|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Aflopend contract. Pisboeren willen graag met hem verder en zijn met hem in gesprek over een verlenging van zijn contract. Klopt, echter zit er al al een optie in het huidige contract.
Ritzmaier verlengt tot 2014 Marcel Ritzmaier is Oostenrijks jeugdinternational en kwam vorig seizoen over van SK Austria Kärnten naar PSV. Hij tekende een contract voor twee seizoenen, tot 2012. Dat contract is vandaag opengebroken en verlengd tot en met 2014 met een optie voor nog één seizoen. Uiteraard ben ik erg blij, aldus Ritzmaier die in de voorbereiding ook al een aantal keren aan het echte werk mocht ruiken. Ik speel natuurlijk in Jong PSV, maar in de voorbereiding heb ik ook een aantal keren met het eerste elftal gespeeld, dat is natuurlijk erg leuk en leerzaam. Ritzmaier is geboren op 22 april |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 16:22 schreef Eide het volgende:[..] Vergis je niet in de vleugels van Cambuur met Manu en Lukoki. Daar moeten wel capabele backs op. Lukoki zou het Riedewald best een heel moeilijk kunnen maken. Cambuur is ook niet een ploeg die maximaal achterover leunt. Die gaan met lui als Manu, Lukoki en Ritzmaier wel proberen aan te vallen. De omschakeling zal belangrijk worden met de snelheid van Cambuur. Lukoki? Als ik voor een iemand niet bang dan is hij het wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Speelt anders een prima seizoen daar. Zit daar ook wel aan z'n maximum denk ik in de middenmoot van de Eredivisie. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
4-0 verwacht een frivool spelend Ajax;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarom Apik? Dacht dat jij wel vertrouwen had na de zege in de K ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Juist tegen een "kleintje" hebben we het moeilijk, zeker nu de druk eens bij Ajax ligt... Ik ben gewoon bang voor puntverlies. Vandaar bah! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 18:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Juist tegen een "kleintje" hebben we het moeilijk, zeker nu de druk eens bij Ajax ligt... Ik ben gewoon bang voor puntverlies. Vandaar bah! Zou heel goed kunnen APIK..... Makkelie is de scheids, dat is echt een paardelul |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gelijk in het begin 2x scoren, dan is er niets aan het handje en geef je Makklie geen kans om alles te verpesten!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een van de zwakste scheidsrechters. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Opstelling Ajax
Cillissen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Blind, Klaassen, Serero, Schone, De Jong, Kishna. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Twente, 3 punten verloren tegen Go Ahead Eagles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Lekker sfeertje, meteen 1-0. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie Kishna, precies op maat voor Siem. 1-0 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
1 doelpunt en kishna is een genot om naar te kijken.. baal alleen wederom van siem.. die man kan verdomme nog geen bal fatsoenlijk kaatsen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Denk wel dat het een makkie wordt. 3-1 of 4-1. Maar iedereen moet wel op z'n hoede blijven. Het sfeertje blijft fijn, in De Arena. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mooi dat wel vroeg voorstaan. De Jong alweer zwak in de pasing. Hoop op een snelle 2-0 en een keer een monsterscore.
Volgende week Vitesse - PSV, NAC - Ajax, dan kunnen we met geluk het definitief beslissen mits we vandaag winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Pff ik heb toch altijd het gevoel van waarom maken we het nooit snel af.. Toch ook een beetje het karakter van de ploeg. Gezapige rond tikken! :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:51 schreef Loetje het volgende:Mooi dat wel vroeg voorstaan. De Jong alweer zwak in de pasing. Hoop op een snelle 2-0 en een keer een monsterscore. Volgende week Vitesse - PSV, NAC - Ajax, dan kunnen we met geluk het definitief beslissen mits we vandaag winnen Eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt slecht, eigenlijk niemand die er bovenuit steekt de eerste helft. Paar goede momenten maar veel te weinig.
Geweldige goal, goede voorzet van Kishna na het goede druk zetten, en geweldig afgemaakt door de Jong met links.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Die Kishna blijft inderdaad een genot om naar te kijken.Ook Veltman en Blind vindt ik goed. Had nu al 3-0 kunnen / moeten zijn binnen 40 minuten. Maar de tempo ligt veel te laag, hiervoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:04 schreef remco k het volgende:Ajax speelt slecht, eigenlijk niemand die er bovenuit steekt de eerste helft. Paar goede momenten maar veel te weinig. Geweldige goal, goede voorzet van Kishna na het goede druk zetten, en geweldig afgemaakt door de Jong met links.. Eens.. gebeurt vrij weinig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegengoal kan maarzo vallen.. Ajax moet echt veel meer doen met de ruimte die het krijgt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En daar komen we goed weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van Rhijn speelt trouwens wel goed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Die sliding op Lukoki was echt lekker ja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verdediging staat veel te ver achteruit, middenveld drukt niet door om over de aanval positioneel maar te zwijgen...
Kortom, veld te lang en dus veel te veel ruimte voor Cambuur .
Daarnaast beroerd in de passing.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, de eerste helft is ver onder het niveau van Ajax. Is logisch, dat De Boer boos was. Misschien een dubbele wissel bij Ajax in de rust ???????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verveel me de pleuris..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een draak van een wedstrijd weer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Indd dubbele wissel de sa voor schone siggy voor dejong.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax had gewoon moeten blijven doordrukken, daar het dan nu 3-0 zou hebben gestaan. Maar niemand doet wat qua extra onderneming. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weinig beweging en als Cambuur gaat doorkrijgen hoeveel ruimte ze hebben gaan jongens als Ritzmaier en Manu straks het verschil maken. Moet echt beter want anders zie ik de 1-1 echt wel vallen |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou het middenveld en verdediging is vandaag toch wel het grootste probleem, daar wordt helemaal niet gevoetbald. Kun je wel weer de aanvallers wisselen, maar als de bal er niet komt of weinig zullen ook die nieuwen er niets van bakken..
Serrero Klaasen en Blind zijn vandaag zonder bal erg slecht.. Het hele elftal trouwens.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Begon veelbelovend maar een hele flauwe eerste helft gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax maakt gewoon zelf de wedstrijd kapot he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mensen stoppen met het uitvoeren van hun taak.. Gaan lopen waar ze niet moeten zijn, en tsjaa dan gaat alles eigenlijk verkeerd.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:25 schreef remco k het volgende:[..] Nou het middenveld en verdediging is vandaag toch wel het grootste probleem, daar wordt helemaal niet gevoetbald. Kun je wel weer de aanvallers wisselen, maar als de bal er niet komt of weinig zullen ook die nieuwen er niets van bakken.. Serrero Klaasen en Blind zijn vandaag zonder bal erg slecht.. Het hele elftal trouwens.. Is lachwekkend de grootste drama speler is de Jong elke bal is hij meteen kwijt een mooi doelpunt van de Jong de rest was hij de slechtste van het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:31 schreef nora het volgende:[..] Is lachwekkend de grootste drama speler is de Jong elke bal is hij meteen kwijt een mooi doelpunt van de Jong de rest was hij de slechtste van het veld. Nou kan er wel een paar opnoemen die nog slechter speelden... Een Veltman bijvoorbeeld.. Of een Serrero.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vreselijk. Een tweede wissel er achteraan is nu de belangrijkste optie, om wel door te drukken. Klote is het. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mogen we deze wedstrijd aub 7 keer wisselen? |
|
|
|