BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ervaring heeft niets met kwaliteit te maken.. Ooijer moest weg bij PSV omdat ie te weinig kwaliteit had en daar niet meer mee kon, is bij ons toch heel belangrijk geweest..

Schone Moisander en de Jong mogen van mij weg, maar aangezien je niet 18 toppers in je elftal kan hebben, zullen ook deze jongens nog heel erg nuttig kunnen zijn..

Maar ik heb ook nooit gezegd dat Ajax al top is he.. Ik weet prima dat er nog heel veel werk te verzetten is... Maar ik denk dat je met de huidige selectie waar echt wel wat veranderingen in zullen plaatsvinden heel ver kan komen..

De basis bij dit Ajax is heel vaak gewoon goed.. Maar de basis is niet iets waar jij voor naar een stadion komt.. En dat begrijp ik ook echt wel, men wil ook eens iemand een speler zien passeren, mooie acties zien maken.. Maar dat is een extra, en moet niet een eerste vereiste zijn..

En die basis is er echt wel in gestampt... Kijk voor de grap eens naar het feit dat men dit seizoen gewoon 8 spelers op een positie heeft moeten inpassen ten opzichte van vorig jaar..

Alleen van Rhijn Moisander en Schone speelden op dezelfde plek als gister.. Kortom dus een heel nieuw elftal moeten bouwen..
dat probleem heb je elk jaar dat je weer nieuwe spelers moet inpassen.
maar gaat er wel om wat de kwaliteit van die spelers is.
FdB heeft er gewoon net als elk jaar een goed collectief van gemaakt.
maar dat verhult nog niet dat je op meerdere posities teweinig kwaliteit heb.
het zegt natuurlijk ook genoeg dat een speler als Schone nu vaak de uitblinker in het veld is.
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 08:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe dat zijn een hoop nieuwe spelers dan :-)
Cv weet ik geen betere dan Denswil.. Viergever of Kashia?
Kostic aantrekken (Fischer mist de seizoen start door operatie)

-----------------------Cilissen-------------------
Tete----Veltman------Viergever? ? ---Riedewald
--------------------------Bazoer--------------------------
Klaassen-------------------------------------Ziyech
Kostic--------------Batshuayi------------Khisna

Sportsklede, Dijks, Lobotka, Meleg, (Fischer), Serero, Zivcovic
Vd Hart, van Rhijn, Boilesen
Ja dit team is jong maar in potentie zoveel beter
Dit team zal hetzelfde overkomen als PSV, 10 wedstrijden heel goed spelen, en daarna bij de eerste de beste tik als een plumppudding in elkaar..
Je klaagt over Moisander en noemt vervolgens Viergever als vervanger?? Kom op die is nog een stuk minder dan Moisander..

Blind bestaat niet meer??

van Rhijn doet het gewoon weer prima, komt uit een diep dal, maar Tete is echt niet al beter hoor.. Zelfde geld voor Boilesen.. Riedewal heeft een paar keer gespeeld, maar is ook een paar keer heel erg tegengevallen..

Maar even een andere vraag he.. Stel je gaat met deze selectie aan de slag.. En het wordt helemaal niks aangezien talenten nu eenmaal de ene goede pot afwisselen met de volgende slechte pot..
Wat gaan we dan doen??? Gaan we dan roepen dat de Boer eruit moet?? Of gaan we dan spelers weer tot op het bot afbranden terwijl het jonge talenten zijn??

Of gaan we accepteren dat we komend jaar 5e worden???
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:32 schreef bully het volgende:

[..]

dat probleem heb je elk jaar dat je weer nieuwe spelers moet inpassen.
maar gaat er wel om wat de kwaliteit van die spelers is.
FdB heeft er gewoon net als elk jaar een goed collectief van gemaakt.
maar dat verhult nog niet dat je op meerdere posities teweinig kwaliteit heb.
het zegt natuurlijk ook genoeg dat een speler als Schone nu vaak de uitblinker in het veld is.
Een tussen jaar. dat heb ik vanaf dag 1 al gezegd.. Veel jonge jongens die wel dit jaar hebben moeten brengen, en die spelen nu eenmaal wisselvallig.. Maar van jongens als Fischer, Boilesen en van Rhijn mag je volgend jaar best een constant seizoen verwachten..

En 8 spelers van de 11 inpassen is wel iets anders dan komend jaar.. Dan zullen er veel minder vertrekken.. Komend jaar verwacht ik dat men een plek of 3 a 4 moet gaan inpassen..
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit team zal hetzelfde overkomen als PSV, 10 wedstrijden heel goed spelen, en daarna bij de eerste de beste tik als een plumppudding in elkaar..
Je klaagt over Moisander en noemt vervolgens Viergever als vervanger?? Kom op die is nog een stuk minder dan Moisander..

van Rhijn doet het gewoon weer prima, komt uit een diep dal, maar Tete is echt niet al beter hoor.. Zelfde geld voor Boilesen.. Riedewal heeft een paar keer gespeeld, maar is ook een paar keer heel erg tegengevallen..

Maar even een andere vraag he.. Stel je gaat met deze selectie aan de slag.. En het wordt helemaal niks aangezien talenten nu eenmaal de ene goede pot afwisselen met de volgende slechte pot..
Wat gaan we dan doen??? Gaan we dan roepen dat de Boer eruit moet?? Of gaan we dan spelers weer tot op het bot afbranden terwijl het jonge talenten zijn??

je weet zeker zelf wel dat een vijfde plaats nooit word geaccepteert.
en ben zeker geen tegenstander om jeugd doortelaten stromen.
maar je moet wel een balans vinden met eigen jeugd die er klaar voor is en aankopen.
maar nu kan ik nog niet zeggen dat het aankoop beleid nou zo`n succes is.
zou eerder zeggen gewoon drama.
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:44 schreef bully het volgende:

[..]

je weet zeker zelf wel dat een vijfde plaats nooit word geaccepteert.
en ben zeker geen tegenstander om jeugd doortelaten stromen.
maar je moet wel een balans vinden met eigen jeugd die er klaar voor is en aankopen.
maar nu kan ik nog niet zeggen dat het aankoop beleid nou zo`n succes is.
zou eerder zeggen gewoon drama.
Ik vind het goed... Schone en Poulsen zijn een succes geweest. Duarte en vd Hoorn kunnen we nog niet over oordelen.. Heel veel grote talenten aangekocht..

Sana en Hoessen zijn geen goede aankopen geweest..
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Een tussen jaar. dat heb ik vanaf dag 1 al gezegd.. Veel jonge jongens die wel dit jaar hebben moeten brengen, en die spelen nu eenmaal wisselvallig.. Maar van jongens als Fischer, Boilesen en van Rhijn mag je volgend jaar best een constant seizoen verwachten..

En 8 spelers van de 11 inpassen is wel iets anders dan komend jaar.. Dan zullen er veel minder vertrekken.. Komend jaar verwacht ik dat men een plek of 3 a 4 moet gaan inpassen..
denk dat er dit jaar net zoveel spelers vertrekken als vorig jaar.
dat probleem heb je nu eenmaal.
en dat kan je niet alleen met jeugd oplossen.
boilesen is maar afwachten of hij niet geblesseerd word.
ook van Fischer kan je nog niet verwachten dat hij na dit dramatische seisoen van hem er weer gelijk staat.
denk dat je alleen van van rhijn iets van kan verwachten.
je vergeet ook dat er dit seisoen teveel middelmaat zijn ingepast.
een Duarte Serero Siggie Bojan De Sa zijn voor het niveau wat Ajax nastreeft gewoon telicht.
een Schone en Paulsen zijn gewoon nuttige spelersvoor wat je zelf ook al zegt als twaalfde man.
en dan heb ik het geeneens over de middelmaat wat we nog op de bank hebben.
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het goed... Schone en Poulsen zijn een succes geweest. Duarte en vd Hoorn kunnen we nog niet over oordelen.. Heel veel grote talenten aangekocht..

Sana en Hoessen zijn geen goede aankopen geweest..
ook van die grote talenten die zijn aangekocht zijn er al weer enkele weg.
Duarte is net als Serero gewoon telicht,vond zijn aankoop al onbegrijpelijk.
van der Hoorn is gewoon tetraag met draaien en is nu al voorbijgestreeft door eigen talenten.
alleen voor de toekomst kopen heeft weinig zin als je in het heden al een grote achterstand krijgt.
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:57 schreef bully het volgende:

[..]

denk dat er dit jaar net zoveel spelers vertrekken als vorig jaar.
dat probleem heb je nu eenmaal.
en dat kan je niet alleen met jeugd oplossen.
boilesen is maar afwachten of hij niet geblesseerd word.
ook van Fischer kan je nog niet verwachten dat hij na dit dramatische seisoen van hem er weer gelijk staat.
denk dat je alleen van van rhijn iets van kan verwachten.
je vergeet ook dat er dit seisoen teveel middelmaat zijn ingepast.
een Duarte Serero Siggie Bojan De Sa zijn voor het niveau wat Ajax nastreeft gewoon telicht.
een Schone en Paulsen zijn gewoon nuttige spelersvoor wat je zelf ook al zegt als twaalfde man.
en dan heb ik het geeneens over de middelmaat wat we nog op de bank hebben.
Die namen die je noemt ben ik niet met je eens.. Siggie past niet bij DIT Ajax, maar is wel een goede spits met goede flanken.. Bojan vind ik een van onze beste aanvallers dit seizoen.. En die jongen is echt heel erg goed als ie het vertrouwen krijgt. De Sa is prima voor de bank, Serrero had ik ook meer van verwacht..

Maar je mag nu eenmaal geen wonderen verwachten van spelers in hun eerste seizoen bij Ajax 1.. En dat waren er nog al wat..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 19:04 schreef bully het volgende:

[..]

ook van die grote talenten die zijn aangekocht zijn er al weer enkele weg.
Duarte is net als Serero gewoon telicht,vond zijn aankoop al onbegrijpelijk.
van der Hoorn is gewoon tetraag met draaien en is nu al voorbijgestreeft door eigen talenten.
alleen voor de toekomst kopen heeft weinig zin als je in het heden al een grote achterstand krijgt.
En wat zou jij verwachten dan?? Dat alle aangekochte talenten het wel even maken?? Natuurlijk niet, een aantal zullen het wel halen, een aantal niet.. Dat hoort nu eenmaal bij jeugdspelers..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 april 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Cv weet ik niemand in Nederland nee Kashia vind ik beter dan Moisander ja..
Van Rhijn kan niet verdedigen en Boilesen moeten we maar afwachten hoe hij zich gaat houden
verdedigend moet ook beter. Blind werd gesuggereerd dat hij wegging maar die
maar hoeft van mij niet weg. Als een echt tussenjaar nodig is om echt vooruit te komen dan zeg ik ja..
Als we maar afscheid gaan nemen van die middelmatige speler want die staan elke
ontwikkeling in de weg.. Moisander vind ik echt maar modaal hoor en Schone rechtsbuiten tja
Sigthorsson is ook niet wat we gehoopt hadden en de Jong sorry hoor deed
het leuk met Erikssen maar kan het zelf ook niet..
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Die namen die je noemt ben ik niet met je eens.. Siggie past niet bij DIT Ajax, maar is wel een goede spits met goede flanken.. Bojan vind ik een van onze beste aanvallers dit seizoen.. En die jongen is echt heel erg goed als ie het vertrouwen krijgt. De Sa is prima voor de bank, Serrero had ik ook meer van verwacht..

Maar je mag nu eenmaal geen wonderen verwachten van spelers in hun eerste seizoen bij Ajax 1.. En dat waren er nog al wat..
Bojan een van de beste aanvallers dit seisoen?
als je twee leuke dribbels per wedstrijd en enkele keer een schot op doel opweegt tegen het aantal keren onnodig kinderlijk balverlies blijft er weinig over.
is ook niet voorniks overal mislukt.
en wat mij nog meeste op valt voor een speler die in italie heeft gespeeld dat hij het hier geeneens fysiek aankan.
bij elk duwtje ligt hij weer.
en zelfs met het lage niveau van ons land kan hij geen stempel op een wedstrijd drukken.
persoonlijk denk ik ook dat de Sa het niet gaat halen ook niet op de bank.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 april 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:44 schreef bully het volgende:

[..]

als je twee leuke dribbels per wedstrijd en enkele keer een schot op doel opweegt tegen het aantal keren onnodig kinderlijk balverlies blijft er weinig over.
en wat mij nog meeste op valt voor een speler die in italie heeft gespeeld dat hij het hier geeneens fysiek aankan.
en zelfs met het lage niveau van ons land kan hij geen stempel op een wedstrijd drukken.
Ik vind die Bojan ook zwaar ruk....maar dat roep ik al een tijd......koppie naar beneden en rennen maar, vooral niet kijken naar je medespelers bahbah
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 april 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Bojan leeft nog altijd in zijn eigen waanwereld dat hij ooit als meestbelovende talent van Braca was. Dat is zijn grootste probleem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 april 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:52 schreef Peterhs het volgende:
Bojan leeft nog altijd in zijn eigen waanwereld dat hij ooit als meestbelovende talent van Braca was. Dat is zijn grootste probleem.
Slaapt tie met Andersen op 1 kamer, dat verklaard een hoop
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 april 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ze hebben wel beiden een babyface, dus ze zouden het best met elkaar kunnen doen
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahaha dat zou een hoop verklaren
potensie zegt ook niet alles over dat iemand echt de top gaat halen.
het moet tussen de oren ook goed zitten.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 april 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 22:00 schreef bully het volgende:

[..]

hahaha dat zou een hoop verklaren
potensie zegt ook niet alles over dat iemand echt de top gaat halen.
het moet tussen de oren ook goed zitten.
Of het moet goed tussen de billen zitten in hun geval :-)
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 22:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Of het moet goed tussen de billen zitten in hun geval :-)
hahaha dat verklaart ook weer een hoop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 april 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 22:07 schreef bully het volgende:

[..]

hahaha dat verklaart ook weer een hoop.
hoop....leuke woordspeling ouwe
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cv weet ik niemand in Nederland nee Kashia vind ik beter dan Moisander ja..
Van Rhijn kan niet verdedigen en Boilesen moeten we maar afwachten hoe hij zich gaat houden
verdedigend moet ook beter. Blind werd gesuggereerd dat hij wegging maar die
maar hoeft van mij niet weg. Als een echt tussenjaar nodig is om echt vooruit te komen dan zeg ik ja..
Als we maar afscheid gaan nemen van die middelmatige speler want die staan elke
ontwikkeling in de weg.. Moisander vind ik echt maar modaal hoor en Schone rechtsbuiten tja
Sigthorsson is ook niet wat we gehoopt hadden en de Jong sorry hoor deed
het leuk met Erikssen maar kan het zelf ook niet..
De Jong heeft gewoon een slecht seizoen.. Dat kan de beste overkomen, ik denk dat hij een prima spits zou kunnen zijn, en dan staat ie ook niemand in de weg aangezien er anders nog iemand voor gekocht zal worden..
Blind heb ik niks van gelezen dat ie weg zou gaan, maar Bazoer lijkt mij inderdaad een hele goede optie daarachter..
Van Rhijn is in mijn optiek na de winterstop echt heel erg vooruit gegaan, ook vrijwel geen tegengoals in de ED na de winterstop kwamen van zijn kant af, terwijl dat voor de winterstop juist alleen maar bij hem weg kwam, die jongen kan echt wel wat, heeft alleen de bekende dip gehad waar hij wel uit lijkt te zijn (de bekerfinale was namelijk iedereen slecht en zie ik hier los van).
Sigthorson heb je gelijk en Schone is bij mij ook geen basisspeler, maar wel een jongen die goed is voor de groep en een goede 12e man...

Achter Boilesen heb je straks nog Dijks en Riedewald, mocht hij geblesseerd raken, dat lijkt me echt meer dan voldoende.

Moisander is echt een prima verdediger die gewoon een mindere periode heeft gehad, maar dat geld eigenlijk voor heel Ajax dat gewoon zoekende is geweest dit seizoen, en dat is ook niet zo raar gezien de 8 nieuwe posities die zijn ingevuld.. Overigens denk ik dat het niet voor niets is dat zelfs Barca interesse heeft getoond in Moisander, hij zal er vast niet heen gaan, maar het zegt wel iets over zijn potentie..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:44 schreef bully het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat vind ik, en die jongen kan echt nog veel beter.. Denk ook dat ie komend seizoen mits hij blijft en vertrouwen krijgt de beste speler van de Eredivisie kan worden..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:52 schreef Peterhs het volgende:
Jij spreekt hem regelmatig dat je weet dat ie dat nog denkt??
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat vind ik, en die jongen kan echt nog veel beter.. Denk ook dat ie komend seizoen mits hij blijft en vertrouwen krijgt de beste speler van de Eredivisie kan worden..
denk niet dat Ajax met hem verder gaat.
en hoop het ook niet want wat jij in hem ziet heb ik nog geen moment gezien.
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:28 schreef bully het volgende:

[..]

denk niet dat Ajax met hem verder gaat.
en hoop het ook niet want wat jij in hem ziet heb ik nog geen moment gezien.
dat kan,, we kunnen het niet over iedere speler eens zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Whahahahahaha Bojan! Whahahahaha Sigthorsson! Whahahahaha Siem! Whahahahaha Serero! Whahahaha Duarte! Whahahahaha Van der Hoorn! Whahahaha (vul alle namen maar in)! Sorry hoor, het meeste is gewoon middelmaat en eigenlijk helemaal niets voor dit Ajax! Ik heb het beleid verdedigd omdat de punten werden binnengesleept en ik wilde dat Ajax het kampioenschap binnen zou slepen, maar het spel was dit seizoen afschuwelijk slecht! Het is niet zo dat we qua kwaliteit in de afgelopen 4 seizoenen zijn gestegen, maar eerder zijn gedaald! Absolute dieptepunt was afgelopen zondag. Alles gaat in een veel te laag tempo en alles is zo voorspelbaar als de trucjes van een goochelaar! Daarnaast is de beleving er alleen in topwedstrijden en mag je blij wezen dat ze zich een beetje willen inzetten tegen ploegjes uit de middenklasse. Tegen de ploegen uit de onderste regionen is het helemaal dramatisch om een wedstrijd uit te moeten zitten. Als ik Frank was had ik een aantal spelers voor aankomende zondag buitenspel gezet. Met spelers uit Jong Ajax in het elftal kan het allemaal niet veel slechter zijn.

Ik ben Ajacied en blijf dat mijn hele leven, maar wanneer het seizoen ten einde is ben ik blij dat ik even een maandje of 2 rust krijg! Natuurlijk zal het na een aantal dagen alweer gaan kriebelen maar ik hoop dat Ajax voor komend seizoen een elftal prepareert die wel elke wedstrijd tot het uiterste wil gaan, en niet een elftal prepareert die zo slaapverwekkend is dat je hem kan gebruiken om je kleine kinderen en volwassenen in slaap te krijgen
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou lekker je domme bijdehante opmerkingen voor je joh.
Hij voetbalt anders er wel bij met een air van hier tot aan Tokio.
O nee, jou mening is onze mening en alleen de jouwe telt. Sorry dat was ik even vergeten.
Ga het niet ontkennen, want je komt zelf ALTIJD zo over!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar hoef je hem niet voor te spreken hoor. Dat is gewoon op de televisie waarneembaar! Die jongen denkt dat hij elke bal zelfstandig over de doellijn kan brengen! Hij heeft het tot nog toe niet laten zien op het veld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

O nee, jou mening is onze mening en alleen de jouwe telt. Sorry dat was ik even vergeten.
Rustig aan ouwe, je weet hoe Remco is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2014 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rustig aan ouwe, je weet hoe Remco is!
Kan me niet verrotten.
Die gast haalt af en toe het bloed onder je nagels vandaan.
Die gek moet lekker eens normaal doen.
Altijd maar zeggen dat hij een eigen mening heeft, maar ondertussen iedereen maar de les proberen te lezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kan me niet verrotten.
Altijd maar zeggen dat hij een eigen mening heeft, maar ondertussen iedereen maar de les proberen te lezen.
Hehehe komt goed gap! Ik snap wat je bedoelt! Soms verdient hij ook gewoon een schop voor zijn kloten! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahahahaha Bojan! Whahahahaha Sigthorsson! Whahahahaha Siem! Whahahahaha Serero! Whahahaha Duarte! Whahahahaha Van der Hoorn! Whahahaha (vul alle namen maar in)! Sorry hoor, het meeste is gewoon middelmaat en eigenlijk helemaal niets voor dit Ajax! Ik heb het beleid verdedigd omdat de punten werden binnengesleept en ik wilde dat Ajax het kampioenschap binnen zou slepen, maar het spel was dit seizoen afschuwelijk slecht! Het is niet zo dat we qua kwaliteit in de afgelopen 4 seizoenen zijn gestegen, maar eerder zijn gedaald! Absolute dieptepunt was afgelopen zondag. Alles gaat in een veel te laag tempo en alles is zo voorspelbaar als de trucjes van een goochelaar! Daarnaast is de beleving er alleen in topwedstrijden en mag je blij wezen dat ze zich een beetje willen inzetten tegen ploegjes uit de middenklasse. Tegen de ploegen uit de onderste regionen is het helemaal dramatisch om een wedstrijd uit te moeten zitten. Als ik Frank was had ik een aantal spelers voor aankomende zondag buitenspel gezet. Met spelers uit Jong Ajax in het elftal kan het allemaal niet veel slechter zijn.

Ik ben Ajacied en blijf dat mijn hele leven, maar wanneer het seizoen ten einde is ben ik blij dat ik even een maandje of 2 rust krijg! Natuurlijk zal het na een aantal dagen alweer gaan kriebelen maar ik hoop dat Ajax voor komend seizoen een elftal prepareert die wel elke wedstrijd tot het uiterste wil gaan, en niet een elftal prepareert die zo slaapverwekkend is dat je hem kan gebruiken om je kleine kinderen en volwassenen in slaap te krijgen
Whahahahaha....

Daarna gestopt met lezen..
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik stel je gewoon een vraag.. Geen enkele reden om als een kleine Calimero direct de kast op te klimmen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha....

Mag, want jij vind andermans menig toch niet interessant!
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar hoef je hem niet voor te spreken hoor. Dat is gewoon op de televisie waarneembaar! Die jongen denkt dat hij elke bal zelfstandig over de doellijn kan brengen! Hij heeft het tot nog toe niet laten zien op het veld!
Dat iets misschien zo overkomt, tsjaa dat zou kunnen.. Maar weten wat iemand denkt kan je niet..

Maar de afgelopen maanden met afstand de gevaarlijkste aanvaller, met een aantal acties waar ik echt heel erg blij van kan worden.. Tegen Twente de beste Ajacied..

Maar ik snap het probleem niet helemaal.. Iedereen heeft het er over dat er te weinig spelers zijn die proberen acties te maken.. En hij doet dat wel en wordt hem dit verweten...
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 02:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe komt goed gap! Ik snap wat je bedoelt! Soms verdient hij ook gewoon een schop voor zijn kloten! ;-)
Ik zou zeggen probeer het eens..
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kan me niet verrotten.
Boehoehoe.. Ga lekker zitten janken joh..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou zeggen probeer het eens..
Waarom zou ik? Heb toch schijt aan jouw, heb je geen trap voor je kloten voor nodig van mijn zijde!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat iets misschien zo overkomt, tsjaa dat zou kunnen.. Maar weten wat iemand denkt kan je niet..

Maar de afgelopen maanden met afstand de gevaarlijkste aanvaller, met een aantal acties waar ik echt heel erg blij van kan worden.. Tegen Twente de beste Ajacied..

Maar ik snap het probleem niet helemaal.. Iedereen heeft het er over dat er te weinig spelers zijn die proberen acties te maken.. En hij doet dat wel en wordt hem dit verweten...
Hahaha als die acties dan ergens toe lijden was het nog een beetje wat. Continu ziet hij zijn medespelers over het hoofd (en hij is niet eens de grootste) en daarna draait hij zich als een mallemoer vast en verliest hij de bal. En dat hij tegen Twente de beste was zegt niets. Een ander was weer de beste in een andere wedstrijd. Zijn die dan ook gelijk goed?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 07:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Heb toch schijt aan jouw, heb je geen trap voor je kloten voor nodig van mijn zijde!
Nou. Zijn we het daar over eens.
nora
 nora - woensdag 23 april 2014 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 01:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

+ 1 (behalve over Bojan) ben ik het geheel met je eens pure middelmaat op enkele spelers na, we hebben beslist versterking nodig, en ook over die inzet daar zal Frank tegen moeten optreden, ik heb gisteren weer naar Atletico zitten kijken mijn god wat een inzet en dat is ook geen wonder team maar ook door zo,n team worden wij helemaal over lopen, dus Frank sla je vuist op tafel en eis versterking.
nora
 nora - woensdag 23 april 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha....

Dat is jou probleem misschien zou je toch is moeten doorlezen!! al verliezen ze elke wedstrijd met 10-0 dan nog wil je het niet inzien dat we op sommige plekken kwaliteit te kort komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 09:00 schreef nora het volgende:

[..]

+ 1 (behalve over Bojan) ben ik het geheel met je eens pure middelmaat op enkele spelers na, we hebben beslist versterking nodig, en ook over die inzet daar zal Frank tegen moeten optreden, ik heb gisteren weer naar Atletico zitten kijken mijn god wat een inzet en dat is ook geen wonder team maar ook door zo,n team worden wij helemaal over lopen, dus Frank sla je vuist op tafel en eis versterking.
Bedankt Nora, misschien kan ik het mis hebben wat betreft Bojan maar wat ik tot nog toe van hem gezien heeft is het niet veel! Eigenlijk helemaal niets. Rent als een kip zonder kop en heeft geen oog voor zijn medespelers. Die enkele bal per wedstrijd die hij wel goed geeft vind ik niet voldoende!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 april 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 09:04 schreef nora het volgende:

[..]

Dat is jou probleem misschien zou je toch is moeten doorlezen!! al verliezen ze elke wedstrijd met 10-0 dan nog wil je het niet inzien dat we op sommige plekken kwaliteit te kort komen.
De selectie is prima! ;-)
Naar mijn mening zijn er 4 aankopen nodig.. (3 als Moisander blijft, niet dat
ik hem goed genoeg vind)
Ziyech
Een spits en Kostic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 09:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ach Nora, laat hem! Dat is het probleem van Remco namelijk. Wil vooral zijn mening opdringen, maar wanneer een ander een mening geeft die niet aan die van hem conformeert dan neemt hij het niet serieus. Ik leg er niet wakker van!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 09:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De selectie is prima! ;-)
Naar mijn mening zijn er 4 aankopen nodig.. (3 als Moisander blijft, niet dat
ik hem goed genoeg vind)
Ziyech
Een spits en Kostic
De selectie is niet prima Hummel, het is teveel middelmaat of spelers hebben totaal geen inzet en willen niet voor elkaar door het vuur. Ja, enkel wanneer een topploeg als Barcelona, Man utd oid op bezoek komt!
Brandje
 Brandje - woensdag 23 april 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

De Sa kan echt niet beste Remco. Dan zou ik bijna liever Lukoki terug halen. Serero is best nuttig maar niet voor de plek waar hij nu staat. Een aanvallende middenvelder moet scoren en assists geven en beide doet hij veel te weinig. Dan zegt de boer weer dat hij zo belangrijk is in het druk zetten en sommige zeggen dat hier ook. LULKOEK want druk zetten is alleen maar naar je tegenstander toe lopen dat kan elke speler dus ook daarom hoef je Serero niet te laten staan. Dus daar zou Ziyech eigenlijk moeten komen
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb dat soort stukken vaak zat gelezen. Is echt niks nieuws. Dus vraag me af waarom dat mijn probleem zou zijn.
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 09:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Nora, laat hem! Dat is het probleem van Remco namelijk. Wil vooral zijn mening opdringen, maar wanneer een ander een mening geeft die niet aan die van hem conformeert dan neemt hij het niet serieus. Ik leg er niet wakker van!
Flikker op man met je gelul van je. Ik neem een ieder zijn mening serieus. En het is nu niet zo dat je iets nieuws hebt gepost of wel. Ik reageer ook altijd netjes op mensen die me quoten.
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 11:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Sa kan echt niet beste Remco. Dan zou ik bijna liever Lukoki terug halen. Serero is best nuttig maar niet voor de plek waar hij nu staat. Een aanvallende middenvelder moet scoren en assists geven en beide doet hij veel te weinig. Dan zegt de boer weer dat hij zo belangrijk is in het druk zetten en sommige zeggen dat hier ook. LULKOEK want druk zetten is alleen maar naar je tegenstander toe lopen dat kan elke speler dus ook daarom hoef je Serero niet te laten staan. Dus daar zou Ziyech eigenlijk moeten komen
Wat ik van beide heren gezien heb zie ik liever de Sa spelen. Denk dat er bij hem nog wel rek in zit en dat ie nog wel beter kan. Maar is voor mij ook geen basis speler. Kan wel op de bank.
Ziyech mag van mij best komen. Maar ik de k dat je niet veel minder wordt met Andersen op die plek.

Denk ook niet dat Ajax hem gaat halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0186531