BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Slijmhoer...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 11 februari 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Slijmhoer...

In de tuin laat Selène haar winkelbuit zien en haar trotse beschrijvingen worden begeleid door Amanda's kreetjes van vreugde. "Wij hebben echt zó dezelfde smaak!", roept ze hard. Selène lacht liefjes. "Zij denken slim te zijn, dat Eric dingen weet... Maar ik weten nu ook dingen!", vertelt de gastspeelster ineens. "We wisten het! We wisten dat jij je huiswerk goed zou doen!", laat Brian haar weten die ook even de modeshow komt bewonderen. Maar Selène heeft even geen tijd voor haar kleding, ze is te druk met het feit dat ze gehoord heeft dat Huub haar 'slijmhoer', heeft genoemd. Dat wordt nog een confrontatie vandaag!

"Dit is de voorkant en dat is de achterkant..."

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - maandag 11 februari 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Ik geef Huub niet vaak gelijk, maar nu wel, alhoewel de term slijmh**r niet op haar van toepassing is, volgens mij valt zij op Amanda EN ze houdt niet van mannelijke aandacht(zoals van Luc), maar slijm komt wel overeen, van mij mag ze eruit,graag zelfs, wat een trutje
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 11 februari 2008 - 15:53   quote  deeplink  
Als er iemand in de Kooi een hoer is is het Huub wel,die doet werkelijk alles voor geld!!!
ilse
 ilse - maandag 11 februari 2008 - 18:38   quote  deeplink  
boudewijn ik denk dat ik er hier maar vandoor ga,de titel slijmhoer!!!beetje raar niet??Zeg dan missslijmbal ...maar slijmhoer....mwa jammer het had een leuke site kunnen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Slijmhoer...

0.0056209