|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is wel een typische homo kop! Dus het past wel bij ajakes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral een irritante kop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hebben bij Fox allemaal een kutkop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij zei t eigenlijk tegen de verkeerde. had beter Barbara kunnen pakken of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mooi bewijs stuur even naar RTV Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nou opgelost! Pelle heeft n punt. HELD! |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Jan Joost van Gangelen (Hilversum, 23 juli 1974)
Hilversum, kan het nog joodser? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: en dan nog vragen aan pelle van wrom denk je dat??hier is het bewijs pathologische leugenaar jan joost van bengelen. haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan iemand die foto morgen even sturen naar V.I hebben we dat ook gehad |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach die hele vi is toch ook voor de Bijlmer dus jah |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
hahaha ik twijfelde nog aan pelle, dacht dat die nu echt het spoor bijster was maar wss heeft die dit gezien aangezien dit vorig jaar was :D insturen naar VI!
Pelle///HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je ook gezien hoeveel Pelle incasseerde van die verdediger, maar ja Tevreden laat zien wat je kan |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Zoals 90 procent van de Media en natuurlijk de KNVB, is Jan -Joost een échte 020-er, dat had onze Pelle heel goed gezien! Mede-Feyenoordfans het is vechten tegen de Bierkaai - Benieuwd wat het AD morgen weer te zwetsen heeft of die Die Sjoerd en die Chris?! O ja en dan die AFCJACK020 van Gelder,je wordt er kotsmisselijk van. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Gaat het hier anders dan Jan? |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Moet je morgen die GIJP-LUL horen...(ellebogenstomer) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Neemt niet weg dat ze zelf als een stelletje kutjes over het veld liepen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Pelleboog. (ow wat flauw) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wat denk je van Jan Mulder straks met Waterneus. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Foto soepen aub kan er geen flikker van. Ben het zo beu hoe achterbaks de landelijke media is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sap Pelle wel, hij heeft best een aardige gok.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de reactie van Pelle kon ik wel om lachen maar ik verdenk hem er toch dat ie aan de drugs heeft gezeten. Feyenoord heeft nu totaal geen recht om verontwaardigd te doen over knvb/ajax/scheidsrechter. Deze afgang hebben ze helemaal aan zichzelf te danken |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Maak nog maar een mooi plaatje tomson! (thanks) Verder die mee-luller(s) van dat Feyenoord het aan zichzelf te danken heeft, kom dan maar niet meer naar de Kuip!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor het inleveren van de band mag hij alsnog z'n kop er af trappen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Thanks King-010!
Ik ben het vaak niet met je eens . |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij geniet van de aandacht die lulloJoost v gaggelen. Pelle onprofessioneel maar hij toch ook met ze zuigen met wat bedoel je. Jan Joost doe eens echt wat stoers en wordt frontjournalist inde Ukraine of Syrië.Kind v Hilversum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle doet niks verkeerd in dat interview. Eindelijk eens geen pratende pop, maar echte emotie. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weer een goeie, hahahaha! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
LOL, jullie voldoen volledig aan het stereotype van Feyenoord supporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja wat verwacht je dan... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Die Jan Joost kan/ken lachen... niet 2 maar 4 duels voor Pelle (!) en weer lekker in bad met die 020-ers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja, nu zie ik het ook, had die waarnemer en KNeusjes bond het toch goed gezien! Hahaha... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
het is gewoon zo dat ze zondag voor de 3e keer niet dr best deden tegen 020 voor de rest: knvb bestuur bestaat voor 90% uit 020 aanhangers Jack v Gelder slaapt in een 020 pyama J.Jv Gangelen is ook zo,n klote aanhanger net zoals de rest van Foxsports En die idioot v.d Gijp is misschien nog wel de buitenechtelijke zn van en of andere neus,hij kan zich zelf beter eens afvragen hoe het toch is gebeurd dat hij bij ons nooit iets gepresteerd heeft eigenlijk hoe die zijn eigen cariere om zeep heeft geholpen,en eens ophouden door alles bij ons maar middelmaat te noemen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha ! Zo kan ik er ook wel weer om lachen |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
v.d. Gijp is niet eens zindelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ha ha en dan gelijk BAM op die neus |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hahahaha geniaal, kwam ff niet meer bij. Pelle/held heheh |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
quote: hahaha... en dat is voor het eerst dat ik weer kan lachen sinds zondag! |
|
|
|