|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jonass is mijn vriend....belde regelmatig met hem en weet je wat hij moest abn lullen want anders verstond ik hem niet.
Jonass is mijn vriend...en weet je wat, hij is een tukker en dat kan mij geen reet schelen.
Jonass is mijn vriend....belde hem laatst zowel thuis en mobiel....alles afgesloten, balen, schrikken
Kreeg en pb van Jonass mijn vriend....hij heeft een zware hersenbloeding gehad, lag op het randje....
Jonass is mijn vriend.....en mijn vriend is zich keihard aan het terug knokken...praten gaat nog ff moeilijk
Jonass is mijn vriend....geef een reactie dat Jonass niet alleen mijn vriend is maar ook die van jullie (pb).....Jonass kom terug, je bent al op weg terug ouwe
Ria en ik zijn trots op je |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je bent een vent ook he Peet. Mooi gebaar gap.
Beterschap Jonass, keep on fightin' |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Jonass is mijn vriend....belde regelmatig met hem en weet je wat hij moest abn lullen want anders verstond ik hem niet. Jonass is mijn vriend...en weet je wat, hij is een tukker en dat kan mij geen reet schelen. Jonass is mijn vriend....belde hem laatst zowel thuis en mobiel....alles afgesloten, balen, schrikken Kreeg en pb van Jonass mijn vriend....hij heeft een zware hersenbloeding gehad, lag op het randje.... Jonass is mijn vriend.....en mijn vriend is zich keihard aan het terug knokken...praten gaat nog ff moeilijk Jonass is mijn vriend....geef een reactie dat Jonass niet alleen mijn vriend is maar ook die van jullie (pb).....Jonass kom terug, je bent al op weg terug ouwe Ria en ik zijn trots op je Ouwe mafkees bedankt voor deze mooie woorden maar zit hier nu met een knal rode dikke vette kop |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nenam je bent af en toe gek,maar een klein hartje. Topper!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:48 schreef jonass het volgende:[..] Ouwe mafkees bedankt voor deze mooie woorden maar zit hier nu met een knal rode dikke vette kop Meen het uit de grond van mijn hart tukkie.....ben blij dat je er weer bent (op dit moment ;-)....krijg weer een hoop shit over me heen van je |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meen het uit de grond van mijn hart tukkie.....ben blij dat je er weer bent (op dit moment ;-)....krijg weer een hoop shit over me heen van je Zal nog meer shit komen maar je weet van wie he;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Jonass is mijn vriend....belde regelmatig met hem en weet je wat hij moest abn lullen want anders verstond ik hem niet. Jonass is mijn vriend...en weet je wat, hij is een tukker en dat kan mij geen reet schelen. Jonass is mijn vriend....belde hem laatst zowel thuis en mobiel....alles afgesloten, balen, schrikken Kreeg en pb van Jonass mijn vriend....hij heeft een zware hersenbloeding gehad, lag op het randje.... Jonass is mijn vriend.....en mijn vriend is zich keihard aan het terug knokken...praten gaat nog ff moeilijk Jonass is mijn vriend....geef een reactie dat Jonass niet alleen mijn vriend is maar ook die van jullie (pb).....Jonass kom terug, je bent al op weg terug ouwe Ria en ik zijn trots op je Je bent echt niet zo'n beroerde vent als dat je af ertoe wil doen overkomen kerel. En dat uit mijn mond.
Het beste Jonass. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:39 schreef remco k het volgende:[..] Je bent echt niet zo'n beroerde vent als dat je af ertoe wil doen overkomen kerel. En dat uit mijn mond. Het beste Jonass. Sodemieter zeg remco k ik moest bijna weer 112 bellen toen ik dit las ;-) maar bedankt gap is tof van je. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kippenvel Peet! Heftig zeg, geweldig geschreven.
Jonas, ontzettend veel sterkte en laten we hopen dat je weer heel snel de oude mag worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:27 schreef jonass het volgende:[..] Sodemieter zeg remco k ik moest bijna weer 112 bellen toen ik dit las ;-) maar bedankt gap is tof van je. Sportief en persoonlijk leed zijn twee verschillende dingen. Het laatste gun je niemand.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ha die Jonass! Ik ken je niet (goed). We hebben -voor zover ik mij kan herinneren- nog nooit een of andere discussie gehad. Toch schrok ik mij wezenloos van het bericht van Peet. Ik wens jou een spoedig en volledig herstel toe. Heel veel sterkte en heel veel succes daarmee. Ook jouw dierbaren wens ik alle goeds van de wereld!
En Peet, een groots gebaar. Mijn oprechte waardering. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
No offence maar hoe kan je iemand via een forum een vriend noemen ? Of kennen jullie elkaar persoonlijk ? Anyway mooie woorden respect !! En mede tukker jonass headup soldier !! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:No offence maar hoe kan je iemand via een forum een vriend noemen ? Of kennen jullie elkaar persoonlijk ? Anyway mooie woorden respect !! En mede tukker jonass headup soldier !! Mensen hebben ook nog een leven naast het forum en praten niet alleen via hier! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Precies vandaar ook mijn vraag toch ? Of ze elkaar persoonlijk kennen ? Heel simpel.. mensen die me via hier "kennen" zijn geen vrienden.. ook al zouden we tel contact hebben... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:Precies vandaar ook mijn vraag toch ? Of ze elkaar persoonlijk kennen ? Heel simpel.. mensen die me via hier "kennen" zijn geen vrienden.. ook al zouden we tel contact hebben... Ik ken er meerdere hier persoonlijk dus wat is jou probleem?? Reageer dan gewoon niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Das toch gewoon de vraag of niet... aangezien je zegt vriend... Niks meer en niks minder... En als je ff terug had gelezen... Had je men eerste reactie gezien... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En net wat remco zegt dit gun je niemand ook al is het een tukker... Helaas gunnen het merendeel van de tukkers ons et wel toe.. en ken er genoeg hier uit tukkerland die.ons liever dood dan levend zien |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:En net wat remco zegt dit gun je niemand ook al is het een tukker... Helaas gunnen het merendeel van de tukkers ons et wel toe.. en ken er genoeg hier uit tukkerland die.ons liever dood dan levend zien Volgens mij besef je niet helemaal wat je zegt. Verder wil ik hier helemaal niet op in gaan. Een reactie dat nergens op slaat. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:En net wat remco zegt dit gun je niemand ook al is het een tukker... Helaas gunnen het merendeel van de tukkers ons et wel toe.. en ken er genoeg hier uit tukkerland die.ons liever dood dan levend zien Jammer dat je nou zoiets schrijft dat niet op waarheid berust in de tijd van JC waren er vele hier uit twente fan van ajax en nog. Merendeel van de tukkers schrijf je ken je dan een paar honderduizend tukkers,en die hebben jou verteld dat ze jullie liever dood dan levend zien kom jonge . Er is altijd wel een deel die tegen ajax is zoals er ook een deel tegen twente is en gunnen die elkaar de dood nee . Of ga jij toevallig met die groep aso tukkers om omdat jij daar graag vertoefd. Maar goed Nenam is mijn dikke vriend ook al heeft hij een plof kop ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:49 schreef jonass het volgende:[..] Jammer dat je nou zoiets schrijft dat niet op waarheid berust in de tijd van JC waren er vele hier uit twente fan van ajax en nog. Merendeel van de tukkers schrijf je ken je dan een paar honderduizend tukkers,en die hebben jou verteld dat ze jullie liever dood dan levend zien kom jonge . Er is altijd wel een deel die tegen ajax is zoals er ook een deel tegen twente is en gunnen die elkaar de dood nee . Of ga jij toevallig met die groep aso tukkers om omdat jij daar graag vertoefd. Maar goed Nenam is mijn dikke vriend ook al heeft hij een plof kop ;-) Wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk. Het eerste gedeelte kan ik niet bevestigen daar ik maar heeeeeeeel weinig tukkers ken! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar sterkte in ieder geval Jonass!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer dat zo'n topic ineens over dit soort onzin gaat.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:Precies vandaar ook mijn vraag toch ? Of ze elkaar persoonlijk kennen ? Heel simpel.. mensen die me via hier "kennen" zijn geen vrienden.. ook al zouden we tel contact hebben... Ga jij nou echt in ieder topic van die domme dingen plaatsen? Ik geef je een voorbeeld, Nenam en Joduh! Penvrienden, ooit van gehoord. Je kunt wel degelijk vrienden zijn en veel voor elkaar betekenen! je moest eens weten wat het forum heeft opgeleverd hier. Omdat jij iets vind is dat (godzijdank) niet per definitie de waarheid. Je begint echt heel vervelend te worden. Hier via het forum zijn de nodige vriendschappen onstaan.
Zal voor mezelf een voorbeeld geven, voor ik Nenam in het echt zag hadden we al zoveel gesproken via PB en later ook telefoon. Je kunt er wel degelijk een vriendschap mee opbouwen.
En nu even over het topic, dit is een vreselijk iets wat gebeurd is en dan ga je niet deze onzin hier uitkramen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:En net wat remco zegt dit gun je niemand ook al is het een tukker... Helaas gunnen het merendeel van de tukkers ons et wel toe.. en ken er genoeg hier uit tukkerland die.ons liever dood dan levend zien Overdreven gedoe van je, kan mij het schelen hoe de supporters over elkaar denken....zal me een worst wezen.Ik ben 50 en heb al een stuk of dertig begrafenissen mee gemaakt en dat is voor mijn leeftijd al extreem....dus dat dood wensen slaat nergens op
Het gaat mij hier om het welzijn van Jonass.....dat is het enige wat telt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 20:02 schreef Loetje het volgende:[..] Ga jij nou echt in ieder topic van die domme dingen plaatsen? Ik geef je een voorbeeld, Nenam en Joduh! Penvrienden, ooit van gehoord. Je kunt wel degelijk vrienden zijn en veel voor elkaar betekenen! je moest eens weten wat het forum heeft opgeleverd hier. Omdat jij iets vind is dat (godzijdank) niet per definitie de waarheid. Je begint echt heel vervelend te worden. Hier via het forum zijn de nodige vriendschappen onstaan. Zal voor mezelf een voorbeeld geven, voor ik Nenam in het echt zag hadden we al zoveel gesproken via PB en later ook telefoon. Je kunt er wel degelijk een vriendschap mee opbouwen. En nu even over het topic, dit is een vreselijk iets wat gebeurd is en dan ga je niet deze onzin hier uitkramen Zo is het gap....en je was ook een grote hulp bij het verhuizen naar braboland[ook al keilde je alles over de reling van 3 hoog ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zo is het gap....en je was ook een grote hulp bij het verhuizen naar braboland[ook al keilde je alles over de reling van 3 hoog ;-) Dat mocht van jou, anders had ik het netjes gehouden hmmmm kuch kuch.... ehh zoiets in ieder geval |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:05 schreef Loetje het volgende:[..] Dat mocht van jou, anders had ik het netjes gehouden hmmmm kuch kuch.... ehh zoiets in ieder geval Heb je Peet toevallig ook van 3 hoog van balcon geknikkert of is hij zo geboren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door jonass -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Krijg een wijting...rough neck
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: en jij ook paardelul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Peet is er achteraan gegaan maar dat gezicht is niet te veranderen. Hoopte op een mooi effect. Helaas mislukt! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Peter: goed dat je dit topic opent! Jonass: heel veel sterkte en een goed herstel gewenst!
Dat er mensen zijn die andere mensen dood wensen.... Ach, zij weten/kunnen niet beter.... Gewoon te triest voor woorden!!!! Misschien als ze zelf een hoop ellende hebben meegemaakt, dat ze ooit nog een keer veranderen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Sterkte man! Groet, Wouter. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Sorry dames voor die vage dronken posts.. carnaval en forums gaat niet samen... Neemt niet weg dat ik indd een paar aso uit vak p ken die dit vaker dan eens hebben geroepen helaas.. ik gun dit niemand.. en zoals neman ook zegt da hij 50 is en teveel mensen is verloren.. ik ben 31 en heb dat ook.. waar onder ouders schoonouders en veel te veel vrienden... Anyway jonass mede tukker veel sterkte !! En nogmaals aan de rest excuses als ik jullie op je lange pikkie heb getrapt ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Jonass is mijn vriend....belde regelmatig met hem en weet je wat hij moest abn lullen want anders verstond ik hem niet. Jonass is mijn vriend...en weet je wat, hij is een tukker en dat kan mij geen reet schelen. Jonass is mijn vriend....belde hem laatst zowel thuis en mobiel....alles afgesloten, balen, schrikken Kreeg en pb van Jonass mijn vriend....hij heeft een zware hersenbloeding gehad, lag op het randje.... Jonass is mijn vriend.....en mijn vriend is zich keihard aan het terug knokken...praten gaat nog ff moeilijk Jonass is mijn vriend....geef een reactie dat Jonass niet alleen mijn vriend is maar ook die van jullie (pb).....Jonass kom terug, je bent al op weg terug ouwe Ria en ik zijn trots op je Hartverwarmend kerel... Jonass beterschap |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Jongens allemaal hartelijk dank voor jullie goede reacties,ook de mensen die mij PB hebben gestuurd nogmaals dank. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jonass/// tubantia terrorist ;) |
|
|
|