|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:07 schreef nieuwe ajax het volgende:Wat een klote wedstrijd was dat, zeg. Meteen vergeten dit. Tegen wie moeten we de volgende week ?? Speelt Ajax dan ook weer zo klote ? Houd je smoel eens joh dom jonk.. Wedstrijd is nog bezig mafketel |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:07 schreef nieuwe ajax het volgende:Wat een klote wedstrijd was dat, zeg. Meteen vergeten dit. Tegen wie moeten we de volgende week ?? Speelt Ajax dan ook weer zo klote ? Je laat blijken dat je echt een top supporter bent. Je had ook kunnen zoeken tegen wie we volgende week moeten. Je kwam al over als een nep supporter, maar nu wederom bevestigd. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Je bent zelf een mafketel, Remco. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goeie comeback kerel.. He. Toppertje. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Lekker in Breda volgende week. Is ook lekker spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijf jij dan weg IAMSTERDAM!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer dom puntverlies. Op deze manier ben ik nog steeds niet zeker van een titel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: + de rest van zijn namen! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, dat doe ik niet. Jij wel dan ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat je in ieder geval toegeeft dat jij het weer bent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook niet. Maar dat was ik ook nog niet met 8 punten voorsprong.. Ajax is gewoon niet constant en wint veel wedstrijden heel erg moeilijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hands moisander.. Komen we heel erg goed weg.. Met een uitgestoken hand.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
89e minuut en Cambuur heeft de bal op onze helft..
Jezus wat beroerd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik ook niet. Maar dat was ik ook nog niet met 8 punten voorsprong.. Ajax is gewoon niet constant en wint veel wedstrijden heel erg moeilijk.. Klopt. Zeker als je Twente of Vitesse verliest, of allebei. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff. Ziet alles er toch weer heel slecht uit.. Ook Cilissen weer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij een uiteengerukte teugelneuker! Flikker op met je vele accounts. Zegt genoeg dat je overal gebant bent |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op.. nog een grote kans creeren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen kans gecreerd in de laatste 10 minuten.. En dat met deze stand is wel echt heel erg slecht.....
De slechtste pot van Ajax tot aan nu.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Pff Man man Droevig de Jong hoeft van mij voorlopig ook niet meer in de spits. Maar ja zo als we eigenlijk als wisten is die hele voorhoede echt een drama.. Khisna enige lichtpuntje voor de toekomst |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lukoki ook direct bij het grof vuil zetten.. Willen winnen met goed voetbal oke.. Maar tijdrekken tegen je eigenlijke werkgever en zo voor de bal gaan lopen..
Dan aan het gas.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het wordt de week slechter. Hoevaak zeggen we dit seizoen al van 'dit was de slechtste wedstrijd tot nu toe'? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poh, wat een slechte pot. Terechte uitslsg helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alsnog prettig weekend..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt een schandalige vertoning in eigen huis.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En toen was nog maar 6 punten voorsprong |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien. Wat een dramatisch niveau! Het lijkt erop of Ajax beslist geen kampioen wil worden. Het lag niet aa der scheidsrechter, het was beslist geen penalty. De Ajacieden hebben het over zichzelf afgeroepen, zo voorspelbaar wat ze deden. Nee, sorry mannen, dit Ajax is er nog lang niet. Volgende week in Breda een soevereine nederlaag voor ons. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me toch weer af of Cilissen niet gewoon gewoon die bal moet hebben, staat volkomen verkeerd opgesteld.. Serrero moet die bal trouwens gewoon pakken bij de tweede helft..
Overigens staat iedereen daar volkomen verkeerd.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dii kun je beter nu even achterwege laten, Renato. Dit is niet bijster verstandig!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moeten we bij jullie eens doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan niet ik heb een ban... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, de arbitrage van vanmiddag was heel erg slecht, waardoor het ook geen goede wedstrijd was. En dat terwijl er bij de rust al 3-0 had kunnen staan. Is niet te geloven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies.. Dat bedoel ik.. Ik heb daar ook een ban.. Al een jaar of langer.. Omdat ik inhoudelijk reageerde op een wedstrijd topic.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:28 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, de arbitrage van vanmiddag was heel erg slecht, waardoor het ook geen goede wedstrijd was. En dat terwijl er bij de rust al 3-0 had kunnen staan. Is niet te geloven. Ik vond helemaal niks verkeerd aan deze scheidsrechter. Alles was wel verkeerd wat de Ajaxspelers voorschotelden. Het lag alleen aan hen, pertinent niet aan de scheidsrechter. Sorry. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:28 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, de arbitrage van vanmiddag was heel erg slecht, waardoor het ook geen goede wedstrijd was. En dat terwijl er bij de rust al 3-0 had kunnen staan. Is niet te geloven. Lul toch op man.. Arbitrage was prima vandaag.. En als er al iets fout was is het wel de niet gegeven penalty voor Cambuur..
Ajax speelde gewoon zelf een beroerde wedstrijd, eentje die de slechtste is geweest van het seizoen..
En dat heeft het aan zichzelf te danken, en aan helemaal niets anders. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch op man.. Arbitrage was prima vandaag.. En als er al iets fout was is het wel de niet gegeven penalty voor Cambuur.. Ajax speelde gewoon zelf een beroerde wedstrijd, eentje die de slechtste is geweest van het seizoen.. En dat heeft het aan zichzelf te danken, en aan helemaal niets anders. Precies, dat schreef ik ook! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:[..] Dii kun je beter nu even achterwege laten, Renato. Dit is niet bijster verstandig!! Heb hem aangepast, maar is gemeend Pietje, als ik zou zeggen dat ik het jammer vind voor jullie kom ik ook niet geloofwaardig over he.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een zeer slechte wedstrijd. Dan kom je snel op 1-0 en denk: even gasgeven, goal erbij en rustig uitspelen maar de ploeg gaat gewoon niet voetballen. Het middenveld volledig onzichtbaar, CVs heel zwak in de opbouw, spits onbereikbaar. Uiteindelijk speelde Schone redelijk goed maar was hij ook wel de enige die een 6je scoorde, Kishna wil wel maar er lukte behalve de assist weinig. Maar hij wil en durft wat mij aanspreekt. Bojan ben ik wel klaar mee eerlijk gezegd.
Nee, zeer zwak en gewoon terecht puntverlies. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb hem aangepast, maar is gemeend Pietje, als ik zou zeggen dat ik het jammer vind voor jullie kom ik ook niet geloofwaardig over he.. Desondanks kun je dat beter niet nu doen. Als één van ons dat op jouw forum plaatst, krijgt hij allerlei enge ziektes naar zijn hoofd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:37 schreef Eide het volgende:Een zeer slechte wedstrijd. Dan kom je snel op 1-0 en denk: even gasgeven, goal erbij en rustig uitspelen maar de ploeg gaat gewoon niet voetballen. Het middenveld volledig onzichtbaar, CVs heel zwak in de opbouw, spits onbereikbaar. Uiteindelijk speelde Schone redelijk goed maar was hij ook wel de enige die een 6je scoorde, Kishna wil wel maar er lukte behalve de assist weinig. Maar hij wil en durft wat mij aanspreekt. Bojan ben ik wel klaar mee eerlijk gezegd. Nee, zeer zwak en gewoon terecht puntverlies. Eens! En het ligt beslist niet aan de scheidsrechter, zoals sommigen beweerden, maar puur aan de eigen spelers. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb hem aangepast, maar is gemeend Pietje, als ik zou zeggen dat ik het jammer vind voor jullie kom ik ook niet geloofwaardig over he.. Opbokken smerige teringkakkerlak! Je bent hier niet gewenst en als je dat wel zou zijn praatte je wel met wat meer respect over onze club! Dus optyfen naar dat ongedierte en daar lekker blijven! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wie zijn hier ook al weer afgelopen week dat hij niet verwachtte dat Ajax soms gewoon geen inspanning wil leveren? Ajax heeft deze wedstrijd gewoon weer op 60% willen afhandelen en dan krijg je gewoon de grote deksel op de neus! En bedankt weer, stelletje teringlijers! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu maar weer naar volgend weekend kijken! Vitesse moet thuis tegen psv en Ajax uit naar Nac. Kan de voorsprong zo maar teruglopen naar 3 punten. In Breda ruiken ze nu ook bloed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat Eide zegt....ben helemaal klaar met Bojan >>>>> enkele reis Spanje |
|
|
|