BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal insite

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
impreza
 impreza - maandag 24 februari 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Ik heb het na 2 minuten alweer gezien na vd Gijp,die moet echt hulp gaan zoeken,nu gaan ze Pelle proberen kapot te maken let maar op echt een walgelijk programma
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 20:42   quote  deeplink  
hahhaa dat kon je verwachten van die neuzen want over het benadelen van feyenoord hebben ze het waarschijnlijk niet nee ze proberen het echte probleem van de corrupteschijdsrechters te verbloemen... jullie zijn allemaal debielen weten jullie dat dat jullie daar naar kijken!jullie houden die mongolen in stand!kijk dan ook niet eenden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 februari 2014 - 20:55   quote  deeplink  
je kan ook niet kijken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Vond lul Derksen dan nog wel een punt hebben.
Wat voor ergs deed Pelle nou werkelijk om daarvoor te schorsen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:39 schreef impreza het volgende:
Ik heb het na 2 minuten alweer gezien na vd Gijp,die moet echt hulp gaan zoeken,nu gaan ze Pelle proberen kapot te maken let maar op echt een walgelijk programma
Gijp was verderop wel weer positief: volgens hem is Feyenoord de enige in de eredivisie die 020 a la Salzburg kan ontregelen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 24 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Vond lul Derksen dan nog wel een punt hebben.
Wat voor ergs deed Pelle nou werkelijk om daarvoor te schorsen?
Hij heeft een voorbeeldfunctie, ze zijn bang dat er straks bij de pupillen geen ruit meer heel is in de kleedkamers.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 februari 2014 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 23:44 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Hij heeft een voorbeeldfunctie, ze zijn bang dat er straks bij de pupillen geen ruit meer heel is in de kleedkamers.
die kunnen daar toch niet bij.
VVout
 VVout - dinsdag 25 februari 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 23:44 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Hij heeft een voorbeeldfunctie, ze zijn bang dat er straks bij de pupillen geen ruit meer heel is in de kleedkamers.
Is dat een spelletje voor op je smartphone dan.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 25 februari 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Ik erger mij al heel lang aan die Gijp, iedereen belachelijk maken, maar zelf moet hij met een fluwelen handschoen benaderd worden - anders zit hij weer in een depressie... Wat een MISBAKSEL.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 25 februari 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Verder noemt hij Pelle een randdebiel, voor mij praat Gijp als een randdebiel en dan vind hij zichzelf zo leuk (wat een figurant is dat zeg en nog namaak ook)!!!
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 25 februari 2014 - 12:04   quote  deeplink  
O ja, misschien hoort dit niet in dit topic, maar die oud wereld-scheidsrechter
020 van Egmond vond de Twente-goal niet buitenspel...(Het geeft weer te denken)!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 februari 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Vond lul Derksen dan nog wel een punt hebben.
Wat voor ergs deed Pelle nou werkelijk om daarvoor te schorsen?
Snorremans verwoordde het prima. Hij was de hele uitzending wel positief over Feyenoord. Derksen/HELDvoortienminuutjesnietlanger....
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 februari 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 12:04 schreef Jan Tol het volgende:
O ja, misschien hoort dit niet in dit topic, maar die oud wereld-scheidsrechter
020 van Egmond vond de Twente-goal niet buitenspel...(Het geeft weer te denken)!
Dat is weer zo'n onduidelijke stomme regel die voor veel irritatie gaat zorgen en geheel aan de interpretatie van de scheids wordt overgelaten.

Castaignos belemmerde Mulder het zicht op de bal, en stond daarbij ook nog eens binnen het doelgebied in de baan van het schot.
Als dat geen hinderlijk buitenspel is dan weet ik het niet meer.

Ben er nog steeds pissed off over.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 25 februari 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Typisch dat deze scheidsrechter komend weekend géén wedstrijd hoeft te fluiten!
Maar volgens zijn baas 020vanEgmond heeft hij heel goed gefloten, bijna net zo goed als hijzelf (vroeger) zei hij nog...
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 februari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
https://twitter.com/KNVB "Gözübüyuk is dit weekend vrij vanwege meer dan gemiddeld aantal wedstrijden in de (inter)nationale competities."

Hij is overwerkt...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 februari 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Vd Gijp moet zich in zijn kont laten pakken door een grote verdediger of. Messi
Fuerta
 Fuerta - dinsdag 25 februari 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Immers stond ook buitenspel bij de goal van Pellè, hier hoor ik gek genoeg niemand over. Hypocriet gezeur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 februari 2014 - 18:22   quote  deeplink  
Die stond meters een andere kant op
Mister T
 Mister T - dinsdag 25 februari 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Gijp had groot gelijk met zijn opmerkingen over Pelle ! Dat is aanvoerder en moet het voorbeeld geven: ook voor de jeugd !De verdedigende mening van derksen sloeg werkelijk helemaal nergens op. Acties zoals van Pelle horen niet op of naast het voetbalveld thuis. Basta !!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 februari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:44 schreef Mister T het volgende:
Gijp had groot gelijk met zijn opmerkingen over Pelle ! Dat is aanvoerder en moet het voorbeeld geven: ook voor de jeugd!
Dat deed Pelle toch ook, Hij liet zien dat je er ziek van moet zijn als je verliest.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:44 schreef Mister T het volgende:
Gijp had groot gelijk met zijn opmerkingen over Pelle ! Dat is aanvoerder en moet het voorbeeld geven: ook voor de jeugd !De verdedigende mening van derksen sloeg werkelijk helemaal nergens op. Acties zoals van Pelle horen niet op of naast het voetbalveld thuis. Basta !!
Prediker 38 vers 14: Als je neukt moet je niet schreeuwen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 februari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:09 schreef Fuerta het volgende:
Immers stond ook buitenspel bij de goal van Pellè, hier hoor ik gek genoeg niemand over. Hypocriet gezeur.
Valt wat voor te zeggen. Maar het eventueel hinderen van Immers lijkt me minder evident dan bij Castaignos.

Vergeet bovendien niet dat na 3 minuten Marsman niet meer op het veld had moeten staan.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 februari 2014 - 19:32   quote  deeplink  
neuzen gaan eraan
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 25 februari 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Kan die Mister T misschien in het IJ gaan zwemmen met 20 kilo lood aan zijn poten. Komt hij ons teminste niet meer lastig vallen met zijn Amsterdamse preek. wat een lul!!
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 25 februari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
O ja, Mister T, scheidsrechters die zich zo misdragen horen niet thuis op een voetbalveld. Basta (of barst maar)
impreza
 impreza - dinsdag 25 februari 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Wat die blind deed tegen Salzburg,iemand zijn enkel proberen te breken is 10x erger,maar daar hoor je die zwaar overspannen vd Gijp niet over.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 februari 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Lekker gaan dammen , als je niet tegen passie kan, Die vd Gijp houdt erg veel van rugby heb je daar de kleedkamer wel eens gezien na een verloren match Nederland komt op heel veel sporten niet mee omdat passie en agressie en het over mijn lijk mentaliteit vieze woorden zijn foei roept de media, maar als je zo inzit over deze actie van Pelle had je hem niet moeten uitzenden,,,,,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door piet de paler --
King Rene
 King Rene - dinsdag 25 februari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Rene gaat soms te ver. Eigenlijk Derksen ook. Soms echt onsmakelijk allemaal.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 februari 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 20:09 schreef piet de paler het volgende:
Lekker gaan dammen , als je niet tegen passie kan, Die vd Gijp houdt erg veel van rugby heb je daar de kleedkamer wel eens gezien na een verloren match Nederland komt op heel veel sporten niet mee omdat passie en agressie en het over mijn lijk mentaliteit vieze woorden zijn foei roept de media, maar als je zo inzit over deze actie van Pelle had je hem niet moeten uitzenden,,,,,,
Dat zijn goeie teksten!
tomson
 tomson - dinsdag 25 februari 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Hoe de fuck is mister T
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 februari 2014 - 22:11   quote  deeplink  
mr-t-in-the-role-of-ba-baracus-in-the-a-team.jpeg
VVout
 VVout - dinsdag 25 februari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Gewoon een spuitje geven die gast, is ie lekker rrrrrustig.
Fuerta
 Fuerta - dinsdag 25 februari 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Valt wat voor te zeggen. Maar het eventueel hinderen van Immers lijkt me minder evident dan bij Castaignos.

Vergeet bovendien niet dat na 3 minuten Marsman niet meer op het veld had moeten staan.
Heb je gelijk in, maar de situaties zijn te vergelijken.
Uiteraard had Marsman rood moeten krijgen en dan krijg je ook een heel andere wedstrijd en misschien ook wel een spannendere competitie, dus de frustatie snap ik wel. Zelf zou ik ook zo reageren, denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 februari 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 22:52 schreef Fuerta het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar de situaties zijn te vergelijken.
Uiteraard had Marsman rood moeten krijgen en dan krijg je ook een heel andere wedstrijd en misschien ook wel een spannendere competitie, dus de frustatie snap ik wel. Zelf zou ik ook zo reageren, denk ik.
De situaties zijn tot op zekere hoogte inderdaad goed vergelijkbaar. Ik moet zeggen, tijdens de wedstrijd had ik het niet door. Maar ik heb het teruggezien en op het moment van schieten van Pellè lijkt Immers in buitenspelpositie bijna precies tussen Pellè en Marsman te staan. Wat wel in zijn voordeel spreekt is de relatief grote afstand tussen Immers en Marsman. Dat wil zeggen dat Immers precies op 1 lijn had moeten staan om het zicht te ontnemen. Ik had niet de indruk dat Marsman er last van had, dus wellicht blokkeerde Immers niet het zicht.

Maar goed, dat is speculatie.
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:
[ afbeelding ]
Shut up fool !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal insite









0.0057270