BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè uit wedstrijdselectie en aanvoerder af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Graziano Pellè de aanvoerdersband afgenomen. Bovendien wordt de spits de komende twee wedstrijden door Feyenoord niet opgesteld. Deze maatregelen zijn maandagmorgen door Feyenoord genomen en bekend gemaakt aan Pellè en diens ploeggenoten.

Technisch directeur Martin van Geel geeft aan dat zowel de clubleiding als de technische staf zich genoodzaakt ziet tot de genoemde, verregaande maatregelen vanwege zijn gedrag de afgelopen weken, zowel binnen als buiten het veld. Pellè is een geweldige voetballer, maar zijn recente gedrag past niet, aldus Martin van Geel namens directie en staf.
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 12:12   quote  deeplink  
zo dom van Pelle, kan het niet begrijpen
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:13   quote  deeplink  
dat komt omdat VI op tv vertelde dat Pelle de baas was in de kuip.
de heren willen nu even "ballen" tonen.
onzinnig.
en kostbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Kapitaal vernietiging.
Leonidas
 Leonidas - maandag 03 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:13 schreef van geil het volgende:
dat komt omdat VI op tv vertelde dat Pelle de baas was in de kuip.
de heren willen nu even "ballen" tonen.
onzinnig.
Zou die elleboogstoot er dan helemaal niets mee te maken hebben?
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:15 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zou die elleboogstoot er dan helemaal niets mee te maken hebben?
dat heb ik Mathijssen dit seizoen al drie keer zien doen.
dus behoudens n handvat om wat te doen.. NEE
Loetje
 Loetje - maandag 03 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:15 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zou die elleboogstoot er dan helemaal niets mee te maken hebben?
Denk het niet. Pelle is ontzettend belangrijk doorgaans voor jullie. Echter is hij aanvoerder van een grote club als Feyenoord. Dan hoor je een boegbeeld te zijn.
Het zal eerder over na afloop van de wedstrijd gaan denk ik. Ik vond dat overigens hillarisch wat hij tegen Van Gangelen zei.

Je hebt gewoon verantwoordelijkheid uit te stralen en vorige week ging het ook al mis. Feyenoord heeft toen logischerwijs gekozen om hem tegen Ajax op te kunnen stellen.
Pelle moet gewoon even bij bedaren komen en dan is dit het beste.

Clasie aanvoerder nu?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:
Kapitaal vernietiging.
Zeker. Daarom eigenlijk een dappere beslissing van Feyenoord.
feyenoordster
 feyenoordster - maandag 03 maart 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Zo jammer dat deze speler zo in elkaar steekt, uit presteert die niet veel en thuis wijst die ook alleen maar maar dankzij zijn doelpunten draait feyenoord nog beetje mee anders zouden ze nu 10e hebben gestaan. Maar Te Vrede laat je zien. Begrijp de keus en lijkt wel alsof Pelle er elke keer op uit is.. week in week uit.. veel geld vragen voor hem ( als iemand hem nog wil ) en hardwerkende spits terug halen die ook ken scoren.
MMM
 MMM - maandag 03 maart 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Mist hij dus sowieso Groningen uit en Heerenveen thuis. En de KNVB zal hem ook nog wel schorsen dus zeg ook nog Eagles thuis en Heracles uit.

Lastig hoor, zeker komende twee duels.
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 03 maart 2014 - 12:31   quote  deeplink  
zeer terecht...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Goed gedaan Feyenoord! Had vorige week al moeten gebeuren ...
dr love
 dr love - maandag 03 maart 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Weetje dit is echt ongelooflijk die jongen is strijdvaardig heeft Italiaanse killer en winner mentaliteit, en heel Nederland valt die jongen aan om z,n onvrede uitspattingen, echt flikkers gedachte hier, hij is tenminste een echte kerel, maar voetbalt in de verkeerde land.
Loetje
 Loetje - maandag 03 maart 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:46 schreef dr love het volgende:
Weetje dit is echt ongelooflijk die jongen is strijdvaardig heeft Italiaanse killer en winner mentaliteit, en heel Nederland valt die jongen aan om z,n onvrede uitspattingen, echt flikkers gedachte hier, hij is tenminste een echte kerel, maar voetbalt in de verkeerde land.
Ik hoop dat jij jezelf niet al te serieus neemt?

Hij is zeer belangrijk voor Feyenoord.
Maar een aanvoerder moet zich gedrag als boegbeeld van de club en zijn verantwoordelijkheden kennen, dat is bij Pelle niet het geval.
Aanvoerdersband af en dan komt hij er wel weer
dr love
 dr love - maandag 03 maart 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Dan heb je ook nog Feyenoord flikkers,die ook toejuichen on hem te straffen wees verschrikkelijk blij dat hij Feyenoord nog beetje een smoel heeft gegeven anders had Feyenoord er veel slechter voor gestaan, bij de meeste is de rek inderdaad uit, alleen vilhena, boeituis, Mulder, de vrij kunnen zich nog verder ontwikkelen maar de rest categorie subtop.
jjh
 jjh - maandag 03 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Pellè moet zich leren beheersen. Wat hij tegen van Gangelen zei was wel erg leuk maar kan als aanvoerder niet. Zal zwaar worden de komende weken. Nu Te Vrede de kans maar geven dan.
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 03 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:52 schreef dr love het volgende:
Dan heb je ook nog Feyenoord flikkers,die ook toejuichen on hem te straffen wees verschrikkelijk blij dat hij Feyenoord nog beetje een smoel heeft gegeven anders had Feyenoord er veel slechter voor gestaan, bij de meeste is de rek inderdaad uit, alleen vilhena, boeituis, Mulder, de vrij kunnen zich nog verder ontwikkelen maar de rest categorie subtop.
ben je wel helemaal lekker? het feit dat je er een paar ballen in schopt betekent niet dat je je als een idioot mag gedragen en je boven alles en iedereen verheven mag voelen... wel een beetje objectief blijven jongen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Doe Mulder maar als aanvoerder dan he.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:52 schreef dr love het volgende:
Dan heb je ook nog Feyenoord flikkers,die ook toejuichen on hem te straffen wees verschrikkelijk blij dat hij Feyenoord nog beetje een smoel heeft gegeven anders had Feyenoord er veel slechter voor gestaan, bij de meeste is de rek inderdaad uit, alleen vilhena, boeituis, Mulder, de vrij kunnen zich nog verder ontwikkelen maar de rest categorie subtop.
Haha,Mulder? Ben je blind of zo?
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Doe Mulder maar als aanvoerder dan he.
zou geheel in de trend zijn.!
goed voorstel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 maart 2014 - 13:00   quote  deeplink  
wie is hier nou een flikker? Jij toch, met je voorliefde voor amsterdam.

Voor vorige week hadden we nog begrip (ook niet iedereen trouwens), maar als hij in de eerste beste wesdtrijd erna, waarvan hij blij mag zijn dat men begrip toont voor wat er gebeurd is, met zijn elleboog naar iemand uithaalt in het voorbij gaan, is gewoon dom. Hij laat hij zien er niet van geleerd te hebben en verdiend nu wel gestraft te worden. Ik zeg: een paar hoertjes inhuren en hem 10 uur achter elkaar laten pijpen... Eerste kwartier zal hij heerlijk vinden, maar als hij daarna een uur of twee verder is (en nog acht uur moet) zal hij ongetwijfeld spijt hebben..., toch?

Ga er daarnaast ook maar vanuit dat de knjb hem schorst, waarschijnlijk meer dan twee wedstrijden... ik denk een stuk of vier.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:58 schreef van geil het volgende:

[..]

zou geheel in de trend zijn.!
goed voorstel.
Doe maar niet! Dan raakt ie helemaal van slag, moet ie ook nog gaan coachen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
wie is hier nou een flikker? Jij toch, met je voorliefde voor amsterdam.

Voor vorige week hadden we nog begrip (ook niet iedereen trouwens), maar als hij in de eerste beste wesdtrijd erna, waarvan hij blij mag zijn dat men begrip toont voor wat er gebeurd is, met zijn elleboog naar iemand uithaalt in het voorbij gaan, is gewoon dom. Hij laat hij zien er niet van geleerd te hebben en verdiend nu wel gestraft te worden. Ik zeg: een paar hoertjes inhuren en hem 10 uur achter elkaar laten pijpen... Eerste kwartier zal hij heerlijk vinden, maar als hij daarna een uur of twee verder is (en nog acht uur moet) zal hij ongetwijfeld spijt hebben..., toch?

Ga er daarnaast ook maar vanuit dat de knjb hem schorst, waarschijnlijk meer dan twee wedstrijden... ik denk een stuk of vier.
Ik weet het niet! Misschien vind ie het wel lekker om 10 uur aaneen gepijpt te worden ...
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 03 maart 2014 - 13:04   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat we de play offs voor Europees voetbal straks goed doorkomen.
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 13:08   quote  deeplink  
viktoriavargapelle.jpg
vakantie!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Wat een losers hier allemaal! Net of Feyenoord zo geweldig was gisteren ...

Ze moeten hier eens af van dat zielige verwijten naar dat alles pro - 020 is!!

Zo triest om elke keer weer dat verhaal te moeten aanhoren, zo zielig en zo Feyenoord onwaardig!! Feyenoord moet er zelf iets aan gaan doen.

Homogener gaan spelen en spelers die voor elke meter gras gaan, niet meer als watjes naar achteren gaan voetballen, niet meer zeiken op de leiding, zich niet meer misdragen op en rond het veld, een systeem moet erin komen bij Feyenoord, fitter worden zodat men niet na 75% van de wedstrijd helemaal leeg zijn, spelers die voor elkaar gaan en geen watjes in het veld zijn

Dus met andere woorden , begin bij jezelf als Feyenoord speler zijnde.

Meer doen met elkaar buiten het veld en niet zo snel mogelijk naar huis willen na een training en wedstrijd

Nu is Feyenoord een kudde die zich wel heel makkelijk naar de slachtbank laat leiden !!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 maart 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:04 schreef vakkieQkeleku het volgende:
En nu maar hopen dat we de play offs voor Europees voetbal straks goed doorkomen.
Dan zal Pelle toch wel weer terug zijn?
van geil
 van geil - maandag 03 maart 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:10 schreef lijdensweg het volgende:
Wat een losers hier allemaal! Net of Feyenoord zo geweldig was gisteren ...

Ze moeten hier eens af van dat zielige verwijten naar dat alles pro - 020 is!!

Zo triest om elke keer weer dat verhaal te moeten aanhoren, zo zielig en zo Feyenoord onwaardig!! Feyenoord moet er zelf iets aan gaan doen.

Homogener gaan spelen en spelers die voor elke meter gras gaan, niet meer als watjes naar achteren gaan voetballen, niet meer zeiken op de leiding, zich niet meer misdragen op en rond het veld, een systeem moet erin komen bij Feyenoord, fitter worden zodat men niet na 75% van de wedstrijd helemaal leeg zijn, spelers die voor elkaar gaan en geen watjes in het veld zijn

Dus met andere woorden , begin bij jezelf als Feyenoord speler zijnde.

Meer doen met elkaar buiten het veld en niet zo snel mogelijk naar huis willen na een training en wedstrijd

Nu is Feyenoord een kudde die zich wel heel makkelijk naar de slachtbank laat leiden !!
heeft van Geel gezien.
Er komt n schaap als trainer!
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 03 maart 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
wie is hier nou een flikker? Jij toch, met je voorliefde voor amsterdam.

Voor vorige week hadden we nog begrip (ook niet iedereen trouwens), maar als hij in de eerste beste wesdtrijd erna, waarvan hij blij mag zijn dat men begrip toont voor wat er gebeurd is, met zijn elleboog naar iemand uithaalt in het voorbij gaan, is gewoon dom. Hij laat hij zien er niet van geleerd te hebben en verdiend nu wel gestraft te worden. Ik zeg: een paar hoertjes inhuren en hem 10 uur achter elkaar laten pijpen... Eerste kwartier zal hij heerlijk vinden, maar als hij daarna een uur of twee verder is (en nog acht uur moet) zal hij ongetwijfeld spijt hebben..., toch?

Ga er daarnaast ook maar vanuit dat de knjb hem schorst, waarschijnlijk meer dan twee wedstrijden... ik denk een stuk of vier.
ik ben ook stout geweest arie :D hebje voor mij ook zo een straf ;P
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Even een reactie vanuit "de andere zijde" ;)

Ik vind het doodzonde van de "voetballer" Pellè. Ik zie hem graag spelen en vind hem een grandioze voetballer. Ook zijn 1-0 gisteren tegen ons vond ik ronduit weergaloos. Maar wat jammer dat zijn ego hem (soms) in de weg staat. Voetbal is emotie (en oorlog, helaas), maar juist van een aanvoerder mag je tóch wat meer ingetogenheid verwachten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:08 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
vakantie!
Leuk voor dat deel van Nederland dat juist weer moet beginnen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 13:52   quote  deeplink  
die elleboog neem ik hem niet kwalijk, das in de wedstrijd, maar hij is buiten het veld te vaak een beetje raar bezig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door hotjumper --
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha,Mulder? Ben je blind of zo?
Cynisch bedoeld misschien ?
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Kapitaalvernietiging ? Mwoahh zal wel meeevallen, ik denk dat er in Rusland of de zandbak puur naar zijn goals gekeken wordt.
In het topvoetbal barst het van de arrogante diva's, Pelle valt daar helemaal niet op joh...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:52 schreef hotjumper het volgende:
die elleboog neem ik hem niet kwalijk, das in de wedstrijd, maar hij is buiten het veld te vaak een beetje raar bezig
Interview met van Gangelen eigenlijk erg leuk. Die krullenpoedel hint teveel op een slappe instelling.
Zou ik, koud uit een wedstrijd, ook geïrriteerd van worden.
CeessieX
 CeessieX - maandag 03 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:47 schreef Pietje het volgende:
Even een reactie vanuit "de andere zijde" ;)

Ik vind het doodzonde van de "voetballer" Pellè. Ik zie hem graag spelen en vind hem een grandioze voetballer. Ook zijn 1-0 gisteren tegen ons vond ik ronduit weergaloos. Maar wat jammer dat zijn ego hem (soms) in de weg staat. Voetbal is emotie (en oorlog, helaas), maar juist van een aanvoerder mag je tóch wat meer ingetogenheid verwachten.
Pelle is geen aanvoerder. Gaat pas echt mis met hem sinds hij die band heeft. Kopstoot tegen Heracles, daarna Twente, nu weer een elleboog en een bijna uit de hand gelopen interview. Hij kan dat dus gewoon niet aan. Band afpakken en tijdje uit de wind houden en daarna zal het wel weer goed komen.
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Interview met van Gangelen eigenlijk erg leuk. Die krullenpoedel hint teveel op een slappe instelling.
Zou ik, koud uit een wedstrijd, ook geïrriteerd van worden.
Eens. Maar zijn gedrag begint nu echt een optelsommetje van incidenten te worden.
Je zou bijna gaan zitten wachten wat ie nu weer in z'n kop haalt...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Eens. Maar zijn gedrag begint nu echt een optelsommetje van incidenten te worden.
Je zou bijna gaan zitten wachten wat ie nu weer in z'n kop haalt...
Stompzinnig vooral te zeggen dat je een elleboog niet kunt herinneren.
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:59 schreef CeessieX het volgende:

[..]

Pelle is geen aanvoerder. Gaat pas echt mis met hem sinds hij die band heeft. Kopstoot tegen Heracles, daarna Twente, nu weer een elleboog en een bijna uit de hand gelopen interview. Hij kan dat dus gewoon niet aan. Band afpakken en tijdje uit de wind houden en daarna zal het wel weer goed komen.
Dat vermoed ik ook. Gaat Clasie nu de aanvoerder worden?
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stompzinnig vooral te zeggen dat je een elleboog niet kunt herinneren.
Het gaat al lang niet meer over die ene elleboog. Het probleem is dat hij te vaak zijn zelfbeheersing verliest.
Dat is precies tegenovergesteld aan de eigenschappen die een aanvoerder moet bezitten
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 14:31   quote  deeplink  
slim gedaan door Feyenoord, ze geven een signaal af, schorsing door de club valt binnen de schorsing van de knvb dus daar verlies je niks mee.
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:31 schreef hotjumper het volgende:
slim gedaan door Feyenoord, ze geven een signaal af, schorsing door de club valt binnen de schorsing van de knvb dus daar verlies je niks mee.
Goed gezien. Is er al een mededeling van de tuchtcommissie geweest over een vooronderzoek ?
edit : antwoord al gevonden.... http://www.soccernews.nl/news/238183/Aanklager_stelt_onderzoek_in_naar_mogelijke_elleboogstoot_Pell%C3%83%C2%A8?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door tomson --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 03 maart 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook. Gaat Clasie nu de aanvoerder worden?
Ligt wel voor de hand dat Clasie het wordt. Er zijn bij ons maar heel weinig opties voor deze functie. Mulder, Martins Indi, Kongolo, Vilhena, Immers en Boëtius zijn geen aanvoerders. Te jong of het niet het juiste type. Mathijsen speelt niet altijd, dus ook geen aanvoerder. Idem dito voor Schaken die uit vorm is en lang niet altijd meer zeker is van zijn plek. De Vrij was het al en is dus ook geen optie. Blijven naar mijn idee maar twee kandidaten over: Clasie en Janmaat. Vermoedelijk wordt het Clasie, want die was al reserve-aanvoerder.
the artist
 the artist - maandag 03 maart 2014 - 14:34   quote  deeplink  
veel respect voor de reactie van veltman, zo hoort het
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/332017_veltman-neemt-het-op-voor-pelle?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 03 maart 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Goed gezien. Is er al een mededeling van de tuchtcommissie geweest over een vooronderzoek ?
jep, staat op diverse sites en op teletekstpagina 805 aan het einde van het bericht. Ze gaan dus een vooronderzoek instellen. Afwachten dus, maar het zal wel een wedstrijd of 4 worden, verwacht ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
respect, pfft hij zegt dat t een elleboog was, maar er niets van gevoeld heeft.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Ligt er aan wat hij schrijft in zijn verklaring naar de aanklager toe!
Op basis daarvan gaat ie gestraft worden ... of niet!
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 03 maart 2014 - 16:04   quote  deeplink  
pffff ik denk 3 wedstrijden voor de elleboog + 1 van de voorwaardelijke straf van begin seizoen + 1 voorwaardelijk van vorige week over gedrag buiten het veld (interview) ik zou niet verbaasd zijn over 5 wedstrijden... :s
sevillana
 sevillana - maandag 03 maart 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:25 schreef tomson het volgende:

[..]

Het gaat al lang niet meer over die ene elleboog. Het probleem is dat hij te vaak zijn zelfbeheersing verliest.
Dat is precies tegenovergesteld aan de eigenschappen die een aanvoerder moet bezitten
Hij kan gewoon slecht tegen verliezen, en de wijze waarop. Het is volgens mij een jongen met een winnaarsmentaliteit die inmiddels flink gefrustreerd is geraakt bij Feyenoord door de wijze waarop regelmatig een wedstrijd weggegeven wordt.
Ik praat z'n gedrag hiermee niet goed maar begrijp het wel een beetje..
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 20:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hij kan gewoon slecht tegen verliezen, en de wijze waarop. Het is volgens mij een jongen met een winnaarsmentaliteit die inmiddels flink gefrustreerd is geraakt bij Feyenoord door de wijze waarop regelmatig een wedstrijd weggegeven wordt.
Ik praat z'n gedrag hiermee niet goed maar begrijp het wel een beetje..
Heb er ook veel begrip voor, maar helaas doet hij zichzelf en het team hiermee wel vreselijk tekort ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè uit wedstrijdselectie en aanvoerder af









0.0066180