BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Cambuur (zondag 9 maart, 16:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 08:48   quote  deeplink  
Hij heeft bij mij weten nog bijna geen grote wedstrijd meegedaan... Ja feyenoord maar voor de rest ? Barca acmilan ?
nora
 nora - maandag 10 maart 2014 - 08:49   quote  deeplink  
We kunnen beter stoppen met die discussie over Siem elke week ook gisteren is het gewoon lachwekkend hoe deze man elke bal kwijt raakt en zijn matige aannames zijn traagheid en zijn kansen verprutst.Deze speler is een echte Ajacied maar dan in jong Ajax in Ajax 1 hoort hij niet thuis, en ja hij scoort een mooi doelpunt dus kan hij voor de Jong fans weer weken mee.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 08:49 schreef nora het volgende:
We kunnen beter stoppen met die discussie over Siem elke week ook gisteren is het gewoon lachwekkend hoe deze man elke bal kwijt raakt en zijn matige aannames zijn traagheid en zijn kansen verprutst.Deze speler is een echte Ajacied maar dan in jong Ajax in Ajax 1 hoort hij niet thuis, en ja hij scoort een mooi doelpunt dus kan hij voor de Jong fans weer weken mee.
Die schieten merendeel van alle spelers in.. doelpunt kwam puur van kishna uit die em precies op de schoen legt.. en indd ze kunnen er weer weken mee klaarkomen..
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 08:49 schreef nora het volgende:
Helemaal mee eens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Ja, Siem is belangrijk geweest voor ons en Ja, hij scoorde vandaag, maar Siem is bij lange na niet de Siem die hij was, gaat wel steeds ietje beter, maar dan houdt het ook echt op. Jammer!!

Ik zou toch op dit moment Sigthorson als vaste spits ambieren....

Ook vind ik dat er van achteruit beter en sneller moet worden door gespeeld. Wat Veltman gisteren een aantal keren overkwam en ook Moisander, dat ze aangeven en niet weten waar ze bal naar toemoeten spelen en vooral Veltman veel te lang de bal aan zijn voeten houd, wat een aantal keren hachelijke situaties opleverde....
Als je geen oplossing ziet, moet die bal naar voren en niet oeverloos heen en weer tikken. Ook viel mij op dat een aantal spelers de verkeerde kant opdraaien bij een balaanname. Ze draaien niet open, maar draaien bij een rondje om hun eigen as (bij wijze van spreken dan)
Het is natuurlijk wel vreemd om te zien dan 15 tot 20 minuten voor tijd en met veel meer bezieling werd gespeeld dan de rest van de wedstrijd, met uitzondering van het begin, waar Kisnha door goed opjagen zijn tegenstander een bal af kon nemen en perfect voor gaf aan Siem
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 11:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ja, Siem is belangrijk geweest voor ons en Ja, hij scoorde vandaag, maar Siem is bij lange na niet de Siem die hij was, gaat wel steeds ietje beter, maar dan houdt het ook echt op. Jammer!!

Ook vind ik dat er van achteruit beter en sneller moet worden door gespeeld. Wat Veltman gisteren een aantal keren overkwam en ook Moisander, dat ze aangeven en niet weten waar ze bal naar toemoeten spelen en vooral Veltman veel te lang de bal aan zijn voeten houd, wat een aantal keren hachelijke situaties opleverde....
Als je geen oplossing ziet, moet die bal naar voren en niet oeverloos heen en weer tikken. Ook viel mij op dat een aantal spelers de verkeerde kant opdraaien bij een balaanname. Ze draaien niet open, maar draaien bij een rondje om hun eigen as (bij wijze van spreken dan)
Het is natuurlijk wel vreemd om te zien dan 15 tot 20 minuten voor tijd en met veel meer bezieling werd gespeeld dan de rest van de wedstrijd, met uitzondering van het begin, waar Kisnha door goed opjagen zijn tegenstander een bal af kon nemen en perfect voor gaf aan Siem
Ja want Sigthorsson is natuurlijk wel een geweldenaar! Heb die man ook
aardig vervloekt toen hij basisspeler was.. Hele voorhoede wisselen is dat geen optie?
Ow nee er is niets over.. :( Kishna--Bojan---Schone wil ik wel eens zien of inderdaad Kishna--Sigtorsson---Schone maar dan
alleen omdat we momenteel weinig andere keus hebben
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 11:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

aardig vervloekt toen hij basisspeler was.. Hele voorhoede wisselen is dat geen optie?
Ow nee er is niets over.. :( Kishna--Bojan---Schone wil ik wel eens zien of inderdaad Kishna--Sigtorsson---Schone maar dan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 12:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

idd, omdat je moet roeien met de riemen die je hebt, maar ik acht Sigthorson op dit moment beter dan Siem... (in de spits dan wel te verstaan)
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:
Instelling begint bij de aanvoerder als hij ziet dat het team geen inzet toont.. moet hij de eerste zijn die duels invliegt en rent en jaagt als een malle.. dan volgt het team wel.. helaas is onze aanvoerder een lamzak... Ik blijf erbij dat hij onwaardig is voor ajax.. tevens vind ik het wisselbeleid van deboer WAARDELOOS..
Volledig mee oneens..
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 20:57 schreef nummer10 het volgende:
Siem de Jong is bij de supporters van Ajax nooit onomstreden geweest, sommigen haten hem, sommigen houden van hem. De één roemt hem om zijn beslissende goals in de kampioenswedstrijden, de ander vervloekt hem voor zijn slechte aannames.
Inmiddels is De Jong de eerste Ajax-aanvoerder sinds Christian Chivu die de band langer dan anderhalf jaar draagt. Na zeven jaar in de a-selectie van Ajax, mag je dan ook verwachten dat hij een bepalende rol speelt op het veld en in de kleedkamer.

Een snelle blik naar de statistieken bewijst echter het tegendeel. Als je kijkt naar de 17 wedstrijden waarin Siem de Jong wel speelde en ze afzet tegen de wedstrijden waarin hij niet speelde, is het verschil gigantisch. Zonder de aanvoerder werd 87% van de punten binnengesleept, met de aanvoerder maar 63(!) procent.

Zegt genoeg !!! Einde discussie
einde discussie bepaal jij niet kerel..

Daarnaast heb je het enkel over dit seizoen.. Maar welke spits presteerd er wel dan in jouw ogen..
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:
Nie gelezen ? Of zat om met mensen te discusseren die een dikke plaat voor hun kop hebben en alleen in hun eigen overtuiging geloven..
Goh, je praat hier over jezelf neem ik aan??

Jij zal jezelf dan niet graag horen praten..
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Aan de supporters kan het niet liggen. Vorige week in Rotterdam zonder uit-supporters was er meer herrie in het stadion van onze vrienden, dan wanneer feyenoord scoorde ;-)
Ajax werd gister al tijdens de wedstrijd giga uitgefloten..

De huidige kampioen die 8 punten voorstond op de nr 2 op dat moment...

Stelletje gloryhunters bij elkaar.. Kutpubliek daar in de Arena..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 15:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk uit met wat je zegt over het publiek in Arena, want ik heb nog nooit een speler uitgefloten en zo zijn er velen met mij!
Mopperen doe ik natuurlijk wel en meezingen om aan te moedigen bij een op het oog zonder passie en inzet spelend elftal! Waarom alleen wel in het begin en de laatste 20 minuten....??

enne... Ben jij er ook elke thuiswedstrijd bij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Ronald 1960 --
nora
 nora - maandag 10 maart 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Er zijn mensen die 100 km of meer rijden naar de Arena om Ajax te zien en als je dan ziet dat ze pas voor 100 procent er in gaan 15 minuten voor tijd dan lijkt het dat je wel recht heb om je ongenoegen te uiten dat kan niet per telefoon of per brief maar dat doe je dan met fluiten naar die jonge overbetaalde gassies, maar als jij dat niet begrijpt en dat een kutpubliek noemt moet jij dat weten maar ik geef ze gelijk.
Peterhs
 Peterhs - maandag 10 maart 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Als je flink betaald voor een kaartje dan wil je kwaliteit zien.
Verliezen is 1 ding, maar als je een wedstrijd krijgt waar ze niet de 100% geven die ze horen te geven vind ik het terecht. Ten allen tijde strijden voor elke meter en dat wil ik en iedereen zien. Peper in die reet en gaan. Dan je strijdend ten onder gaat ok, maar niet op zo'n manier...
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 16:57 schreef Peterhs het volgende:
Als je flink betaald voor een kaartje dan wil je kwaliteit zien.
Verliezen is 1 ding, maar als je een wedstrijd krijgt waar ze niet de 100% geven die ze horen te geven vind ik het terecht. Ten allen tijde strijden voor elke meter en dat wil ik en iedereen zien. Peper in die reet en gaan. Dan je strijdend ten onder gaat ok, maar niet op zo'n manier...
Strijden doe je samen.. Als je gaat fluiten doe je exact hetzelfde als de spelers in jouw ogen..

Je speelt dan niet met 12 man maar met 11..
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Strijden doe je samen.. Als je gaat fluiten doe je exact hetzelfde als de spelers in jouw ogen..

Je speelt dan niet met 12 man maar met 11..
Strijden doe je inderdaad samen. Maar lijden doe je ook samen, als een volle arena zo'n waardeloze pot krijgt voorgeschoteld. Dan mogen die verwende gastjes ook lijden. En is het meer dan terecht dat ze een oorverdovend fluitconcert te horen krijgen. Ze speelden toch op al op halve kracht en hebben dan helemaal geen recht op publieke ondersteuning als 12 man.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 maart 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Fluiten hoort niet daar gaat niemand beter door spelen en zal ik ook niet snel doen.
De scheids of tegenstander dan weer wel.
Was er tegen RBS ook en toen heb ik bij de wissel van Duarte ook een cynisch applausje
gegeven. Toen is er niet(nauwelijks) gefloten. Toch begrijp ik het wel als het bij
zo een wedstrijd als gisteren gebeurd. Je voelde puntverlies na een half uur al aankomen
en ja hoor er moest weer eens gewerkt worden en ze geven niet thuis.
Af en toe echt een hopeloos(hulpeloos) team pff
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:42 schreef Hummel10 het volgende:
Fluiten hoort niet daar gaat niemand beter door spelen en zal ik ook niet snel doen.
De scheids of tegenstander dan weer wel.
Was er tegen RBS ook en toen heb ik bij de wissel van Duarte ook een cynisch applausje
gegeven. Toen is er niet(nauwelijks) gefloten. Toch begrijp ik het wel als het bij
zo een wedstrijd als gisteren gebeurd. Je voelde puntverlies na een half uur al aankomen
en ja hoor er moest weer eens gewerkt worden en ze geven niet thuis.
Af en toe echt een hopeloos(hulpeloos) team pff
Ik kom nog uit de tijd als je goed presteerde, dan kreeg je "een aai over je bol" en als je slecht presteerde kreeg je "een schop onder je hol".
Tegenwoordig moet alles met de mantel der liefde worden bedekt. Ze moeten die watjes eens echt aanpakken, daarom hebben we ook geen Nederlandse spelers met vuur in hun lijf. En gaan alleen steeds meer achterlopen in Europa, zelfs met Zuid-Amerika.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zou zeggen, ga eens naar zuid 1ste ring of Vak410 en verkondig daar nogmaals je mening. Denk dat ze je, in geval van Vak410, vanaf de 2e ring zo de gracht in lazeren. Verder is deze discussie met jouw het mij niet waard. Iemand die geen respect toont voor de mensen die tweewekelijks of, in sommige gevallen, elke week, of in andere gevallen, 1x per halve week, de club door dik en dun steunen. En jij maakt dat publiek even uit voor gloryhunters en kutpubliek! Het enige wat jij dan in mijn ogen bent is een enorme LUL!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

einde discussie bepaal jij niet kerel..

Daarnaast heb je het enkel over dit seizoen.. Maar welke spits presteerd er wel dan in jouw ogen..
Geen enkele heeft 100% vertrouwen gekregen behalve siem die er geen fuck van bakt... Ook al zou hij gaan zonnebaden op de middenstip staat hij nog basis... en dat weet jij ook donders goed... Hoessen inval beurten.. siggy basis met spelers als fisscher die naar binnen trekken dus past niet.. als trainer moet je dat weten maar siem zal hoe dan ook MOETEN spelen.. bojan geen 100% kans gekregen van links naar rechts naar spits.. siggy eigenlijk ook.. en even terugkomend op het aanvoerder zijn.. een aanvoerder MOET wel degelijk het voortouw nemen en het team op scherp zetten
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoevaak zit jij er remco ?? Seizoenskaart ? Losse kaarten ? Of eredivisie live ?
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen enkele heeft 100% vertrouwen gekregen behalve siem die er geen fuck van bakt... Ook al zou hij gaan zonnebaden op de middenstip staat hij nog basis... en dat weet jij ook donders goed... Hoessen inval beurten.. siggy basis met spelers als fisscher die naar binnen trekken dus past niet.. als trainer moet je dat weten maar siem zal hoe dan ook MOETEN spelen.. bojan geen 100% kans gekregen van links naar rechts naar spits.. siggy eigenlijk ook.. en even terugkomend op het aanvoerder zijn.. een aanvoerder MOET wel degelijk het voortouw nemen en het team op scherp zetten
100% mee eens.
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Strijden doe je inderdaad samen. Maar lijden doe je ook samen, als een volle arena zo'n waardeloze pot krijgt voorgeschoteld. Dan mogen die verwende gastjes ook lijden. En is het meer dan terecht dat ze een oorverdovend fluitconcert te horen krijgen. Ze speelden toch op al op halve kracht en hebben dan helemaal geen recht op publieke ondersteuning als 12 man.
Helemaal mee eens, maar na de wedstrijd, niet tijdens. Het helpt ze namelijk echt niet om beter te spelen.. En als dat het geval is, wat is dan het nut ervan??
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Blijkbaar helpt 90min lang uit volle borst toezingen ook niet... Dus dan je onvrede maar uiten
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga eens naar zuid 1ste ring of Vak410 en verkondig daar nogmaals je mening. Denk dat ze je, in geval van Vak410, vanaf de 2e ring zo de gracht in lazeren. Verder is deze discussie met jouw het mij niet waard. Iemand die geen respect toont voor de mensen die tweewekelijks of, in sommige gevallen, elke week, of in andere gevallen, 1x per halve week, de club door dik en dun steunen. En jij maakt dat publiek even uit voor gloryhunters en kutpubliek! Het enige wat jij dan in mijn ogen bent is een enorme LUL!
Stoere taal van je..

Maar vind jij wel dat het de ploeg verder helpt als je ze tijdens de wedstrijd keihard laat vallen en uit gaat fluiten??

Ik noem trouwens niet specifiek een groep gloryhunters, maar de mensen die hun ploeg laten vallen en gaan staan fluiten, dat vind ik het kutpubliek in de Arena, en ja dat zijn gloryhunters in mijn ogen....

Je haalt namelijk twee dingen even volledig door elkaar, maar als het jouw uitkomt ben je daar ook heel erg goed in omdat in je voordeel te draaien..

Ik heb namelijk heel veel respect voor de supporter die iedere wedstrijd van Ajax volgt, op welke manier dan ook, dus ook voor de mensen in het stadion die dat doen..

Ik spreek overigens ook weleens wat mensen uit de hardere vakken, en veel ervan hebben net zo'n hekel aan het uitfluiten en aan het publiek wat in de 80e al vertrekt omdat ze het wel geloven..
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Siem heeft wel degelijk bewezen een hele goede voetballer te zijn voor Ajax, dat heeft ie een aantal jaren achtereen laten zien. En ja hij speelt nu slecht, maar de rest is niet beter en dan laat je de persoon staan die volgens jou het meeste recht heeft op krediet.. En dat is de Jong..
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoevaak zit jij er remco ?? Seizoenskaart ? Losse kaarten ? Of eredivisie live ?
Ik betaal 300 Euro per jaar om voetbal te kunnen kijken, betaal vaak de kaartjes voor mijn neefje die vaak Ajax bezoekt, die ook ieder jaar een shirtje van me krijgt... En ga zelf zo af en toe eens heen als ik tijd en zin heb..

En als ik er zit fluit ik NOOIT het elftal uit, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen..

Geef er dus meer dan genoeg geld aan uit en doe er zeker meer dan genoeg voor....

Maar goed, wat heeft dat er uberhaubt mee te maken??
Als je minder in het stadion zit ben je minder supporter en mag je geen mening hebben ofzo??
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:
Blijkbaar helpt 90min lang uit volle borst toezingen ook niet... Dus dan je onvrede maar uiten
Nou dat heb ik nog nooit gezien bij Ajax in een slechte wedstrijd.. Misschien dus eens proberen..
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dat heb ik nog nooit gezien bij Ajax in een slechte wedstrijd.. Misschien dus eens proberen..
Dit is niet waar, vak 410 heeft bijv. tijdens de hele wedstrijd staan zingen tijdens RBS en zo kan ik er nog veel meer opnoemen.
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dit is niet waar, vak 410 heeft bijv. tijdens de hele wedstrijd staan zingen tijdens RBS en zo kan ik er nog veel meer opnoemen.
Een deel wel ja dat klopt. Maar lang niet de hele wedstrijd..
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Een deel wel ja dat klopt. Maar lang niet de hele wedstrijd..
410 wel.. maar zulke westrijden heb je vaak 1 dag vliegen bij zitten... Zo zat er zelf een kakkerlak die ik ken
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Inderdaad vak410 wel, gaven de hele wedstrijd een prima sfeer samen met het RBS uitvak. En er zitten heel veel eendags- strontvliegen tussen. En die vertrekken ook ruim voor het einde van de wedstrijd. Maar dit zijn natuurlijk niet die-hard supperters en die vind je bij elke club.
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:13 schreef Ztjes het volgende:
Inderdaad vak410 wel, gaven de hele wedstrijd een prima sfeer samen met het RBS uitvak. En er zitten heel veel eendags- strontvliegen tussen. En die vertrekken ook ruim voor het einde van de wedstrijd. Maar dit zijn natuurlijk niet die-hard supperters en die vind je bij elke club.
Maar als je tussen de regels leest ( en ik spreek het ook letterlijk uit). Dan heb ik het ook helemaal niet over 410.. Die staan ook niet vooraan te fluiten als het minder loopt..
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Nummer10 en ik reageren hetzelfde op " vak 410 bijv.". Dus je leest het niet zo en spreekt het ook niet uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Ztjes --
nora
 nora - maandag 10 maart 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Plus 10
nora
 nora - maandag 10 maart 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Siem heeft wel degelijk bewezen een hele goede voetballer te zijn voor Ajax, dat heeft ie een aantal jaren achtereen laten zien. En ja hij speelt nu slecht, maar de rest is niet beter en dan laat je de persoon staan die volgens jou het meeste recht heeft op krediet.. En dat is de Jong..
Jij alleen tegen de rest als iemand al tijden niks presteert dan laat je hem toch staan omdat hij in het verleden wel eens een doelpunt heeft gemaakt, kom terug op aarde man hij is gewoon de slechtste van het team op dit moment gewoon op de bank dan ben je realistisch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 maart 2014 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Stoere taal van je..

Maar vind jij wel dat het de ploeg verder helpt als je ze tijdens de wedstrijd keihard laat vallen en uit gaat fluiten??

Ik noem trouwens niet specifiek een groep gloryhunters, maar de mensen die hun ploeg laten vallen en gaan staan fluiten, dat vind ik het kutpubliek in de Arena, en ja dat zijn gloryhunters in mijn ogen....

Je haalt namelijk twee dingen even volledig door elkaar, maar als het jouw uitkomt ben je daar ook heel erg goed in omdat in je voordeel te draaien..

Ik heb namelijk heel veel respect voor de supporter die iedere wedstrijd van Ajax volgt, op welke manier dan ook, dus ook voor de mensen in het stadion die dat doen..

Ik spreek overigens ook weleens wat mensen uit de hardere vakken, en veel ervan hebben net zo'n hekel aan het uitfluiten en aan het publiek wat in de 80e al vertrekt omdat ze het wel geloven..
Stoere taal? Het is gewoon de waarheid. Daarnaast haal ik geen 2 dingen door elkaar en beantwoord ik gewoon je reactie in het topic en daar staat toch echt: "Stelletje gloryhunters bij elkaar.. Kutpubliek daar in de Arena.."

In jouw eerste bericht wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen de mensen die onze club op een positieve danwel negatieve manier supporten. Dus heb je het hier in het algemeen over het publiek in de Arena. Daar reageer ik op, en met mij nog meer mensen. Dat jij vervolgens zo hypocriet bent om je woorden te verdraaien heb ik schijt aan. Had je dat maar direct moeten doen en niet eenieder over 1 kam moeten scheren.

Ik denk dat het overgrote merendeel van de mensen die tweewekelijks in de Arena zitten ook een schijthekel hebben aan de mensen die rond minuut 80-85 al vertrekken. Naast het feit dat je continu delen van de wedstrijd mist omdat er weer iemand voorlangs loopt is het ook geen goede support. Helemaal niet wanneer het dan nog maar 2-1 staat en er nog van alles kan gebeuren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 maart 2014 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar als je tussen de regels leest ( en ik spreek het ook letterlijk uit). Dan heb ik het ook helemaal niet over 410.. Die staan ook niet vooraan te fluiten als het minder loopt..
Ow, dus nu moeten wij tussen de regels doorlezen? Even je bericht erbij pakken:
quote:

[..]

Wat moet ik hier tussen de regels doorlezen dan? Staat toch echt dat het kutpubliek is daar in de Arena. Geen onderscheid tussen de supporters die hun ploeg wel op een positieve manier blijven supporten. Nee hup, gewoon het geheel over 1 en dezelfde kam geschoren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door Ajax Warrior --
Stanley
 Stanley - dinsdag 11 maart 2014 - 07:32   quote  deeplink  
Jongens wat een slappe ruzie. Lijkt ajax - cambuur wel;-)
Mis wel een beetje venijn hoor. Dat deed ik in het verleden toch wel anders. Hahaha
Stanley
 Stanley - dinsdag 11 maart 2014 - 07:35   quote  deeplink  
Siem is wel degelijk belangrijk voor ons geweest. Hij heeft alleen maar telkens een lange aanloopperiode nodig om weer fit te worden. En gedurende deze periode mist hij vuur, precisie en effectiviteit! En uit loyaliteit mag hij van de staf langdurig falen. ...
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 11 maart 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 07:35 schreef Stanley het volgende:
Siem is wel degelijk belangrijk voor ons geweest. Hij heeft alleen maar telkens een lange aanloopperiode nodig om weer fit te worden. En gedurende deze periode mist hij vuur, precisie en effectiviteit! En uit loyaliteit mag hij van de staf langdurig falen. ...
Belangrijk wel. In de schaduw geprofiteert van de kwaliteiten van andere spelers (bijv. Eriksen, etc.).
Maar dat zegt nog niet dat je een goede aanvoerder/speler bent. Het is gewoon een feit, dat als een ervaren speler een lange aanloopperiode nodig heeft om weer wedstrijdfit te worden, dan zijn je basisvaardigheden van een lage kwaliteit.
Dit seizoen heeft Siem voor en na zijn blessure nog geen enkele goede wedstrijd op de mat gelegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 maart 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 07:32 schreef Stanley het volgende:
Jongens wat een slappe ruzie. Lijkt ajax - cambuur wel;-)
Mis wel een beetje venijn hoor. Dat deed ik in het verleden toch wel anders. Hahaha
Zoiets als: Hey achterlijke spermagladiool, hou jij eens even lekker je touwtyfusteringsmoel en krijg lekker het ramban, smerige mafkees! ;-) ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 maart 2014 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 08:27 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Belangrijk wel. In de schaduw geprofiteert van de kwaliteiten van andere spelers (bijv. Eriksen, etc.).
Maar dat zegt nog niet dat je een goede aanvoerder/speler bent. Het is gewoon een feit, dat als een ervaren speler een lange aanloopperiode nodig heeft om weer wedstrijdfit te worden, dan zijn je basisvaardigheden van een lage kwaliteit.
Dit seizoen heeft Siem voor en na zijn blessure nog geen enkele goede wedstrijd op de mat gelegd.
Precies !! Maar als we dan toch over krediet beginnen moest deboer vermeer ook laten staan.. en siem heeft indd geprofiteerd van anderen.. dit is namelijk geen toeval want ook in het begin van het seizoen zonder blessure was het huilen met de pet op
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 08:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoiets als: Hey achterlijke spermagladiool, hou jij eens even lekker je touwtyfusteringsmoel en krijg lekker het ramban, smerige mafkees! ;-) ;-)

Whahahaah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 maart 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Sorry de quote was weg
Eide
 Eide - dinsdag 11 maart 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Ale die kritiek op Siem... alsof we een alternatief hebben. Siggie is ook janken met de pet op met het verschil dat Siem er steeds wel stond als het moest de afgelopen seizoenen en Siggie niet.

Lijkt mij duidelijk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 11 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Ale die kritiek op Siem... alsof we een alternatief hebben. Siggie is ook janken met de pet op met het verschil dat Siem er steeds wel stond als het moest de afgelopen seizoenen en Siggie niet.

Lijkt mij duidelijk.
Dat is dit seizoen dan andersom;-)
Eide
 Eide - dinsdag 11 maart 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat is dit seizoen dan andersom;-)
Ook maar deels. Siggie heeft wel een aantal belangrijke goals gemaakt is niet voor niets op het tweede plan gekomen. Hij heeft een half seizoen gehad om de onbetwiste spits te worden maar heeft geen moment overtuigd. Siem overtuigd ook niet maar heeft even wat meer ervaring en dergelijke in de rugzak. Ik blijf de keuze van FdB dus zeer begrijpelijk vinden.

Dat gezegd hebbende, met Kishna erbij wil ik Sightorsson best nog wel eens aan het werk zien vanaf de aftrap.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 11 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook maar deels. Siggie heeft wel een aantal belangrijke goals gemaakt is niet voor niets op het tweede plan gekomen. Hij heeft een half seizoen gehad om de onbetwiste spits te worden maar heeft geen moment overtuigd. Siem overtuigd ook niet maar heeft even wat meer ervaring en dergelijke in de rugzak. Ik blijf de keuze van FdB dus zeer begrijpelijk vinden.

Dat gezegd hebbende, met Kishna erbij wil ik Sightorsson best nog wel eens aan het werk zien vanaf de aftrap.
Niet alleen met Kishna, maar als Schone ook niet goed speelt, probeer dan ook maar de Sa op rechts.

Dus: Kishna - Sigthorson - Schone/de Sa

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Cambuur (zondag 9 maart, 16:30); 1 - 1

0.0093848