|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:38 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! En het ligt beslist niet aan de scheidsrechter, zoals sommigen beweerden, maar puur aan de eigen spelers. Ik vond Makkeli niet slecht vandaag. Vond die indirecte vrije trap voor bal langer dan 6s vasthouden ijzersterk. Veel beter middel om tijdrekken te voorkomen dan een kaart waar toch geen rode kaart op volgt.
Neemt niet weg dat Makkeli niet een van de beste scheidsrechters is, maar er was vanuit Ajax perspectief weinig op hem aan te merken vond ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb hem aangepast, maar is gemeend Pietje, als ik zou zeggen dat ik het jammer vind voor jullie kom ik ook niet geloofwaardig over he.. Stoer hoor kakkie, om vervolgens een plaatje te sturen waarbij een dame haar blote reet laat zien. Bok lekker op naar dat ongediertepagina en kom hier niet stoken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelt echt slecht.. Had dat gezien wat ik van hem wist absoluut niet verwacht..
Zo absoluut geen meerwaarde.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Zoals ik al maanden geleden zei, blijft Ajax een ploeg met teveel matige spelers in zijn gelederen, daar Ajax eens heel erg goed moet kijken welke 5 matige spelers in de selectie van 16, De Arena moeten verlaten.
Vandaag speelde iedereen matig. Ook de trainer was niet optimaal met zijn verkeerde wissels vandaag. Dan vraag je dus er zelf om, om de wedstrijd niet te winnen.
DE grote winnaars dit weekend waren Feyenoord, Vitesse en PSV. Ajax en FC Twente DE grote verliezers. Nee, de maand maart is een zeer cruciale maand voor Ajax, alhoewel anderen daar anders over denken. Zelf denk ik dat Ajax slechts op één punt voorsprong kampioen wordt, dit seizoen.
Nee, een rapportcijfer boven een 7 geef ik ons Ajax zeker niet deze seizoen. Sterker nog, Ajax moet op papier over twee weken definitief DE KAMPIOEN zijn, maar of dat ook zo is, is maar de vraag.
Alleen al deze wedstrijd van vandaag tegen Cambuur geef ik Ajax een cijfer 4, wat aangeeft dat Ajax ver onder de maat functioneert. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:46 schreef Eide het volgende:[..] Ik vond Makkeli niet slecht vandaag. Vond die indirecte vrije trap voor bal langer dan 6s vasthouden ijzersterk. Veel beter middel om tijdrekken te voorkomen dan een kaart waar toch geen rode kaart op volgt. Neemt niet weg dat Makkeli niet een van de beste scheidsrechters is, maar er was vanuit Ajax perspectief weinig op hem aan te merken vond ik. Dat vond ik ook, Eide. Het is nauurlijk erg gemakkelijk om bij eigen falen de scheidsrechter de schuld te geven. Maar het lag nadrukkelijk aan onze eigen spelers. En de taktiek overigens: breed, terug, terug, breed. Dat is allemaal zoooooooo voorspelbaar en zo gemakkelijk te verdedigen door een tegenstander. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:49 schreef nieuwe ajax het volgende:Zoals ik al maanden geleden zei, blijft Ajax een ploeg met teveel matige spelers in zijn gelederen, daar Ajax eens heel erg goed moet kijken welke 5 matige spelers in de selectie van 16, De Arena moeten verlaten. Vandaag speelde iedereen matig. Ook de trainer was niet optimaal met zijn verkeerde wissels vandaag. Dan vraag je dus er zelf om, om de wedstrijd niet te winnen. DE grote winnaars dit weekend waren Feyenoord, Vitesse en PSV. Ajax en FC Twente DE grote verliezers. Nee, de maand maart is een zeer cruciale maand voor Ajax, alhoewel anderen daar anders over denken. Zelf denk ik dat Ajax slechts op één punt voorsprong kampioen wordt, dit seizoen. Nee, een rapportcijfer boven een 7 geef ik ons Ajax zeker niet deze seizoen. Sterker nog, Ajax moet op papier over twee weken definitief DE KAMPIOEN zijn, maar of dat ook zo is, is maar de vraag. Alleen al deze wedstrijd van vandaag tegen Cambuur geef ik Ajax een cijfer 4, wat aangeeft dat Ajax ver onder de maat functioneert. Je kan over 2 weken niet definitief kampioen zijn, daar de wedstrijd tegen RKC is verplaatst naar begin April. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens wederom duidelijk dat het op cruciale momenten gewoon een flut-instelling is. Ik hoop ook dat Frank hier eens zwaar over de zeik over gaat worden, want buiten het stadion hadden ze vandaag een agressievere instelling blijkbaar. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou ze worden weer bedankt , stelletje amateurs , bah |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De Jong: 'Niet de scherpte om wedstrijd om te zetten'
Siem de Jong had weinig goede woorden over voor Ajax na de remise in de ArenA (1-1) tegen SC Cambuur. 'Het was veel te slap van onze kant. Deze wedstrijd hadden we natuurlijk moeten winnen. Vooral omdat we heel goed van start gingen.'
De Jong zette Ajax al na 1 minuut op voorsprong. 'Daarna hadden we verder afstand moeten nemen. Hoewel we niet veel kansen kregen, waren er wel twee of drie hele goede bij. Als er daarvan één ingaat, is het beslist. Maar er ging er niet één in.'
Daardoor kon Cambuur langszij komen. De Jong: 'Daarna hadden wij ook niet de scherpte om de wedstrijd alsnog naar onze hand te zetten.'
Met andere woorden gewoon WEER een KUT-INSTELLING dus? Is wederom duidelijk dat jullie gewoon geen flikker geven om je supporters die 2-wekelijks in het stadion zitten om de ploeg aan te moedigen. Stelletje lamlendige lullen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, instelling. Ik zag echt wel spelers de duels invliegen, maar elke bal was te kort of te lang, aannames slecht, nooit snel door kunnen passen. Dan ziet het er al snel amechtig uit. Maar bijvoorbeeld Klaassen vloog er echt regelmatig fel in, resultaat was echter vaak 0 omdat het vrijwel nooit tot balbezit leidde.
En die lange ballen heb ik me kapot aan geërgerd. Je wint vrijwel elk kopduel met de lang ballen maar niemand die dan klaar staat er in te duiken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 18:50 schreef Ajax Warrior het volgende:Trouwens wederom duidelijk dat het op cruciale momenten gewoon een flut-instelling is. Ik hoop ook dat Frank hier eens zwaar over de zeik over gaat worden, want buiten het stadion hadden ze vandaag een agressievere instelling blijkbaar. ;-) Helemaal eens, man. Je zag het ook aan het aantal overtredingen van de Friezen: de absolute wil om niet te verliezen. Dat staat in schril contrast met de slappe instelling van de Ajacieden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wel via een vuurpijl in zijn reet. Leert hij nog wat bij. Spaanse bufnukkel zonder temperament |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 19:03 schreef Loetje het volgende:[..] Wel via een vuurpijl in zijn reet. Leert hij nog wat bij. Spaanse bufnukkel zonder temperament helemaal mee eens , opzouten en wel direct |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax maakte vandaag veel te weinig gebruik van de buitenflanken, daar waardoor het voetbal niet optimaal goed was.
Je moet je spel altijd breed houden, en niet als een trechter alles naar binnen, naar het centrum toe lopen. Dan verlies je je balbezit veel eerder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax lijkt wel geen besef te hebben. Of we kampioen worden of niet, we zijn er dit jaar absoluut op achteruit gegaan. Niet om alleen maar negatief te zijn maar er waren dit seizoen welgeteld 3 redelijk tot goede wedstrijden en de rest was nagenoeg allemaal kut en pover |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 19:10 schreef Loetje het volgende:Ajax lijkt wel geen besef te hebben. Of we kampioen worden of niet, we zijn er dit jaar absoluut op achteruit gegaan. Niet om alleen maar negatief te zijn maar er waren dit seizoen welgeteld 3 redelijk tot goede wedstrijden en de rest was nagenoeg allemaal kut en pover Inderdaad ik wil er ook niet teveel woorden aan vuil maken maar als je na een half uur zo slap speelt voel je een kantelpunt aankomen. Ze hadden gewoon een vuist moeten maken 2-0 en klaar maar daar zijn we niet koelbloedig/gretig genoeg voor.. Collectief falen wederom |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zoals het hele seizoen al een kut instelling kijk naar het laatste kwartier ho Ajax knokte die lamlulle moeten dat de hele wedstrijd doen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 20:08 schreef nora het volgende:Zoals het hele seizoen al een kut instelling kijk naar het laatste kwartier ho Ajax knokte die lamlulle moeten dat de hele wedstrijd doen. Inderdaad Nora, dat bedoel ik ook! Waarom pas voetballen als het leed al geschied is? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Toch is er niks aan de hand jongens, 6 punten voorsprong is een weelde en als je het nu niet red, dan is degene die wel de punten pakt gewoon de terechte kampioen en verdienen wij het niet. Op naar NAC, daar winnen en we zijn heel dichtbij. Welterusten allen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hou gewoon je bek volgende keer stakker! Bah! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De Jong zegt gewoon ach de titel is niet in gevaar. Als Ajax zo blijft spelen eindigen ze 4e. Straalt niks uit. Volgende week in Breda, die strijden ook. Wordt zwaar en moet beter. PSV en Feyenoord wonnen daar ook niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha of neem gewoon een hap Bami als je de volgende keer iets wilt roepen! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Instelling begint bij de aanvoerder als hij ziet dat het team geen inzet toont.. moet hij de eerste zijn die duels invliegt en rent en jaagt als een malle.. dan volgt het team wel.. helaas is onze aanvoerder een lamzak... Ik blijf erbij dat hij onwaardig is voor ajax.. tevens vind ik het wisselbeleid van deboer WAARDELOOS.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 19:10 schreef Loetje het volgende:Ajax lijkt wel geen besef te hebben. Of we kampioen worden of niet, we zijn er dit jaar absoluut op achteruit gegaan. Niet om alleen maar negatief te zijn maar er waren dit seizoen welgeteld 3 redelijk tot goede wedstrijden en de rest was nagenoeg allemaal kut en pover Kampioen door het falen van de tegenstanders... Niet omdat wij zo goed zijn |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Siem de Jong is bij de supporters van Ajax nooit onomstreden geweest, sommigen haten hem, sommigen houden van hem. De één roemt hem om zijn beslissende goals in de kampioenswedstrijden, de ander vervloekt hem voor zijn slechte aannames. Inmiddels is De Jong de eerste Ajax-aanvoerder sinds Christian Chivu die de band langer dan anderhalf jaar draagt. Na zeven jaar in de a-selectie van Ajax, mag je dan ook verwachten dat hij een bepalende rol speelt op het veld en in de kleedkamer.
Een snelle blik naar de statistieken bewijst echter het tegendeel. Als je kijkt naar de 17 wedstrijden waarin Siem de Jong wel speelde en ze afzet tegen de wedstrijden waarin hij niet speelde, is het verschil gigantisch. Zonder de aanvoerder werd 87% van de punten binnengesleept, met de aanvoerder maar 63(!) procent.
Zegt genoeg !!! Einde discussie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:Instelling begint bij de aanvoerder als hij ziet dat het team geen inzet toont.. moet hij de eerste zijn die duels invliegt en rent en jaagt als een malle.. Zag hem het hele veld over gaan .....of die goed speelde is een tweede, maar hij sleurde wel. En jij moet lekker Heracles gaan supporteren want je wordt nu echt een jankende bufnukkel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Tief op met je heracles lamzak.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hij heb ook wat gelezen hoor van zijn "vriendje"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 20:55 schreef nummer10 het volgende:[..] Kampioen door het falen van de tegenstanders... Niet omdat wij zo goed zijn Kap toch eens met dat gezeik. Een competitie beslaat 34 wedstrijden en aan het einde van de competitie staat de beste club bovenaan! Falen van de tegenstander...........pfff geneuzel van de bovenste plank! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 20:57 schreef nummer10 het volgende:Siem de Jong is bij de supporters van Ajax nooit onomstreden geweest, sommigen haten hem, sommigen houden van hem. De één roemt hem om zijn beslissende goals in de kampioenswedstrijden, de ander vervloekt hem voor zijn slechte aannames. Inmiddels is De Jong de eerste Ajax-aanvoerder sinds Christian Chivu die de band langer dan anderhalf jaar draagt. Na zeven jaar in de a-selectie van Ajax, mag je dan ook verwachten dat hij een bepalende rol speelt op het veld en in de kleedkamer. Een snelle blik naar de statistieken bewijst echter het tegendeel. Als je kijkt naar de 17 wedstrijden waarin Siem de Jong wel speelde en ze afzet tegen de wedstrijden waarin hij niet speelde, is het verschil gigantisch. Zonder de aanvoerder werd 87% van de punten binnengesleept, met de aanvoerder maar 63(!) procent. Zegt genoeg !!! Einde discussie Dus jij bepaalt waarover we discussieren? Gezellig man!
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Zag hem het hele veld overgaan.. jesus man dat die siem neukertjes nog steeds de handen boven zen kop houden verschrikkelijk.. cijfers zeggen alles normaal bij jullie maar oweeeee als het om homotje siem gaat |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Nee maar wel of het beter is met hem of niet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:05 schreef nummer10 het volgende:Zag hem het hele veld overgaan.. jesus man dat die siem neukertjes nog steeds de handen boven zen kop houden verschrikkelijk.. cijfers zeggen alles normaal bij jullie maar oweeeee als het om homotje siem gaat Siem neukertjes? Kan jij niet gewoon een discussie voeren, want volgens mij ben jij vorige week met feiten op een andere discussie gevloerd en toen had je ook geen grote bek meer. Je reageerde er zelfs niet eens meer op!
*Volgende even aangepast in vorige
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nie gelezen ? Of zat om met mensen te discusseren die een dikke plaat voor hun kop hebben en alleen in hun eigen overtuiging geloven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En gehoord....en daar ben ik niet blij mee baftekkel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gehoord ?? Wat dan dat ik voor mijn werk bij heracles zit ?? Oeeeeee wat erg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zal me een worst wezen.....maar jij bent 1 van diegene die mensen via pb gaan schofferen...dan ben ik heel gauw klaar met jou....dan ben je echt een miezerig lafbekkie. Dit is ook het laatste wat ik er over zeg en reageer niet meer op jou |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Weet je wa et is... Baal gewoon van deze wanprestatie van ajax.. siem die het team niet op sleeptouw neemt en het spel word wekelijks slechter.. zins siem terug is echt nog geen fatsoenlijke wedstrijd van hem gezien.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zal me een worst wezen.....maar jij bent 1 van diegene die mensen via pb gaan schofferen...dan ben ik heel gauw klaar met jou....dan ben je echt een miezerig lafbekkie. Dit is ook het laatste wat ik er over zeg en reageer niet meer op jou Eyyyy dat is grappig... Wel een leuke onwaarheid van je vriendje dan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Maar is goed nenem ! Wel jammer dat je nu uit je nek lult over schanderen in prive berichten.. maar doe je ding.. dacht dat verstand met de jaren kwam |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
1 ding staat vast, het moet anders. En dat geldt voor de komende wedstrijden en ook voor het nieuwe seizoen. Ajax speelt als team onder de maat. De wil ontbreekt, en ja waar ligt dat dan aan? Het enige geluk is dat de rest ook voortdurend punten verspeelt. En daardoor heeft Ajax het nog steeds in eigen hand. Maar die kun je zomaar verspelen. Ik vind het te gemakkelijk om bepaalde spelers te gaan aanwijzen als schuldigen. Ook als team is het onder de maat. Spelers moeten veel meer bewust zijn dat ze voor iedere wedstrijd op zich vol aan de bak moeten om opnieuw kampioen te worden. Dan maar strijdend ten onder. Duidelijk is dat het kampioenschap lang nog niet veilig is. Aan de ene kant begrijp ik de frustratie wel van het publiek aan de ander kant heb ik ook iets van: wees eens wat fanatieker en breng dat over op de spelers. Het is nu of nooit! Voor iedereen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:29 schreef Bobby1972 het volgende:...... Aan de ene kant begrijp ik de frustratie wel van het publiek aan de ander kant heb ik ook iets van: wees eens wat fanatieker en breng dat over op de spelers. Het is nu of nooit! Voor iedereen.... Aan de supporters kan het niet liggen. Vorige week in Rotterdam zonder uit-supporters was er meer herrie in het stadion van onze vrienden, dan wanneer feyenoord scoorde ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:Nie gelezen ? Of zat om met mensen te discusseren die een dikke plaat voor hun kop hebben en alleen in hun eigen overtuiging geloven.. Niet gelezen? Je hebt het zeker wel gelezen wat ik heb geen dikke plaat voor mijn kop, want ik ben ook niet overtuigd van Siem. Echter hetgeen jij riep kwam niet overeen en je bent vervolgens geen vent om je fouten toe te geven! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet gelezen? Je hebt het zeker wel gelezen wat ik heb geen dikke plaat voor mijn kop, want ik ben ook niet overtuigd van Siem. Echter hetgeen jij riep kwam niet overeen en je bent vervolgens geen vent om je fouten toe te geven! Had het nie over jou qua plaat.. weet ds jij ook geen siem fan bent.. En serieus weet ff nie wat je bedoelt qua disccusie.. als je bedoelt hoe belangrijk siem is geweest afgelopen jaren kan ik alleen zeggen dat dat niet door siem kwam elke willekeurige andere speler op die possitie die jaren hadden meer betekend voor ajax... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:[..] Had het nie over jou qua plaat.. weet ds jij ook geen siem fan bent.. En serieus weet ff nie wat je bedoelt qua disccusie.. als je bedoelt hoe belangrijk siem is geweest afgelopen jaren kan ik alleen zeggen dat dat niet door siem kwam elke willekeurige andere speler op die possitie die jaren hadden meer betekend voor ajax... Jij somde een aantal wedstrijden op en vervolgens gaf je Siem de schuld van het puntverlies in die wedstrijden. Ik meldde toen alleen maar met feiten dat je er volkomen naast zat wat betreft die wedstrijden, aangezien Siem in 2 van de genoemde 6 wedstrijden niet eens meedeed en 1 wedstrijd nog niet eens gespeeld was. Daarnaast speelde hij bij 1 wedstrijd in de basis maar werd toen vervangen en de andere wedstrijd kwam hij pas na 66 minuten in het veld. Uiteindelijk heeft hij dus maar 1 van de genoemde 5 wedstrijden toen de volle 90 minuten gespeeld, en na vandaag 2 van de 6. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij somde een aantal wedstrijden op en vervolgens gaf je Siem de schuld van het puntverlies in die wedstrijden. Ik meldde toen alleen maar met feiten dat je er volkomen naast zat wat betreft die wedstrijden, aangezien Siem in 2 van de genoemde 6 wedstrijden niet eens meedeed en 1 wedstrijd nog niet eens gespeeld was. Daarnaast speelde hij bij 1 wedstrijd in de basis maar werd toen vervangen en de andere wedstrijd kwam hij pas na 66 minuten in het veld. Uiteindelijk heeft hij dus maar 1 van de genoemde 5 wedstrijden toen de volle 90 minuten gespeeld, en na vandaag 2 van de 6. Aah da stukkie.. maar daar heb ik toegegeven da et klopte.. en ik verkeerd had gekeken maar neemt nie weg dat de cijfers wa ik net noemde et wel mee temaken hebben... En dus echt slechter is met de jong |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:[..] Aah da stukkie.. maar daar heb ik toegegeven da et klopte.. en ik verkeerd had gekeken maar neemt nie weg dat de cijfers wa ik net noemde et wel mee temaken hebben... En dus echt slechter is met de jong Maar is makkelijk om dit soort statistieken te maken, maar dan moet je ook kijken tegen welke tegenstanders Siem er wel was, en tegen welke tegenstanders niet! |
|
|
|