|
|
nummer10
|
|
|
Het besluit om Graziano Pellè aanvoerder af te maken bij Feyenoord kwam niet alleen van de club zelf. Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Volgens het dagblad zou de spelersgroep het vertrouwen zijn kwijtgeraakt in de Italiaan nadat Pellè zich tijdens de rust van de wedstrijd tegen Ajax liet gaan in de kleedkamer.
Feyenoord incasseerde vlak voor de theepauze de gelijkmaker tegen Ajax en die treffer schoot in het verkeerde keelgat bij Pellè. In de kleedkamer kon de aanvaller zich niet meer beheersen en moest hij in bedwang gehouden worden door enkele ploeggenoten.
Samen met zijn gedrag na afloop van het duel met FC Twente (2-2) én de elleboog aan het adres van Joël Veltman, besloot de clubleiding van Feyenoord in te grijpen. Pellè is voor twee duels disciplinair geschorst en heeft zijn aanvoerdersband af moeten staan aan Jordy Clasie.
Top besluit van het bestuur.. hebben E netjes gedaan !!!!.NOT komt merendeel door de spelersgroep blijkt maar weer.. en toen konden ze niks anders, maar zegt ook wel weer wat over koeman die dus niet met bepaalde spelers om kan en het lef niet heeft om hem uit de selectie te donderen zoals deboer dat doet... Koeman en cocu zijn qua vakmanschap dus gelijk... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waarom horen we niks van de aanklager betaald voetbal ? Hebben ze daarom nu snel rutten gehaald zodat de media praat over rutten ipv pelle ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:Waarom horen we niks van de aanklager betaald voetbal ? Hebben ze daarom nu snel rutten gehaald zodat de media praat over rutten ipv pelle ?? Hoezo? De spelers en clubs hadden tot 11:00 vandaag om te reageren. Dan komt er morgen of overmorgen een schikkingsvoorstel. Zo gaat het altijd, weet eigenlijk niet wat je precies bedoelt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 05:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik geef toch gewoon mijn mening? Vergeet niet dat dit niet de eerste keer is dat hij zich heeft misdragen. In oktober heeft hij in een thuiswedstrijd tegen Heracles en bij een 1-2 achterstand een tegenstander al een kopstoot gegeven en in de week voorafgaand aan datzelfde duel was hij al boos van het trainingsveld gelopen na een akkefietje met een medespeler. Daarnaast is zijn gedrag in de catacomben van Enschede gewoon buitenproportioneel. En zijn interview na afloop daarvan sloeg ook werkelijk nergens op. Zeggen dat je geen spijt hebt van je gedrag en roepen dat je jezelf niet op het veld kon uiten omdat je anders een gele kaart zou krijgen en hierdoor de wedstrijd tegen Ajax zou missen? Dat alles bij elkaar zou toch al aanleiding zijn om te kijken naar een andere aanvoerder. Dit hebben ze niet gedaan omdat ze bang waren dat het zou escaleren voor de wedstrijd tegen Ajax. Nu het wederom mis is gegaan gaan ze pas over tot het toepassen van schorsingen en het afnemen van de aanvoerdersband. Dit terwijl er in principe niets meer op het spel staat behoudens Europees voetbal. Ze weten in Rotjeknor ook al dondersgoed dat hij in de zomer gaat vertrekken. Vond het interview na Twente geen verkeerd interview hoor;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:26 schreef Eide het volgende:[..] Hoezo? De spelers en clubs hadden tot 11:00 vandaag om te reageren. Dan komt er morgen of overmorgen een schikkingsvoorstel. Zo gaat het altijd, weet eigenlijk niet wat je precies bedoelt. Aaah dacht gisteren 11.00 uur.. vandaar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hehe :) Ik snapte er al niets van |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een zwaktebod van de KNVB. Pelle krijgt slecht 4 wedstrijden. had 2 voorwaardelijke straffen staan dus krijgt feitelijk maar 2 wedstrijden voor een elleboogstoot. Dat vind ik een schandalig lage straf.Als de feyenoorders met dit soort uitspraken nog durven te klagen over de KNVB snap ik absoluut niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Aanklager wil Pellè fors straffen voor elleboog in gezicht van Veltman
Graziano Pellè hangt een zware straf boven het hoofd. De spits van Feyenoord heeft van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden gekregen voor zijn elleboog in het gezicht van Ajacied Joël Veltman.
Dat meldt de KNVB via Twitter. In het voorstel zit ook de voorwaardelijke straf die Pellè nog had staan van zijn kopstoot tijdens het duel met Heracles Almelo. Als de spits het voorstel van de aanklager niet accepteert, zal de tuchtcommissie zich over het incident tijdens de Klassieker van afgelopen zondag buigen.
Pellè werd maandag al door zijn club Feyenoord voor twee wedstrijden geschorst vanwege zijn wangedrag. Bovendien moest hij de aanvoerdersband inleveren. De Italiaan liet zich afgelopen zondag gaan tijdens het duel met Ajax (1-2). Naast de elleboog zei hij ook in een interview dat FOX-presentator Jan-Joost van Gangelen een Ajax-hoofd had. Een week daarvoor ging Pellè al door het lint na het duel met FC Twente (2-2). Bron
Fors straffen m'n reet. Waar is die voorwaardelijke straf na z'n getrut in twente gebleven? De man kan zich niet beheersen, schandalig dat dit zo laag uitvalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit is zoveelste keer al met die slappe pizza en dan krijgt hij nog maar 4 wedstrijden mijn god wat een drama bond.Nou neem van mij maar aan dat Feyenoord zeker niet in beroep gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Laat die kerel gewoon spelen man, hun beste speler en volgens mij moet feyenoord nog tegen onze directe concurrent.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Onzin. Een gekende recidivist die een week eerder nog over de schreef gaat, eerder ook al een schorsing van 3 wedstrijden kreeg voor een vergelijkbaar vergrijp... nee dan is 4 wedstrijden gewoon te laag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:44 schreef Eide het volgende:[..] Onzin. Een gekende recidivist die een week eerder nog over de schreef gaat, eerder ook al een schorsing van 3 wedstrijden kreeg voor een vergelijkbaar vergrijp... nee dan is 4 wedstrijden gewoon te laag. Dat mag je vinden.. Ik zie graag goede voetballers in de ED, uiteraard het liefst bij Ajax (al is Pelle daarop een uitzondering) .
En natuurlijk gaat ie over de schreef en moet ie geschorst worden.. Maar ik vind 4 wedstrijden prima.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag je vinden.. Ik zie graag goede voetballers in de ED, uiteraard het liefst bij Ajax (al is Pelle daarop een uitzondering) . Ik zie ook graag goede voetballers maar er moeten wel grenzen zijn. Het kan niet zo zijn dat iemand steeds maar flagrant grenzen overtreedt en daarbij steeds maar weer de basis (lichste) straf gepresenteerd krijgt. Dat vind ik onterecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:52 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie ook graag goede voetballers maar er moeten wel grenzen zijn. Het kan niet zo zijn dat iemand steeds maar flagrant grenzen overtreedt en daarbij steeds maar weer de basis (lichste) straf gepresenteerd krijgt. Dat vind ik onterecht. Maar hij is toch voor ieder incident op zich ook gestraft.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee. 1 ding is niet meegenomen in de straf. 2 weken voor een elleboog gebeurd nooit. Is altijd hoger. AFVB |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 22:01 schreef Peterhs het volgende:[..] Nee. 1 ding is niet meegenomen in de straf. 2 weken voor een elleboog gebeurd nooit. Is altijd hoger. AFVB 4 wedstrijden krijgt ie toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kut straf.. veel te licht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 3 voor de elleboog. 1 voor de voorwaardelijke straf van z'n kopstoot eerder. Dan is dus de voorwaardelijke straf tegen Twente plotseling verdwenen en er wordt geen rekening gehouden dat dit z'n 3e incident van het jaar is, allen omdat hij zich niet kan beheersen.
Dan vind ik 4 wedstrijden laag uitvallen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:44 schreef Eide het volgende:[..] Onzin. Een gekende recidivist die een week eerder nog over de schreef gaat, eerder ook al een schorsing van 3 wedstrijden kreeg voor een vergelijkbaar vergrijp... nee dan is 4 wedstrijden gewoon te laag. Eens... Als ik in stadion iets kapot schop door "frustratie" krijg je stadionverbod |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:[..] Eens... Als ik in stadion iets kapot schop door "frustratie" krijg je stadionverbod Ik vond de straf voor dat akkefietje terecht, maar als je dan een week later je weer niet kan beheersen moet je daar als KNVB/aanklager betaald voetbal wel tegen durven optreden. En dat gebeurt voor mijn gevoel nu onvoldoende. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 22:13 schreef Eide het volgende:[..] 3 voor de elleboog. 1 voor de voorwaardelijke straf van z'n kopstoot eerder. Dan is dus de voorwaardelijke straf tegen Twente plotseling verdwenen en er wordt geen rekening gehouden dat dit z'n 3e incident van het jaar is, allen omdat hij zich niet kan beheersen. Dan vind ik 4 wedstrijden laag uitvallen. De voorwaardelijk van Twente zal blijven staan. Was voor een ander feit dan ernstig gemeen spel richting een tegenstander. De straf is volgens mij overeenkomstig andere soortgelijke zaken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een gelul allemaal laat die vent gewoon voetballen....Hij heeft mazzel.... Jantje Wouters had hem onder de grond geschoffeld net als Fraser of Stam
Jullie maken een sissy sport van het voetballen....Ik heb altijd genoten van Cantona en Vinnie Jones....Gatuso ook zo'n beest
Het was wel de klassieker hoor....dat fanatisme van Pelle, heerlijk man....zou willen dat er bij ons ook in zat.
Wat een gezeik hiero....bijna politiek correct....jankwijven |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een gelul allemaal laat die vent gewoon voetballen....Hij heeft mazzel.... Jantje Wouters had hem onder de grond geschoffeld net als Fraser of Stam Jullie maken een sissy sport van het voetballen....Ik heb altijd genoten van Cantona en Vinnie Jones....Gatuso ook zo'n beest Het was wel de klassieker hoor....dat fanatisme van Pelle, heerlijk man....zou willen dat er bij ons ook in zat. Wat een gezeik hiero....bijna politiek correct....jankwijven hey ouwe, ook goeie morgen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Het was wel de klassieker hoor....dat fanatisme van Pelle, heerlijk man....zou willen dat er bij ons ook in zat. Fanatisme, ja. Een ander bewust willen beschadigen? Nee. Dat hoort niet op een voetbalveld thuis en dat heeft niets meer sissy gedoe te maken. Fanatisme en sportiviteit sluiten elkaar niet uit en het feit dat te veel mensen dat niet snappen verkloot de sfeer op en rond de velden regelmatig.
Een ieder die die link niet kan leggen heeft in mijn ogen geen ene reet te zoeken op een sportveld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een gelul allemaal laat die vent gewoon voetballen....Hij heeft mazzel.... Jantje Wouters had hem onder de grond geschoffeld net als Fraser of Stam Jullie maken een sissy sport van het voetballen....Ik heb altijd genoten van Cantona en Vinnie Jones....Gatuso ook zo'n beest Het was wel de klassieker hoor....dat fanatisme van Pelle, heerlijk man....zou willen dat er bij ons ook in zat. Wat een gezeik hiero....bijna politiek correct....jankwijven overigens denk ik dat van der Hoorn ook wel zo'n type kan worden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wilde ff een tijdje wegblijven...wat een gezapig gedoe hier.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:41 schreef Eide het volgende:[..] Fanatisme, ja. Een ander bewust willen beschadigen? Nee. Dat hoort niet op een voetbalveld thuis en dat heeft niets meer sissy gedoe te maken. Fanatisme en sportiviteit sluiten elkaar niet uit en het feit dat te veel mensen dat niet snappen verkloot de sfeer op en rond de velden regelmatig. Een ieder die die link niet kan leggen heeft in mijn ogen geen ene reet te zoeken op een sportveld. Is het bewust beschadigen dan ??.....in mijn dienst tijd stond ik hooguit 5 minuten op het veld...de tegenstanders lagen tegen de boarding.
Kom op Eide....beetje agressie mag er toch zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is het bewust beschadigen dan ??.....in mijn dienst tijd stond ik hooguit 5 minuten op het veld...de tegenstanders lagen tegen de boarding. Kom op Eide....beetje agressie mag er toch zijn Agressie prima, hard en stevig in de duels, ook goed. Maar iemand bewust een elleboog op z'n neus zetten, slaan, kopstoten. nee, dan hoor je niet op een sportveld thuis.
In een duel kan je altijd mis zitten, een zwaaiende arm kan altijd een keer iemand raken. Dat hoort erbij. Maar echt bewust iemand een ram verkopen, op iemand gaan staan of bewust een aanslag op de benen. Dat mogen ze van mij harder aanpakken dan dat nu gebeurt.
Ik begrijp het verschil tussen de amateurs en profs in deze ook niet goed. Kenneth Perez kreeg afgelopen jaar 10 wedstrijden schorsing toen hij bij zijn huidige amateurclub iemand een elleboog gaf. Maar in het prof voetbal staat er 3 wedstrijden op. Schiet mij maar lek. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ben zelf ook een type die graag hard mag inkomen.. (linksback) maar een elleboog en zo achterlijke tekeer gaan ?? Nee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Voetbal is voetbal, als je je ellebogen wilt gebruiken ga je maar op kickboksen al mag je dat volgens mij zelfs daar nog niet eens. Het is gewoon simpel. Spring je met je armen boven je schouder? Waarschuwing. Doe je het een 2de keer kaart en bij de 2rde mag je gewoon vertrekken. Dat geouwehoer met anders kunnen we niet goed genoeg springen is gelul. Klauwen thuis houden en voetballen. Niets meer of minder dan dat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je doet zelf mee aan dat gezapige gedoe hierzo! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het hoeft geen dammen te worden maar als je langsloopt en je geeft iemand een elleboog op zijn oog dan heeft dat niks met hard spel te maken dan wil je gewoon een paar weken vrij en terecht zijn frustatie kan hij in de kuip niet op zijn eigen dugout botvieren dus dan maar op Veltman ha ha wat een straat mongool heerlijk die straf, had voor mij zelfs wat hoger mogen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pelle had al veel eerder geen aanvoerder meer mogen zijn. Eerder tegen Heracles was het al raak en verder liep meneer nogal eens geïrriteerd rond.
Nadat hij vorige week zich al volledig heeft misdragen tegen FC Twente (Hoe slecht de scheidsrechter dan ook wel/niet was) had er al harder opgetreden moeten worden. Je bent aanvoerder/boegbeeld van een grote club die je met dit wangedrag compleet ter schande zet. Maarja, het gedrag van Pelle was logisch en het hoort bij de sport. Achja als ik pech heb schop ik ook me televisie, laptop en de rest van mijn inboedel door het huis heen. Pffff
Vervolgens misdraagt hij zich in de rust tegen zijn eigen medespelers tijdens Feyenoord - Ajax en deelt meneer een volledig bewuste en trieste elleboogstoot uit aan Veltman maar meneer weet er niks van af. Dit was niet per ongeluk maar meneer zegt dat zoiets erbij hoort, maarja een imbeciel die een week eerder zichzelf al te schande zet maar niet gestraft wordt gaat dan denken dat zoiets 'normaal' is.
Vervolgens willen je supporters en ook de neutrale na afloop van de wedstrijd een eerlijke analyse van je/de aanvoerder. Maar Pelle draait weer door en zet zichzelf daar weer te kijk.
Hij had veel eerder en harder gestraft moeten worden vind ik. Een speler die een grote club in een week volledig belachelijk heeft gemaakt. En dan nog vragen waarom de sanctie van Feyenoord aan Pelle nu niet serieus wordt genomen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord en meneertje (P)ellèboog er genadig zijn afgekomen met maar vier wedstrijden. Ik kan me andere gevallen herinneren (Jan Wouters, Chivu, Mark van Bommel, et cetera) die voor vergelijkbare overtredingen een fors langere schorsing kregen. Vergeet daarbij niet, dat (P)ellèboog nog een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd had, dus in feite heeft hij maar drie wedstrijden extra gekregen. In deze discussie ben ik het voor de volle 100% met Eide eens: dit soort dingen horen pertinent niet op het voetbalveld thuis, wetende dat kinderen ook kijken. En kinderen zijn bij uitstek copycats, dus ook zij zullen wat gemakkelijker met schoppen, schaven en ellebogen zijn. Daarnaast was deze Italiaan de aanvoerder, waardoor hij wat mij betreft al helemaal een nog hogere straf verdiende, te meer daar hij heeft aangetoond een forse recidivist te zijn, want vroeger, in zijn AZ-tijd, was hij (als reserve !) ook met regelmaat geschorst voor dit soort aanslagen. Dit is pure agressie, een poging iemand uit de wedstrijd te krijgen en heeft helemaal niks met voetballen te maken. Sorry, maar zo denk ik erover. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey dat is de honderdste keer dat je dat zegt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 13:01 schreef Pietje het volgende:Ik denk dat Feyenoord en meneertje (P)ellèboog er genadig zijn afgekomen met maar vier wedstrijden. Ik kan me andere gevallen herinneren (Jan Wouters, Chivu, Mark van Bommel, et cetera) die voor vergelijkbare overtredingen een fors langere schorsing kregen. Vergeet daarbij niet, dat (P)ellèboog nog een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd had, dus in feite heeft hij maar drie wedstrijden extra gekregen. In deze discussie ben ik het voor de volle 100% met Eide eens: dit soort dingen horen pertinent niet op het voetbalveld thuis, wetende dat kinderen ook kijken. En kinderen zijn bij uitstek copycats, dus ook zij zullen wat gemakkelijker met schoppen, schaven en ellebogen zijn. Daarnaast was deze Italiaan de aanvoerder, waardoor hij wat mij betreft al helemaal een nog hogere straf verdiende, te meer daar hij heeft aangetoond een forse recidivist te zijn, want vroeger, in zijn AZ-tijd, was hij (als reserve !) ook met regelmaat geschorst voor dit soort aanslagen. Dit is pure agressie, een poging iemand uit de wedstrijd te krijgen en heeft helemaal niks met voetballen te maken. Sorry, maar zo denk ik erover. Beter kun je het niet zeggen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hij schakelt hierdoor ook waarschijnlijk zijn club uit wat betreft het behalen van Europees voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 00:14 schreef Eide het volgende:[..] Agressie prima, hard en stevig in de duels, ook goed. Maar iemand bewust een elleboog op z'n neus zetten, slaan, kopstoten. nee, dan hoor je niet op een sportveld thuis. In een duel kan je altijd mis zitten, een zwaaiende arm kan altijd een keer iemand raken. Dat hoort erbij. Maar echt bewust iemand een ram verkopen, op iemand gaan staan of bewust een aanslag op de benen. Dat mogen ze van mij harder aanpakken dan dat nu gebeurt. Ik begrijp het verschil tussen de amateurs en profs in deze ook niet goed. Kenneth Perez kreeg afgelopen jaar 10 wedstrijden schorsing toen hij bij zijn huidige amateurclub iemand een elleboog gaf. Maar in het prof voetbal staat er 3 wedstrijden op. Schiet mij maar lek. In de jeugd zijn de straffen zwaarder dan voor dit soort dorpsgekken. En die moeten dan verantwoordelijkheid dragen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gaat ie mooi gelijk op met Frank de Boer. Die zal zondag als coach van ajax, zijn 100 ste overwinning met ajax behalen!!
100!!! (honderd) in 3,5 seizoen als coach!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil graag de groeten doen aan Pelle, hopelijk lees je dit Graziano, je bent een beest van een spits en je hebt een fijne mentaliteit....zou je misschien de laatste 8 wedstrijden bij Ajax in de spits willen staan? Wij hebben alleen maar slappelingen en ik weet zeker dat als jij in de spits had gestaan dat we dan nu al kampioen waren! Wel de spullen heel laten in de catacomben aub!!
Vriendelijke groet, Wouter. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil graag de groeten doen aan Pelle, hopelijk lees je dit Graziano, je bent een beest van een spits en je hebt een fijne mentaliteit....zou je misschien de laatste 8 wedstrijden bij Ajax in de spits willen staan? Wij hebben alleen maar slappelingen en ik weet zeker dat als jij in de spits had gestaan dat we dan nu al kampioen waren! Wel de spullen heel laten in de catacomben aub!! Vriendelijke groet, Wouter. Hahaha lullo, heb je deze ook op een feyenoord forum geplaatst?
Groet, Ronald ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil graag de groeten doen aan Pelle, hopelijk lees je dit Graziano, je bent een beest van een spits en je hebt een fijne mentaliteit....zou je misschien de laatste 8 wedstrijden bij Ajax in de spits willen staan? Wij hebben alleen maar slappelingen en ik weet zeker dat als jij in de spits had gestaan dat we dan nu al kampioen waren! Wel de spullen heel laten in de catacomben aub!! Vriendelijke groet, Wouter. Whahahahaha.....zijn ze het hier niet mee eens Wouter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960