BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 09 april 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 april 2014 - 21:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax heeft de grootste deel van de aandelen in de arena.
Als ajax iets wil dan zullen ze het moeten overleggen. Ajax beslist niet alleen dat klopt.
vanwege de beurs kan ajax waarschijnlijk zijn ideeen niet op tafel leggen vanwege dit een beurs gevoelige informatie.

ik verwacht wel binnenkort nieuws omtrent het stadion vanwege de plannen met de kuip en de eerdere uitlatingen van de directeur van arena
En die informatie komt dus van de directeur van de Arena en niet van Ajax..
remco k
 remco k - woensdag 09 april 2014 - 18:46   quote  deeplink  
In aanvallend opzicht heeft Ajax dit seizoen niet zoveel opties in de punt. Voor de winterstop wisselden Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong en Danny Hoesen elkaar af, maar in de winterstop liet Hoesen zich verhuren en De Jong stond door diverse blessures al flink wat wedstrijden aan de kant. Bojan Krkic is maar sporadisch centraal voorin ingezet door Frank de Boer. Voor het seizoen 2014/15 heeft men in Amsterdam in ieder geval Richairo Zivkovic binnen, maar er moet nog iemand bij.
/

Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax, denkt dat het goed is voor de club als er nog een spits bij komt. Veel zal afhangen van de ontwikkelingen de komende maanden. Er valt nu geen zinnig woord te zeggen over wat er met Kolbeinn en Siem gaat gebeuren. We kunnen komende zomer zes spitsen hebben en het kunnen er ook zomaar één of twee zijn, geeft Overmars aan in Voetbal International.

Overmars zegt dat Ajax aan het eind van de competitie zal besluiten of het wel of niet de optie op Bojan licht: doet het dat en gaat de Spanjaard ook akkoord, dan blijft hij tot volgend jaar zomer in Amsterdam. De directeur voetbalzaken sluit niet uit dat een ervaren spits het team van Frank de Boer op huurbasis gaat versterken.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211469&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ehhmmm Alles???
Alles? lekker duidelijk!

Kans is vrij groot dat de doelman het zelfde is.

Oranje speelt met Opkomende backs en wordt van achter naar voren opgebouwd.
Oranje speelt met de punt naar achter, de 2 andere middenvelders is 1 dynamisch/verdedigend en de ander creatief/aanvallend.
Oranje speelt met meevoetballende spits en met buitenspelers die naar binnenkomen..

Wat is dan het verschil?
Er is denk ik 1 verschil te noemen is dat bij ajax de 2 middenvelders allebei dynamisch zijn. 1 zorgt voor diep gang en de ander voor de passes.
Bij Oranje zorg 1 voor de passes en de ander zal altijd achter de bal spelen.
Verder is elke rol wel het zelfde.

Neem niet weg dat het bij oranje door betere spelers word ingevuld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2014 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

En die informatie komt dus van de directeur van de Arena en niet van Ajax..
directeur heeft eigenlijk weinig te vertellen. Als Ajax iets wil en de andere aandeelhouders gaan ook akkoord dan zal hij niet er voor gaan liggen. Als Ajax niets wil dan gebeurd er niets.

Denk dat iedereen wel mee eens is dat er geïnvesteerd moet worden in de Arena.

Een stadion met 55.000 is eigenlijk te klein voor europees succes.
Om echt aansluiting te kunnen vinden zal je naar 70 a 80 duizend moeten gaan.
Dan kan je de begroting vergroten, salarisplafond vergroten. Spelers blijven langer, succes dichterbij en sponsors stappen makkelijker in met groter budget.

Dat zal Ajax wel willen, wat niet duidelijk is. Maar ajax kan dit niet alleen ophoesten en hebben de andere partijen nodig die aandeelhouder zijn.
Maar ieder aandeelhouder heeft de afgelopen tijd in zwaar weer gezeten.
Van bouwbedrijf bam tot Nuon en de Gemeente Amsterdam tot ABN Ambro
riveco
 riveco - donderdag 10 april 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee de regel is veranderd. Pas wanneer de speler de bal ontvangt zal er worden gevlagd voor buitenspel, of wanneer de speler hinderlijk buitenspel loopt! Maar de overtreding was voordat er buitenspel was dus dan mag je als scheidsrechter inderdaad fluiten voor de overtreding!
Maar het moment van spelen is bepalend en niet het moment van aannamen.
remco k
 remco k - donderdag 10 april 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

directeur heeft eigenlijk weinig te vertellen. Als Ajax iets wil en de andere aandeelhouders gaan ook akkoord dan zal hij niet er voor gaan liggen. Als Ajax niets wil dan gebeurd er niets.

Denk dat iedereen wel mee eens is dat er geïnvesteerd moet worden in de Arena.

Een stadion met 55.000 is eigenlijk te klein voor europees succes.
Om echt aansluiting te kunnen vinden zal je naar 70 a 80 duizend moeten gaan.
Dan kan je de begroting vergroten, salarisplafond vergroten. Spelers blijven langer, succes dichterbij en sponsors stappen makkelijker in met groter budget.

Dat zal Ajax wel willen, wat niet duidelijk is. Maar ajax kan dit niet alleen ophoesten en hebben de andere partijen nodig die aandeelhouder zijn.
Maar ieder aandeelhouder heeft de afgelopen tijd in zwaar weer gezeten.
Van bouwbedrijf bam tot Nuon en de Gemeente Amsterdam tot ABN Ambro
Ajax zit maar een dikke 15000 achter de top 10 van grootste stadion in Europa.

Op zich valt dat dus wel mee..

Persoonlijk vind het stadion wel prima, uiteraard leuk als het uitgebreid wordt hoor..

Maar er zijn nu al vaak best wat plekken over, met een capaciteit van 80 al helemaal verwacht ik./
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 april 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Persoonlijk vind het stadion wel prima, uiteraard leuk als het uitgebreid wordt hoor..

Maar er zijn nu al vaak best wat plekken over, met een capaciteit van 80 al helemaal verwacht ik./
Denk het juist niet remco, heel veel mensen willen graag een seizoenskaart van Ajax, maar de max is steeds minder dan er gevraagd wordt. Grote groepen Ajacieden willen een seizoenskaart, maar niet op de plaatsen die nu overblijven (kutplekken).
Als er 80.000 in kunnen, verkoop je zeker rond de 65.000 seizoenskaarten en die andere plaatsen zijn voor de losse verkoop.

Snap je wat ik bedoel, want ik snap het zelf niet meer precies hoe ik het nu allemaal typ... 😈
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je qua sponsor, tv gelden en shirt verkoop ook al achter loopt.

Je moet ergens je begroting mee vergroten.
Een flinke stijging in sponsor inkomsten zit er niet in denk ik.
Een flinke stijging in tv gelden zit er ook niet in, nu niet in ieder geval.
Een flinke stijging in shirt inkomsten kun je wel verwachten als we het oude logo weer gaan nemen. Maar is dat structureel, nee helaas niet. We hebben ook geen sterren in dit team waarvoor je een shirt gaat halen.

Lijkt mij dat het goed is dat je het stadion uitbreid.
De lege plekken zijn denk ik vaker seizoenkaarthouders die niet komen dan dat ajax de losse kaarten niet aan de man krijgt.
Met 80% van de kaarten zijn in bezit van seizoenkaart houders.

Rotterdam gaat naar 70.000 dus waarom wij niet naar 80.000.

Plus het Wk komt wel zo dichterbij met zulke stadions.
Zoals vroeger! CL-Finale in Amsterdam.

Dus ik zeg doen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Overigs is het wel vreemd dat je de ene keer in een stadion speelt met 80 duizend en de andere keer maar 8 duizend.

Maar Ajax heeft genoeg aanhang om het stadion te vullen. Kijk al naar hoeveel mensen in de stad de wedstrijd kijken. Kijk hoeveel mensen naar de tv-kijken.

Als de sfeer blijft of verbeterd ben ik voor. Wil niet terug naar de begin jaren van de arena, toen was het kill.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 10 april 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Plus, dat wij ten alle tijden het grootste stadion moeten hebben en niet die verdomde kakkerlakken!!!
remco k
 remco k - donderdag 10 april 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 16:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Denk het juist niet remco, heel veel mensen willen graag een seizoenskaart van Ajax, maar de max is steeds minder dan er gevraagd wordt. Grote groepen Ajacieden willen een seizoenskaart, maar niet op de plaatsen die nu overblijven (kutplekken).
Als er 80.000 in kunnen, verkoop je zeker rond de 65.000 seizoenskaarten en die andere plaatsen zijn voor de losse verkoop.

Snap je wat ik bedoel, want ik snap het zelf niet meer precies hoe ik het nu allemaal typ... 😈
Jazeker..

Maar hoeveel mensen die een seizoenskaart hebben nu slaan ook weleens een wedstrijdje over??

Dat zorgt voor die vaak lege plekken..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 10 april 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker..

Maar hoeveel mensen die een seizoenskaart hebben nu slaan ook weleens een wedstrijdje over??

Inkomsten zijn er dan toch al.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 20:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Moet wel de sfeer gehandhaafd blijven en met lege plekken krijg je moeilijk sfeer
remco k
 remco k - donderdag 10 april 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 20:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Begrijp ik..

Maar lege plekken gaat niet zorgen voor een goede sfeer..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 10 april 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Jullie doen ent alsof er meteen duizenden tegelijk niet komen opdagen.
Kom op zeg.
remco k
 remco k - donderdag 10 april 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 21:45 schreef Peterhs het volgende:
Jullie doen ent alsof er meteen duizenden tegelijk niet komen opdagen.
Kom op zeg.
Ik denk gewoon niet dat het stadion structureel vol zal zitten..

Maar kan er uiteraard ook volledig naast zitten..

Ben ook niet tegen een groter stadion hoor..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk gewoon niet dat het stadion structureel vol zal zitten..

Maar kan er uiteraard ook volledig naast zitten..

Ben ook niet tegen een groter stadion hoor..
waarop baseer je dat het stadion niet vol zal zitten?

Nu is het stadion meer vol dan leeg en dat is in het begin van de arena wel anders geweest.
Ajax is bezig geweest om er meer gevoel in te krijgen.
Grasmat is verbeterd dan in het begin van de Arena.
Arena is iets meer van Ajax geworden, kan echt nog stukken beter.

Ajax krijgt de arena ook niet vol in beker wedstrijden, nu niet en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst. Enkel bij goede tegenstander zal een beker wedstrijd vol zitten.
Ook wedstrijden tegen rkc en dat soort clubs zal het idd lastig worden om het vol te krijgen. Maar dat heeft ook de grote clubs in europa dat ze het stadion niet vullen in beker wedstrijden en tegen kleine clubs in de competitie.

Maar als je naar benfica az kijkt. Is het stadion half leeg. Overigens was dat ook in CL het geval. Zal wel met de ecomonie van portugal te maken hebben. Maar het is wel het ergste wat je als club kan overkomen. Dat het stadion half vol is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 april 2014 - 22:48   quote  deeplink  
TSJA... Evert Santegoeds heeft een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de geruchten rondom Rafael van der Vaart en Ajax. De showbizz-journalist kwam bij Radio 538 vertellen wat er precies gebeurd was bij de scheiding van Van der Vaart met Silvie Meis en kwam vervolgens met nieuws vanuit Duitsland.

Duitsland zou klaar zijn met Van der Vaart als voetballer, mede ingegeven door de nieuwe informatie dat hij Meis tijdens de inmiddels bekende oudejaarsavond niet alleen geslagen zou hebben, maar dat hij ook een hele diner-tafel ondersteboven sloeg. Santegoeds: 'Maar daar is een oplossing voor gevonden want het nieuws dat we een paar weken geleden hadden over een terugkeer naar Ajax, dat lijkt nu zo goed als rond te zijn.'

Eerder op de donderdag meldde Ajax-watcher van VI Simon Zwartkruis juist dat er van enige conversatie tussen Ajax en Van der Vaart geen sprake is. Veel lijkt bovendien af te hangen van het wel of niet degraderen van Hamburger SV uit de Bundesliga.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 april 2014 - 07:15   quote  deeplink  
Als we de laatste geruchten moeten geloven:
Siem naar Newcastle
Schone naar Milan
Sigthorsson naar Atletico Madrid
Vd Vaart naar Ajax
Klinkt goed tot zo ver. Ben ik nog iets vergeten?
remco k
 remco k - vrijdag 11 april 2014 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 22:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

waarop baseer je dat het stadion niet vol zal zitten?

Nu is het stadion meer vol dan leeg en dat is in het begin van de arena wel anders geweest.
Ajax is bezig geweest om er meer gevoel in te krijgen.
Grasmat is verbeterd dan in het begin van de Arena.
Arena is iets meer van Ajax geworden, kan echt nog stukken beter.

Ajax krijgt de arena ook niet vol in beker wedstrijden, nu niet en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst. Enkel bij goede tegenstander zal een beker wedstrijd vol zitten.
Ook wedstrijden tegen rkc en dat soort clubs zal het idd lastig worden om het vol te krijgen. Maar dat heeft ook de grote clubs in europa dat ze het stadion niet vullen in beker wedstrijden en tegen kleine clubs in de competitie.

Maar als je naar benfica az kijkt. Is het stadion half leeg. Overigens was dat ook in CL het geval. Zal wel met de ecomonie van portugal te maken hebben. Maar het is wel het ergste wat je als club kan overkomen. Dat het stadion half vol is.
Gevoel. Niks meer en niks minder.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 12:51   quote  deeplink  
weet iemand of het klopt dat de boer ooit gezegd heeft dat hij van der vaart als ideale spits ziet voor ajax?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 april 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 12:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
weet iemand of het klopt dat de boer ooit gezegd heeft dat hij van der vaart als ideale spits ziet voor ajax?
Ik zal hem even bellen ok! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 april 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 13:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zal hem even bellen ok! ;-)
Ik was je net even voor, hier het antwoordt van Frank:

In het spelletje zoals wij dat spelen zou Rafael een zeer welkome persoon zijn. Natuurlijk is hij geen echte spits, maar meer een valse 10. Maar hij kan ook heel goed andere posities invullen. Maar vooralsnog hebben we niet met Rafael gesproken, dus van een deal is al helemaal geen sprake.

Aldus Frank de Boer.

Wordt vervolgd....
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 april 2014 - 14:17   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/337575_de-boer-ziet-in-vdv-geweldige-spits-voor-ajax?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+elfvoetbal-nieuws+(ElfVoetbal.nl+-+Binnenlands+en+buitenlands+voetbalnieuws)

quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

In het spelletje zoals wij dat spelen zou Rafael een zeer welkome persoon zijn. Natuurlijk is hij geen echte spits, maar meer een valse 10. Maar hij kan ook heel goed andere posities invullen. Maar vooralsnog hebben we niet met Rafael gesproken, dus van een deal is al helemaal geen sprake.

Aldus Frank de Boer.

Wordt vervolgd....
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Als Van der Vaart daadwerkelijk terugkeert bij Ajax zou ik absoluut proberen om Bojan langer te behouden. Van Der Vaart op 10 en Bojan voorin. Mijn inziens een geweldige aanval met spelers die kunnen spelen zoals De Boer het wil.

Alleen nog een of twee goede rechtsbuiten spelers halen. Kostic zou mijn droomkandidaat zijn
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 14:34   quote  deeplink  
Duarte en Van der Hoorn mogen van mij weg.

De Jong mag van mij verkocht worden als Rafael komt.

Poulsen is belangrijk geweest maar hij kan niet meer.

Hoesen en Sightorsson mogen wat mij betreft weg.

Van der Vaart, Kostic en/of Hupperts halen.
Zivkovic hebben we al.
Eventueel nog een spits
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 april 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Aldus Frank de Boer.

Wordt vervolgd....
Bedankt Ronald! Hij zat nog in een vergadering toen ik hem belde. Vergadering ging over het eventueel benaderen van Van der Vaart! Maar jouw antwoord kwam overeen met wat hij mij vertelde! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Bedankt voor de informatie.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Selectie seizoen 2014/2015 voor mij

Keepers:
Jasper Cilessen
Kenneth Vermeer (hopen dat hij blijft)
Mickey van der Hart

Als vermeer vertrekt vind ik Robbin Ruiter een prima vervanger.

Verdediging:
Ricardo Van Rhijn
Ruben Ligeon/ Kenny Tete
Niklas Moisander (zeker behouden)
Joel Veltman
Stefano Denswil
Nicolai Boilesen
Mitchel Dijks (fysiek sterk en zit nog zat potentie in, laatste half jaar veel rustiger aan de bal)

Van der Hoorn eruit en Gouweleeuw terug.

Middenvelders:
Daley Blind
Richeldy Bazoer
Davy Klaasen
Thulani Serero
Lasse Schöne

Van Der Vaart als aankoop of Hakim Zyech. Ook nog geen idee wie de stand in van Klaasen moet zijn.
In ieder geval Poulsen en Duarte weg. Ook Siem is klaar voor een vertrek. Ondanks zijn blessures wil hij graag.

Aanval:
Viktor Fischer
Ricardo Kishna
Richairo Zivkovic
Bojan Krkic (heeft absoluut de kwaliteit om te slagen)

Zeker 1 of 2 buitenspelers halen voor de rechterflank. Kostic bij voorkeur en ook Hupperts vind ik heel behoorlijk.

Meleg, Lobotka, El Hassnaoui, Andersen en wellicht nog een paar in de voorbereiding de kans geven.
Zal er ongetwijfeld nog een paar vergeten zijn uit de hoofdselectie. Weet niet of de gehele selectie in mijn hoofd zit haha.

Als Boccara terugkomt hoop ik dat ook hij zeker een kans krijgt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:15   quote  deeplink  
ik kijk uit naar de komende zomer.
dat doe ik vanwege dat er een aantal spelers speculeren op een vertrek.

Vermeer, moissander, siggie willen ajax verlaten vanwege verschillende redenen.
een aantal spelers loopt de contract volgend jaar af. schone en de jong geven wel aan dat ze ajax niet zomaar verlaten.
ook moet ajax beslissen of ze doorgaan met poulsen en bojan.

dan zijn er nog een aantal spelers ontevreden in de 2de

daarnaast zijn er enkele manco's in dit team, die in de zomer opgelost kunnen worden.

ik kijk uit naar de zomer en begin van het volgend seizoen
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik kijk uit naar de komende zomer.
dat doe ik vanwege dat er een aantal spelers speculeren op een vertrek.

Vermeer, moissander, siggie willen ajax verlaten vanwege verschillende redenen.
een aantal spelers loopt de contract volgend jaar af. schone en de jong geven wel aan dat ze ajax niet zomaar verlaten.
ook moet ajax beslissen of ze doorgaan met poulsen en bojan.

dan zijn er nog een aantal spelers ontevreden in de 2de

daarnaast zijn er enkele manco's in dit team, die in de zomer opgelost kunnen worden.

ik kijk uit naar de zomer en begin van het volgend seizoen
Wil Moisander weg? Ik dacht dat Frank De Boer alleen reageerde op een vraag van 'Wie denk je wie weggaan bij Ajax?'
Frank zei als Moisander nog een stap wil maken hij het nu moet doen. Of zit ik er naast? Dacht dat hij wel op zijn plekkie zat bij Ajax
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wil Moisander weg? Ik dacht dat Frank De Boer alleen reageerde op een vraag van 'Wie denk je wie weggaan bij Ajax?'
Frank zei als Moisander nog een stap wil maken hij het nu moet doen. Of zit ik er naast? Dacht dat hij wel op zijn plekkie zat bij Ajax
ik dacht dat hij graag ook hoger op zou willen. na jaren in nederland gespeeld te hebben wilt hij ook eens ergens anders voetballen. ik dacht dat ik dat ergens gelezen te hebben
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik dacht dat hij graag ook hoger op zou willen. na jaren in nederland gespeeld te hebben wilt hij ook eens ergens anders voetballen. ik dacht dat ik dat ergens gelezen te hebben
Ik ontken dat ook zeker niet! Maar dit is het enige wat ik recent nog heb meegekregen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:24   quote  deeplink  
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/33051__rss.php

bron dat moisander denkt over om ajax te verlaten

Moisander: 'het buitenland kriebelt'

20 februari 2014 -

Enkele maanden geleden liet Frank de Boer al weten dat Niklas Moisander een van de drie spelers is die hij komende zomer mogelijk ziet vertrekken. De Fin zelf laat nu in een interview in het Algemeen Dagblad weten dat het 'buitenland kriebelt'. "Het trekt me. Andere culturen meemaken, een andere taal leren, een andere competitie. Maar als ik de stap neem, dan moet het echt de juiste club zijn. Die aanvallend voetbal speelt, want daar kom ik het beste tot mijn recht. Wat dat betreft is Ajax echt de perfecte club voor mij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:30   quote  deeplink  
ik denk dat de kans heel klein is dat vermeer keeper van ajax is volgend jaar

opvolger als nummer 2 van der hart en nummer 3 is de keeper uit de jeugd.
word geen geld uitgegeven aan een reserve keeper
passveer was in beeld maar nu niet meer, ik denk dat hij niet beter is dan van der hart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 16:34   quote  deeplink  
duarte en van de hoorn zie ik niet heel snel vertrekken bij ajax

daarnaast ben ik benieuwd naar de doorstroming van talenten, vooral op het middenveld en in de aanval
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/33051__rss.php

bron dat moisander denkt over om ajax te verlaten

Moisander: 'het buitenland kriebelt'

20 februari 2014 -

Enkele maanden geleden liet Frank de Boer al weten dat Niklas Moisander een van de drie spelers is die hij komende zomer mogelijk ziet vertrekken. De Fin zelf laat nu in een interview in het Algemeen Dagblad weten dat het 'buitenland kriebelt'. "Het trekt me. Andere culturen meemaken, een andere taal leren, een andere competitie. Maar als ik de stap neem, dan moet het echt de juiste club zijn. Die aanvallend voetbal speelt, want daar kom ik het beste tot mijn recht. Wat dat betreft is Ajax echt de perfecte club voor mij.
Thanks! Van mij mag hij blijven.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
duarte en van de hoorn zie ik niet heel snel vertrekken bij ajax

daarnaast ben ik benieuwd naar de doorstroming van talenten, vooral op het middenveld en in de aanval
Ajax wil naar een bepaald niveau. Dat kan Duarte nooit halen. Komt in mijn optiek veel tekort. Van der Hoorn vind ik geen Ajax speler. Ook te min. Als de de potentie van Veltman en Denswil daar bij vergelijkt is het verschil echt groot
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax wil naar een bepaald niveau. Dat kan Duarte nooit halen. Komt in mijn optiek veel tekort. Van der Hoorn vind ik geen Ajax speler. Ook te min. Als de de potentie van Veltman en Denswil daar bij vergelijkt is het verschil echt groot
ik zie die potentie wel. dat ze er nog lang niet is duidelijk. de kans dat ze er komen is lastig te zeggen want de andere spelers zijn bijna even oud en ze zijn nu beter. om beter te worden moet je spelen. als er niks geks gebeurd zie ik hun niet veel spelen.
wellicht is verhuren een optie, verkopen lijkt mij van niet
nora
 nora - vrijdag 11 april 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Verkopen Duarte-de Jong-v/d Hoorn-Vermeer.
Kopen v/d Vaart - Bojan .En een goede buitenspeler op rechts ik heb nog steeds twijfels over Wupperts, persoonlijk had ik het liefst Narsingh op rechts maar die zit helaas teverpieteren bij fc Lampie
Behouden Siggi
En proberen wat jeugd weer laten doorstromen Meleg en Becker en Andersen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 april 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 17:59 schreef nora het volgende:
Verkopen Duarte-de Jong-v/d Hoorn-Vermeer.
Kopen v/d Vaart - Bojan .En een goede buitenspeler op rechts ik heb nog steeds twijfels over Wupperts, persoonlijk had ik het liefst Narsingh op rechts maar die zit helaas teverpieteren bij fc Lampie
Behouden Siggi
En proberen wat jeugd weer laten doorstromen Meleg en Becker en Andersen.
Bijna eens.. Schone mag van mij ook wel weg en dan Duarte blijven..
Moisander mag van mij verkocht worden als er een mooie club komt.
Viergever eventueel voor terughalen. Kan dan met Denswil strijden hij kan
ook LB. Vd Vaart, Bojan en Kostic/ Narsingh halen.
El Ghazi ook in de voorbereiding proberen
remco k
 remco k - vrijdag 11 april 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 14:31 schreef Loetje het volgende:
Als Van der Vaart daadwerkelijk terugkeert bij Ajax zou ik absoluut proberen om Bojan langer te behouden. Van Der Vaart op 10 en Bojan voorin. Mijn inziens een geweldige aanval met spelers die kunnen spelen zoals De Boer het wil.

Alleen nog een of twee goede rechtsbuiten spelers halen. Kostic zou mijn droomkandidaat zijn
Ajax speelt zonder echte 10. Dat gaat ook niet veranderen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 april 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelt zonder echte 10. Dat gaat ook niet veranderen.
Op de plaats van Serero. Dat bedoel ik. Zou voor mij top zijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 april 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op de plaats van Serero. Dat bedoel ik. Zou voor mij top zijn
Cruijff wil dat niet. Cruijff vind dat van der vaart te veel loopt bij hsv.

de boer vind van der vaart een 10 speler maar er wordt niet met de punt naar voren gespeeld.
de boer had het over dat je als halve 10 ook in de spits kan spelen.
dat heeft van der vaart al eerder gedaan.

als hij komt dan zal dat als spits zijn.
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - zaterdag 12 april 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Het is interessant te zien hoeveel meningen over wie of wat Ajax moet afstoten of aantrekken waar het spelers betreft. Hoewel velen aangeven te weten wat Ajax op financiële
en organisatorische gebieden kan of niet kan, bepalen Overmars, het Technische hart en Frank de Boer wat financieel mogelijk- en technisch gezien nodig is om Ajax1 sterker te maken. Als alle suggesties op die terreinen door hen worden gelezen kan dat helpen om Ajax sterker te maken. Dan lijkt het m.i. minder belangrijk of het oude of nieuwe logo moet terugkomen of blijven, terwijl de mening van een goede sponsor daarin wel belangrijk kan zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 april 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 14:53 schreef C.P. Mulder het volgende:
Het is interessant te zien hoeveel meningen over wie of wat Ajax moet afstoten of aantrekken waar het spelers betreft. Hoewel velen aangeven te weten wat Ajax op financiële
en organisatorische gebieden kan of niet kan, bepalen Overmars, het Technische hart en Frank de Boer wat financieel mogelijk- en technisch gezien nodig is om Ajax1 sterker te maken. Als alle suggesties op die terreinen door hen worden gelezen kan dat helpen om Ajax sterker te maken. Dan lijkt het m.i. minder belangrijk of het oude of nieuwe logo moet terugkomen of blijven, terwijl de mening van een goede sponsor daarin wel belangrijk kan zijn.
Ben bang dat ze niet mee lezen haha.. Uiteindelijk zijn maar weinig(of geen)van ons prof
geweest dus mag je er vanuit gaan dat Frank, Marc en de rest er wel een betere kijk op hebben.
Toch weer kampioen dus gelijk hebben ze toch maar weer.
Toch ben ik van mening dat het een heel stuk beter kan en dat je selectie te weinig mooie
spelers heeft. Die types waarvoor je lekker voor de tv gaat zitten wetende dat er altijd iets moois gebeurd.
Ben bij minstens de helft van de wedstrijden in slaap gesust.
Hoop dat we na de zomer weer echt kunnen gaan genieten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 april 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 14:53 schreef C.P. Mulder het volgende:
Ben bang dat ze niet mee lezen haha.. Uiteindelijk zijn maar weinig(of geen)van ons prof
geweest dus mag je er vanuit gaan dat Frank, Marc en de rest er wel een betere kijk op hebben.
Toch weer kampioen dus gelijk hebben ze toch maar weer.
Toch ben ik van mening dat het een heel stuk beter kan en dat je selectie te weinig mooie
spelers heeft. Die types waarvoor je lekker voor de tv gaat zitten wetende dat er altijd iets moois gebeurd.
Ben bij minstens de helft van de wedstrijden in slaap gesust.
Hoop dat we na de zomer weer echt kunnen gaan genieten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 april 2014 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker..

Idd er slaan er heel veel wel eens een wedstrijd over, maar die groepen die graag een seizoenskaart willen dat zijn fanatiekelingen en zullen nooit een wedstrijd overslaan. Dus denk ik dat 80.000 plekken makkelijk moet kunnen om evengoed een sfeervol en vol stadion te hebben. Ik ga nu weer kakken!! Succes vandaag!
Boca
 Boca - maandag 14 april 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Ik heb een talentvolle aanvallende middenvelder gespot voor Ajax voor de volgende seizoen :)

- Marcos Astina (18jr) Lanús (Primera division Argentinie)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 april 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Denk eerder Serero weg als Duarte en van der Hoorn..in het verleden is gebleken dat alle nieuw aangetrokken spelers niet direct klaar staan bij Ajax...de meesten voldeden meer in het volgende seizoen of in het seizoen daar op....de Boer gaat sowieso spelers die door hem zijn aangekocht niet direct van de hand doen...hij geeft ze het voordeel van de twijfel geeft ze minstens nog een seizoen de kans...Serero en Sigthorsson spelen al een aantal jaren voor Ajax maar voldoen niet aan de verwachtingen...deze spelers zie ik eerder vertrekken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0176529