|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 20:32 schreef koekie het volgende:[..] Kom op Stylzz. Je gaat mij toch niet vertellen dat je liever 020 kampioen ziet worden dan fietstas. ... 100% zeker wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we zetten de joker in. elke overwinning 6 punten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tomson kan aan de bak dus.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ai dit vind ik -1.....Jij werkt zeker niet met 020 rakkers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij werkt ze in ieder geval niet af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt hoog tijd dat 020 weer nederig en verdrietig is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker wel, kleine nuance, ik ben hun manager... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geef leiding aan 11 mensen. 4 daarvan zijn voor 020. Makkelijk te overzien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik werk er ook met een aantal, ik scheld ze de tyfus.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dat zou wel weer fijn zijn... Maar hoe zouden wij reageren als Feyenoord 3 x op rij kampioen was.... FUCK, lijkt wel een natte droom. Nee, zonder gekheid. in 2011 met geluk kampioen geworden, 2012 en 2013 terecht en nu door falen van andere clubs en zelf met veel mazzel.... wordt wel pijnlijk zo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En ik werk in Groningen... :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen fluitend naar je werk dus d:-)) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Kom op Renato: hoe pijnlijk het ook is. Als de neuzen in 2012 en 2013 15 van de 16 wedstrijden na de winterstop winnen kun je het niet anders noemen. Of heb jij een andere theorie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ik moet morgen naar Hoofddorp. Daar zitten ook een paar neusjes en laat ik nou eens een oude Cambuur sjaal nog hebben liggen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn daar in het noorden wel toe aan succes. die 7 anderen bij mij geven niet om voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 22:09 schreef koekie het volgende:[..] Ik moet morgen naar Hoofddorp. Daar zitten ook een paar neusjes en laat ik nou eens een oude Cambuur sjaal nog hebben liggen... Held d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, dan liever 1 uit de traditionele, Vitesse gun ik alleen een faillissement. Vind ik ook ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Woensdag. Vandaag en morgen in Utrecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ach mochten ze het dus woensdag al vergeten zijn ben jij niet de beroerdste om ze er aan te herrineren toch.. |
|
|
|