BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sjoerd Mossou / AD.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 augustus 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:59 schreef Barabas het volgende:

[..]

Daar zijn goede redenen voor. Kruip anders ff uit de reet van die broodschrijvers die hun geld proberen te verdienen over de rug van onze club. Dan zie je dat ze de club moedwillig beschadigen.... uit hoofde van de vrijheid van meningsuiting. Wie is er dan fout bezig meneer Pinochet.
Feyenoord is nu eenmaal publiekelijk bezit, met alle voor en tegens ...
Dus als je tegenwind heb moet je niet gelijk terug gaan varen en in je hol kruipen !!!
Dan moet je juist je rug rechten en er met volle moed er tegenin gaan, nu zijn het bij Feyenoord angsthazen die regeren.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 augustus 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:55 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Was dat maar waar, dan waren we hier tenminste ook van jou mening verlost.
Dan moet je maar in Noord Korea gaan wonen !!! ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 augustus 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeker wel, maar als je afspraken maakt, moet je ze nakomen.
Als jij zegt dingen te gaan aanpassen en je doet t dan niet. Ben je een lul.
Ik vind het al belachelijk dat je afspraken gaat maken om het aan te passen!
Hou dan gewoon je smoel dicht of zeg gewoon niks ... dan hoef je ook niks aan te passen.
FFvhL
 FFvhL - woensdag 12 augustus 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Ja Sjoerd of de ouwe.
Els
 Els - woensdag 12 augustus 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het al belachelijk dat je afspraken gaat maken om het aan te passen!
Hou dan gewoon je smoel dicht of zeg gewoon niks ... dan hoef je ook niks aan te passen.
Is natuurlijk niet zo vreemd. Als je verkeerd geciteerd wordt, of als een opmerking in de context van het stuk anders overkomt dan bedoeld was in het interview, is het heel erg logisch dat het aangepast wordt. Vooral omdat er altijd mensen zijn, die stukjes in de Telegraaf, VI of AD voor waarheid aannemen.
Daarnaast moet de directie van Feyenoord er natuurlijk wel tegen kunnen als ze zo af en toe de maat genomen worden.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 12 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Nou vind het gewoon belachelijk voor woorden in een democratie waar censuur heerst.Je moet gewoon kunnen schrijven watje wil daar leven wij voor in vrijheid.Zekers zijn er normen en waarden voor de rest zeggen en schrijven ze feijenoord toch altijd wel de grond in.En daar hoor anders toch ook nooit wat over daar valt genoeg over te discuseren zeker in het verleden wat ajax betreft ,en nog .Een muntstuk heeft twee kanten daar waar de kop op staat is altijd de baas over anderen,zij zelf vinden het altijd goed zolang het in hun straatje past.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 12 augustus 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Je mag hier vinden watje wil maar alsje een mening hebt over een scheidsrechter als trainer dan hangt er een straf boven zijn hoofd.Nee alleen de knavb mag dat vinden en zo komt dat bij mij over daar hebben ze toch ook niets mee.En dat in het verleden Felix murders bedreigd werd door harmsen voor de TV dat heeft nooit een consqentie gehad.Ik vind en dat mag ook hier in nederland gewoon een stiekeme dictatuur ze gaan er mee om zo als hun het uit komt.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 13 augustus 2015 - 06:09   quote  deeplink  
Bron: Volkskrant 4-8-2015

quote:
Krabbendam geeft toe dat hij op bepaalde momenten slordig is geweest. Zo heeft hij in een interview met Colin Kazim-Richards een gevraagde verandering niet doorgevoerd en tweemaal verzuimd om interviews met spelers aan Feyenoord voor te leggen. 'In de dertien jaar dat ik clubwatcher ben, houd ik me 99 van de 100 keer aan die regels. Ik respecteer de mediacode van Feyenoord, maar er zijn omstandigheden waarin ik daar niet in mee kon gaan.

'Zoals met een verhaal over Tonny Vilhena, vlak voor de transferdeadline. Ik heb Feyenoord toen om 22:00 uur 's avonds de tekst opgestuurd. Dat kon niet anders.'
Een journalist moet kunnen schrijven wat hij/zij wil. Daar waar van toepassing moet het verhaal van de journalist natuurlijk wel feitelijk kloppen. Dat geldt ook bij een citaat.

Als een journalist een speler van Feyenoord interviewt maar niet van plan is het protocol van Feyenoord te volgen, dan dient de journalist dat vooraf aan de speler te melden, zodat de te interviewen speler daar wel of niet akkoord mee kan gaan. Meldt de journalist dat niet van te voren dan mag een speler er van uit gaan dat de journalist het clubprotocol volgt. Beter is echter als de desbetreffende speler dat vooraf zelf ook even checkt bij de journalist.

Het gaat gewoon heel simpel om duidelijk en eerlijk tegen elkaar te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door sportverteller --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2015 - 07:47   quote  deeplink  
Ben ik het wel eens oneens met jou?
VVout
 VVout - donderdag 13 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Een speler kan uit racune emotioneel handelen en loopt het risico uitgezogen te worden door zulke hufters, later als hij nog een keer nadenkt kan hij niks meer terug draaien en is alles te laat.

Stom van een speler misschien maar kan het wel begrijpen en z'n mediacode beschermd ze daarmee een weinig.
R()b
 R()b - donderdag 13 augustus 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Fox sports met camera's en al ook het stadion uittrappen.
Eerst meer betalen!
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Feyenoord is nu eenmaal publiekelijk bezit, met alle voor en tegens ...
Dus als je tegenwind heb moet je niet gelijk terug gaan varen en in je hol kruipen !!!
Dan moet je juist je rug rechten en er met volle moed er tegenin gaan, nu zijn het bij Feyenoord angsthazen die regeren.
Het kan natuurlijk ook een keer genoeg zijn.

De maat was vol... blijkbaar.
Milo
 Milo - donderdag 13 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 16:24 schreef nr 10 het volgende:
Goed zo sjoerd. Kun je ook geen onzin over mijn club schrijven. Wat mij betreft rij je vanavond de Nieuwe Maas in.
hehehehehe
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:42 schreef FR-Henk het volgende:
Sinds Krabbendam in de ban is zijn er nog nooit zoveel nieuwsfeiten op de VI-site verschenen.
Jong Feyenoord nu ook al.
En dat is precies waar het om gaat. Hij schrijft maar op wat hij hoort, weet inhoudelijk nog niet de helft en beschadigt daarmee de club en haar spelers. De club kan zich daar toch niet tegen wapenen? Hij doet gewoon wat hij wil.

En dat allemaal omdat hij zichzelf groter en belangrijker vindt dan de club.

Die Sjoerd is geen haar beter.
Milo
 Milo - donderdag 13 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Lekker rustig.......
Linkerd
 Linkerd - donderdag 13 augustus 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Voordat iedereen gelijk gaat gillen: IK WEET HIER NIKS VAN, IK GEEF ALLEEN MIJN MENING!

Bij Feyenoord zijn ze het zat dat er alleen maar 'club-watchers' rondlopen die met een chagerijnig gezicht hun meninkjes opkalken. Martijn Krabbendam, Mikos Gouka en ook de heren columnisten schrijven allemaal met azijn. Je moet gewoon maar eens gaan kijken wat ze allemaal opschrijven over Gudde, van Geel en de andere directieleden. Daar krijgt een paard toch de hik van? Terwijl deze mensen wel aantoonbaar de club uit het moeras hebben getrokken. Daar hoor je niemand over, wel over een (tijdelijke) communicatiestop met 1 'journalist'.

Volgens mij is een journalist een verslaggever, en moet hij verslag doen van alles wat er gebeurt. Maar door de televisie optredens van al die nep-journalisten, denken ze allemaal dat ze belangrijk zijn, en dat wat ze opschrijven per definitie waar is. Dus als er niks gebeurt, of als er geen schokkende zaken gebeuren, gaan ze verhalen verzinnen, om de aandacht vast te houden en om het 'publiek' tevreden te houden. Dat daarbij de waarheid in de prullenbak verdwijnt, dat interesseert hen niet. Er moeten blaadjes worden verkocht, en TV optredens kunnen worden geboekt.

Door deze nonsens-media is Feyenoord destijds ook gedwongen om met Red-de-Kuip te gaan praten. Wat volslagen bullshit is. Feyenoord moet zelf kunnen bepalen of ze willen renoveren of willen nieuwbouwen, daar gaat Willem van Hanegem niet over, Martijn Krabbendam niet en zelfs wij ook niet. Alleen de directie van Feyenoord kan daarover beslissen. Dat de supporters hier een stem in krijgen is geweldig, maar werkt eigenlijk alleen maar vertragend.

Ik ben geen fan van Gudde en de andere directieleden. Ik vindt Van Geel een onaardige man, hij lijkt me iemand die het achter de ellebogen heeft. Maar we kunnen niet ontkennen dat hij de laatste 4/5 jaar alleen maar heel veel geld voor de club aan het verdienen is, met mazzel of door kunde, dat is om het even. De hetze tegen Van Geel is ongepast en duurt al jaren, en wordt vooral in stand gehouden door de media. Ook de spelers zijn het zat, en hebben dat geuit. Misschien wel op aandringen van Gudde en co, dat kan. Maar ik kan me voorstellen dat Vilhena, Nelom, Boetius, Kazim, Kongolo en anderen nu gewoon even geen zin meer hebben om alle onzin van de heertjes te moeten reageren.

Door Dirk Kuyt een gereformeerde dominee te noemen heeft ook Johan Derksen zijn keutel op de hoop gedonderd. Jammer dat die man nog zendtijd krijgt....

En als laatste: Het is typerend dat Martijn Krabbendam zegt dat 'hij de spelers niet nodig heeft om verhalen te maken'. Zo zie je maar, als hij geen verhaaltje krijgt, verzint hij het zelf wel..... Dat schrijft ie bijvoorbeeld weer op dat Kongolo geen linksback wil spelen, of dat Vilhena met een lang gezicht op de training verschijnt.... En dan begint het gelul weer van voren af aan.... Bedankt, prutser!!
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Hiermee is het wel duidelijk ja.....

100% Eens
Milo
 Milo - donderdag 13 augustus 2015 - 11:46   quote  deeplink  
prima stuk!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Directie heeft het contract van Wilkshire ontbonden..
Media melde dat volgens Feyenoord de speler te dik/zwaar van vakantie terug kwam..
Alleen als het in t straatje van Feyenoord past mag er wel met de media gesproken worden.

Word een raar landje als het om eigen belang gaat..
Oftewel een hoop rare mensen in dit hypocriete land
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Vreemd verband dat je hier legt. Ook raar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Het past niet in jou straatje
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Jouw straatje ligt in Fantasialand.

Vandaar dat je het niet snapt waarschijnlijk...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:17 schreef Barabas het volgende:
Jouw straatje ligt in Fantasialand.

Vandaar dat je het niet snapt waarschijnlijk...
Koop een spiegel ;)
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 11:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Media melde dat volgens Feyenoord de speler te dik/zwaar van vakantie terug kwam..

Je zegt het zelf al.... De MEDIA meldde dat....

In de officiƫle verklaring staat dat helemaal niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:29 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.... De MEDIA meldde dat....

In de officiƫle verklaring staat dat helemaal niet.
Uhm van Bronckhorst besprak het probleem met de media..
Overigens komt de club nu met een officieel persbericht ..
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Had Van Bronckhorst niet gelezen....
VVout
 VVout - donderdag 13 augustus 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Wat waar is mag gezegd worden en Boskamp als perschef, als je begrijpt wat ik bedoel. 😜 geen respect voor de 12 geboden en je krijgt een mep.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Die is zeker te zwaar terug gekomen van de zomerstop....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Maar die mag dat..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sjoerd Mossou / AD.









0.0068640