BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom wordt Feyenoord onder andere weer geen kampioen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
koekie
 koekie - zondag 02 maart 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Er gaat dit seizoen aardig wat mis, maar het onderstaand lijstje liegt niet.

PEC Zwolle-Feyenoord Fernandez 90+2 de 3-2
Feyenoord-ADO Van Haaren 85 de 4-1
Feyenoord-ADO (e.d.)Clasie 88 de 4-2
Vitesse-Feyenoord Havenaar 85 de 1-2
GA EaglesFeyenoord Kolder 89 de 2-2
Feyenoord-Heracles (e.d.)Nelom 42 de 1-1
RKCFeyenoord Joachim 90+3 de 1-0
Heerenveen-Feyenoord Van Beek e.d.45+2' de 1-2
020Feyenoord(beker) Serero 90+2' de 3-1
ADO-Feyenoord D.Bakker 45+3' de 2-0
NAC-Feyenoord Poepon 37 de 1-1
Twente- Feyenoord Martina 90+5' de 2-2
Feyenoord-020 Sigtthorsson 45 de 1-1

Misschien is het handig om de spelers te vertellen dat de wedstrijd 2x45 minuten duurt plus wat extra tijd?

Ajakkes heeft er juist 26 goals, waarvan 18 goals in de competitie gemaakt (in de laatste minuten). Wat ongeveer 12 punten heeft opgeleverd.

Hebben we het hier voornamelijk laten liggen?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 maart 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Nu al net zoveel verliespunten als vorig seizoen in totaal.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Oplossing volgend seizoen alles winnen behalve van de top 3
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 20:27   quote  deeplink  
1 de kansen die ze missen
2 de goals die ze kinderlijk tegenkrijgen
3 de knjb en zijn slaafjes
4 geen geluk die anderen wel steeds hebben
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 20:28   quote  deeplink  
1 Gebrek aan organisatie/positiespel
2 Gebrek aan kwaliteit op bepalende posities
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Kwaliteit moet je kopen of blunders laten maken bij jeugdige spelers, en soms accepteren dat het nog heel lang duurt voordat je weer echt meedoet, en daar helpen discussies als het nieuwe stadion niet mee
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
1 Gebrek aan organisatie/positiespel
2 Gebrek aan kwaliteit op bepalende posities
ja ok maar dat vind ik geen minpunten want dat hebben die anderen ook.voetballend gezien heeft feyenoord het beste elftal (vandaag niet maar toch beter als de tegenstander)
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:
Kwaliteit moet je kopen of blunders laten maken bij jeugdige spelers, en soms accepteren dat het nog heel lang duurt voordat je weer echt meedoet, en daar helpen discussies als het nieuwe stadion niet mee
tjah de blunders worden worden door de zgn steunpilaren gemaakt mulder janmaat indi
vind je 15 jaar niet genoeg?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
infamous psv
 infamous psv - zondag 02 maart 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Omdat de spelers stilstaan in ontwikkeling.. Paar transfers en n nieuwe coach kan verhelderend werken..
Talent is er zat..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:30 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja ok maar dat vind ik geen minpunten want dat hebben die anderen ook.voetballend gezien heeft feyenoord het beste elftal (vandaag niet maar toch beter als de tegenstander)
Voetballend is Feyenoord een van de beteren ja, maar niet beter dan concurrenten. Je laat het telkens liggen op details. Wat de reden ook moge zijn. En die reden is meestal Feyenoord zelf en niet de scheidsrechters. Uiteindelijk kom je dan kwaliteit te kort om echt beter te zijn dan bijvoorbeeld Ajax.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Nou vooral omdat t fokking tyfus faalhazen zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:34 schreef infamous psv het volgende:
Omdat de spelers stilstaan in ontwikkeling.. Paar transfers en n nieuwe coach kan verhelderend werken..
Talent is er zat..
Talent is er zeker genoeg, maar niet voor elke positie.
koekie
 koekie - zondag 02 maart 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Eens met alle posts hier.
Maar als je naar dit lijstje kijkt dan heeft dit direct 14 punten gekost. We hebben het hier over de dying seconds in een wedstrijd.. Dat vind ik eigenlijk al pijnlijk genoeg.
Biki
 Biki - zondag 02 maart 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Vanmiddag via fox de wedstrijd feyenoord tegen Ajax gezien. Na een half uur via Pelle op een nul voorsprong .Even de gedachte het gaat de goede kant op. echter nog voor de rust de gelijkmaker en na rust helemaal niks . Geen uitstraling van wij gaan winnen. Heel teleurstellend om te constateren dat er verloren wordt van een matig spelend Ajax .
tomson
 tomson - zondag 02 maart 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:34 schreef infamous psv het volgende:
Omdat de spelers stilstaan in ontwikkeling.. Paar transfers en n nieuwe coach kan verhelderend werken..
Talent is er zat..
^^ hoi
infamous psv
 infamous psv - zondag 02 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:42 schreef tomson het volgende:

[..]

^^ hoi
Hiep hiep
Biki
 Biki - zondag 02 maart 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Vanmiddag via fox de wedstrijd feyenoord tegen Ajax gezien. Na een half uur via Pelle op een nul voorsprong .Even de gedachte het gaat de goede kant op. echter nog voor de rust de gelijkmaker en na rust helemaal niks . Geen uitstraling van wij gaan winnen. Heel teleurstellend om te constateren dat er verloren wordt van een matig spelend Ajax .
Geen nr10.
 Geen nr10. - zondag 02 maart 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Er is maar een reden voor het uitblijven van prijzen, de coach is tactisch gezien niet sterk genoeg, dit komt keer op keer terug, ook vandaag had ons clubje niet hoeven te verliezen. hoop dat de nieuwe coach dat wel is.
ik ben ook van mening dat we de beste selectie hebben van Nederland, en hadden met de juiste coach al prijzen gewonnen.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 02 maart 2014 - 21:00   quote  deeplink  
sja het is toch een verschil in kwaliteit ook al is die niet zo groot. Maar je moet echt naar het voetbal kijken als ik zie hoe die jongens van ajax soms een bal controleren en vast houden. hoe ze de rust kunnen bewaren ook al staan ze achter en loopt het niet. en positioneel gewoon meestal slimmer zijn. En een topkeeper hebben... sja janmaat heeft gelijk toen hij zei dat ajax op alle fronten verder is en dat zie je toch wel terug. Vandaag leken we ze goed onder druk te hebben maar wisten eigenlijk geen echt goede kans te creëren sja en dan weet je dat ze aan de andere kant maar een halve kans nodig hebben ook dat is een verschil... ajax is vrij dodelijk als het een kans heeft. En waar we het dan hebben laten liggen. ja je kan naar onnodig puntverlies kijken maar als dat zo structureel gebeurd is dat geen toeval dan kun je gewoon niet beter... tuurlijk zijn er wedstrijden dat alles lukt zoals bv utrecht uit maar dat heeft iedere club wel is bv ajax-barca. dus conclusie; we staan toch ongeveer waar we horen te staan en dat is gezien de situatie van de club eigenlijk prima, er is een goede basis om in de toekomst door te bouwen en hopelijk eindelijk de volgende stap te maken en je serieus in de top te melden...
Biki
 Biki - zondag 02 maart 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Dus de conclusie is simpel na mijn eerste betoog: gebrek aan kwaliteit en m.i. Het ontbreken van de belangrijkste factor : niet de gewenste mentaliteit om een wedstrijd te winnen. Advies uithuilen en opnieuw beginnen. Nieuwe coach, andere spelers (?)' nieuw seizoen en nieuwe kansen. Blijf optimistisch. Advies wel spelers ( indien haalbaar) halen die de juiste mentaliteit hebben
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 02 maart 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:54 schreef Geen nr10. het volgende:
Er is maar een reden voor het uitblijven van prijzen, de coach is tactisch gezien niet sterk genoeg, dit komt keer op keer terug, ook vandaag had ons clubje niet hoeven te verliezen. hoop dat de nieuwe coach dat wel is.
ik ben ook van mening dat we de beste selectie hebben van Nederland, en hadden met de juiste coach al prijzen gewonnen.
we hebben niet de beste selectie... ze hebben een paar goede spelers zoals pelle en boetius maar over de gehele breedte is het middelmatig...
Biki
 Biki - zondag 02 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Als ik me niet vergis speelde Koeman vanmiddag niet mee. Heel kort door de bocht om de trainer de schuld te geven. Het zijn toch echt de spelers die het moeten doen ; de trainer zal toch niet in de rust hebben gezegd ga de tweede helft maar wat doen. Kom op zeg. Wel reel blijven .......
Geen nr10.
 Geen nr10. - zondag 02 maart 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Je heb wel de beste selectie alleen de voetballers worden niet goed gebruikt, met een selectie als janmaat- de vrij kongolo, mathijsen, van beek, clasie, bakkal, immers, pelle, boetius, elvis manu, de vrede, vormer kan je kampioen worden. met de juiste tactiek. maar daar ontbreekt het nu aan, een spel systeem met altijd 8 tot 9 man achter de bal had ons prijzen opgeleverd.
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Sorry maar ik heb het al herhaaldelijk keer aangegeven en niet op het laatst moment maar waarom Feyenoord niet top draait ligt grotendeels aan r.koeman iedereen heeft zo,n hoge pet voor hem maar feitelijk is hij maar een normale beperkte choach die is door andere topclubs in de watten gelegd en bij Feyenoord is het gewoon niet mogelijk deze selectie bevat meer jongelingen enkele talentvolle waard en enkele zijn te vroeg naar de a selectie bijgehaald bijv. Clasie,de vrij,Bruno.
Aartus
 Aartus - zondag 02 maart 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Feijenoord word geen kampioen,omdat de fysieke gesteldheid niet goed is.Vandaag in de tweede helft totaal geen pit meer.Vorige week los van de arbitrage t laatste half uur was de pijp weer leeg bij Feijenoord.Feijenoord verspeeld iedere keer de punten in de tweede helft,trouwens verdedigend zag t er ook niet lekker uit.Mijn mening is Feijenoord is fysiek niet 100%.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Ik denk mentaal.
Fysiek valt t wel mee.
Aartus
 Aartus - zondag 02 maart 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk mentaal.
Fysiek valt t wel mee.
Stylzz..Dan word Ajax kampioen.FC Twente,Vitesse kunnen t mentaal ook niet aan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:16 schreef Aartus het volgende:
Feijenoord word geen kampioen,omdat de fysieke gesteldheid niet goed is.Vandaag in de tweede helft totaal geen pit meer.Vorige week los van de arbitrage t laatste half uur was de pijp weer leeg bij Feijenoord.Feijenoord verspeeld iedere keer de punten in de tweede helft,trouwens verdedigend zag t er ook niet lekker uit.Mijn mening is Feijenoord is fysiek niet 100%.
hahaha verheijen is aan het woord!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:19 schreef Aartus het volgende:

[..]

Stylzz..Dan word Ajax kampioen.FC Twente,Vitesse kunnen t mentaal ook niet aan.
Klopt. Onder druk bezwijken die ik ook.
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Fysiek ook.
zeer duidelijk.
konden de tweede helft t niet meer belopen ondanks dat 020 ook nog n's europees gespeeld had.
heeft ook met de organisatie te maken, maar fysiek is t n droefenis.
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Oh ja ook " verhoek, immers,vormer, bakkal, bakkal en armenteros heeft r.koeman niet z,n voorkeur speelt een valse spelletje met die twee ik vindt iets niet kloppen er wordt een negatieve beeld geschetst tegen die twee en ook geldt vormer,Goossens als je alles tot nu toe analyseert komt r.koeman ook te kort als echte vakbekwame choach, dat is namelijk ook de grote schuld van die kapitaalkrachtige Europese clubs en internationale landen, als eerste moeten clubs stoppen met hoge salarissen te betalen, en suporters moeten es wakker geschudt worden wij allen betalen ons rood,geel,blauw aan vaste lasten en vrezen voor baan behoud, de overheden pakt alleen de mensen die geen poot hebben om te staan, maar de sporters verdienen mega salaris voor een spelletje en oké ze staan gericht in de media maar dan nog dit kan niet alleen wij suporters kunnen dit stoppen geen toeschouwers, reklame sponsor,bedrijven komen in financiele problemen, clubs ook voetbal makelaars aanpakken belastingtarieven verhogen bij luxe doeleinden.
Aartus
 Aartus - zondag 02 maart 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha verheijen is aan het woord!
Heb je een ander argument dan?
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

Heb je een ander argument dan?
nee hoor ik bedoelde het niet zo hoor er zit natuurlijk zeker wat in maar omdat die verheijen het er ook al over had....ach ik heb al zoveel argumenten gegeven,ik ben nu gewoon argumentloos......
tomson
 tomson - zondag 02 maart 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Ajax donderdagavond nog een wedstrijd in de benen, wij al in training sinds maandag.
Zou je toch denken dat die kop[pies bij ons frisser hadden moeten wezen. Niet...
Ajax voor rust 2 echte kansen, 1 goal. wij weer een reeks kansen voor ook 1 doelpunt.
Constant rennen rennen om de bal te veroveren,omdat de passing weer eens kut was. Soms was Immers echt de enige die er vol voor ging. In de laatse minuten nog een dot van en kans. Niet...als je ziet dat de puf er na 70 minuten dan alweer uit is. Tel daarbij De wissels op ( Goossens voor JP, die had toch die laatse 10 wel meegekund ?) en je bent gewoon het haasje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door tomson --
MMM
 MMM - zondag 02 maart 2014 - 22:48   quote  deeplink  
Worden we ooit nog kampioen, kun je je beter afvragen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 maart 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Pffffft nee hoor daar wil ik me niet mee bezig houden..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 05:14   quote  deeplink  
Alle begin van de ellende is : Erwin Mulder, niks meer en niks minder.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 08:04   quote  deeplink  
Het is een talentvolle lichting: Clasie, de Vrij, BMI, Boëtius, Janmaat, Kongolo, "Mulder" en Vilhena.
Maar t zijn allemaal ventjes, geen persoonlijkheden. Janmaat, BMI en Kongolo hebben dat nog wel in zich, qua body, maar de rest zal persoonlijkheden om zich heen moeten hebben om te kunnen floreren.

We hebben met Mulder, Immers, Schaken gewoon drie zwakke schakels op elementaire posities, dat kan een mannetje als Pellè niet opvangen en die gaat dan gekke dingen doen.

Fysiek denk ik dat ze wel fit zijn overigens, maar mentaal niet. En dat zakt de benen in. Als de 1-0 gesleept was naar de rust, denk ik dat de wedstrijd een ander gezicht had gehad. Zelfs het publeik was murw na de 1-1. Van ongeloof en angst, t zal toch niet weer he. Ja dan wordt het een self fulfilling prophecy. En elke wissel die we brengen maakt het elftal zwakker.
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
Het is een talentvolle lichting: Clasie, de Vrij, BMI, Boëtius, Janmaat, Kongolo, "Mulder" en Vilhena.
Maar t zijn allemaal ventjes, geen persoonlijkheden. Janmaat, BMI en Kongolo hebben dat nog wel in zich, qua body, maar de rest zal persoonlijkheden om zich heen moeten hebben om te kunnen floreren.

We hebben met Mulder, Immers, Schaken gewoon drie zwakke schakels op elementaire posities, dat kan een mannetje als Pellè niet opvangen en die gaat dan gekke dingen doen.

Fysiek denk ik dat ze wel fit zijn overigens, maar mentaal niet. En dat zakt de benen in. Als de 1-0 gesleept was naar de rust, denk ik dat de wedstrijd een ander gezicht had gehad. Zelfs het publeik was murw na de 1-1. Van ongeloof en angst, t zal toch niet weer he. Ja dan wordt het een self fulfilling prophecy. En elke wissel die we brengen maakt het elftal zwakker.
Perfecte analyse. Moet je wat mee doen Stylzz ;-P
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
Het is een talentvolle lichting: Clasie, de Vrij, BMI, Boëtius, Janmaat, Kongolo, "Mulder" en Vilhena.
Maar t zijn allemaal ventjes, geen persoonlijkheden. Janmaat, BMI en Kongolo hebben dat nog wel in zich, qua body, maar de rest zal persoonlijkheden om zich heen moeten hebben om te kunnen floreren.

We hebben met Mulder, Immers, Schaken gewoon drie zwakke schakels op elementaire posities, dat kan een mannetje als Pellè niet opvangen en die gaat dan gekke dingen doen.

Fysiek denk ik dat ze wel fit zijn overigens, maar mentaal niet. En dat zakt de benen in. Als de 1-0 gesleept was naar de rust, denk ik dat de wedstrijd een ander gezicht had gehad. Zelfs het publeik was murw na de 1-1. Van ongeloof en angst, t zal toch niet weer he. Ja dan wordt het een self fulfilling prophecy. En elke wissel die we brengen maakt het elftal zwakker.
Dat klopt niet Stylzz, er zijn maar 7 talentvolle spelers en een lulletje rozebottel ( Erwin Mulder )
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt niet Stylzz, er zijn maar 7 talentvolle spelers en een lulletje rozebottel ( Erwin Mulder )
Daarom staat hij tussen quoutejes.
T had wat kunnen worden, is t niet.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom staat hij tussen quoutejes.
T had wat kunnen worden, is t niet.
Oke
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Verdedigend geven we gewoon te vaak niet thuis.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:52 schreef hotjumper het volgende:
Verdedigend geven we gewoon te vaak niet thuis.
Dat weten we wel!
Oorzaak? Erwin Mulder ... maar ja dat roep ik al 3 jaar
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat weten we wel!
Oorzaak? Erwin Mulder ... maar ja dat roep ik al 3 jaar
niet alleen Mulder, ook Janmaat, de Vrij en Mathijssen geven te vaak verdedigend niet thuis.
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 09:10   quote  deeplink  
Kip, ei, roeper, woestijn
King - 010
 King - 010 - maandag 03 maart 2014 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

niet alleen Mulder, ook Janmaat, de Vrij en Mathijssen geven te vaak verdedigend niet thuis.
Een keeper moet zijn verdediging coachen wat Mulder dus niet doet.
Logisch dat je de laatste tijd vaak momenten ziet dat er onenigheid is tussen keeper en verdediger(s). Het middenveld en aanval wordt er dan ook onrustig van omdat zij zich dan moeten gaan bemoeien met de taken die niet voor hun zijn bestemd. De gehele organisatie valt dan als een kaartenhuis in elkaar.

Vanaf volgend seizoen hebben we Werner Hahn die een uitstekende coachende keeper is.
Zonder de Vrij en Mathijssen zullen we nog steeds een geweldige verdediging hebben.
Als Immers en Clasie uit het middenveld verdwijnen dan komen daar gretige jonkies voor terug.
Guidetti weer terughalen en samen met Pelle de aanval laten leiden.
Dan alleen nog een sterke en snelle rechtsvoor en we worden kampioen.
Wel een ruime voorsprong neerzetten voor de winterstop en we kunnen gaan.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 09:12 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Een keeper moet zijn verdediging coachen wat Mulder dus niet doet.
Logisch dat je de laatste tijd vaak momenten ziet dat er onenigheid is tussen keeper en verdediger(s). Het middenveld en aanval wordt er dan ook onrustig van omdat zij zich dan moeten gaan bemoeien met de taken die niet voor hun zijn bestemd. De gehele organisatie valt dan als een kaartenhuis in elkaar.

Vanaf volgend seizoen hebben we Werner Hahn die een uitstekende coachende keeper is.
Zonder de Vrij en Mathijssen zullen we nog steeds een geweldige verdediging hebben.
Als Immers en Clasie uit het middenveld verdwijnen dan komen daar gretige jonkies voor terug.
Guidetti weer terughalen en samen met Pelle de aanval laten leiden.
Dan alleen nog een sterke en snelle rechtsvoor en we worden kampioen.
Wel een ruime voorsprong neerzetten voor de winterstop en we kunnen gaan.
oke eitje dus.
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 09:12 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Een keeper moet zijn verdediging coachen wat Mulder dus niet doet.
Logisch dat je de laatste tijd vaak momenten ziet dat er onenigheid is tussen keeper en verdediger(s). Het middenveld en aanval wordt er dan ook onrustig van omdat zij zich dan moeten gaan bemoeien met de taken die niet voor hun zijn bestemd. De gehele organisatie valt dan als een kaartenhuis in elkaar.

Vanaf volgend seizoen hebben we Werner Hahn die een uitstekende coachende keeper is.
Zonder de Vrij en Mathijssen zullen we nog steeds een geweldige verdediging hebben.
Als Immers en Clasie uit het middenveld verdwijnen dan komen daar gretige jonkies voor terug.
Guidetti weer terughalen en samen met Pelle de aanval laten leiden.
Dan alleen nog een sterke en snelle rechtsvoor en we worden kampioen.
Wel een ruime voorsprong neerzetten voor de winterstop en we kunnen gaan.
Volgens mij gaat het juist vooral voorin fout: Immers is vooral samen met Pellè aan het storen en dus staan Clasie en Vilhena vaak tegen 3 man en komt er dus regelmatig te veel druk op onze verdedigers. Als die dan zoals gisteren een fout maken ligt de bal er zomaar in. Op zich ook nog geen ramp als je dan zelf de kansen die je creëert maar WEL maakt. Helaas laat Immers ons daar te vaak in de steek ...
Appie53
 Appie53 - maandag 03 maart 2014 - 09:27   quote  deeplink  
GEEN GELD, is de enige reden!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom wordt Feyenoord onder andere weer geen kampioen.









0.0094609