BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Rutten opvolger Ronald Koeman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 03 maart 2014 - 10:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fred Rutten opvolger Ronald Koeman (Feyenoord Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Welke trainer moet het zijn?
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Dus.. Roep t maar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Fred Rutten wordt met ingang van 1 juli de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 51-jarige oefenmeester tekent binnenkort in De Kuip een contact voor één jaar. Rutten wordt zodoende de opvolger van Ronald Koeman, die enkele weken geleden liet weten na drie mooie jaren aan het einde van dit seizoen te stoppen bij de Stadionclub.

Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Feyenoord tot een akkoord is gekomen met de ervaren Rutten: Zoals bekend wilden we ook na Koeman het liefste weer een ervaren Nederlandse toptrainer voor de ploeg. Met alle eisen die wij aan een oefenmeester stellen is het namenlijstje dat je kunt samenstellen bepaald overzichtelijk. Het is dan mooi wanneer je snel en soepel tot een akkoord kunt komen met iemand die zeer hoog op het lijstje genoteerd stond. Fred Rutten is een ervaren oefenmeester die heeft aangetoond spelers beter te kunnen maken en teams vaak aantrekkelijk en goed te laten voetballen. De clubleiding was dan ook unaniem van mening dat hij de juiste man is om het straks, na een paar mooie jaren, over te nemen van Ronald Koeman.´

Rutten was eerder werkzaam als hoofdtrainer van FC Twente, PSV, Schalke 04 en Vitesse. In 2008 werd hij nog gekozen tot trainer van het jaar. Hij laat weten buitengewoon blij te zijn straks bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan. De club heeft het de afgelopen jaren onder Ronald Koeman natuurlijk fantastisch gedaan. Er is, na magere jaren, in Rotterdam echt weer wat neergezet, zowel in financieel als in sportief opzicht. Aan alles voel en merk je de breed levende ambitie om door te gaan op de succesvol ingeslagen weg. Daar wil en denk ik mijn steentje aan bij te kunnen dragen, geeft Rutten aan in wat hij een eerste en voorlopig ook een van de laatste reacties noemt die hij op zijn aanstaande aanstelling zegt te zullen geven. De komende weken zijn voor Feyenoord nog te belangrijk om het steeds over mij te hebben. Ik wil Ronald Koeman en de selectie op geen enkele manier voor de voeten lopen of de aandacht afleiden. Om die reden blijf ik dus voorlopig nog in de luwte.

Rutten stelt meerdere bijzondere herinneringen aan Feyenoord te bewaren. Als coach van de tegenpartij ben ik natuurlijk al vaak in De Kuip geweest. Elke keer dat je arriveerde bekroop je dan weer dat bijzondere gevoel niet alleen van de selectie van Feyenoord te moeten winnen maar ook van De Kuip met haar unieke sfeer en van het hondstrouwe Legioen. Toen al dacht ik regelmatig wat moet het toch geweldig zijn om voor deze club te mogen werken. Straks is het dus zo ver en daar kijk ik echt naar uit
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Veel succes en heel veel geluk!

Gelukkig is de kogel door de kerk ...
erik
 erik - maandag 03 maart 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Van Gaal en Adriaanse kwamen niet dus krijg je deze Knakker. Ik ben benieuwd.
beuk
 beuk - maandag 03 maart 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Denk toch een beetje wanhoop bij van Geel na afwijzingen van Adriaanse en van Gaal. Fred Rutten.. Dacht dat deze maandag niet erger kon
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Ik ben verbaasd, maar zoals eerder aangegeven had ik naast mijn grote twijfels over Van Gaal niemand kunnen verzinnen, dus ook Rutten niet. Heeft zijn uitstraling absoluut niet mee, maar we kunnen alleen maar hopen dat hij de boel WEL op scherp weet te krijgen ...
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Sodemieter op zeg, wat een waardeloze zet
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Herkenbaar gevoel: Vagner Love verwachten en dan Chari krijgen ...
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Die slissende lul, slappe zak.. Onbegrijpelijk zet. Lekker anti voetbal komend seizoen.
el triste
 el triste - maandag 03 maart 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Welkom Fred ! Succes!
CeessieX
 CeessieX - maandag 03 maart 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Vind het wel een logische keuze. Na afzeggingen van Van Gaal en Adriaanse blijven qua topcoaches Advocaat en Martin Jol over. Die willen beide altijd heel veel aankopen, kunnien niet/slecht met jeugd werken en dat gaat dan dus niet werken bij ons.

Verder blijven er allemaal trainers over in deze categorie, Bosz, Jans enz.enz. Rutten heeft een duidelijke stijl, verzorgd voetbal, maakt spelers beter, dus ik vind het wel een logische zet.

En dan laten we Jean Paul alvast de pers te woord staan, dan kan die daar ook aan wennen en hoeven wij dat geslis niet aan te horen :)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 10:58 schreef MMM het volgende:
Die slissende lul, slappe zak.. Onbegrijpelijk zet. Lekker anti voetbal komend seizoen.
Voordeel van de twijfel geven?
moa
 moa - maandag 03 maart 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Werd met Twente 2e 11e en twee keer op rij derde, met Schalke 8e, met PSV tweemaal 3e en een keer 4e, met Vitesse 4e.

Past perfect bij onze staat van dienst in de laatste 10 jaar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:00 schreef CeessieX het volgende:
Vind het wel een logische keuze. Na afzeggingen van Van Gaal en Adriaanse blijven qua topcoaches Advocaat en Martin Jol over. Die willen beide altijd heel veel aankopen, kunnien niet/slecht met jeugd werken en dat gaat dan dus niet werken bij ons.

Verder blijven er allemaal trainers over in deze categorie, Bosz, Jans enz.enz. Rutten heeft een duidelijke stijl, verzorgd voetbal, maakt spelers beter, dus ik vind het wel een logische zet.

En dan laten we Jean Paul alvast de pers te woord staan, dan kan die daar ook aan wennen en hoeven wij dat geslis niet aan te horen :)
Martin Jol ?? Gelukkig niet zeg !!
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel geven?
Nee, zal het moeten laten zien. Ben er nu totaal NIET blij mee.

Weer zo'n slappe zak voor de groep.. Nu al huilen bij de gedachte dat die gozer een persconferentie houd met dat domme gelul.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 03 maart 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Niet mijn eerste keus, laat ik dat voorop stellen, maar....veel succes Fred!!!!
Onvoorwaardelijke steun, ook voor de trainer van Feyenoord, totdat.....falen is natuurlijk geen optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Peckerwood --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Als ie de bezem er doorheen haalt krijgt hij bonus punten.

sssjucesssj Fred. En doe wat aan je tanden.
moa
 moa - maandag 03 maart 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, zal het moeten laten zien. Ben er nu totaal NIET blij mee.

Weer zo'n slappe zak voor de groep.. Nu al huilen bij de gedachte dat die gozer een persconferentie houd met dat domme gelul.
Schijnt voor de groep wel bikkelhard te zijn, dat is dan weer geen slechte zaak, mist idd. wel de zogenaamde "media uitstraling". Aan de andere kant, als je eerste staat heb je die media niet nodig.
Joeyyy
 Joeyyy - maandag 03 maart 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Uitstekende keuze! Laat al zijn teams goed en herkenbaar spelen en maakt spelers beter!
In zijn werkwijze totaal geen slapzak maar zeer gestructureerd en veeleisend.
Verder veel ervaring bij grote clubs en veel spelers lopen weg met hem.
Uitstraling minpunt maar voor deze jonge groep gewoon een prima zet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 maart 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Goeie keuze. Het lijkt alsof hij er niets van kan, maar hij is gewoon een goede trainer. Mijns inziens te negatief voetbal, te verdedigend, maar goed. Ik heb hem liever dan Van Gaal, Adriaanse, Advocaat, of Van Basten... Persoonlijk had ik liever Erwin Koeman of Anton Janssen, maar ik kan met Rutten wel leven hoor....

Daarnaast was ik toch al chagrijnig door het fantastische voetbal van gisteren... We streden alsof ons leven ervan af hing....godverdergodver... Ik hoop dat Fred Rutten er wat schwung in kan brengen, wat pit. En dat hij geen uitstraling heeft, whatever. Dat is weer van dat typische nalulwerk... Derksen en co. hebben er een item van gemaakt, waardoor veel publiek van hun er zomaar achteraan holt en Rutten nu een lulletje rozewater vindt... Kuddegedrag is dat toch?
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 11:13   quote  deeplink  
zo! das geregeld! ik ben benieuwd de vorige grijze muis (Bert van Marwijk) was redelijk succesvol bij ons
gaat niet lukken
 gaat niet lukken - maandag 03 maart 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Fred Rutten,
Past bij deze selectie,slappe hap en waardeloos .
Kunnen ze nog meer achterover leunen .
Die gasten moeten het gras opvreten ,mooiste stadion en beste supporters .
Wat wil je gdv nog meer op zo,n leeftijd.
Nee laat die gasten een keer een maandje mee laten lopen,in het normale leven van een hard werkende man in de haven of scheepswerf voor als je mazzel hebt 1800 € .Van s,ochtends 7 tot 1600.Stel verwende pleuris jong,ze horen het gras optevreten in de KUIP
King - 010
 King - 010 - maandag 03 maart 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Van Gaal = te arrogant
Adriaanse = bangeschijtert dus bijvoorbaat al niet capabel genoeg
Rutten = all that is left, laten we dan het beste ervan maken.

Nadeel is wel dat hij met slissen al struikelt over zijn eigen tong, ben benieuwd of de spelers wel de juiste tactiek begrijpen als hij dat probeert uit te leggen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 maart 2014 - 11:18   quote  deeplink  
Alvast welkom bij de club en veel succes. Ik schaam me zelf nu ook onder de zogenaamde tegenstanders van zijn komst, maar ik hoop dat mij/ons snel de mond kan snoeren met goede resultaten. Wie weet!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 11:20   quote  deeplink  
jaarcontract. gelukkig.
aangepast
 aangepast - maandag 03 maart 2014 - 11:23   quote  deeplink  
past wel bij feyenoord wint ook nooit een prijs jammer had liever stevens gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door aangepast --
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Het is zoals het is, dat hij de nadruk op (beter)verdedigen legt, is niet zo erg bij dit feyenoord. Ik zeg welkom fredje.
Maak er maar een officieel topic van :)
semi1946
 semi1946 - maandag 03 maart 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Ben ervan overtuigd dat dit een goede keuze is , geen praatjes maker , maar wel een trainer die jonge spelers beter maakt , denk ook dat hij uitstekend past bij JpvG en GvB ook dat telt mee , hij laat ook een elftal prima voetbal spelen , en dit is wat wij in de kuip graag zien , Hele goede beslissing van v Geel , en wie heeft het de laatste jaren beter gedaan zowel bij Twente , Psv, En Vites ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Goeie keuze. Het lijkt alsof hij er niets van kan, maar hij is gewoon een goede trainer. Mijns inziens te negatief voetbal, te verdedigend, maar goed. Ik heb hem liever dan Van Gaal, Adriaanse, Advocaat, of Van Basten... Persoonlijk had ik liever Erwin Koeman of Anton Janssen, maar ik kan met Rutten wel leven hoor....

Daarnaast was ik toch al chagrijnig door het fantastische voetbal van gisteren... We streden alsof ons leven ervan af hing....godverdergodver... Ik hoop dat Fred Rutten er wat schwung in kan brengen, wat pit. En dat hij geen uitstraling heeft, whatever. Dat is weer van dat typische nalulwerk... Derksen en co. hebben er een item van gemaakt, waardoor veel publiek van hun er zomaar achteraan holt en Rutten nu een lulletje rozewater vindt... Kuddegedrag is dat toch?
Ik had liever van Gaal of Adriaanse gehad maar ik kan ook wel leven met Fred Rutten ...
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 03 maart 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Ssssterkte Fred! Graag geen s-en gebruiken, ik draag een bril...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 maart 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Pfffff succes dan maar Fred, ik kan niet zeggen dat ik blij ben op het moment. Vraag me echt af wat we hier mee moeten..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, zal het moeten laten zien. Ben er nu totaal NIET blij mee.

Weer zo'n slappe zak voor de groep.. Nu al huilen bij de gedachte dat die gozer een persconferentie houd met dat domme gelul.
Een slappe LUL voor de groep is het niet!
Naar buiten toe is het een lulletje rozebottel, oh shit een type Erwin Mulder ... Liever buiten het veld dan in het veld zoals Erwin Mulder
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Persoonlijk had ik liever Erwin Koeman of Anton Janssen, maar ik kan met Rutten wel leven hoor....
Anton Janssen. Pffff.
feyenoordster
 feyenoordster - maandag 03 maart 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Ach met Koeman waren het er in het begin ook niet veel eens en dat is de afgelopen jaren ook mee gevallen.. hij wil tenminste een ander vindt feyenoord te "min".. het is een jaar geef het de kans.. uiteindelijk moeten ook de spelers het doen en strijd leveren hopelijk krijgt hij dat er in want dat miste ik oa gisteren weer. We gaan het zien. Slechter dan voorgaande jaren (op afgelopen 2 jr na dan) kan het haast niet en hij heeft niet bij de minste clubs gezeten... Succes!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:35 schreef feyenoordster het volgende:
Ach met Koeman waren het er in het begin ook niet veel eens en dat is de afgelopen jaren ook mee gevallen.. hij wil tenminste een ander vindt feyenoord te "min".. het is een jaar geef het de kans.. uiteindelijk moeten ook de spelers het doen en strijd leveren hopelijk krijgt hij dat er in want dat miste ik oa gisteren weer. We gaan het zien. Slechter dan voorgaande jaren (op afgelopen 2 jr na dan) kan het haast niet en hij heeft niet bij de minste clubs gezeten... Succes!
Zo is dat! Graag of anders niet.
Het pleit wel voor Adriaanse dat ie zo eerlijk naar zichzelf toe is! Moet je ook maar kunnen.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 03 maart 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Voor mij GIO en Jean Paul (waarom niet) !!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 maart 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Had liever Ron Jans gezien, maargoed het wordt Fredje!
Zal wel met een slisser aflopen! :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 maart 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:23 schreef tyfus het volgende:
past wel bij feyenoord wint ook nooit een prijs jammer had liever stevens gehad
Ja, die wint prijzen... pfff
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:41 schreef Jan Tol het volgende:
Voor mij GIO en Jean Paul (waarom niet) !!!
die willen zelf nog niet ...
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Misschien moeten we realiseren dat er voorlopig geen kampioenschap komt de komende tijd, er is gewoon geen geld. Er is denk ik wel gebleken dat dit nodig is om optimaal te presteren..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:53 schreef craven het volgende:
Misschien moeten we realiseren dat er voorlopig geen kampioenschap komt de komende tijd, er is gewoon geen geld. Er is denk ik wel gebleken dat dit nodig is om optimaal te presteren..
als alles goed gaat draai je mee. Maar je hebt niet de middelen t om te draaien als t niet loopt. Zie begin dit seizoen en de redenen waardoor je drie jaar op rij uiteindelijk afhaakt om het kampioenschap. Redelijk tot goede basis, maar de rest is te smal.
dennie
 dennie - maandag 03 maart 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Milde reacties moet ik zeggen. De uitstralingsloze brabbelaar Rutten bij Feyenoord.. ik herinner dat Jol ooit werd afgewezen omdat hij niet de goede uitstraling zou hebben maar als dat voor hem geld geld dat voor Rutten zeker. Waardeloze zet ik had dan absoluut nog liever JP van Gastel gezien. Balen zeg dit, de zoveelste teleurstelling dit seizoen.
dennie
 dennie - maandag 03 maart 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:[..]als alles goed gaat draai je mee. Maar je hebt niet de middelen t om te draaien als t niet loopt. Zie begin dit seizoen en de redenen waardoor je drie jaar op rij uiteindelijk afhaakt om het kampioenschap. Redelijk tot goede basis, maar de rest is te smal.
Dat is toch gewoon onzin allemaal. We hebben geen mindere bank dan Ajax en Twente en ook de basis is niks minder, in tegendeel. Niet voor niets zijn we in 22 vd 26 wedstrijden (!!!) dit seizoen op voorsprong gekomen. Het probleem ligt niet aan de kwaliteit maar aan de mentaliteit.
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Geen touw aan vast te knopen aan die van Geel.
Eerst van Gaal vragen , dan Adriaanse ok dat is logisch.
en dan vervolgens met de tegenpool Rutte komen????
dan doe je maar wat.
je zoekt n spits , twee willen er niet nou dan pakken we n laatste man.
zoiets.
BEZOPEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 12:01   quote  deeplink  
Van Gaal en Adriaanse zijn allemaal berichten uit de media he....
Feyenoord heeft ze nooit ontkracht of bevestigd.
Ze hebben een rij mensen gebeld of ze interesse zouden hebben.
Daar zaten vast trainers bij van meer pluimage.
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als alles goed gaat draai je mee. Maar je hebt niet de middelen t om te draaien als t niet loopt. Zie begin dit seizoen en de redenen waardoor je drie jaar op rij uiteindelijk afhaakt om het kampioenschap. Redelijk tot goede basis, maar de rest is te smal.
Daarom, nu Pelle een paar wedstrijden wegvalt zal het helemaal moeilijk worden op zijn afwezigheid op te vangen.
Geld is nu eenmaal belangrijk om structureel mee te doen om de titel.
Teveel spelers met een middenmoot niveau op de bank. De jeugd hoort te groeien dankzij aanwezigheid van enkele sterkhouders, die ontbreken helaas
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:59 schreef dennie het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon onzin allemaal. We hebben geen mindere bank dan Ajax en Twente en ook de basis is niks minder, in tegendeel. Niet voor niets zijn we in 22 vd 26 wedstrijden (!!!) dit seizoen op voorsprong gekomen. Het probleem ligt niet aan de kwaliteit maar aan de mentaliteit.
mentaliteit is ook een kwaliteit
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:00 schreef van geil het volgende:
Geen touw aan vast te knopen aan die van Geel.
Eerst van Geel vragen , dan Adriaanse ok dat is logisch.
en dan vervolgens met de tegenpool Rutte komen????
dan doe je maar wat.
je zoekt n spits , twee willen er niet nou dan pakken we n laatste man.
zoiets.
BEZOPEN
weinig opties open, stevens is ook een totaal andere trainer dan adriaanse
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:01 schreef Stylzz het volgende:
Van Gaal en Adriaanse zijn allemaal berichten uit de media he....
Feyenoord heeft ze nooit ontkracht of bevestigd.
Ze hebben een rij mensen gebeld of ze interesse zouden hebben.
Daar zaten vast trainers bij van meer pluimage.
Adriaanse heeft gisteren op tv zitten vertellen dat hij 4 weken geleden voor van Gaal benaderd is. Van Geel kwam onverwachts bij hem thuis. na 4 dagen beraad heeft hij nee gezegd.
daan limbos
 daan limbos - maandag 03 maart 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Geef hem de kans; heeft het bij zijn vorige clubs zeker niet slecht gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Rutten opvolger Ronald Koeman









0.0109190