BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 april 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 09:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Totale onzin wat je nu zegt. Spelers verpieteren juist in Jong Ajax. je kan Zivkovic niet meer in Jong Ajax laten ballen.
Paar jaar geleden haalde ze Mats Ritz. Op dat moment een van de talenten in belgie en basisspeler bij zijn club en bij ajax werd hij zelfs in de A1 geposteerd. Zeer domme aktie.
Zivkovich was en is nu weer basisspeler van een subtopper in nederland. Als ze hem bij jong ajax laten spelen dan snap je er echt helemaal niks van
Er zijn natuurlijk wel een paar wedstrijden waar hij bij jong extra ritme op kan doen.
Maar hoop niet dat dat de bedoeling is nee hij zal hopelijk gewoon tweede spits worden.
Om binnen 2 a 3 jaar eerste spits te kunnen zijn. Minuten maken in 1 bij een riante voorsprong bv.
lijkt me een beter plan
remco k
 remco k - vrijdag 04 april 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 09:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Totale onzin wat je nu zegt. Spelers verpieteren juist in Jong Ajax. je kan Zivkovic niet meer in Jong Ajax laten ballen.
Paar jaar geleden haalde ze Mats Ritz. Op dat moment een van de talenten in belgie en basisspeler bij zijn club en bij ajax werd hij zelfs in de A1 geposteerd. Zeer domme aktie.
Zivkovich was en is nu weer basisspeler van een subtopper in nederland. Als ze hem bij jong ajax laten spelen dan snap je er echt helemaal niks van
Ik zeg niet dat hij bij Jong Ajax moet spelen.. Maar ik heb eigenlijk niemand minder zien worden bij Jong Ajax.. de meesten namelijk beter, een prima sprinkplank.. Daarnaast is de situatie van Jong Ajax ook absoluut niet hetzelfde als voorheen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 05 april 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij bij Jong Ajax moet spelen.. Maar ik heb eigenlijk niemand minder zien worden bij Jong Ajax.. de meesten namelijk beter, een prima sprinkplank.. Daarnaast is de situatie van Jong Ajax ook absoluut niet hetzelfde als voorheen.
Wie heb jij beter zien worden van de spelers die we hebben aangetrokken dat ze beter zijn worden in Jong Ajax?
remco k
 remco k - zaterdag 05 april 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2014 - 08:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wie heb jij beter zien worden van de spelers die we hebben aangetrokken dat ze beter zijn worden in Jong Ajax?
Bazoer, Meleg, Andersen wordt daar beter...
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 05 april 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Maar dit zijn ook allen nog echte jeugdspelers ;-)
Hebben geen tot weinig eredivisie ervaring.
remco k
 remco k - zaterdag 05 april 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Veel anderen hebben daar ook nog niet gespeeld die aangetrokken zijn..

vd Hoorn oordeel ik nog niet over..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Ik ben eruit:
Spits Batshuayi, Finnbogason of Johansson (Az) max. 8 miljoen
Aanvaller Kostic 4 of 5 miljoen max.
Cvm Heitinga als stand in (rol Poulsen) 3 miljoen

Bonus vd Vaart of Ziyech ligt er een beetje aan welke spelers je allemaal verkoopt.
Bovenstaande spelers zijn al te betalen van je kampioenschap Champions league
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 09:09   quote  deeplink  
vd Vaart 3 mil
Heitinga of Maduro 3 mil
Spits Huntelaar of Ibrahimovic terug op het nest :-) Benzema was ook op een zijspoor toch? Ook goed :-p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Peterhs --
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Misschien is Milos Reljic ergens voor een habbekrats op te halen.
Snel, behendig en strijdvaardig.

Maar vooral dit lijkt mij een mogelijke hele goede optie...
Kevin Mirallas.
Momenteel bij Everton.
Geen Suarez, maar toont wel veel overeenkomsten. Wel minder als onze grote man, maar die is ook moeilijk te evenaren.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 09:09 schreef Peterhs het volgende:
vd Vaart 3 mil
Heitinga of Maduro 3 mil
Spits Huntelaar of Ibrahimovic terug op het nest :-) Benzema was ook op een zijspoor toch? Ook goed :-p
Huntelaar helaas geen optie ben ik bang!
Benzema zijspoor? Volgens mij trapt hij ze er eindelijk in! :)
Maduro hadden ze al op moeten halen voor hij naar Griekenland ging
is nu te laat. Dus Heitinga als stand-in Blind en Cv lijkt me wel wat.
vd Vaart (Ziyech) is natuurlijk ook top
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 09:57   quote  deeplink  
Max Gradel. AS Saint-Étienne
Romelu Lukaku. Everton (leenbasis van Chelsea)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 09:37 schreef Peterhs het volgende:

Kevin Mirallas.
Momenteel bij Everton.
Geen Suarez, maar toont wel veel overeenkomsten. Wel minder als onze grote man, maar die is ook moeilijk te evenaren.
Mane van Red bull ook toppertje (12 miljoen dus te duur en zal stap hoger
dan Ajax willen)
Djuricic zit ook op een zijspoor bij Benfica
Narsingh is ook nog wel te proberen
Batshuayi clausule 8 miljoen
Kakuta mag weg bij Chelsea
Atsu kun je poberen
Promes van Twente (helaas product eigen opleiding)
Keuze genoeg lijkt me
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 09:57 schreef Peterhs het volgende:
Max Gradel. AS Saint-Étienne
Romelu Lukaku. Everton (leenbasis van Chelsea)
Ik las laatst volgens mij dat Chelsea Lukaku wil gaan verkopen
om een andere topspits te kopen. Samen met nog 13 spelers
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 10:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik las laatst volgens mij dat Chelsea Lukaku wil gaan verkopen
om een andere topspits te kopen. Samen met nog 13 spelers
Zou goed kunnen, want Lukaku is al 2 seizoenen achter elkaar verhuurd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 10:16 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, want Lukaku is al 2 seizoenen achter elkaar verhuurd.
Blijft toch wel een goede speler en erg jong..
Huren vind ik alleen minder omdat je hem nooit meer kan verkopen..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 april 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:

Kevin Mirallas.
Momenteel bij Everton.
Mirallas is veel te goed voor Ajax, die gaat eerder een stap hoger op in de PL.
Is ook veel te duur, ze hebben zelf al 8 miljoen voor hem neergelegt.

Die Relijic ken ik verder niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 april 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 11:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijft toch wel een goede speler en erg jong..
Huren vind ik alleen minder omdat je hem nooit meer kan verkopen..
Maar als ze al 21 miljoen voor de Bruyne vangen die altijd op de bank zit mag je niet verwachten dat Lukaku diwe er in de pl jaarlijks 15-20 maakt voor minder dan 15m verkocht gaat worden.
Dus die gaat nooit komen!
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 12:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mirallas is veel te goed voor Ajax, die gaat eerder een stap hoger op in de PL.
Is ook veel te duur, ze hebben zelf al 8 miljoen voor hem neergelegt.

Die Relijic ken ik verder niet.
Weet niet wat er is neergelegd en wat zijn waarde is. Kwam wat dingen van hem tegen en dat beviel mij wel haha.

Die andere speelt volgens mij op laag niveau en zag er aardig uit. Daarom zei ik voor een habbekrats ophalen. Kan je ook niet veel fout mee doen (zie vb Sana)
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar als ze al 21 miljoen voor de Bruyne vangen die altijd op de bank zit mag je niet verwachten dat Lukaku diwe er in de pl jaarlijks 15-20 maakt voor minder dan 15m verkocht gaat worden.
Bij west brom deed ie het goed (17) en bij Everton ook alweer 12 gescoord (wel minder wedstrijden) Zou denk ik niet haalbaar zijn, maar je weet het nooit. Is wel een goed type voor ons.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Inderdaad veel te duur.. Wordt ook nog wel een topper hoor is nog heel jong.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:

Kevin Mirallas.
Momenteel bij Everton.
Speelt veel bij de nummer 5 in Engeland. Verdient naar alle waarschijnlijkheid iets rond de 3 miljoen per jaar.

Die is compleet onhaalbaar voor Ajax..
nummer10
 nummer10 - zondag 06 april 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 12:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad veel te duur.. Wordt ook nog wel een topper hoor is nog heel jong.
Op papier ja 😁
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 april 2014 - 21:47   quote  deeplink  
http://www.show.nl/rubrieken/celebs/rafael-van-der-vaart-staat-open-voor-ajax-comeback/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Kom maar jongen! Wie is Ziyech?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 april 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Dan wel, dan niet, dan wel en dan weer niet! Hij lult gewoon zoals de supporters het van de verschillende clubs willen horen!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 06 april 2014 - 22:10   quote  deeplink  
2 zeer ervaren en zeer goede spelers huren kan zeker geen kwaad voor Ajax.
Hiermee komt Ajax 1 of 2 stappen verder. Zelf dacht ik aan een goede linksback en een goede nummer 10 of 11. Daarna komt de rest vanzelf met Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 april 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 22:10 schreef nieuwe ajax het volgende:
2 zeer ervaren en zeer goede spelers huren kan zeker geen kwaad voor Ajax.
Hiermee komt Ajax 1 of 2 stappen verder. Zelf dacht ik aan een goede linksback en een goede nummer 10 of 11. Daarna komt de rest vanzelf met Ajax.
Je herhaalt jezelf zonder namen! Ervaren en goede spelers kan je niet huren! Of begrijp je dat op jouw leeftijd nog niet? Tis geen Fifa op Pes hoor!
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 april 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan wel, dan niet, dan wel en dan weer niet! Hij lult gewoon zoals de supporters het van de verschillende clubs willen horen!
Misschien hielp mijn persoonlijk bericht aan hem dan toch :-P
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 april 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je herhaalt jezelf zonder namen! Ervaren en goede spelers kan je niet huren! Of begrijp je dat op jouw leeftijd nog niet? Tis geen Fifa op Pes hoor!
op FIFA kun je ervaren spelers ook niet huren, daar worden ook alleen jonge spelers, verhuurd. geen gelul, FIFA is tegenwoordig zo realistisch, dat als je Robben wil laten passen hij alsnog schiet!
nummer10
 nummer10 - zondag 06 april 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

op FIFA kun je ervaren spelers ook niet huren, daar worden ook alleen jonge spelers, verhuurd. geen gelul, FIFA is tegenwoordig zo realistisch, dat als je Robben wil laten passen hij alsnog schiet!
Hahahahahaha
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als je hem laat sprinten gaat ie dan daar ook met zijn handjes wapperen alsof het zo warm is?
Brandje
 Brandje - maandag 07 april 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Dit zou ook mooi zijn. Kan Zivkovich een jaartje(of twee) rijpen en Raffie speelt nog CL in zijn nadagen.

Rafael van der Vaart speelt momenteel nog bij Hamburger SV, maar een terugkeer bij Ajax zou de middenvelder wel zien zitten. Dat zegt hij in gesprek met het SBS-programma Shownieuws.

Foto
Foto: ANP Pro Shots

"Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club is. Bovendien ken ik trainer Frank de Boer natuurlijk heel goed", vertelt Van der Vaart tegenover. "Maar voorlopig zit ik nog volledig met mijn hoofd bij Hamburg."

De Boer ziet Van der Vaart wel zitten: "Van der Vaart zou een geweldige spits kunnen zijn voor ons", vertelt de coach. "Aanspeelpunt, beetje inzakken, buitenspelers aanspelen", fantaseert De Boer over de capactiteiten van Van der Vaart.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/339511_van-der-vaart-ziet-ajax-terugkeer-zitten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
nummer10
 nummer10 - maandag 07 april 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Hopen dat hij het wel doet.. hoeft igg geen rekening meer tehouden met zijn vrouwtje
nora
 nora - maandag 07 april 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Rafie is altijd welkom een beetje leiding in het veld en creatieviteit kan geen kwaad.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 08:13 schreef Brandje het volgende:
Dit zou ook mooi zijn. Kan Zivkovich een jaartje(of twee) rijpen en Raffie speelt nog CL in zijn nadagen.

Rafael van der Vaart speelt momenteel nog bij Hamburger SV, maar een terugkeer bij Ajax zou de middenvelder wel zien zitten. Dat zegt hij in gesprek met het SBS-programma Shownieuws.

Foto
Foto: ANP Pro Shots

"Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club is. Bovendien ken ik trainer Frank de Boer natuurlijk heel goed", vertelt Van der Vaart tegenover. "Maar voorlopig zit ik nog volledig met mijn hoofd bij Hamburg."

De Boer ziet Van der Vaart wel zitten: "Van der Vaart zou een geweldige spits kunnen zijn voor ons", vertelt de coach. "Aanspeelpunt, beetje inzakken, buitenspelers aanspelen", fantaseert De Boer over de capactiteiten van Van der Vaart.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/339511_van-der-vaart-ziet-ajax-terugkeer-zitten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ik zie het nut niet! Het is en blijft een goede voetballer. Maar het is een speler die de 100 meter in 16 sec loopt. effectief 60 min kan spelen.

Hij is gewoon niet dynamisch genoeg. Voor de eredivisie is het goed maar europees win je er niks mee.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zie het nut niet! Het is en blijft een goede voetballer. Maar het is een speler die de 100 meter in 16 sec loopt. effectief 60 min kan spelen.

Hij is gewoon niet dynamisch genoeg. Voor de eredivisie is het goed maar europees win je er niks mee.
Ik weet zeker dat je hier volledig de plank mee mis slaat, maar het is jou mening, dus vind het best.
Zolang van Gaal hem graag meeneemt en misschien wel opstelt, zal het dus wel meevallen met jou argumenten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je hier volledig de plank mee mis slaat, maar het is jou mening, dus vind het best.
Zolang van Gaal hem graag meeneemt en misschien wel opstelt, zal het dus wel meevallen met jou argumenten.
Wat van gaal doet is meteen goed?
Hij vind vermeer beter? Maar heeft hij het begin van het seizoen gezien, dan kom je toch ook op een andere conclusie?

Welke opties heeft van gaal nog meer voor op het middenveld?
Sneijder, die heeft nog kleiner actie radius.
Daarnaast is er geen creatieve middenvelder die in de top van europa actief is.

We hebben uberhaupt weinig spelers bij oranje die steekpasses geven.

Sneijder, van der vaart, Maher en Affelay. Mis ik iemand? Vertel?

Maar Ajax kan toch uit een groter meer vissen dan Oranje?
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Als je niet goed genoeg bent of niet lang genoeg kan spelen zal je echt geen team kunnen blijven dragen als aanvoerder.
Aangezien dit wel zo is tja.
Maakt mij verder niet uit. Jij baalt als ie komt en ik hang de vlag uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat van gaal doet is meteen goed?
Hij vind vermeer beter? Maar heeft hij het begin van het seizoen gezien, dan kom je toch ook op een andere conclusie?

Welke opties heeft van gaal nog meer voor op het middenveld?
Sneijder, die heeft nog kleiner actie radius.
Daarnaast is er geen creatieve middenvelder die in de top van europa actief is.

We hebben uberhaupt weinig spelers bij oranje die steekpasses geven.

Sneijder, van der vaart, Maher en Affelay. Mis ik iemand? Vertel?

Maar Ajax kan toch uit een groter meer vissen dan Oranje?
In de ogen van sommigen op het forum is het inderdaad zo dat wat Van Gaal en De Boer vinden altijd waarheid moet zijn! Zie discussies over Blind e.d.

Ik heb gisteren weer Blind als linksback zien spelen, maar hij werd door die rechtsbuiten, Atsu volgens mij, eruit gelopen alsof hij er niet stond! Zelfde als op de CVM positie waar hij gepasseerd werd alsof hij niet aanwezig was! Snelheid van Blind blijf ik een groot manco vinden!

Over Van der Vaart heb ik een afwijkende mening! Ik vind hem wisselvallig en erg blessuregevoelig. Mocht Ajax hem halen dan hoop ik natuurlijk dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar ik krijg een beetje een vieze smaak van al die oud-voetballers die ooit terug willen keren! We hebben in het verleden namelijk al vaak genoeg gezien dat dit juist averechts werkt!
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Een bepaalde snelheid heb je als back wel nodig. Als je net een snelle tegen je treft dan word je er zo simpel uitgelopen alsof je er niet staat.
Daarom moet hij gewoon lekker op CVM blijven. Dat is gewoon de best plek voor hem.

Ja oud spelers hebben niet altijd effect maar ook aantal maal gebleken dat het wel werkt. Als hij nog terug wil komen moet het nu gebeuren anders hebben we er niets meer aan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:11 schreef Peterhs het volgende:
Als je niet goed genoeg bent of niet lang genoeg kan spelen zal je echt geen team kunnen blijven dragen als aanvoerder.
Aangezien dit wel zo is tja.
Maakt mij verder niet uit. Jij baalt als ie komt en ik hang de vlag uit.
had ik het over balen?

Ik geef redende aan waarom ik vind dat het weinig nut heeft.

Cruyff is ook een goede voetballer en nog steeds, maar die stel je toch ook niet op?
Aanvoerder van wat? Hsv, heb je dat team gezien? Degradatie kandidaat en weet je waarom omdat daar kwaliteit ontbreekt. Knap hoor dat je daar aanvoerder van bent.
nora
 nora - maandag 07 april 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Hij past natuurlijk volledig bij het Ajax spelletje en hij hoeft hier niet zo hard te werken als in de BL dus kan hij veel voor Ajax betekenen minpunt is zijn blessures maar dat kan te maken hebben met het hoge tempo in de BL, en omdat Ajax in kleinere ruimtes voetbalt krijgt hij hopelijk minder blessures.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Uit jou vergelijk kunnenw e opmaken wat jij intelligentie is...
Cruijf stel je toch ook niet op.. omg wat een bullshit is dat nou weer man.
Dat is zoiets als de klok willen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:23 schreef nora het volgende:
Hij past natuurlijk volledig bij het Ajax spelletje en hij hoeft hier niet zo hard te werken als in de BL dus kan hij veel voor Ajax betekenen minpunt is zijn blessures maar dat kan te maken hebben met het hoge tempo in de BL, en omdat Ajax in kleinere ruimtes voetbalt krijgt hij hopelijk minder blessures.
Ik help het je hopen Nora, toch heb ik mijn bedenkingen maar dat kan natuurlijk! Daarvoor is het een forum! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:25 schreef Peterhs het volgende:
Dat is zoiets als de klok willen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt...
Moet je even naar Lucky ajax gaan kijken als cruijf weer eens gaat spelen.
Of heb je niet gezien de wedstrijd op de verjaardag van swart.
Cruijff kon er nog wel wat van hoor.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat van der vaart juist niet in het ajax spelletje past.

Maar als je andere niet begrijpt moet je niet andere de schuld geven van hun intelligentie.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:23 schreef nora het volgende:
Volgens mij speelt Hsv met 9 mensen achter de bal en hoeft van der vaart niet mee te verdedigen.

Als je met een 10 gaat spelen dan past hij in het ajax spelletje ja maar we spelen niet met een 10.

Van der vaart is een 10 speler en we hebben geen 10.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Ik maak mij zorgen over het mentale aspect in de eredivisie.

Als je ziet dat psv na een achterstand amper wint en bij een tegen goal de wapens leer legt. ik zie Dat veel clubs en spelers, nadat ze veel werk hebben verzet geen beloning zien en vervolgens laten ze het gewoon vieren.

Dat kan gewoon niet.

Psv begint goed aan het seizoen en raakt dan in een diepe dal. Vervolgens komt guus een aantal gesprekken voeren en ze blijken te winnen. Vervolgens valt cocu uit en neemt faber het over en psv verliest tot nu toe alles.

Ado staat laatste en ontslaan de coach, assistent neemt het over en ze verliezen al 9 wedstrijden op rij niet meer. Zonder investeringen.

Roda staat 14de en ontslaan hun coach en neemt een groentje aan. Ze staan nu 18de.

Kortom Investeer in het mentale aspect van het voetbal.
nora
 nora - maandag 07 april 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:25 schreef Peterhs het volgende:
Dus jij vind v/d Vaart van 31 te oud om wat te betekenen in dit jonge Ajax, dat geeft aan wat een intelligente man jij bent.Maar goed ik heb wel meer zielige commentaren van jou gezien, gelukkig ben je een steenpuist op dit forum die verdwijnen vanzelf weer.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 07 april 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Ajax heeft inderdaad minimaal 3 goede spelers nodig van minimaal 28 jaar.
De ervarenheid van de jeugd is zeker niet goed genoeg.

Verder is het niveau van ons eredivisie niet goed. We zakken naar de 9e plaats af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door nieuwe ajax --
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Moet je even naar Lucky ajax gaan kijken als cruijf weer eens gaat spelen.
Of heb je niet gezien de wedstrijd op de verjaardag van swart.
Cruijff kon er nog wel wat van hoor.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat van der vaart juist niet in het ajax spelletje past.

Maar als je andere niet begrijpt moet je niet andere de schuld geven van hun intelligentie.
Hahaha. Een aloude speler uit eigen opleiding die niet in het Ajax spel past.
Ze spelen al jaren hetzelfde alleen nu met extreem positiespel. Denk je dat hij daar.nog nooit van gehoort heeft ofzo?
Moet niet grappiger worden hier...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 12:24 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax heeft inderdaad minimaal 3 goede spelers nodig van minimaal 28 jaar.
De ervarenheid van de jeugd is zeker niet goed genoeg.

Verder is het niveau van ons eredivisie niet goed. We zakken naar de 9e plaats af.
Hey, eerst had ajax maar 2 goede spelers nodig volgens jou en al 3.....
Verklaar je nader......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0160930