BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oud-Ajacied Kanu ondergaat wederom een hartoperatie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 03 maart 2014 - 18:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Oud-Ajacied Kanu ondergaat wederom een hartoperatie (VoetbalPrimeur)

remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Nwankwo Kanu moest recent weer onder het mes voor een hartoperatie, ditmaal betrof het een corrigerende ingreep. De oud-speler van onder andere Ajax en het Nigeriaanse elftal moest al eerder een operatie aan het hart ondergaan, zeventien jaar geleden werd er bij hem een ernstige hartstoornis ontdekt.

De 37-jarige oud-aanvaller werd zeventien jaar geleden geopereerd aan het hart toen bij medische testen bleek dat er problemen waren. Hij onderging destijds een openhartoperatie. Na deze ingreep werd door Kanu een stichting opgericht tegen hartproblemen met de naam Kanu Heart Foundation.

Een woordvoerder van de voornoemde stichting wenste geen verdere details te geven over de nieuwe ingreep bij Kanu. De Nigeriaans schitterde in het verleden in het shirt van Ajax waarmee hij drie keer beslag wist te leggen op het kampioenschap en één keer op de Champions League.

Kanu maakte na enkele succesvolle jaren in Amsterdam de overstap naar Internazionale, vervolgens kwam hij nog uit in de Engelse Premier League. In 1996 werd hij Olympisch kampioen met Nigeria.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Toch erg vervelend voor deze geweldige oudvoetballer/Ajacied..
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Wat heb ik genoten van hem in zijn ajax tijd ! En indd remco een geweldigeoud ajacied
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Wens hem bij deze een voorspoedig herstel toe. Wat heb ik genoten van deze speler.

Zet hem op, Nwanko!!!
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Fantastische voetballer. Succes!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 05 maart 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Kanu is ook mijn held! God wat genoot ik van die uitschuifbare benen van hem! Het beste man!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oud-Ajacied Kanu ondergaat wederom een hartoperatie

0.0076899