|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:02 schreef Eide het volgende:Ale die kritiek op Siem... alsof we een alternatief hebben. Siggie is ook janken met de pet op met het verschil dat Siem er steeds wel stond als het moest de afgelopen seizoenen en Siggie niet. Lijkt mij duidelijk. Zo is het! Lees ook mijn post in het topic over Siem de Jong. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het is niet zo zeer mijn kritiek op Siem, maar meer om het feit dat Sigthorson dit seizoen wel al heel belangrijke doelpunten heeft gemaakt en nu met Kishne en Schone/de Sa vanaf de zijkant mogelijk beter rendeert dan Siem op dit moment. Siem heeft na zijn klaplong niet meer zijn niveau gehaald van de afgelopen seizoenen en ik ben daarom bang dat hij nu niet op tijd zijn vorm gaat terug krijgen. Vandaar mijn mening om Sigthorson nu in de spits te zetten, zeker nu de buitenspelers wat makkelijker buiten om kunnen gaan en meer de achterlijn gaan halen en dan kunnen voorzetten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dejong is gewoon kut en hoop ook werkelijk dat uberhaubt een club hem wil... Maar ik vrees dat die blijft plakken... Want als die weggaat is het een pis clubje uit duitsland of engeland.. zelf broer luuk die beter is dan siempie kan het niet redden in duitsland |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is vechten tegen de bierkaai die de Jong fans houden van hem en zien zijn gebreken niet meer of willen het niet zien zelfs de analisten zien het en durven het nu te zeggen maar ook van hen nemen deze de Jong fans niet aan en ze zullen het van niemand aannemen om dat ze van hem houden en als je van iemand houd zie je zijn gebreken niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 17:08 schreef nora het volgende:Het is vechten tegen de bierkaai die de Jong fans houden van hem en zien zijn gebreken niet meer of willen het niet zien zelfs de analisten zien het en durven het nu te zeggen maar ook van hen nemen deze de Jong fans niet aan en ze zullen het van niemand aannemen om dat ze van hem houden en als je van iemand houd zie je zijn gebreken niet. quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 16:26 schreef nummer10 het volgende:Dejong is gewoon kut en hoop ook werkelijk dat uberhaubt een club hem wil... Maar ik vrees dat die blijft plakken... Want als die weggaat is het een pis clubje uit duitsland of engeland.. zelf broer luuk die beter is dan siempie kan het niet redden in duitsland Ieder zijn mening jongens. Ikzelf ben ook niet bijster tevreden met het spel van Siem. Natuurlijk heeft hij op hele belangrijke momenten de harten van veel Ajacieden gestolen, maar zoals hij de afgelopen tijd speelt is hij van weinig waarde. Ook is was blij met zijn 2 belangrijke goals tegen Twente in de kampioenswedstrijd 3 jaar geleden en natuurlijk vergoed dat veel, maar lang niet alles. Hij speelt als een natte krant. Sigthorsson deed dat ook en werd geslachtofferd. Tijd dat De Boer kijkt naar het geheel en de spelers kiest waarvan hij weet dat zij het elftal nu gaan optillen. Nog 7 wedstrijden en 6 punten voorsprong. Het moet niet zo zijn dat we die kwijtraken omdat spelers niet in goede doen zijn! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 02:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ow, dus nu moeten wij tussen de regels doorlezen? Even je bericht erbij pakken: [..] Wat moet ik hier tussen de regels doorlezen dan? Staat toch echt dat het kutpubliek is daar in de Arena. Geen onderscheid tussen de supporters die hun ploeg wel op een positieve manier blijven supporten. Nee hup, gewoon het geheel over 1 en dezelfde kam geschoren! Ja er zit daar kutpubliek in de Arena.. Ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo is.. En er staat ook nergens dat daar alles mee wordt bedoeld.. Sterker nog, ik geef zelfs heel duidelijk aan dat ik praat over de uitfluiters en stadionverlaters..
Maar goed, jij leest enkel wat je wil lezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:25 schreef Eide het volgende:[..] Ook maar deels. Siggie heeft wel een aantal belangrijke goals gemaakt is niet voor niets op het tweede plan gekomen. Hij heeft een half seizoen gehad om de onbetwiste spits te worden maar heeft geen moment overtuigd. Siem overtuigd ook niet maar heeft even wat meer ervaring en dergelijke in de rugzak. Ik blijf de keuze van FdB dus zeer begrijpelijk vinden. Dat gezegd hebbende, met Kishna erbij wil ik Sightorsson best nog wel eens aan het werk zien vanaf de aftrap. Overigens heeft ook Siem belangrijke goals gemaakt dit seizoen.. Bijvoorbeeld deze week nog.. Goal heeft een punt opgeleverd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 16:22 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het is niet zo zeer mijn kritiek op Siem, maar meer om het feit dat Sigthorson dit seizoen wel al heel belangrijke doelpunten heeft gemaakt en nu met Kishne en Schone/de Sa vanaf de zijkant mogelijk beter rendeert dan Siem op dit moment. Siem heeft na zijn klaplong niet meer zijn niveau gehaald van de afgelopen seizoenen en ik ben daarom bang dat hij nu niet op tijd zijn vorm gaat terug krijgen. Vandaar mijn mening om Sigthorson nu in de spits te zetten, zeker nu de buitenspelers wat makkelijker buiten om kunnen gaan en meer de achterlijn gaan halen en dan kunnen voorzetten. Er is nog nergens aangetoond dat Siggie met die jongens beter rendeert.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 17:08 schreef nora het volgende:Het is vechten tegen de bierkaai die de Jong fans houden van hem en zien zijn gebreken niet meer of willen het niet zien zelfs de analisten zien het en durven het nu te zeggen maar ook van hen nemen deze de Jong fans niet aan en ze zullen het van niemand aannemen om dat ze van hem houden en als je van iemand houd zie je zijn gebreken niet. die analisten hebben net als jij en ik kijk op voetbal, echt niets meer en ook van hun is het slechts een mening.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] [..] Tijd dat De Boer kijkt naar het geheel en de spelers kiest waarvan hij weet dat zij het elftal nu gaan optillen. Nog 7 wedstrijden en 6 punten voorsprong. Het moet niet zo zijn dat we die kwijtraken omdat spelers niet in goede doen zijn! Ik denk dat de Boer dat ook doet en al heeft gedaan.. Alleen is blijkbaar niet iedereen het eens met zijn keuzes.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie maakt er 9 in 23 wedstrijden..
De Jong maakt er 7 in 17 wedstrijden..
Tsjaa, laten we niet doen alsof er veel verschil tussen zit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:10 schreef remco k het volgende:[..] Ja er zit daar kutpubliek in de Arena.. Ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo is.. En er staat ook nergens dat daar alles mee wordt bedoeld.. Sterker nog, ik geef zelfs heel duidelijk aan dat ik praat over de uitfluiters en stadionverlaters.. Maar goed, jij leest enkel wat je wil lezen.. Dat staat niet in het eerste bericht Remco, dus ga nou niet de rollen verdraaien. In je eerste bericht staat enkel dat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Cambuur ook weer giga werd uitgefloten. En dan sluit je het bericht vervolgens af met stelletje gloryhunters en kut-publiek. Pas later in de discussie pas je jezelf enigzins aan en roep je dat je het alleen hebt over de uitfluiters en de stadionverlaters. Dus ik lees het goed, jij probeert echter het verhaal nu te verdraaien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat staat niet in het eerste bericht Remco, dus ga nou niet de rollen verdraaien. In je eerste bericht staat enkel dat Ajax in de thuiswedstrijd tegen Cambuur ook weer giga werd uitgefloten. En dan sluit je het bericht vervolgens af met stelletje gloryhunters en kut-publiek. Pas later in de discussie pas je jezelf enigzins aan en roep je dat je het alleen hebt over de uitfluiters en de stadionverlaters. Dus ik lees het goed, jij probeert echter het verhaal nu te verdraaien. Inderdaad je zegt het zelf al.. Fluiten.. Gloryhunters en kutpubliek.. Kun je dan echt niet de link leggen??
En overigens sta ik daar al heel erg lang achter die mening..
Vind het ook echt te triest voor woorden..Oja en ik noem dat inderdaad gewoon kutpubliek of Gloryhunters.. Want dat is dat volk, niks meer of minder.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Overigens heeft ook Siem belangrijke goals gemaakt dit seizoen.. Bijvoorbeeld deze week nog.. Goal heeft een punt opgeleverd.. Natuurlijk maar we praten niet over de kansen die hij gemist heeft alleen weer over dat ene doelpunt wat hij wel maakt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
einde dit heeft totaal geen zin jammer wie weet ziet hij zondag het licht en speelt een bere wedstrijd ik hoop het van harte maar ik vrees van niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:18 schreef remco k het volgende:Siggie maakt er 9 in 23 wedstrijden.. De Jong maakt er 7 in 17 wedstrijden.. Tsjaa, laten we niet doen alsof er veel verschil tussen zit.. Speel minuten ? Basis ? Inval ? Wereld van verschil |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 19:08 schreef nora het volgende:[..] Natuurlijk maar we praten niet over de kansen die hij gemist heeft alleen weer over dat ene doelpunt wat hij wel maakt. Die bijna iedereen inschoot... Doelpunt komt vooral op naam van kisnha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar een feit is wel dat deze jongens makkelijker de achterlijn halen en voorzetten kunnen geven. En laat dat nou precies het punt zijn waar zo ontzettend veel over werd gemopperd, dat er geen voorzetten kwamen. Nu lijkt deze kans wel degelijk te bestaan met Kishna en Schone/de Sa en met de vorm waar Siem op dit moment in verkeerd, zou ik (ik dus) kiezen voor Sigthorson die op dit momment gewoon veel belangrijke doelpunten heeft gemaakt en heel vaak niet eens als basis-speler..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 19:08 schreef nora het volgende:[..] Natuurlijk maar we praten niet over de kansen die hij gemist heeft alleen weer over dat ene doelpunt wat hij wel maakt. Nee jij leest simpelweg gewoon alleen wat je wilt lezen.. Ik heb al vaak zat gezegd dat Siem momenteel gewoon slecht speelt.. Hij speelt dus niet goed. Hij is momenteel gewoon niet goed. Hij presteert ondermaats, hij speelt niet naar behoren. Hij scoort te weinig, hij is nu niet goed..
Misschien dat je het zo snapt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die laatste met links??? Kom op kerel dat meen je toch niet serieus?? Ik denk dat als je 90% van onze selectie op de training of wedstrijd 10 van dit sooort ballen laat inschieten met hun zwakke been, dat die 90% er nog niet twee ballen per persoon inschieten..
Die bal is hartstikke knap genomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 21:09 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar een feit is wel dat deze jongens makkelijker de achterlijn halen en voorzetten kunnen geven. En laat dat nou precies het punt zijn waar zo ontzettend veel over werd gemopperd, dat er geen voorzetten kwamen. Nu lijkt deze kans wel degelijk te bestaan met Kishna en Schone/de Sa en met de vorm waar Siem op dit moment in verkeerd, zou ik (ik dus) kiezen voor Sigthorson die op dit momment gewoon veel belangrijke doelpunten heeft gemaakt en heel vaak niet eens als basis-speler..... Siem speelt niet goed, maar Siggie ook zeker niet. En de Jong scoort momenteel uit de voorzetten, twee uit drie wedstrijden.. Hij lijkt scorend dus was beter te gaan draaien, voetballlend is het nog heel erg slecht..
De voorzetten van de Sa die goed zijn, zijn zowel in Jong Ajax als Ajax 1 echt niet veel soeps.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan het trouwens wel proberen hoor.. Maar om nu zo vlak voor het einde ineens iets nieuws te gaan proberen lijkt mij niet verstandig.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Verpruts gewoon veel teveel remco.. simpel niet alles kan raak zijn tuurlijk niet maar nog geen bal vast kunnen houden enzo da stoort me misschien nog wel veel meer dan het niet altijd scoren.. zo kan het team niet aansluiten en als siem de bal heeft heeft die totaal geen overzicht, en vertraagd die het spel verschrikkelijk |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Nee jij leest simpelweg gewoon alleen wat je wilt lezen.. Ik heb al vaak zat gezegd dat Siem momenteel gewoon slecht speelt.. Hij speelt dus niet goed. Hij is momenteel gewoon niet goed. Hij presteert ondermaats, hij speelt niet naar behoren. Hij scoort te weinig, hij is nu niet goed.. Misschien dat je het zo snapt.. Nou dat is dus duidelijk je geeft het zelf al aan met je beschrijving hij hoort op dit moment op de bank.Hopelijk dat je het nu wel snapt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:54 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad je zegt het zelf al.. Fluiten.. Gloryhunters en kutpubliek.. Kun je dan echt niet de link leggen?? En overigens sta ik daar al heel erg lang achter die mening.. Vind het ook echt te triest voor woorden..Oja en ik noem dat inderdaad gewoon kutpubliek of Gloryhunters.. Want dat is dat volk, niks meer of minder.. En wat ben jij dan precies?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 00:03 schreef nora het volgende:[..] Nou dat is dus duidelijk je geeft het zelf al aan met je beschrijving hij hoort op dit moment op de bank.Hopelijk dat je het nu wel snapt Nee, want hij is nog altijd beter dan de alternatieven. En die mag Siggie rustig in z'n binnenzak steken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Met deze opstelling weten we dat niet eide... Ben van beide geen voorstandee maar denk wel dat siggy het in deze samenstelling betee doet.. puur ook omdat die bal vaster is |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siggie loopt echter ruimtes dicht, zakt in tot voorbij Klaassen en Serero. Als hij daar de bal heeft is dat volslagen kansloos. Wat ik mis bij Sightorsson is aanspeelbaar zit op 16 a 20 meter van het doel en daar iets kunnen doen. Siem mist momenteel de vorm om in die positie elke keer iets nuttigs met de bal te doen, maar is daar in ieder geval aanspeelbaar... en daarmee is hij alweer 2 stappen verder dan Sightorsson. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Aanspeelbaar en bal kwijt raken door zijn aannamen en totaal niet balvast zijn schiet ook niet op... Denk echter dst het een opdracht is van de boer aangezien siem zich ook terug laat zakken en daar zit deboer dus helemaal mis.. beide kunnen daarvoor niet goed genoeg voetballen.. als je zoiets zou willen had je bojan en hoessen daar de tijd moeten geven of nu zellfs kishna.. maar geen siggy of siem met deze opdracht opzadelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siem laat zich wel stukken minder ver inzakken. Hij loopt Klaassen iig niet in de weg terwijl ik Siggie wel eens naast Blind zag opduiken. Siem is qua ruimte zien en trekken danwel de ruimte inlopen echt een stuk beter dan Sightorsson. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 06:53 schreef Eide het volgende:[..] Nee, want hij is nog altijd beter dan de alternatieven. En die mag Siggie rustig in z'n binnenzak steken. Hoe kom je daar achter als de Jong steeds speelt ?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 09:17 schreef Eide het volgende:Siggie loopt echter ruimtes dicht, zakt in tot voorbij Klaassen en Serero. Als hij daar de bal heeft is dat volslagen kansloos. Wat ik mis bij Sightorsson is aanspeelbaar zit op 16 a 20 meter van het doel en daar iets kunnen doen. Siem mist momenteel de vorm om in die positie elke keer iets nuttigs met de bal te doen, maar is daar in ieder geval aanspeelbaar... en daarmee is hij alweer 2 stappen verder dan Sightorsson. Hij is inderdaad aanspeelbaar Siem alleen doet hij er geen klote mee en is de bal alleen maar snel weer kwijt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Omdat Siggie zat kansen heeft gekregen? Of wil je nu echt dat FdB wekelijks gaat switchen tussen spitsen om te kijken wie het beter doet?
Siggie heeft een half jaar de kans gehad onomstreden te worden, die kans heeft hij niet gegrepen. Dat kan hij alleen zichzelf aanrekenen, zeker omdat FdB wel altijd op Siem heeft kunnen bouwen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ten eerste, ik ben totaal geen fan van een spits als Siggi. Maar heeft hij wel eerlijke kansen als spits van gekregen? Met buitenspelers die altijd naar binnen trekken en voor hun eigen kans gaan en geen voorzet op maat kunnen geven. Datzelfde geldt voor de voorzetten van onze backs en tevens wordt hij regelmatig aan de zijkant neergezet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 12:44 schreef Ztjes het volgende:Ten eerste, ik ben totaal geen fan van een spits als Siggi. Maar heeft hij wel eerlijke kansen als spits van gekregen? Met buitenspelers die altijd naar binnen trekken en voor hun eigen kans gaan en geen voorzet op maat kunnen geven. Datzelfde geldt voor de voorzetten van onze backs en tevens wordt hij regelmatig aan de zijkant neergezet. Dat is eenzelfde situatie waar Siem ook in zit, terwijl Siggie ook veelvuldig als centrumspits heeft gespeeld. Dat lijkt mij dus ook geen valide excuus voor Sightorsson. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 00:03 schreef nora het volgende:[..] Nou dat is dus duidelijk je geeft het zelf al aan met je beschrijving hij hoort op dit moment op de bank.Hopelijk dat je het nu wel snapt Iemand hoort op de bank als er op die positie een betere beschikbaar is. En die is er niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft die vraag hier mee te maken. Niets. Maar ik fluit niet in het stadion. Je fluit je ploeg tijdens een wedstrijd gewoon niet uit in mijn optiek. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Wat heeft die vraag hier mee te maken. Niets. Maar ik fluit niet in het stadion. Je fluit je ploeg tijdens een wedstrijd gewoon niet uit in mijn optiek. Die vraag heeft wel duidelijk te maken met de discussie. Iedereen reageert namelijk op zijn eigen manier. Jij spuit je ongenoegen op het forum tijdens de rust van een wedstrijd en een supporter in het stadion laat middels een fluitconcert weten wat hij van het spel van zijn ploeg vind. Of ga jij voor ze klappen in de rust als ze spelen als een drol? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:[..] Iemand hoort op de bank als er op die positie een betere beschikbaar is. En die is er niet. Jij wou dus zeggen dat er op dit moment geen betere optie is dan Siem de Jong? Diegene die op dit moment als een drol speelt en alleen maar voor vertraging zorgt?
Als dat zo is dan maak ik mij ernstige zorgen over het verloop van de competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2014 - 02:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij wou dus zeggen dat er op dit moment geen betere optie is dan Siem de Jong? Diegene die op dit moment als een drol speelt en alleen maar voor vertraging zorgt? Als dat zo is dan maak ik mij ernstige zorgen over het verloop van de competitie. Deed je dat nog niet dan? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2014 - 02:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij wou dus zeggen dat er op dit moment geen betere optie is dan Siem de Jong? Diegene die op dit moment als een drol speelt en alleen maar voor vertraging zorgt? Als dat zo is dan maak ik mij ernstige zorgen over het verloop van de competitie. Ik denk niet dat we iets beters hebben.. We hebben twee spelers op de vleugels die renderen, Kishna en Schone, de rest bakt er niets van. Kishna zou op 9 kunnen spelen maar dan heb je helemaal niets op de flank. En anderen voor de 9 positie die het beter zouden doen dan de Jong zie ik nu niet.
Hij scoort trouwens twee keer in de laatste 3, dat is natuurlijk prima, alleen zijn spel is ronduit slecht..
Ik denk dat het kiezen is tussen kwaden.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe eigenlijk wel! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hoe weten we nu dat siggy slechter is dan dejong dan in deze samenstelling.. jesus jongens werkelijk waar.. als je gvd nog een bal NIET fatsoenlijk kan kaatsen hoor je niet bij ajax !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ik wel... Zins siem terug is eerlijk gezegt... Voor die tijd was ik zo goed als zeker overtuigd van de titel. Toen siem weer fit zat ik al met de handen in men haar.. en dat op me kale kop.. en ja hoor is niet voor niks geweest |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wat zit je nou steeds te eikelen over de Jong man. Net alsof je alleen door de Jong punten verliest terwijl bijna het hele elftal vet te weinig inzet toont en in vorm is. Hij heeft in goede vorm wel punten gepakt voor ons en weinig andere spelers kunnen hetzelfde zeggen. Dat je geen fan van hem ben prima, maar kortzichtigheid heeft ook grenzen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:Hoe weten we nu dat siggy slechter is dan dejong dan in deze samenstelling.. jesus jongens werkelijk waar.. als je gvd nog een bal NIET fatsoenlijk kan kaatsen hoor je niet bij ajax !! Dus siggie moet dan maar weg? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:Hoe weten we nu dat siggy slechter is dan dejong dan in deze samenstelling.. jesus jongens werkelijk waar.. als je gvd nog een bal NIET fatsoenlijk kan kaatsen hoor je niet bij ajax !! Hoezo deze samenstelling? Omdat Kishna er nu staat in plaats van Fischer? Want verder is er niet zo heel veel veranderd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Voorzetten vanaf de zijkant Eide.. da heb je met fisscher niet.. en remco jou neem ik niet meer serieus vanaf nu.. in jou ogen kan iemand anders weer niks goed doen behalve dejong.. terwijl sig in minder duels meer heeft laten zien dan dejong.. ten eerste al de wil om te winnen mis ik bij lamzakje dejong |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:Voorzetten vanaf de zijkant Eide.. da heb je met fisscher niet.. en remco jou neem ik niet meer serieus vanaf nu.. in jou ogen kan iemand anders weer niks goed doen behalve dejong.. terwijl sig in minder duels meer heeft laten zien dan dejong.. ten eerste al de wil om te winnen mis ik bij lamzakje dejong Ja Sigthorsson loopt wel het vuur uit zijn schoenen... Hoessen had gewoon moeten spelen.. Niet dat die zo super goed is maar die werkt hard en heeft nog wel een actie in huis |
|
|
|