BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom wordt Feyenoord onder andere weer geen kampioen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King - 010
 King - 010 - maandag 03 maart 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 09:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het juist vooral voorin fout: Immers is vooral samen met Pellè aan het storen en dus staan Clasie en Vilhena vaak tegen 3 man en komt er dus regelmatig te veel druk op onze verdedigers. Als die dan zoals gisteren een fout maken ligt de bal er zomaar in. Op zich ook nog geen ramp als je dan zelf de kansen die je creëert maar WEL maakt. Helaas laat Immers ons daar te vaak in de steek ...
Immers moet eruit want er is geen rendement.
Leuk dat hij veel meters maakt en hard werkt maar dat weegt niet op tegen zijn veel te lage rendement.
Met Guidetti ipv Immers zal er een veel hoger rendement zijn.

Het middenveld gaat niet te veel mee naar voren omdat ze de twijfelachtigheid van de verdediging proberen dicht te lopen.
Zij maken gewoon te veel meters. Bij 020 zie dus ook dat er meer rust heerst tussen keeper en verdedigers en daarom gaan de middenvelders mee naar voren.
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Paniekvoetbal, dat zag je gisteren, alles wordt naar voren gepeert
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 maart 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Tja, als je het niet hebt in de wedstrijden waar het om gaat, zul je ook geen kampioen worden. Vorige week zijn we genaaid, maar gisteren was het slappe hap.... tja, hadden we nog een kansje willen hebben, hadden we die wedstrijd moeten winnen. Het is dat we weten dat het een klassieker was, maar als je het niet wist... was het gewoon een lamlendig potje..., meer niet... DIT JAAR TERECHT GEEN KAMPIOEN, terwijl dat het juist dit jaar had gekund.... Misschien dat we over twintig jaar weer zo'n buitenkansje krijgen. Hopen dat we de handschoen dan wel oppakken!
aad 64
 aad 64 - maandag 03 maart 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Middenveld durft niet erg door te dekken achterhoede blijft staan en dus krijg je angst voetbal.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 10:15 schreef aad 64 het volgende:
Middenveld durft niet erg door te dekken achterhoede blijft staan en dus krijg je angst voetbal.
Daar wordt bij Feyenoord nooit op getraind!! Herhalen, herhalen en nog eens herhalen ...
Nee altijd maar steeds dezelfde onzin bij Ronald Koeman: Partijtje , rondootje en een beetje afwerken. Het gaat helemaal nergens over, geen visie. Helemaal niks !!!
daan limbos
 daan limbos - maandag 03 maart 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Om kampioen te worden met een club er in zijn geheel achter staan. Bij ons zijn dat alleen de supporters. We hebben een bestuur dat graag zielig doet in de geest van: we hebben geen geld, maar er speelt meer. Een technisch directeur die aan de leiband loopt van een voorzitter die voetballen binnen het Feyenoordgebeuren eigenlijk maar een lastige bijzaak vindt. Deze omhooggevallen ambtenaar is slechts bezig een monument voor zichzelf op te richten, juist, een nieuw stadion. Voeg daarbij een dementerend groepje dat de Raad van Commissarissen vormt en we weten genoeg. Hoe anders gaat dat bij het vervloekte 020. Daar draait wel alles om het voetbal. Ze hebben echt niet een betere selectie, maar er wordt uit gehaald wat er in zit. Hun zwakke schakels worden er zonder pardon op de tribune gezet en komen in de verkoop. Bij ons mogen Mulders, Immers en Schaken gewoon heerlijk mee blijven doen en worden voor een scheet en drie knikkers mislukkelingen als van der Hoek en Armenteros binnengehaald. Had dit jaar een goede keeper, nummer 19 en rechtsbuiten binnengehaald, en je was kampioen geworden. Een lening bij de bank hiervoor was dan rijkelijk beloond met de miljoenen van de CL. Als we zo doorgaan komt er de eerste 25 jaar geen kampioenschap meer. En heb ik het mis als ik denk dat bij Koeman al maandenlang elke bezieling ontbreekt?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 10:21 schreef daan limbos het volgende:
Om kampioen te worden met een club er in zijn geheel achter staan. Bij ons zijn dat alleen de supporters. We hebben een bestuur dat graag zielig doet in de geest van: we hebben geen geld, maar er speelt meer. Een technisch directeur die aan de leiband loopt van een voorzitter die voetballen binnen het Feyenoordgebeuren eigenlijk maar een lastige bijzaak vindt. Deze omhooggevallen ambtenaar is slechts bezig een monument voor zichzelf op te richten, juist, een nieuw stadion. Voeg daarbij een dementerend groepje dat de Raad van Commissarissen vormt en we weten genoeg. Hoe anders gaat dat bij het vervloekte 020. Daar draait wel alles om het voetbal. Ze hebben echt niet een betere selectie, maar er wordt uit gehaald wat er in zit. Hun zwakke schakels worden er zonder pardon op de tribune gezet en komen in de verkoop. Bij ons mogen Mulders, Immers en Schaken gewoon heerlijk mee blijven doen en worden voor een scheet en drie knikkers mislukkelingen als van der Hoek en Armenteros binnengehaald. Had dit jaar een goede keeper, nummer 19 en rechtsbuiten binnengehaald, en je was kampioen geworden. Een lening bij de bank hiervoor was dan rijkelijk beloond met de miljoenen van de CL. Als we zo doorgaan komt er de eerste 25 jaar geen kampioenschap meer. En heb ik het mis als ik denk dat bij Koeman al maandenlang elke bezieling ontbreekt?
Een lening hebben ze al eens eerder afgesloten en daar zitten we nog steeds mee. Dat ben je blijkbaar vergeten? Een keeper, nummer 10 en een rechtsbuiten had men niet hoeven te halen.
De jeugd de kans geven: Immers had veel meer verdedigend moeten spelen en Vilhena wat meer naar Pellé toe. Manu de kans als rechtsbuiten geven en Boy de Jong als keeper een kans geven. Of die jonge poolse keeper van de A1. Is geen garantie dat het beter was gegaan helaas, maar dat komt meer door Ronald Koeman die bij Feyenoord zonder een visie traint! Vaste spelpatronen heb ik de afgelopen 3 jaar en daarvoor niet meer gezien, het was steeds meer van: op goed geluk ... Een trainer hoort er vaste patronen erin te slijpen die de basis moeten vormer voor alle Feyenoord spelers, van de kleinste jeugd tot het hoogste elftal toe. Dat is in de jeugd redelijk tot goed verzorgd , alleen bij het eerste elftal niet.
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Omdat visie en organisatie van af de kop niet goed is.
met kop verwijs ik naar het gezegde de vis stinkt altijd vanaf de kop.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:26 schreef van geil het volgende:
Omdat visie en organisatie van af de kop niet goed is.
met kop verwijs ik naar het gezegde de vis stinkt altijd vanaf de kop.
We zullen t zien aankomend jaar.
Of dit incidenteel was of..
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 03 maart 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We zullen t zien aankomend jaar.
Of dit incidenteel was of..
heb nog geen al te grote verwachtingen er moet waarschijnlijk een gedeeltelijk nieuw team worden opgebouwd...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Wat een losers hier allemaal! Net of Feyenoord zo geweldig was gisteren ...

Ze moeten hier eens af van dat zielige verwijten naar dat alles pro - 020 is!!

Zo triest om elke keer weer dat verhaal te moeten aanhoren, zo zielig en zo Feyenoord onwaardig!! Feyenoord moet er zelf iets aan gaan doen.

Homogener gaan spelen en spelers die voor elke meter gras gaan, niet meer als watjes naar achteren gaan voetballen, niet meer zeiken op de leiding, zich niet meer misdragen op en rond het veld, een systeem moet erin komen bij Feyenoord, fitter worden zodat men niet na 75% van de wedstrijd helemaal leeg zijn, spelers die voor elkaar gaan en geen watjes in het veld zijn

Dus met andere woorden , begin bij jezelf als Feyenoord speler zijnde.

Meer doen met elkaar buiten het veld en niet zo snel mogelijk naar huis willen na een training en wedstrijd

Nu is Feyenoord een kudde die zich wel heel makkelijk naar de slachtbank laat leiden !!
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:10 schreef lijdensweg het volgende:
Wat een losers hier allemaal! Net of Feyenoord zo geweldig was gisteren ...

Ze moeten hier eens af van dat zielige verwijten naar dat alles pro - 020 is!!

Zo triest om elke keer weer dat verhaal te moeten aanhoren, zo zielig en zo Feyenoord onwaardig!! Feyenoord moet er zelf iets aan gaan doen.

Homogener gaan spelen en spelers die voor elke meter gras gaan, niet meer als watjes naar achteren gaan voetballen, niet meer zeiken op de leiding, zich niet meer misdragen op en rond het veld, een systeem moet erin komen bij Feyenoord, fitter worden zodat men niet na 75% van de wedstrijd helemaal leeg zijn, spelers die voor elkaar gaan en geen watjes in het veld zijn

Dus met andere woorden , begin bij jezelf als Feyenoord speler zijnde.

Meer doen met elkaar buiten het veld en niet zo snel mogelijk naar huis willen na een training en wedstrijd

Nu is Feyenoord een kudde die zich wel heel makkelijk naar de slachtbank laat leiden !!
De herder is binnen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
Het is een talentvolle lichting: Clasie, de Vrij, BMI, Boëtius, Janmaat, Kongolo, "Mulder" en Vilhena.
Maar t zijn allemaal ventjes, geen persoonlijkheden. Janmaat, BMI en Kongolo hebben dat nog wel in zich, qua body, maar de rest zal persoonlijkheden om zich heen moeten hebben om te kunnen floreren.

We hebben met Mulder, Immers, Schaken gewoon drie zwakke schakels op elementaire posities, dat kan een mannetje als Pellè niet opvangen en die gaat dan gekke dingen doen.

Fysiek denk ik dat ze wel fit zijn overigens, maar mentaal niet. En dat zakt de benen in. Als de 1-0 gesleept was naar de rust, denk ik dat de wedstrijd een ander gezicht had gehad. Zelfs het publeik was murw na de 1-1. Van ongeloof en angst, t zal toch niet weer he. Ja dan wordt het een self fulfilling prophecy. En elke wissel die we brengen maakt het elftal zwakker.
Prima analyse.
Mentale zwakte, gemis aan leiders met ervaring zag je vanaf april vorig jaar al opdoemen.
Heb nog steeds Ado (april 2013, 2-0 nederlaag) op m'n netvlies.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Prima analyse.
Mentale zwakte, gemis aan leiders met ervaring zag je vanaf april vorig jaar al opdoemen.
Heb nog steeds Ado (april 2013, 2-0 nederlaag) op m'n netvlies.
Waardeloze analyse , ze zijn helemaal niet fit genoeg!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waardeloze analyse , ze zijn helemaal niet fit genoeg!
:)
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 maart 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Waarom wordt Feyenoord geen kampioen:
Geen hele goede spelers
Geen club icoon in het team
Geen hele goede sponsor
Het publiek houdt hele grote investeerders tegen ( ik bedoel daarmee de dingen die gebeurde zijn met onze supporters in het verleden)
De spelers die we hebben op uitzonderingen na vechten niet voor elke meter,
We zijn van trotse ploeg steeds meer Calimero gedrag aan het vertonen,
Geen openheid wat onze situatie is
Ons bestuur durft geen confrontatie aan met de KNVB over hun gezwalk zowel bestuurlijk als op het veld, ik weet zeker dat we de steun van meerdere teams
Het gezeik wel stadion geen stadion ,
Het schorsen van een speler die passie heeft en meer inzet voor het team dan de rest.

Maar ja ik blijf na de kater fan daar kan ik niets aan doen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 18:20 schreef piet de paler het volgende:
Waarom wordt Feyenoord geen kampioen:
Geen hele goede spelers
Geen club icoon in het team
Geen hele goede sponsor
Het publiek houdt hele grote investeerders tegen ( ik bedoel daarmee de dingen die gebeurde zijn met onze supporters in het verleden)
De spelers die we hebben op uitzonderingen na vechten niet voor elke meter,
We zijn van trotse ploeg steeds meer Calimero gedrag aan het vertonen,
Geen openheid wat onze situatie is
Ons bestuur durft geen confrontatie aan met de KNVB over hun gezwalk zowel bestuurlijk als op het veld, ik weet zeker dat we de steun van meerdere teams
Het gezeik wel stadion geen stadion ,
Het schorsen van een speler die passie heeft en meer inzet voor het team dan de rest.

Maar ja ik blijf na de kater fan daar kan ik niets aan doen
Heb je voor een groot deel gelijk in!
koekie
 koekie - maandag 03 maart 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waardeloze analyse , ze zijn helemaal niet fit genoeg!
Het is wel een goede analyse die hij geeft, maar ze zijn inderdaad niet fit genoeg en dat heeft ook te maken dat deze helden mentaal zooooo vreselijk zwak zijn. Als ze een tegendoelpunt krijgen dan gaan ze denken O, O, O.. laten we maar rustig aan doen i.p.v. ff de beuk erin te gooien.
Je geeft zoveel weg in de 2e helft en in de dying seconds.

En inderdaad; we zijn nou een paar keer flink genaaid en het is natuurlijk zwaar kut, maar: KAP NOU ALEMMAAL MET DAT CALIMERO GEDRAG !
King - 010
 King - 010 - dinsdag 04 maart 2014 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 18:20 schreef piet de paler het volgende:
Waarom wordt Feyenoord geen kampioen:
Geen hele goede spelers
Geen club icoon in het team
Geen hele goede sponsor
Het publiek houdt hele grote investeerders tegen ( ik bedoel daarmee de dingen die gebeurde zijn met onze supporters in het verleden)
De spelers die we hebben op uitzonderingen na vechten niet voor elke meter,
We zijn van trotse ploeg steeds meer Calimero gedrag aan het vertonen,
Geen openheid wat onze situatie is
Ons bestuur durft geen confrontatie aan met de KNVB over hun gezwalk zowel bestuurlijk als op het veld, ik weet zeker dat we de steun van meerdere teams
Het gezeik wel stadion geen stadion ,
Het schorsen van een speler die passie heeft en meer inzet voor het team dan de rest.

Maar ja ik blijf na de kater fan daar kan ik niets aan doen
Het verbaast me ook dat zodra Feyenoord in een stijgende lijn zit, er gelijk al iemand van buiten probeert kapot te maken.
* Eerst gal spuwen over Feyenoord gedrag.
* Daarna stoken om onrust te veroorzaken.
* Dan passie van Pelle omtoveren tot agressie.
* En nu proberen die KNJB-ers Bronckhorst van ons af te pakken.

Moet niet gekker worden.
Blijf met je gore poten van Feyenoord af en laat ons nu eens gewoon groeien.
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 10:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar wordt bij Feyenoord nooit op getraind!! Herhalen, herhalen en nog eens herhalen ...
Nee altijd maar steeds dezelfde onzin bij Ronald Koeman: Partijtje , rondootje en een beetje afwerken. Het gaat helemaal nergens over, geen visie. Helemaal niks !!!
ik zie geen trainingen.
als dit waar is dan is het schandelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 maart 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 12:47 schreef van geil het volgende:

[..]

ik zie geen trainingen.
als dit waar is dan is het schandelijk.
Moet je zelf eens gaan kijken.
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 09:02 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Het verbaast me ook dat zodra Feyenoord in een stijgende lijn zit, er gelijk al iemand van buiten probeert kapot te maken.
* Eerst gal spuwen over Feyenoord gedrag.
* Daarna stoken om onrust te veroorzaken.
* Dan passie van Pelle omtoveren tot agressie.
* En nu proberen die KNJB-ers Bronckhorst van ons af te pakken.

Moet niet gekker worden.
Blijf met je gore poten van Feyenoord af en laat ons nu eens gewoon groeien.
Onzin. Zowel Pellé als zijn falende medespelers en misschien ook de technische staf (?) hebben dit zelf veroorzaakt. Dat haters dan weer munitie in handen krijgen is daar een logisch gevolg van.En dat oranje Gio wil inlijven is een compliment aan zijn adres, heeft het feit dat hij bij ons in dienst is heeft daar geen zak mee te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door tomson --
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Onzin. Zowel Pellé als zijn falende medespelers en misschien ook de technische staf (?) hebben dit zelf veroorzaakt. Dat haters dan weer munitie in handen krijgen is daar een logisch gevolg van.En dat oranje Gio wil inlijven is een compliment aan zijn adres, heeft het feit dat hij bij ons in dienst is heeft daar geen zak mee te maken.
En Gio heeft inmiddels zelf al gereageerd dat hij graag bij Feyenoord wil verlengen en er helemaal geen contact geweest is over een functie bij het NL elftal!
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Al die complottheorieën word ik net zo moe van als van de prestaties van het elftal. . En de aanstelling van Fredje..
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Fletje is het toch?
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:25 schreef tomson het volgende:
Al die complottheorieën word ik net zo moe van als van de prestaties van het elftal. . En de aanstelling van Fredje..
Ik moet het ook nog zien wat FR betreft tomson, maar kon zelf geen trainer bedenken waar ik wel vrolijk zou worden. Jij wel?
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik moet het ook nog zien wat FR betreft tomson, maar kon zelf geen trainer bedenken waar ik wel vrolijk zou worden. Jij wel?
Misschien toch Stevens. Of toch JP v Gastel. Of Erwin Koeman. Of Ruud Brood.
Maar Rutten ? Die opdonder zag ik echt niet aankomen !
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 13:35   quote  deeplink  
th?id=H.4794043785088032&w=225&h=127&c=7&rs=1&pid=1.7
zag je nie aankomen he
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Dat is Rutte zonder N knuppel....
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:32 schreef tomson het volgende:

[..]

Misschien toch Stevens. Of toch JP v Gastel. Of Erwin Koeman. Of Ruud Brood.
Maar Rutten ? Die opdonder zag ik echt niet aankomen !
Stevens is qua uitstraling wel iets beter, maar als trainer?

JP/Gio missen de ervaring nog en zouden normaliter als assistenten van Koeman ook vertrekken, dus ik begrijp wel dat daar niet voor gekozen is.

Erwin Koeman is m.i. niet goed genoeg (gebleken).

Ruud Brood zou ik net als Pastoor, Jans, Bosz, Meulensteen, etc. minder blij mee geweest zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:36 schreef tomson het volgende:
Dat is Rutte zonder N knuppel....
oh, ik vond m al zo slank
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:39   quote  deeplink  
1964930_274730466024410_1116935232_n.jpg
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Stevens is qua uitstraling wel iets beter, maar als trainer?

JP/Gio missen de ervaring nog en zouden normaliter als assistenten van Koeman ook vertrekken, dus ik begrijp wel dat daar niet voor gekozen is.

Erwin Koeman is m.i. niet goed genoeg (gebleken).

Ruud Brood zou ik net als Pastoor, Jans, Bosz, Meulensteen, etc. minder blij mee geweest zijn.
Erwin Koeman is onderhand ook 8 jaar verder qua ervaring he.
En v Gastel/ v Bronckhorst was een optie geweest met bv v Hanegem erachter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door tomson --
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Erwin Koeman is onderhand ook 8 jaar verder qua ervaring he.
En v Gastel/ v Bronckhorst was een optie geweest met bv v Hanegem erachter..
Was gewoon even benieuwd, maar maakt nu weinig meer uit. We zullen het met FR moeten doen ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 maart 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik moet het ook nog zien wat FR betreft tomson, maar kon zelf geen trainer bedenken waar ik wel vrolijk zou worden. Jij wel?
Louis van Gaal! Co Adriaanse had van mij ook gemogen alleen die durft het niet aan, jammer!
Nu moeten we maar gaan kijken hoe het gaat lopen met Fredje Slippie
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Louis van Gaal! Co Adriaanse had van mij ook gemogen alleen die durft het niet aan, jammer!
Nu moeten we maar gaan kijken hoe het gaat lopen met Fredje Slippie
Heb ik jou iets gevraagd?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 maart 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb ik jou iets gevraagd?
Moet je antwoord geven?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 maart 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Erwin Koeman is onderhand ook 8 jaar verder qua ervaring he.
En v Gastel/ v Bronckhorst was een optie geweest met bv v Hanegem erachter..
Van Gastel of van Bronckhorst had je dan in een zelfde positie gemanoeuvreerd als Been. Diep in je hart weten dat je ergens eigenlijk niet aan toe bent maar niet willen weigeren omdat je het gevoel hebt dat je club je nodig heeft. Waar het bestuur eens goed over na moet denken is hoe ze omgaan met de spelers. Zodra ze het signaal ontvangen dat spelers zichzelf belangrijker gaan voelen dan de club of een trainer dat meteen de kop indrukken. Nu heb ik het ook gevoel dat ze zich niet al teveel van Koeman meer aantrekken.
dr love
 dr love - dinsdag 04 maart 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Weetje volgens mij ben ik, r. v.d gijp,j.Derksen de enige die vinden dat Clasie gewoon te licht is voor Feyenoord en Nederlandse elftal dit had ik niet verwacht van louitje van gaal, maar daar komt hij wel achter begrijp het echt niet waarom hij is geselecteerd Feyenoord draait al drie jaar klote, voetballend en systeem is niet om aan te zien, alleen pelle, Janmaat,Mulder,boeituis, op z,n tijd vilhena, en schaken hebben redelijke niveau, vormer,goossen,bakkal,Harmeet,achabar,manu,schenkeveld,onterecht gepasseerd door die homo koeman.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 maart 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:34 schreef dr love het volgende:
Weetje volgens mij ben ik, r. v.d gijp,j.Derksen de enige die vinden dat Clasie gewoon te licht is voor Feyenoord en Nederlandse elftal dit had ik niet verwacht van louitje van gaal, maar daar komt hij wel achter begrijp het echt niet waarom hij is geselecteerd Feyenoord draait al drie jaar klote, voetballend en systeem is niet om aan te zien, alleen pelle, Janmaat,Mulder,boeituis, op z,n tijd vilhena, en schaken hebben redelijke niveau, vormer,goossen,bakkal,Harmeet,achabar,manu,schenkeveld,onterecht gepasseerd door die homo koeman.
Schaken, Harmeeth, Bakkal, Goossens, Mulder, Schenkeveld ??? Ja maakt het nog gekker !!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 maart 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Dr lost.
dr love
 dr love - dinsdag 04 maart 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Waarom flikkert die koeman niet op, hij kan er helemáál niks van wat wil hij nou bereiken met die laatste resterende wedstrijdenen dan nog pelle er niet bij want heel Nederland was en is in rep en roer je kunt lullen wat je wilt maar hij heeft het toch maar geflikt min 20 doelpunten in een slecht draaiende elftal.nee Rutten is vele malen beter dan koetje let maar op, daarom gunt hij niet eerder dat fredje eerder mag/kan beginnen zodat hij minima tijd heeft om aan de voorbereiding te beginnen tis gewoon een vieze hond, tis alleen maar om z,n imagoschade te strelen, z,n geld krijgt tie toch wel.
dr love
 dr love - dinsdag 04 maart 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Waarom flikkert die koeman niet op, hij kan er helemáál niks van wat wil hij nou bereiken met die laatste resterende wedstrijdenen dan nog pelle er niet bij want heel Nederland was en is in rep en roer je kunt lullen wat je wilt maar hij heeft het toch maar geflikt min 20 doelpunten in een slecht draaiende elftal.nee Rutten is vele malen beter dan koetje let maar op, daarom gunt hij niet eerder dat fredje eerder mag/kan beginnen zodat hij minima tijd heeft om aan de voorbereiding te beginnen tis gewoon een vieze hond, tis alleen maar om z,n imagoschade te strelen, z,n geld krijgt tie toch wel.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 maart 2014 - 19:04   quote  deeplink  
DRAMATISCH SEIZOENSEINDE DREIGT VOOR FEYENOORD

Nu aanvoerder Graziano Pelle mogelijk weken aan de kant staat met een schorsing en zondag tegen Ajax alweer voor de derde wedstrijd op rij niet werd gewonnen, wachten zware weken. Het kampioenschap is uit zicht, plaats nummer twee met vier punten achterstand ook bijna. Ondertussen nadert PSV op slechts één punt, terwijl Feyenoord nog op bezoek moet in Eindhoven. Een dramatisch einde van het seizoen dreigt.

Dom, lomp en Pelle

En wéér ging hij in de fout. Een domme elleboogstoot tegen Ajacied Joel Veltman, amper een week nadat hij huishield in de catacomben van de Grolsch Veste. Dit keer ging Feyenoord wel over tot een straf: twee wedstrijden buiten de selectie, bovendien aanvoerder af. Daarboven hangt nog een schorsing van de KNVB. Tegen Heracles Almelo kreeg Pelle rood door een kopstoot, zijn voorwaardelijke schorsing daarvoor staat nog steeds. Toen werd hij voor vier wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Met nog acht wedstrijden te gaan lijkt Feyenoord haar belangrijkste speler te moeten missen in een groot deel van de apotheose van het seizoen.

Een echte vervanger voor Pelle ontbreekt. Mitchell Te Vrede deed het niet slecht toen hij in oktober Pelle verving, maar mist de overtuigingskracht, de balvastheid en het leiderschap van de Italiaan. Samuel Armenteros liet in de kortstondige periode dat hij Pelle moest vervangen vooral zien waar hij al het hele seizoen in uitblinkt: balverlies lijden en niet aanspeelbaar zijn. Niet voor niets laat Feyenoord de optie tot koop van de Cubaanse Zweed voor wat het is en keert hij komende zomer terug naar Anderlecht.

Moeilijke weken

In de acht wedstrijden die Feyenoord nog moet spelen dreigt een dramatisch einde van het seizoen. De komende weken en maanden speelt Feyenoord nog uit tegen PSV, AZ, Heracles Almelo en aanstaande zondag FC Groningen vier tegenstanders waar Feyenoord het nooit makkelijk mee heeft. Thuis komen SC Heerenveen, Go Ahead Eagles, Cambuur Leeuwarden en RKC Waalwijk nog op bezoek, evenmin tegenstanders waar Feyenoord dit seizoen makkelijk van won. Bij Go Ahead werd na een dramatische wedstrijd in de laatste seconde gelijkgespeeld, van RKC werd zelfs verloren.

Het zegt veel over het verloop van dit seizoen dat RKC, Go Ahead, Cambuur en Heracles moeilijke tegenstanders zijn. Geen enkele tegenstander was een écht makkelijke prooi. Met nog acht wedstrijden voor het einde heeft het team van Ronald Koeman al evenveel verliespunten geleden als over het hele vorige seizoen (33). Als het spel van de laatste weken (na een voorsprong terugzakken) aanhoudt, dan dreigt dat aantal punten de komende weken verder op te lopen, waarmee zelfs directe plaatsing voor Europees voetbal in gevaar komt. En laat Feyenoord in de play-offs nou nog nooit als winnaar uit de strijd zijn gekomen.

Ronald Koeman had het zich zo anders voorgesteld. Na twee succesvolle seizoenen (tweede en derde) en een grotendeels dezelfde selectie moest zijn derde seizoen op Zuid eindigen op de Coolsingel. Maar het begon al slecht: uitgeschakeld door het onbekende Kuban Krasnodar in de Europa League, verlies in de eerste drie competitiewedstrijden. Succes bij Feyenoord ging Koeman ook om persoonlijk prestige, nadat na een slecht avontuur bij AZ getwijfeld werd aan zijn trainerskwaliteiten. Zijn tijd bij Feyenoord eindigen als vijfde (of zelfs erger) zal hij dan ook vooral als een persoonlijk verlies ervaren, die een stap naar zijn droomclub Barcelona onwaarschijnlijk zo niet onmogelijk maakt.

Het nieuwe seizoen

En dan is er nog Fred Rutten, die maandag aangesteld werd als trainer voor het volgende seizoen. Op zijn komst werd maandagochtend in de spelersgroep door diverse sterkhouders verbaasd gereageerd, toen Martin van Geel hen inlichtte. Meerdere spelers, van wie sommigen al langer in de interesse staan van buitenlandse clubs, lieten maandag intern hun onvrede horen en twijfelen over een langer verblijf. Zoals ik al eerder schreef wacht Feyenoord komende zomer een grote renovatie. Op wat middelmatige spelers na hoeft Feyenoord in juli geen doorstroming van Varkenoord te verwachten. De huidige A1 is een tussengeneratie en het is wachten totdat de talentvolle generatie 1997 (Marlon Slabbekoorn, Rick van der Meer, Calvin Verdonk, Danny van Haaren, Bert Koomen en Jari Schuurman) klaar is voor Feyenoord 1.

Een korte rekensom (gebaseerd op cijfers van Transfermarkt.de plus eigen inschatting op basis van honderdmiljoenmiljard seizoenen in Football Manager) leert dat Feyenoord met een vertrek van Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Graziano Pelle, Jordy Clasie, Bruno Martins Indi en Lex Immers, die de laatste maanden allemaal aan buitenlandse clubs werden gelinkt, zon zesendertig tot veertig miljoen euro ophaalt. Bij Martins Indi, Clasie en De Vrij moet ongeveer 18% van de transfersom per speler teruggestort worden in de Beloften Pool, waar zij in 2009 in gestald werden. Per saldo schat ik dat Feyenoord een oorlogskas van ongeveer vijfentwintig tot dertig miljoen euro overhoudt, hoewel het mogelijk is dat geld hiervan wordt aangewend voor het terugkopen van de in 2010 aan de Vrienden van Feyenoord verpande aandelen.

Daar kan je de markt mee op, maar wat voorzichtigheid is geboden. Martin van Geel besteedde eerder relatief veel geld aan Harmeet Singh, wiens contract in januari dan anderhalf teleurstellende jaren werd ontbonden. Met de miljoenen die Feyenoord mogelijk ontvangt kan er echter wel in een ander segment gekeken worden. Bas Dost is één van de spelers die op het lijstje van Van Geel staat, maar zijn marktwaarde zal gestegen zijn sinds hij bij VFL Wolfsburg de laatste weken op dreef is en het is af te vragen of Dost, die naar eigen zeggen in een Ajax-pyjama sliep, zelf wil.

Heel mooi en rooskleurig ziet het er niet uit. De komende weken en maanden worden beslissend voor de langere termijn. Als er ondanks het ontbreken van Pelle toch directe plaatsing voor Europees voetbal wordt bereikt zullen spelers mogelijk toch langer willen blijven. Gebeurt dat niet, dreigt komende zomer een leegloop en dreigt het seizoen 2014/2015 een overbruggingsjaar te worden.

Het zoveelste.

Bron: http://levenmetfeyenoord.wordpress.com/2014/03/03/dramatisch-seizoenseinde-dreigt-voor-feyenoord/
Bartfey
 Bartfey - dinsdag 04 maart 2014 - 19:08   quote  deeplink  
1. 100% kansen missen
2. 99% kansen missen
3. 98% kansen missen
Het ligt voor mijn gevoel absoluut niet aan de verdediging, een tegenstander krijgt altijd kansen. Als je voorin effectiever bent kun je achter ook wel eens een steekje laten vallen.
Zoveel wedstrijden waar je met de rust met 3-0 4-0 of meer voor had moeten staan maar het slechts 1-0 bleef .... Immers voortreffelijk op het middenveld en zeer harde werker, amateurniveau als het om kansen benutten gaat, alleen Pelle als scorende spits is te weinig en Schaken? Nee laat maar.....
Alexi
 Alexi - dinsdag 04 maart 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Omdat we nog steeds niet de killers op het veld hebben,geen team verband
en bovendien niet de finaciele middelen om eens een klapper van een speler te halen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 maart 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 19:08 schreef Bartfey het volgende:
1. 100% kansen missen
2. 99% kansen missen
3. 98% kansen missen
Het ligt voor mijn gevoel absoluut niet aan de verdediging, een tegenstander krijgt altijd kansen. Als je voorin effectiever bent kun je achter ook wel eens een steekje laten vallen.
Zoveel wedstrijden waar je met de rust met 3-0 4-0 of meer voor had moeten staan maar het slechts 1-0 bleef .... Immers voortreffelijk op het middenveld en zeer harde werker, amateurniveau als het om kansen benutten gaat, alleen Pelle als scorende spits is te weinig en Schaken? Nee laat maar.....
Als je 1-0 voor staat en de verdediging houdt de boel dicht heb je gewoon gewonnen hoor....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 maart 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Hebben we een killer in de spits en gaat iedereen huilie huilie doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 maart 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als je 1-0 voor staat en de verdediging houdt de boel dicht heb je gewoon gewonnen hoor....
precies ik vind de aanval, ondanks Schaken en de beperkte bank, nou juist niet het probleem.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
De bank is goed en solide , alleen wat er op zit is kut

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom wordt Feyenoord onder andere weer geen kampioen.









0.0068221