|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nummer10, ik begrijp je aversie tegenover Siem hoor maar is het echt nodig dat in 6 verschillende topics te bespreken? Kom op man, laten we het bij 1 topic houden want overal dezelfde mening geven is een beetje veel van het goede! Alvast bedankt! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:Voorzetten vanaf de zijkant Eide.. da heb je met fisscher niet.. en remco jou neem ik niet meer serieus vanaf nu.. in jou ogen kan iemand anders weer niks goed doen behalve dejong.. terwijl sig in minder duels meer heeft laten zien dan dejong.. ten eerste al de wil om te winnen mis ik bij lamzakje dejong Je zit er weer vol naast. Siggy heeft dit seizoeniet meer gespeeld dan siem en eigenlijk net als siem niks laten zien. Beide spelers voldoen niet en dus is het kiezen uit twee kwaden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heeft de jong nie al aantal keer met de sa kishna en siggy of links en rechts gespeelt ? Merendeel wat sig heeft gespeelt waren wisselbeurten zonder vertrouwen van deboer en kan je onmogelijk vergelijken met hoeveel dejong mag flikken... Maar hier komen we nooit uit.. jij vind siem een goeie voetballer puur door zijn o zo belangrijke goals.. ugh en ik vind hem al jaren een tekortkoming waarvan ik zkr weet dat een ieder ander het beter gedaan had op zijn plaats |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:45 schreef nummer10 het volgende:Heeft de jong nie al aantal keer met de sa kishna en siggy of links en rechts gespeelt ? Merendeel wat sig heeft gespeelt waren wisselbeurten zonder vertrouwen van deboer en kan je onmogelijk vergelijken met hoeveel dejong mag flikken... Maar hier komen we nooit uit.. jij vind siem een goeie voetballer puur door zijn o zo belangrijke goals.. ugh en ik vind hem al jaren een tekortkoming waarvan ik zkr weet dat een ieder ander het beter gedaan had op zijn plaats Siggie heeft wedstrijden lang in de punt op 9 gespeeld met Fischer en Bojan rechts van hem, later werd dit Schone.. En Siggie heeft ook met Eriksen achter hem gespeeld...
Echt meer dan voldoende kansen gehad maar gewoon niet gepresteerd, eigenlijk nooit niet.. |
|
|
|