|
|
verbrande harry
|
|
|
Gaarne jullie mening,ik geef hem al....hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verkeerde sub forum.
Wat hebben wij met hun te maken. Gewoon een gewonnen potje en op naar de volgende. Een echte klassieker kun je het niet noemen toch. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jongens, wat een aandacht hier voor Feyenoord... Laten we het op dit forum over Ajax hebben! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Mannen ik vraag jullie mening wat is daar verkeerd aan?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik wil wel even reageren dit is de zoveelste blunder van Feyenoord heerlijk . |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat het geen aandacht behoeft zegt alles..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hehehehehe Harry, denk dat ze geen andere gek konden vinden die in die graftombe en grafstad wil werken! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik snap niet dat ze JPvG of 1 van de ander trainers niet doorschuiven als trainer van hun 1e elftal, of hebben die geen trainers diploma A |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Hehehehehe Harry, denk dat ze geen andere gek konden vinden die in die graftombe en grafstad wil werken! ;-) Haja nee denk et ook niet ouwe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hebben ze wel, maar misschien geen vertrouwen bij de club of zegt Van gastel dat hij er nog niet aan toe is. Wie weet, Rutten als opleider? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Dat vond ik nou ook vandaar dit topic;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ben trouwens benieuwd naar ze eerste persconferentie bij 010, het zal dan denk ik wel aflopen met en sssssslisser....haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|