BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer minimaal zes weken eruit + updates andere blessures

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 24 februari 2014 - 17:19
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fischer minimaal zes weken eruit (Ajax Clubsite)

Loetje
 Loetje - maandag 24 februari 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Viktor Fischer gaan we 6 weken missen.
De man in vorm, Lasse Schöne zal er in de komende wedstrijden niet bij zijn.
Thulani Serrero zal er niet al te lang uitliggen.
Nicolai Boilesen zie ik voorlopig ook niet terugkeren.

We missen zo aan het einde van het seizoen toch de nodige spelers. Net op een moment dat het echt belangrijk wordt.
Wat verwachten jullie, gaat het impact hebben op de prestaties?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Als Kishna zo blijft presteren zie ik met name problemen voor Groenendijk die z'n spits kwijt is :) Lullig voor Fischer maar als Schone vrij rap terug is heeft Ajax met Bojan, De Sa, Kishna en Schone afdoende opties op de flanken.

Misschien krijgt Fischer zo ook wel wat tijd aan z'n herstel in mentaal opzicht te werken. Even de kop leeg, geen prestatiedrang en dan straks ongedwongen helemaal los bij z'n rentree.
Loetje
 Loetje - maandag 24 februari 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:04 schreef Eide het volgende:
Als Kishna zo blijft presteren zie ik met name problemen voor Groenendijk die z'n spits kwijt is :) Lullig voor Fischer maar als Schone vrij rap terug is heeft Ajax met Bojan, De Sa, Kishna en Schone afdoende opties op de flanken.

Misschien krijgt Fischer zo ook wel wat tijd aan z'n herstel in mentaal opzicht te werken. Even de kop leeg, geen prestatiedrang en dan straks ongedwongen helemaal los bij z'n rentree.
Is het raar dat ik bij Fischer denk dat rust sowieso wel goed is?
Jij zegt het al een beetje. Ik heb vaak het gevoel dat hij tegen zichzelf voetbalt
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is het raar dat ik bij Fischer denk dat rust sowieso wel goed is?
Jij zegt het al een beetje. Ik heb vaak het gevoel dat hij tegen zichzelf voetbalt
Dat idee heb ik het hele seizoen al. We weten dat hij ontzettend goed is. Iedereen heeft kunnen zien wat hij allemaal kan, dat verleer je niet van het ene op het andere moment maar op talent alleen kan je niet drijven. Mentaal goed zijn is misschien wel belangrijker dan talent of liever, zonder mentaal sterk te zijn kan je nooit het maximale uit je talent halen.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Even rust zal hem wel goed doen denk ik. Al had ik uiteraard liever een fitte Fischer erbij gehad die zijn talent wekelijks laat zien..
Pietje
 Pietje - maandag 24 februari 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:17 schreef remco k het volgende:
Even rust zal hem wel goed doen denk ik. Al had ik uiteraard liever een fitte Fischer erbij gehad die zijn talent wekelijks laat zien..
Ik denk er precies zo over. Dat Viktor Fisher een groot talent is, heeft hij het vorige seizoen wel laten zien. Op dit moment loopt hij meer tegen zichzelf te spelen, dan tegen een of andere tegenstander. (Gedwongen) rust zal hem besist goed doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 februari 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Rust zal hem idd goed doen, nu kijken of Kishna het vol gaat houden zoals gisteren tegen AZ. Op zich wel prettig dat hij buitenom passeerde en heel goed inschoot.
Op deze manier zie ik ook voor Siggie nog wel een leuk slot van het seizoen opdoemen met buitenspelers die buitenom passeren, net als de Sa het probeerde!
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
Rust zal hem idd goed doen, nu kijken of Kishna het vol gaat houden zoals gisteren tegen AZ. Op zich wel prettig dat hij buitenom passeerde en heel goed inschoot.
Op deze manier zie ik ook voor Siggie nog wel een leuk slot van het seizoen opdoemen met buitenspelers die buitenom passeren, net als de Sa het probeerde!
Siggie gaat de Jong dit seizoen niet meer voorbij, ik geloof daar helemaal niets van.. Als invaller misschien.. Maar de Jong is ook goed bij voorzetten..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 februari 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Siggie gaat de Jong dit seizoen niet meer voorbij, ik geloof daar helemaal niets van.. Als invaller misschien.. Maar de Jong is ook goed bij voorzetten..
We zullen zien ;-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 24 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Laat die Kishna maar lekker de komende 6 weken spelen. Dan kan hij zich en lekker ontwikkelen, en verder goed voetbal laten zien. Fisher vond ik niet zo in vorm, de laatste 3 wedstrijden, daar hij teveel naar binnen bleef spelen in plaats van buitenom met een goede voorzet wat meestal dan een doelpunt wordt / is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2014 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:58 schreef Loetje het volgende:
Viktor Fischer gaan we 6 weken missen.
De man in vorm, Lasse Schöne zal er in de komende wedstrijden niet bij zijn.
Thulani Serrero zal er niet al te lang uitliggen.
Nicolai Boilesen zie ik voorlopig ook niet terugkeren.

We missen zo aan het einde van het seizoen toch de nodige spelers. Net op een moment dat het echt belangrijk wordt.
Wat verwachten jullie, gaat het impact hebben op de prestaties?
Alleen boilesen gaan we echt missen... Aangezien blind dan van de cvm possitie af is... Rest word er niet slechter op.. en stel dat daar nog wat geblesseerd raken hebben er nog genoeg alternatieven.. denkend aan meleg andersen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
Indd denk dat het met de sa en kishna voor zowel dejong en siggy alleen beter kan gaan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer minimaal zes weken eruit + updates andere blessures

0.0117609