BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zivkovic voor drie jaar naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Ik denk een extra talentvolle centrumspits is altijd welkom, want die hebben we bijna niet... En kishna van de zijkant is zeer dreigend... Die moet ie daar houden
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:41 schreef hippy het volgende:
Ik denk een extra talentvolle centrumspits is altijd welkom, want die hebben we bijna niet... En kishna van de zijkant is zeer dreigend... Die moet ie daar houden
Is zeer dreigend en misschien wel maar spits is meer zijn positie;)
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar met een talent in de spits erbij kan je heel goed rouleren van positie...
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou dat is helemaal niet waar, buitenspeler is waar hij vrijwel alles heeft gespeeld in de jeugd, pas in Jong Ajax is hij op 9 gaan spelen om hem daar te testen.. Maar met zijn type spel en acties is het meer een buitenspeler dan een 9. Al kan hij daar prima uit de voeten..
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dat is helemaal niet waar, buitenspeler is waar hij vrijwel alles heeft gespeeld in de jeugd, pas in Jong Ajax is hij op 9 gaan spelen om hem daar te testen.. Maar met zijn type spel en acties is het meer een buitenspeler dan een 9. Al kan hij daar prima uit de voeten..
Hij is in principe niet zo heel snel en erg sterk(groot gebouwd), acties maken wil niet zeggen dat je geen 9 kunt zijn;) Ajax wou graag spelen zoals Barca dat kan, Kishna is geen type Messi maar kan wel acties maken.
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:48 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar met een talent in de spits erbij kan je heel goed rouleren van positie...
Jup dat kan zeer zeker, is ook wel slim want in het voetbal van Ajax moet je tegenwoordig op meerdere plekken kunnen spelen haha:)
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij is in principe niet zo heel snel en erg sterk(groot gebouwd), acties maken wil niet zeggen dat je geen 9 kunt zijn;) Ajax wou graag spelen zoals Barca dat kan, Kishna is geen type Messi maar kan wel acties maken.
Je eerste twee dingen kloppen niet.. Hij is namelijk retesnel, en fysiek beresterk aan de bal, gebruikt zijn lichaam ook heel erg goed om aan de bal te komen..

En ik zeg ook dat ie er prima kan spelen, maar het is niet zo dat die positie meer zijn ding is dan de buitenplekken..
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Er wordt door de trainers gezegd dat hij redelijk snel kan zijn maar niet dat hij retesnel is;) Vertrouw de trainers iets meer..
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je eerste twee dingen kloppen niet.. Hij is namelijk retesnel, en fysiek beresterk aan de bal, gebruikt zijn lichaam ook heel erg goed om aan de bal te komen..

En ik zeg ook dat ie er prima kan spelen, maar het is niet zo dat die positie meer zijn ding is dan de buitenplekken..
Wt klopt er niet aan de eerste 2 dan??

Edit: Ik zie het al heb niet zo snel en erg sterk bij elkaar neer gezet. Ik wou zeggen: Kisnha is heel sterk(stevig gebouwd) en niet zo heel snel, is niet langzaam maar zeker niet retesnel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door freakie --
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Wt klopt er niet aan de eerste 2 dan??
Dat post ik.. Hij is namelijk retesnel en fysiek heel sterk.. Jij zegt dat ie niet zo snel is en fysiek niet sterk..
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kijk maar naar de versnelling tegen bmi waar de eerste goal uitkomt... Echt retesnel
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:07 schreef hippy het volgende:

[..]

Kijk maar naar de versnelling tegen bmi waar de eerste goal uitkomt... Echt retesnel
Jep..
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat post ik.. Hij is namelijk retesnel en fysiek heel sterk.. Jij zegt dat ie niet zo snel is en fysiek niet sterk..
Ja zag dat ik dat verkeert had neergezet, had wel gezegd dat zijn bouw stevig is dus dat rijmt niet echt met niet sterk zijn he;)
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:07 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat zeg ik, trainers zeggen dat hij eigenlijk niet echt snel is, wel dat hij een redelijke snelheid heeft.
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Jep..
Ik waan me in de twilight zone... We zijn het in 1 keer eens...:)))...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:11 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik waan me in de twilight zone... We zijn het in 1 keer eens...:)))...
Love is in the air....
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Ben benieuwd, Psv gaat voor een belgische aanvaller, ben er zelf altijd heel erg positief over, denk dat Zivkovic en die speler een beetje de zelfde soort spelers zijn(zivkovic is alleen wat groter)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 maart 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

klopt, al is retesnel iets overdreven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 maart 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Hij is snel, met name de eerste meters
morkanne
 morkanne - dinsdag 11 maart 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik bij deze speler een periode van 3 jaar niet handig.
- Het 1e jaar wordt het veel in jong Ajax spelen en af en toe ruiken aan het 1e.
- Het 2e jaar moet de doorbraak komen.
- Het 3e jaar is hij wellicht basisspeler en loop transfervrij weg...
Eide
 Eide - dinsdag 11 maart 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 20:09 schreef morkanne het volgende:
Dat zal, maar hij mag als 17 jarige niet langer dan 3 jaar tekenen. :) Zo zijn de regels nu eenmaal. Maximaal 3 jaar voor iemand van zijn leeftijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door Eide --
Mando
 Mando - woensdag 12 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:10 schreef nora het volgende:
Ook Zivkovic past volgens mij in het rijtje Ajacieden dat gisteren in de hoek gezet werd door de echte mannen uit europa, ze moeten wel beseffen bij Ajax dat je het niet meer redt op internationaal niveau als je 500x de bal kan hoog houden er komt meer voor kijken .Loop vermogen -kracht - techniek - en een tikkie gemeen.Ons critirium bij Ajax is techniek en een kwartiertje krachthonk en een Mercedes op je 18de verjaardag en een hoop geld op de bank, helaas zetten ze onze mode jongens in een wedstrijd tegen allemaal gemene mannen die als ze 6-0 voor staan zich nog met ziel en zaligheid in de baan van het schot gooien van Klaasen en helaas voor hem gaat die bal er nog in ook.Aan de andere kant zie ik een uitbraak met 6 spelrs van Salzburg en 3 geirriteerde Ajax jongentjes die kwaad zijn dat ze weer terug moeten lopen en ja dan wordt de keeper omspeelt (Cillissen de uitzondering) en Duarte neemt niet eens de moeite om een sliding te nemen naar de bal die langzaam het doel inrolt. Beste Ajax ondanks dat er een aantal fans zullen zeggen die Nora is van de pot gerukt blijf ik er bij de basis is techniek daar begin je mee, en de rest moet je ze aanleren MENTALITEIT en GIF zonder die twee zal je never de top halen.Ga aub beginnen deze zomer de ideale schoonzoons je huis uit te sturen en selecteer ook een paar gigkikkers in je selectie.Ik kan Frank al wat tips geven verkoop o.a de volgende eenheidsworsten v/dHoorn/Duarte/de Jong/van Rhijn/Serero/Sana/Siggi/Paulsen. de twijfelgevallen moeten nog een jaar de tijd krijgen dat zijn Boilessen(constant hamstrings)Andersen geweldige voetballer maar wordt nog niet sterker.Schone techn/goed te traag in mijn ogen zit op het randje.Fischer ook die zie ik niet vooruit gaan maar wel potentie en dat geld ook voor Denswil die zie ik alleen maar achteruit gaan maar is wel een talent.We hebben inderdaad veel talenten maar er zitten ook veel zwakke schakels in het team en als die talenten niet beter worden blijven wij kloten met een middelmatig elftal en dat hebben we gisteravond weer goed kunnen zien helaas.
Mee eens!! Maar je zou imo Duarte, v. der Hoorn, Denswil, Andersen, Fischer en misschien Boillesen nog niet kunnen afschrijven, zij zijn. Nog jong of net gearriveerd. De rest is oud en heeft tijd genoeg gehad om het te laten zien of iig stappen te maken.

Als we echt mee willen doen in Europa moet je het kaf van het koren scheiden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 maart 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 20:09 schreef morkanne het volgende:
- Het 1e jaar wordt het veel in jong Ajax spelen en af en toe ruiken aan het 1e.
- Het 2e jaar moet de doorbraak komen.
- Het 3e jaar is hij wellicht basisspeler en loop transfervrij weg...
misschien verlengt Ajax zijn contract zodra hij 18 is?
anders zetten ze hem dat 3e jaar op de bank, dan is hij 19 a 20, juist de jaren waarin je moet spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zivkovic voor drie jaar naar Ajax

0.0394959