BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het (p)elleboog forum

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Hier mag je dus alles zeggen wat je wil over alles wat met feyenoord temaken heeft want op deze manier is het dus geen provocerende titel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ STAAN 8 PUNTEN VOOR! EN O JA, 12 VOOR OP DE KAKKERLAKKEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 02 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Aan 010 ga je toch geen aandacht aan besteden, das pas zonde van je tijd. Zouden hun supporters ook eens goed over na moeten denken. Niets is niets en blijft niets!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Is die kakkerlak nu ook geband hier? Want bemoeid zich met Ajax-topics waar hij geen drol over te zeggen heeft!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 maart 2014 - 23:15   quote  deeplink  
er is een heleboel weggehaald!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Pff slotje.. Geen moeite aan besteden, is niet nuttig.

Wees blij met de overwinning en terecht zou zijn als Pelle een schorsing zou krijgen, maar laat het daarbij of bespreek het gewoon in het wedstrijdtopic.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:17 schreef Hasjkoph het volgende:
Pff slotje.. Geen moeite aan besteden, is niet nuttig.

Wees blij met de overwinning en terecht zou zijn als Pelle een schorsing zou krijgen, maar laat het daarbij of bespreek het gewoon in het wedstrijdtopic.
Het gaat om de intentie Hasjkoph, en om een stukje gelijkheid. Verder is het gewoon goed om die zure gezichten in Rotjeknor te zien! En net zo heerlijk om die zure berichten van die kakkerlakken te lezen! Whahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat om de intentie Hasjkoph, en om een stukje gelijkheid. Verder is het gewoon goed om die zure gezichten in Rotjeknor te zien! En net zo heerlijk om die zure berichten van die kakkerlakken te lezen! Whahahaha
Ach, wat wil je nu bereiken? Je weet zelf hoe Boudewijn is. Dat dit topic wordt geopend boeit hem ook echt geen fuck.

Die berichten lezen na de wedstrijd is idd supermooi haha. Geef ik toe ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ach, wat wil je nu bereiken? Je weet zelf hoe Boudewijn is. Dat dit topic wordt geopend boeit hem ook echt geen fuck.

Die berichten lezen na de wedstrijd is idd supermooi haha. Geef ik toe ;)
Dat is nu juist de bedoeling. Laat die Boudewijn lekker met alles gaan? Tis gewoon een kakkerlak! Jammer dat hij ook nu weer diverse berichten verwijderd!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is nu juist de bedoeling. Laat die Boudewijn lekker met alles gaan? Tis gewoon een kakkerlak! Jammer dat hij ook nu weer diverse berichten verwijderd!
En wat bereik je hiermee dan?
Die gaat namelijk nooit dit bijstellen. Zo stellig isie wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Hasjkoph --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En wat bereik je hiermee dan?
Die gaat namelijk nooit dit bijstellen. Zo stellig isie wel.
Stellig, die vent is gewoon stronteigenwijs. En de mensen wachten al volgens mij 1,5 jaar op verbetering van het forum (zoals door hemzelf beloofd), maar blijkbaar vind hij domme discussies omtrent Van Gaal en Cruijff belangrijker!
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Hasj deze heb ik geopend puur om wat warrior zegt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:
Hasj deze heb ik geopend puur om wat warrior zegt..
I know. Ik heb de discussie gevolgd. Maar denk je serieus dat het Boudewijn iets boeit?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stellig, die vent is gewoon stronteigenwijs. En de mensen wachten al volgens mij 1,5 jaar op verbetering van het forum (zoals door hemzelf beloofd), maar blijkbaar vind hij domme discussies omtrent Van Gaal en Cruijff belangrijker!
Daar wacht ik ook op en ja hij is irritant met de discussie over van Gaal vs Cruijff, maar wat wil je doen dan? Zo lang hij de "dictator" (zoals Nenam hem noemde) hier is, gebeurt er vrij weinig.

Met hem alleen maar uitschelden enzeu kom je niet heel ver.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Daar wacht ik ook op en ja hij is irritant met de discussie over van Gaal vs Cruijff, maar wat wil je doen dan? Zo lang hij de "dictator" (zoals Nenam hem noemde) hier is, gebeurt er vrij weinig.

Ach, is gewoon de emotie tijdens en na de wedstrijd! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mea culpa....maar ik geef tegen gas...de meeste schijten in hun broek
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor hem? No focking way!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor hem? No focking way!
Tis buigen of barsten ....ik doe geen van beide
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis buigen of barsten ....ik doe geen van beide
Heb ik afgeleerd ouwe, hij kan van mij een grote bek krijgen. En dat weet hij ook, vandaar dat hij op mij let! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 maart 2014 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nou mijn broek zit vol hoor.. Schijten in hun broek?
Zijn er hier dan straffen te krijgen die erger zijn dan een ban?
Heerlijke overwinning! Het zijn maar kut kakkerlakken!
Wzawzdb
jariheld
 jariheld - maandag 03 maart 2014 - 07:53   quote  deeplink  
Hopelijk wordt nu eindelijk het gefrustreerde en misselijkmakende gedrag van die spaghettivreter aangepakt door de knvb.
Mijn inziens zullen ze nu wel moeten en niet eens vanwege die voorwaardelijk die nog open staat of vanwege zijn vreselijke onprofessionele uitspatting tegen Twente. ..maar puur vanwege het feit dat een elleboogstoot in andere gevallen na het zien van de beelden ook bestraft wordt. En dan noemt Janmaat Kishna 'irritant omdat ie Ronaldo gedrag' vertoont hahahaha.
Wat voor gedrag vertoont deze smerige arrogante achterbakse onprofessionele kakkerlakken spits dan?
Nou Pelle je hoeft van mij geen ziekte te krijgen absoluut niet maar als je een chronische blessure aan je knie krijgt waardoor je noodgedwongen moet stoppen met voetballen hoor je mij niet klagen;-)
En voordat dat zover is zou ik je graag 5 minuten in de kooi zien in Amsterdam ( oude Zonnehuis mag ook) tegen Klitchko en dan geef ik die beul van een rus maar 1 opdracht mee....Geef die import kakkerlak zoveel mogelijk p (ellebogen)
En als ie neergaat gewoon overeind helpen en nog een keer...en nog een keer.en dan zing ik uit volle borst bloed zweet en tranen mee;-)
Heb ik dit nu gedroomd vannacht of is dit de wens van de gedachte:-)
Hoe dan ook ...vind nog steeds dat Pelle gestraft moet worden en het liefst zo hard dat ie zijn hele team dusdanig benadeeld dat ze zelfs geen play-offs halen. En die kans acht ik dan groot want Feyenooit zonder Pelle is als spaghetti zonder saus.
Een kleffe hap dat niemand door zijn strot krijgt en uiteindelijk iedereen laat staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door jariheld --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 07:53 schreef jariheld het volgende:
Hopelijk wordt nu eindelijk het gefrustreerde en misselijkmakende gedrag van die spaghettivreter aangepakt door de knvb.
Mijn inziens zullen ze nu wel moeten en niet eens vanwege die voorwaardelijk die nog open staat of vanwege zijn vreselijke onprofessionele uitspatting tegen Twente. ..maar puur vanwege het feit dat een elleboogstoot in andere gevallen na het zien van de beelden ook bestraft wordt. En dan noemt Janmaat Kishna 'irritant omdat ie Ronaldo gedrag' vertoont hahahaha.
Wat voor gedrag vertoont deze smerige arrogante achterbakse onprofessionele kakkerlakken spits dan?
Nou Pelle je hoeft van mij geen ziekte te krijgen absoluut niet maar als je een chronische blessure aan je knie krijgt waardoor je noodgedwongen moet stoppen met voetballen hoor je mij niet klagen;-)
En voordat dat zover is zou ik je graag 5 minuten in de kooi zien in Amsterdam ( oude Zonnehuis mag ook) tegen Klitchko en dan geef ik die beul van een rus maar 1 opdracht mee....Geef die import kakkerlak zoveel mogelijk p (ellebogen)
En als ie neergaat gewoon overeind helpen en nog een keer...en nog een keer.en dan zing ik uit volle borst bloed zweet en tranen mee;-)
Heb ik dit nu gedroomd vannacht of is dit de wens van de gedachte:-)
Hoe dan ook ...vind nog steeds Pelle moet gestraft worden en het liefst zo hard dat ie zijn hele team dusdanig benadeeld dat ze zelfs geen play-offs halen. En die kans acht ik dan groot want Feyenooit zonder Pelle is als spaghetti zonder saus.
Een kleffe hap dat niemand door zijn strot krijgt en uiteindelijk iedereen laat staan.
Hey jammer, ik zou die Rus gewoon 1 andere opdracht meegeven. Neuk die import kakkerlakken zo hard en diep mogelijk achter in zijn reet. Daar houden ze in Rotjeknor toch al van!
jariheld
 jariheld - maandag 03 maart 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 08:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey jammer, ik zou die Rus gewoon 1 andere opdracht meegeven. Neuk die import kakkerlakken zo hard en diep mogelijk achter in zijn reet. Daar houden ze in Rotjeknor toch al van!
Hahahaha;-) ;-) ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 maart 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Slotje lijkt me het beste...
jariheld
 jariheld - maandag 03 maart 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Waarom slotje:-) het begon net leuk te worden.
Maar ok alle gekheid op een stokje het gedrag van Pelle van zowel tijdens of na wedstrijden moet gewoon bestraft worden.
En ja ik weet het daar is de knvb voor en niet wij.
Maar volgens mij is een forum daar ook voor bedoeld toch?
En het kan een stuk genuanceerder das dan ook weer waar.
Maar heb je weleens goed gekeken op hun forum hoe ze over ons praten?
Of gaan we de moraalridder uithangen en krijgen we de politiek correcte teksten van wat U niet wil dat U geschiedt etc.
Nog een keer dan ok voordat het slot erop zit;-)
Die Pelle is een arrogante smerige longlijer die vaak zijn handje boven zijn hoofd gehouden wordt met zijn misselijkmakende sterallures en ik hoop oprecht dat hij nu minimaal 5 wedstrijden geschorst wordt en op de eerstvolgende training alles afscheurt wat er maar af kan scheuren. En als ie dan in een rolstoel revalideert douwen we hem voort door de prachtige Amsterdamse binnenstad en maken we een rondje met hem met een grote vlag achterop waar 33 mooie sterren het mooie Ajax logo verfraaien.
En tenslotte stellen we hem nog maar 1 vraag .....
Wie zijn ook alweer de beste? Juist ja...:-D
Als je dat maar weet p (elleboog)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door jariheld --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Pelle, Pelle, VAFFANCULO!
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Pelle aanvoerder af en door feyenoord alvast geschorst in afwachting van het vooronderzoek van de KNVB.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208740

Logisch en terecht, ik denk ook een goed gebaar van die club. Dit kan en moet je niet goed vinden, zeker niet van iemand die een voorbeeld moet zijn binnen je club. Kijken waar de KNVB mee gaat komen. De man heeft 2 voorwaardelijke schorsingen staan (kopstoot eerder en de misdragingen vorige week) + de pelleboog. Ik denk 5 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:27 schreef Eide het volgende:
Pelle aanvoerder af en door feyenoord alvast geschorst in afwachting van het vooronderzoek van de KNVB.

Logisch en terecht, ik denk ook een goed gebaar van die club. Dit kan en moet je niet goed vinden, zeker niet van iemand die een voorbeeld moet zijn binnen je club. Kijken waar de KNVB mee gaat komen. De man heeft 2 voorwaardelijke schorsingen staan (kopstoot eerder en de misdragingen vorige week) + de pelleboog. Ik denk 5 wedstrijden.
Dit is inderdaad het enige juiste dat Feyenoord kon doen. Een daad stellen. Ik denk ook, dat Feyenoord hem meer dan zat is, gezien zijn gedrag, een ricidivist pur sang. Op zich jammer, want hij is een type spits die ik graag zie voetballen. Laten we eerlijk zijn, zijn 1-0 van gisteren was weergaloos. Maar ja, zijn ego staat hem fiks in de weg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Ik denk zelfs dat feyenoord zonder pelle beter gaat spelen, omdat ze nu wel naar andere oplossingen moeten zoeken. Met pelle leek het wel van alles moet zo snel mogelijk richting pelle en dan god zegen de greep. Er zal nu meer overleg in hun team komen...
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het enige juiste dat Feyenoord kon doen. Een daad stellen. Ik denk ook, dat Feyenoord hem meer dan zat is, gezien zijn gedrag, een ricidivist pur sang. Op zich jammer, want hij is een type spits die ik graag zie voetballen. Laten we eerlijk zijn, zijn 1-0 van gisteren was weergaloos. Maar ja, zijn ego staat hem fiks in de weg.
Ik dat ze hem achter gesloten deuren meer dan zat zijn en misschien is Pelle Nederland ook wel zat. In Italië is hij toch een anoniem manneke in een competitie waar rare dingen en uitlatingen eerder de regel dan de uitzondering zijn. In Nederland is hij het boegbeeld van een van de grootste clubs in een land waar "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" een way of life is.

Fred Rutten is de nieuwe trainer in Rotterdam volgend jaar, ben benieuwd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:

Weet je, het boeit me werkelijks niets wat er daar in die graftombe gebeurd en al helemaal niet wat er in die grafstad gebeurt maar had de club dit niet al moeten doen na het weekend in Enschede? Daar heeft hij zichzelf toch al zodanig misdragen dat ze hem de band hadden moeten afnemen?
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:

Complimenten voor Feyenoord in deze. Toch lastig om je beste speler zelf te schorsen.
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk zelfs dat feyenoord zonder pelle beter gaat spelen, omdat ze nu wel naar andere oplossingen moeten zoeken. Met pelle leek het wel van alles moet zo snel mogelijk richting pelle en dan god zegen de greep. Er zal nu meer overleg in hun team komen...
Dat weet ik niet, Ron. Enige maanden geleden, toen pellèboog (ook) geschorst was, kan ik mij herinneren dat Feyenoord een uiterst matige reeks heeft neergezet.
Ik hoorde gisteren op de radio, dat de Rotterdammers zeer serieus naar de diensten van John Guidetti hebben gehengeld, die wel wat ziet in een terugkeer naar Feyenoord. Één probleem: zijn salariseisen.
Laten we maar hopen, dat ook Ajax zich voor een veelscorende spits gaat melden in de zomerse transferperiode.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Pietje --
nora
 nora - maandag 03 maart 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Nou het is wel mooi geweest met die Pelleboog uiteraard krijgt hij een straf van de KNVB minimaal 4 of 5 wedstrijden.Dan schorst Feyenoord hem voor de buitenwereld voor 2 wedstrijden hebben zij het zg goed gedaan omdat hij toch geschorst wordt kan je dat makkelijk doen, kijk als ze het echt meende hadden ze dat na Twente moeten doen en ook zijn aanvoerdersband af moeten nemen, dit is achteraf de mooie club spelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Complimenten voor Feyenoord in deze. Toch lastig om je beste speler zelf te schorsen.
Mosterd na de maaltijd.. Niks goed van Feyenoord.. Ze konden niet anders en de schorsing heeft hij toch al.. Die aanvoerdersband is bijzaak en is gewoon ok goed voor de dag te komen voor de buitenwereld anders hadden ze zichzelf helemaal voor lul gezet.. Wat ze in mijn ogen nu ook doen na het incident bij Twente had feyenooit gelijk inboeten grijpen dan waren het kerels geweest
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom dit een compliment is voor die kakkerlakken?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 15:03   quote  deeplink  
(P)elleboog, (P)elleboog, (P)elleboooooog,
de (P)elleboog van de week .......
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom dit een compliment is voor die kakkerlakken?
Dat heeft naar jou geen zin, wat ik daar ook voor positiefs tegeover zet, je zal het toch afkraken omdat je giga veel haat richting die kant op hebt..

Ik ga dus ook geen poging wagen.. Sorry:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft naar jou geen zin, wat ik daar ook voor positiefs tegeover zet, je zal het toch afkraken omdat je giga veel haat richting die kant op hebt..

Ik ga dus ook geen poging wagen.. Sorry:-)
Dus omdat ze veel te laat hem een schorsing opleggen en hem zijn aanvoerdersband afnemen verdienen ze respect? Als ze het gedaan hadden na de wedstrijd tegen Twente (en dan heb ik het over het afnemen van de aanvoerdersband) dan hadden ze misschien respect geoogst, nu is het enkel en alleen hypocriet. Zoals een ander al correct opmerkt: "Mosterd na de maaltijd".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat ze veel te laat hem een schorsing opleggen en hem zijn aanvoerdersband afnemen verdienen ze respect? Als ze het gedaan hadden na de wedstrijd tegen Twente (en dan heb ik het over het afnemen van de aanvoerdersband) dan hadden ze misschien respect geoogst, nu is het enkel en alleen hypocriet. Zoals een ander al correct opmerkt: "Mosterd na de maaltijd".
Zoals ik al zei, dat heeft naar jou geen zin. De "kakkies" kunnen onmogelijk iets goed doen in jou ogen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat heeft naar jou geen zin. De "kakkies" kunnen onmogelijk iets goed doen in jou ogen..
Je kan het gewoon niet ontkennen en zoekt nu een andere uitweg door maar aan te geven dat ik niet rationeel kan denken! Jij hebt dus respect voor een actie die ze eigenlijk eerder hadden moeten doen? En dan heb ik het niet over de schorsing, maar het afnemen van de aanvoerdersband!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 maart 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan het gewoon niet ontkennen en zoekt nu een andere uitweg door maar aan te geven dat ik niet rationeel kan denken! Jij hebt dus respect voor een actie die ze eigenlijk eerder hadden moeten doen? En dan heb ik het niet over de schorsing, maar het afnemen van de aanvoerdersband!
Omdat het een opeenstapeling is van incidenten?
Hij mocht van geluk spreken dat hij tegen Ajax speelde, maar als je daarna nog meer domme acties maakt, is het zoals Feyenoord het goed laat zien klaar.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het over beiden, en vind het gewoon een goede zaak voor de club wat ze nu doen, of het eerder had gemoeten kan je over discussiëren. Maar ik vind het van mijn kant uit de complimenten waard wat ze doen..

Maar wou jij zeggen dat je wel rationeel overkomt waar het Feyenoord betreft dan?
Peterhs
 Peterhs - maandag 03 maart 2014 - 19:31   quote  deeplink  
Waarom complimenten geven terwijl iedereen weet dat hij toch al geschorst zal gaan worden.
Wanneer je dan echt de moraalridder uit wilt hangen zeg je dat die schorsing van jezelf is en dat deze los staat van de schorsing van de KNVB. Nu is de hele boel 1 grote wassen neus...
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord dit prima heeft gedaan. Over het afnemen van de band kan je twisten, ik denk zelf dat dat ook al vorige had gemoeten maar de reactie nu is prima. Veel meer kan je niet vragen of verwachten denk ik.
Peterhs
 Peterhs - maandag 03 maart 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Ok blijkbaar is echt iedereen vannacht van de bedrand op zijn hoofd gepleurt.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Als feyenoord goed wil overkomen moet da op de manier wa peter zegt... De knvn schorsing + van feynooit zelf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door nummer10 --
Robinho
 Robinho - maandag 03 maart 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 19:31 schreef Peterhs het volgende:
Waarom complimenten geven terwijl iedereen weet dat hij toch al geschorst zal gaan worden.
Wanneer je dan echt de moraalridder uit wilt hangen zeg je dat die schorsing van jezelf is en dat deze los staat van de schorsing van de KNVB. Nu is de hele boel 1 grote wassen neus...
Eens! Ze weten dat ie geschorst gaat worden. Heeft notabene nog 2 wedstrijden voorwaardelijk staan en ze proberen de knvb zo voor te zijn om op deze manier een schorsing van 4 a 5 wedstrijden (incl. de twee voorwaardelijk)te voorkomen. Pleasen van media en knvb is het doel hiervan. Kunnen ze straks weer gaan zeiken als het er toch 5 worden......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over beiden, en vind het gewoon een goede zaak voor de club wat ze nu doen, of het eerder had gemoeten kan je over discussiëren. Maar ik vind het van mijn kant uit de complimenten waard wat ze doen..

Maar wou jij zeggen dat je wel rationeel overkomt waar het Feyenoord betreft dan?
Ik geef toch gewoon mijn mening? Vergeet niet dat dit niet de eerste keer is dat hij zich heeft misdragen. In oktober heeft hij in een thuiswedstrijd tegen Heracles en bij een 1-2 achterstand een tegenstander al een kopstoot gegeven en in de week voorafgaand aan datzelfde duel was hij al boos van het trainingsveld gelopen na een akkefietje met een medespeler.

Daarnaast is zijn gedrag in de catacomben van Enschede gewoon buitenproportioneel. En zijn interview na afloop daarvan sloeg ook werkelijk nergens op. Zeggen dat je geen spijt hebt van je gedrag en roepen dat je jezelf niet op het veld kon uiten omdat je anders een gele kaart zou krijgen en hierdoor de wedstrijd tegen Ajax zou missen? Dat alles bij elkaar zou toch al aanleiding zijn om te kijken naar een andere aanvoerder. Dit hebben ze niet gedaan omdat ze bang waren dat het zou escaleren voor de wedstrijd tegen Ajax. Nu het wederom mis is gegaan gaan ze pas over tot het toepassen van schorsingen en het afnemen van de aanvoerdersband. Dit terwijl er in principe niets meer op het spel staat behoudens Europees voetbal. Ze weten in Rotjeknor ook al dondersgoed dat hij in de zomer gaat vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 19:55 schreef Peterhs het volgende:
Ok blijkbaar is echt iedereen vannacht van de bedrand op zijn hoofd gepleurt.
Hehehehehe inderdaad Peterhs. Onbegrijpelijk dat er nog respect is voor een besluit van een club die dit besluit eigenlijk veel te laat neemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het (p)elleboog forum

0.0105957