|
|
remco k
|
|
|
Godamme hoe kun je hem missen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Schone die moet zitten droplul! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het zal een slechte wedstrijd blijven, ondanks dat we ( misschien met 2-1 ) gaan winnen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hij hoeft alleen maar een stapje opzij te doen man wat een lozer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het was gewoon te verwachten! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahahaha deboer wat een wissel.. haal dejong eruit gvd !! Aanvoerder die et team nie eens kan motiveren !! Waardeloze speler cq aanvoerder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:44 schreef nieuwe ajax het volgende:Het zal een slechte wedstrijd blijven, ondanks dat we ( misschien met 2-1 ) gaan winnen. Of andersom |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:44 schreef nieuwe ajax het volgende:Het zal een slechte wedstrijd blijven, ondanks dat we ( misschien met 2-1 ) gaan winnen. Oh ja joh!!!! Helderlicht.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:Hahahaha deboer wat een wissel.. haal dejong eruit gvd !! Aanvoerder die et team nie eens kan motiveren !! Waardeloze speler cq aanvoerder Logische wissel. Schone kan maar 60 minuten, Siggie doet het alleen maar goed als ie vanaf links komt.. Ondanks dat de Jong niet goed speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel rap Duarte brengen voor Serrero.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dat doet die al een heel seizoen niet.. schone snap ik.. maar die andere ?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ook voor het eerst. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vrolijk zitten ze niet, daar op de bank. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Poulse.... Godver de godver echt waar |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Weet je toch met zijn Poulsen geilheid... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Net als Siggie, ook nog niet goed gespeeld. Eigenlijk de gehele voorhoede heeft nog niet gepresteerd.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zoals ik al zei.....kuthoerenzooi |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kishna bojan / siggy schone / riedewald poulsen...
Wisselen blijft zwak van deboer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] Net als Siggie, ook nog niet goed gespeeld. Eigenlijk de gehele voorhoede heeft nog niet gepresteerd.. Nee dus zwak van deboee om het maar zo telaten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima corner en geen Ajacied die mee springt.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zijn geen jood zeker? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik niet, he wil mensen hebben staan die kunnen scoren. Bojan en De Sa hebben bewezen dat niet te kunnen. de Jong en Siggie wel. Logisch dus dat die twee blijven staan. Helemaal als je dadelijk wat moet forceren.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Srry verkeerd gezien qua wissels |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat is De Jong slecht, zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:50 schreef nieuwe ajax het volgende:Denk wel dat het een makkie wordt. 3-1 of 4-1. Maar iedereen moet wel op z'n hoede blijven. Het sfeertje blijft fijn, in De Arena. Goed inzicht droplul |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik niet, he wil mensen hebben staan die kunnen scoren. Bojan en De Sa hebben bewezen dat niet te kunnen. de Jong en Siggie wel. Logisch dus dat die twee blijven staan. Helemaal als je dadelijk wat moet forceren.. Dan kan je toch Duarte brengen ipv poulsen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat ben jij slecht zeg.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En wie niet springt, en wie niet springt...? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat vind ik zeker.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Wat slecht van jou dat je dat zegt haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Teringscheids. Met zijn kop er bovenop, maar niet zien dat ie duidelijk gehaakt werd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha nee man, dat meen je toch niet serieus.. Ik dacht dat Siggi ook in die reclame van de Jong en Blind wou komen.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat een klotewissel. De Jong had eruit gemoeten. Was niet om aan te zien, hij. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha nee man, dat meen je toch niet serieus.. Ik dacht dat Siggi ook in die reclame van de Jong en Blind wou komen.. Bij de 3de herhaling was het overduidelijk te zien. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ga terug in je klomp J. Kwak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
is die reporter de weg kwijt.. Volgens mij was het Riedewald toch.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Godsamme. Je kan haast hebben en snel willen ingooien, maar als je dat op zulke manieren doet werkt het alleen maar in je nadeel... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat een klote wedstrijd was dat, zeg. Meteen vergeten dit. Tegen wie moeten we de volgende week ?? Speelt Ajax dan ook weer zo klote ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op Ajax!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|