|
|
Boudewijn
|
|
|
Zivkovic voor drie jaar naar Ajax
Ajax is voor 99% zeker van de diensten van het grote FC Groningen-talent, spits Richairo Zivkovic voor komend seizoen.
quote:Directeur voetbalzaken Marc Overmars onderhandelde gisteren in Amsterdam met het nieuwe management van de 17-jarige Zivkovic, Players United nadat het eerder overeenstemming bereikte met FC Groningen over de transfersom van de aanvaller: naar verluidt 2,5 miljoen euro, plus een doorverkooppercentage van tien procent. Tot een akkoord tussen Ajax en de speler kwam het nog niet, maar op hoofdlijnen werden de partijen het eens over een contract voor drie jaar. bron: Telegraaf (link op moment van plaatsen niet beschikbaar) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat is heel goed nieuws voor Ajax. Hopelijk bereiken ze snel een akkoord met de speler. Ik moet wel zeggen dat de transfersom met duidelijk meevalt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Voor iedereen even de bronvermelding.
BRON
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mooie speler voor de toekomst 2,5 miljoen ook prima bedrag.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Past prima in het gevoerde beleid. Goede aankoop. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keurig. Prachtige voetballer met een actie, snelheid en goed schot. Ben niet snel enthousiast over aankopen maar deze juich ik met heel m'n hart toe. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ja goede aankoop voor weinig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
wel Jammer dat hij tekent voor maar 3 jaar dan moet je hem op zijn 19de verkopen als hij niet wilt verlengen. . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij mag maar voor 3 jaar tekenen ivm zijn leeftijd. Ik ga er van uit dat het een groot talent is omdat vele dat zeggen en alle belangstelling voor deze speler.Helaas heb nog heel weinig van hem gezien dus kan ik er nog weinig over zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima speler voor de toekomst maar weer geen kiler die er in mijn ogen nu al kan staan. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Leuk weer en talent, ik wil gvd ervaring der bij... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Prima aankoop, zou ook niet direct een versterking zijn. Zou weer rustig gebracht worden en het maken bij Ajax. Harry, ervaring ga je pas naar kijken in de zomerstop, dan zijn er aflopende contracten enz, dan heb je iets nodig voor poulsen of/en moisander, meer ervaring heb je niet nodig.. Al helemaal niet als je Stam, De Boer en Bergkamp hebt als grote mannen doe je alles kan vragen etc. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Het vervelende van een pure killer is dat die net als Siggie of Hoessen buiten de boot vallen, het zijn echt prima spelers alleen voor Ajax niet.. Als spits moet je zelf ook wat kunnen creëeren en in het Ajax spel passen, kijk naar Bojan hoe lastig dat is. Bojan is denk naast Fischer 1 van de betere spelers.. Alleen er gelijk staan lukt de meeste spelers niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Kan je mij 2.5 miljoen doneren dan?:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siggie en Hoesen zijn beide 23, deze jongen is 17. Ezra Walian is 16, Kishna is 19... Hoesen en Siggie zijn met 1 a 2 jaar toch wel weg, of te licht bevonden. Heren van deze leeftijden heb je dan hard nodig om die gaten te dichten. En die mannen steunen dan weer op de 19 en 20 jarigen van nu. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik geloof het pas, als er daadwerkelijk getekend is. Mocht het inderdaad doorgaan, dan ben ik een dolblije Ajacied!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ook hier, met 16 jaar en 88 dagen gedebuteerd, zeer compleet, met 1.87 groot zat, heeft laten zien een goed schot, koppend prima en razend snel te zijn. Alleen aan z'n fysiek zal gewerkt moeten worden. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 11:29 schreef freakie het volgende:[..] Het vervelende van een pure killer is dat die net als Siggie of Hoessen buiten de boot vallen, het zijn echt prima spelers alleen voor Ajax niet.. Als spits moet je zelf ook wat kunnen creëeren en in het Ajax spel passen, kijk naar Bojan hoe lastig dat is. Bojan is denk naast Fischer 1 van de betere spelers.. Alleen er gelijk staan lukt de meeste spelers niet. Klopt. Ik doel op een meevoetballende spits die ook kan afronden. Iemand goed in de combinatie maar ook kan afwerken. Sigi past niet bij Ajax. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: armoedzaaier , haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Birddog13
|
|
|
Heel mooi spelertje. Een beetje Kluivert type maar wel razendsnel. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 05:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Dat is heel goed nieuws voor Ajax. Hopelijk bereiken ze snel een akkoord met de speler. Ik moet wel zeggen dat de transfersom met duidelijk meevalt. Ja en nee. Als de doorverkoop 10% op moet leveren.. Dat is niet gering. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar voorlopig heeft Ajax hem wel voor 3 jaar en zien we dat van die 10% wel weer later. Je moet toch altijd van alles afdragen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Beste aankoop van de laatste jaren...inderdaad een type Kluivert waar de Boer al een tijd naar op zoek was... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste aankoop van de laatste jaren...inderdaad een type Kluivert waar de Boer al een tijd naar op zoek was... Of het een goede aankoop is moet nog blijken. 2.5 miljoen voor een 17 jarige is gewoon veel. Maar het is een type waar wij als Ajacieden wel van houden en het is een jongen met enorm veel potentie. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Topper in wording. Gaat een hele grote worden. Nu die andere van Groningen nog. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
helemaal eens Eide...over een paar jaar zal pas echt blijken of het een goede aankoop was... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik vind het leuk al die talenten maar willen we eindelijk een keer in Europa wat gaan betekenen dan zullen er ook een keer directe versterkingen moeten worden aangetrokken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 18:07 schreef Eide het volgende:[..] Of het een goede aankoop is moet nog blijken. 2.5 miljoen voor een 17 jarige is gewoon veel. Maar het is een type waar wij als Ajacieden wel van houden en het is een jongen met enorm veel potentie. Zulke bedragen moet altijd achteraf blijken. Als hij de topscoorder van Nederland wordt dan is het misschien een fooi. Ik vind het wel een talent |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 11:36 schreef Eide het volgende:Ik ook hier, met 16 jaar en 88 dagen gedebuteerd, zeer compleet, met 1.87 groot zat, heeft laten zien een goed schot, koppend prima en razend snel te zijn. Alleen aan z'n fysiek zal gewerkt moeten worden. Klopt echter heeft hij wel de juiste bouw om een beer te worden |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 19:20 schreef Brandje het volgende:Ik vind het leuk al die talenten maar willen we eindelijk een keer in Europa wat gaan betekenen dan zullen er ook een keer directe versterkingen moeten worden aangetrokken. Ben ik het volledig mee eens. En koop eens een ervaren speler om de jeugd in en buiten het veld te begeleiden. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
Kunnen we niet de scout van Groningen halen... Wat een baas die scouts daar |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: +, Hoeven we de spelers niet voor veel geld te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zivkovic komt uit hun jeugd. Was niet zo veel aan te scouten. Bij Ajax lopen momenteel ook ene Veltman, Klaassen en Blind rond, allemaal eigen jeugd en uit de regio dus zo slecht doet Ajax het nu ook weer niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste aankoop van de laatste jaren...inderdaad een type Kluivert waar de Boer al een tijd naar op zoek was... Maar wel een jongen die we pas over een jaar of twee echt top zullen gaan zien bij Ajax.. Komend seizoen verwacht ik er nog niet zo veel van..
Ik denk namelijk niet dat de Boer met een voorhoede Kisha Fischer en Zivkovic zal gaan spelen, de oudste van die 3 is dan 20... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Maar wel een jongen die we pas over een jaar of twee echt top zullen gaan zien bij Ajax.. Komend seizoen verwacht ik er nog niet zo veel van.. Ik denk namelijk niet dat de Boer met een voorhoede Kisha Fischer en Zivkovic zal gaan spelen, de oudste van die 3 is dan 20... Klopt, ik denk dat Zivkovic ook pas voor later gehaald wordt, is ook goed voor Zivcovic want nu kunnen ze hem in alle rust brengen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste aankoop van de laatste jaren...inderdaad een type Kluivert waar de Boer al een tijd naar op zoek was... Ietsje voorbarig? Het is een Talent, waarschijnlijk een goede aankoop ook gezien de spoeling in de jeugd bij ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Jup, wil mijn bankrekening wel even sturen. Haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 12:15 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Ik doel op een meevoetballende spits die ook kan afronden. Iemand goed in de combinatie maar ook kan afwerken. Sigi past niet bij Ajax. Dat moet je bij Zivkovic afwachten maar dat kan hij ook gewoon nog worden, meevoetballend lijkt mij veel potentie en het scoren weet ik niet zo goed maar komt wel goed met die jongens, alleen de punten uithoudingsvermogen(door het vele druk zetten), snelheid van denken en spelen(Schone en Duarte zijn daar traag in). Er zijn een aantal dingen die je nu niet kan zien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Valt wel mee eigenlijk toch? 2 grote talenten in 5 jaar ofzo? Die heb je bij Ajax ook lopen. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote: Idd een van de grootste talenten(voor die positie) die in jaren heb gezien op de nederlandse velden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Maar wel een jongen die we pas over een jaar of twee echt top zullen gaan zien bij Ajax.. Komend seizoen verwacht ik er nog niet zo veel van.. Ik denk namelijk niet dat de Boer met een voorhoede Kisha Fischer en Zivkovic zal gaan spelen, de oudste van die 3 is dan 20... Eens Remco gaat niet gebeuren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 20:17 schreef freakie het volgende:[..] Ietsje voorbarig? Het is een Talent, waarschijnlijk een goede aankoop ook gezien de spoeling in de jeugd bij ajax. Altijd afwachten...maar met je 17 jaar al een vaste positie bij FC Groningen...en hij heeft het gewoon...denk dat hij wel kan uitgroeien tot een grote! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goeie aktie van pearl, eindelijk :-) !!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Met Suarez, Tadic, Berg, Matavz, Kostic, Nevland kun je toch een aardige voorhoede maken |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Daarom geloof ik niet dat ze die gast kopen om over 2 jaar in de basis te zetten. Als je zo jong al basisspeler bent, dan wil je echt niet 2 jaar in jong Ajax spelen. Niet zo naief aub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is lang niet altijd basis daar. Ook afgelopen weekend niet. |
|
|
|