegd op t Feijenoord forum.Jullie hebben ons vandaag een lesje gegegeven.Dat geef ik gelijk toe.En ik geef toe dat ik had verwacht dat we jullie even van de mat zouden vegen.T was andersom wij kregen een lesje. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Feijenoord is gewoon genaaid door die turk....hoe je het ook wend of keert als je dat niet ziet....ga dan lekker schaatsen kijken Ik ben een Ajacied voor degene die dat niet weten Ajacied?nee dat wist ik niet. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Feijenoord is gewoon genaaid door die turk....hoe je het ook wend of keert als je dat niet ziet....ga dan lekker schaatsen kijken Ik ben een Ajacied voor degene die dat niet weten Zit niet te zeiken nenam je bent allang blij dat het zo is gelopen en dat je een neus was wist ik al |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hoelang houd hij die klep los ben zeer benieuwd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Feijenoord is gewoon genaaid door die turk....hoe je het ook wend of keert als je dat niet ziet....ga dan lekker schaatsen kijken Ik ben een Ajacied voor degene die dat niet weten Weet iedereen wel hoor. Er komt hier verder toch geen hond :) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Jij bent hier toch ;-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah als je voor de moffen of de joden bent heb je dat probleem niet hea? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: heb je de ziekte verspreider ook weer ben je weer onder de steen weg gekropen rat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Arme Twente supporters..dat zijn joden en moffen tegelijk.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Moffen vergasten joden dus jou spreuk gaat niet op kakkie |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: the menage..Profiel een oostenrijker Happel.Hitler was ook een oostenrijker...1+1=2. The Menage de enige echte mof!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das jouw visie. Ik heb altijd geleerd dat Twente een deelstaat is en verders is iedereen een jood behalve wij.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Als je een gebrek aan argumenten hebt ga je schelden.Zielig volk |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 00:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das jouw visie. Ik heb altijd geleerd dat Twente een deelstaat is en verders is iedereen een jood behalve wij.. Zielig..Jankmuil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je moet het niet aandikken Aartus het is al erg om voor Twente te zijn.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 00:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das jouw visie. Ik heb altijd geleerd dat Twente een deelstaat is en verders is iedereen een jood behalve wij.. op die school waar jij geleerd hebt hadden ze geen geschiedenis boeken geen geld voor |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
aart ben je ook boos op mij je reageert niet op mij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen idee, ik spijbelde..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal ik op je reageren dan maar arme jongen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hahahaha...T ergste je zal maar een zeeuw zijn.Met al dat inteeld. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nee zit niet op een kakkie te wachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, zijn er best veel ja, maar die komen alleen als vakantie hebben die Duitsers.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Boos op jouw?Ben je van de pot gerukt.Tuurlijk niet..Wij tukkers hebben 3 punten.Tegen de zin van de kakkies hahahahahahahhahahahahhahahahhahahahahahahah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 00:28 schreef Aartus het volgende:[..] Boos op jouw?Ben je van de pot gerukt.Tuurlijk niet..Wij tukkers hebben 3 punten.Tegen de zin van de kakkies hahahahahahahhahahahahhahahahhahahahahahahah. Ergens is ie de weg kwijtgeraakt.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 00:28 schreef Aartus het volgende:[..] Boos op jouw?Ben je van de pot gerukt.Tuurlijk niet..Wij tukkers hebben 3 punten.Tegen de zin van de kakkies hahahahahahahhahahahahhahahahhahahahahahahah. 1 punt aart was het maar 3 punten had ik beter geslapen vanacht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal,ie een blaastest doorstaan? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zeeuwse inteeld je weet wel.Gereformeerden neuken alleen maar onder elkaar als de gordijnen dicht zijn.AMEN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee 3 .De kakkies hadden meer verdiend.Dus ik tel t voor 3. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: aart heeft niet gedronken als je dat bedoeld was een schrijf fout kan iedereen gebeuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoewel Zeeuws Vlaanderen heb ik mijn twijfels bij. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zeggen alle gereformeerden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar die moet je niet geloven man.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Altijd nog beter dan totaal geen logica. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: iik snap hem niet wij hebben er toch geen drie punten bij maar maar 1 punt |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Voor de kakkies voelt dit als 3 verliespunten. |
|
|
|