BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma verantwoordt zichzelf

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 11 februari 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Palma verantwoordt zichzelf

"Ik wou even met jou praten, want ik zit met iets", laat Amanda Palma weten. De twee lopen naar een rustig plekje in de tuin. "Je moet van je hart geen moordkuil maken", moedigt Palma haar aan. "Er is één ding waar ik niet van gediend ben, en dat is dat je elke keer mijn moeder erbij betrekt. Als het op die manier moet dan hoef ik ook geen arm van je meer om me heen", laat Amanda het hoofd huishouding weten. Na een discussie over wat er dan precies gezegd was, geeft Palma toch een stukje toe. "Ik zal het je eerlijk uitleggen. Het raakt mij. Ik ben eigenlijk een beetje boos op jouw moeder. En daar kwam het misschien vandaan, dus dan moet ik je in je gelijk stellen", uit het hoofd huishouding eerlijk. Helaas wil Amanda door discussiëren...

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - maandag 11 februari 2008 - 20:56   quote  deeplink  
amanda oordeel eens niet over andermans moeder, kijk wat vaker in de spiegel, en roer in jou eigen stront dan heb jij meer dan genoeg, kijk naar jou zelf vind jij niet
ilse
 ilse - dinsdag 12 februari 2008 - 09:51   quote  deeplink  
tja frans ,enzo gaf palma amanda toch gelijk en zei sorry.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2008 door ilse --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma verantwoordt zichzelf

0.0057239