BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - woensdag 23 april 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik van beide heren gezien heb zie ik liever de Sa spelen. Denk dat er bij hem nog wel rek in zit en dat ie nog wel beter kan. Maar is voor mij ook geen basis speler. Kan wel op de bank.
Ziyech mag van mij best komen. Maar ik de k dat je niet veel minder wordt met Andersen op die plek.

Denk ook niet dat Ajax hem gaat halen.
Andersen heb ik in ajax1 nog 0,0 van gezien. Meleg verdiend ook wel eens een kans. De Sa lijkt Kishna wel voorbij in de pikorde. Wat ik daarmee wil zeggen dat is FdB op een of andere manier zelden een echte voetballer de kans geeft. iedereen moet in zijn saaie keurslijf van het positiespel spelen lijkt mij. Sigthorsson als linksbuiten dan kan niet en dan heb je Kishna op de bank zitten. Echt waar onbegrijpelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2014 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 april 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik van beide heren gezien heb zie ik liever de Sa spelen. Denk dat er bij hem nog wel rek in zit en dat ie nog wel beter kan. Maar is voor mij ook geen basis speler. Kan wel op de bank.
Ziyech mag van mij best komen. Maar ik de k dat je niet veel minder wordt met Andersen op die plek.

Denk ook niet dat Ajax hem gaat halen.
Denk het helaas ook niet zal een jaartje Serero/Duarte/Andersen worden
en seizoen daarna sluit Lobotka daarbij aan..
De Sa tja er is nog een hoop werk aan de winkel bij hem.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 april 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 14:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Andersen heb ik in ajax1 nog 0,0 van gezien. Meleg verdiend ook wel eens een kans. De Sa lijkt Kishna wel voorbij in de pikorde. Wat ik daarmee wil zeggen dat is FdB op een of andere manier zelden een echte voetballer de kans geeft. iedereen moet in zijn saaie keurslijf van het positiespel spelen lijkt mij. Sigthorsson als linksbuiten dan kan niet en dan heb je Kishna op de bank zitten. Echt waar onbegrijpelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens Sigtorsson linksbuiten kan echt niet.. Khisna had daar al een kans moeten krijgen.
Snap de boer wel vaker niet maar ja hij wordt kampioen dus heeft gelijk.
Te weinig genoten van onze aanvallers komen helaas kwaliteit te kort
DenndeMeer
 DenndeMeer - woensdag 23 april 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Ziyech mag van mij wel in een Ajax shirtje lopen volgend jaar.
Voor de rest zou ik geen aankopen doen en lekker de jeugd een kans geven!

PS. Kunnen jullie als medesupporter misschien een enquete voor mij invullen? Kost maar 5 minuutjes http://www.thesistools.com/web/?id=404738

Mijn dank is groot
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 14:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de Sa Kishna voorbij is of komt. Men is gewoon extreem zuinig met Kishna. Denk echt dat Kishna volgend seizoen veel gaat spelen. Klopt wat je zegt over Andersen. Maar ik denk dat het een jongen is die je echt 300% vertrouwen moet geven. En dat ie dat terug zal betalen. Wordt nog steeds bestempeld als 1 van de grootste talenten bij Ajax. Of die het gaat redden bij ons valt te bezien. Maar serrero is wel echt tegen gevallen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Boehoehoe.. Ga lekker zitten janken joh..
Enige die jankt ben je zelf. Doe je namelijk op iedereen die zijn mening verkondigd.
Toch raar he dat iedereen het vind behalve jij zelf.
Dan nog valt het kwartje niet...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker op man met je gelul van je. Ik neem een ieder zijn mening serieus. En het is nu niet zo dat je iets nieuws hebt gepost of wel. Ik reageer ook altijd netjes op mensen die me quoten.
Na, ik neem een ieder zijn mening serieus, ben ik gestopt met lezen...
Lachwekkend ben je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 april 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker op man met je gelul van je. Ik neem een ieder zijn mening serieus. En het is nu niet zo dat je iets nieuws hebt gepost of wel. Ik reageer ook altijd netjes op mensen die me quoten.
Hahaha jij neemt eenieder zijn mening serieus! Hahahaha tuurlijk ouwe! Droom nog even fijn verder!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 april 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Voetballers die willen vertrekken mogen van mij aankomende zomer vertrekken.
Voetballers waar geen potentie in zit mogen ook vertrekken.
Voetballers die geen kwaliteit hebben maar wel potentie, mogen worden verhuurd.

Vermeer, Siem de Jong, Fisher, Moisander hebben ooit aangegeven dat ze naar het buitenland kijken. Zodra ze dat doen zijn ze niet meer bezig met de club. Oprotten dan maar en verzuip in het buitenland.

Poulsen en Schone houden het spel op, gezien hun leeftijd zit daar ook weinig potentie in. Siggie is jong maar te oud om veel te leren in motoriek, houd het spel daarmee ook op.

Voetballers die mogen worden verhuurd, waar ik dus nog potentie in zie.
Van der hoorn, Duarte, Serrero, De Sa, Lukoki, Andersen, Ligeon, Denswil.

Dat zijn dus 15 spelers die ik momenteel niet geschikt vind om vast in Ajax 1 te spelen. Dan gaat het om het aankomende seizoen. Het gaat om het niveau van top 15 van Europa. Eredivisie niveau daar is iedereen wel geschikt voor anders zouden we ook geen kampioen geworden zijn.

Spelers die wel geschikt zijn
Een wedstrijd fitte Bojan(volgens mij hebben we nog niet alles kunnen zien van hem)
Klaassen, Blind, Boillissen en Cillissen.

Dan zijn er nog 2 spelers die ik niet genoemd heb. Van rhijn en Kishna.
Van Rhijn, ik weet het niet wat we daarmee aan moeten.(bij nader inzien, laten vertrekken)
Van Kishna heb ik te weinig gezien om daar iets over te oordelen.

Ben ik nog iemand vergeten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 april 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Bojan en Duarte opbokken.....Schone mag van mij blijven
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha jij neemt eenieder zijn mening serieus! Hahahaha tuurlijk ouwe! Droom nog even fijn verder!
Ooit bedacht dat er een wezenlijk verschil zit tussen een mening serieus nemen, of die mening overnemen??

En ik neem iedere mening serieus, of dat wel of niet zo is bepaal jij niet voor een ander. Ik ben alleen niet makkelijk te overtuigen van een ander idee..
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 23 april 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Tis simpel en (echte)spits en een rechtsbuiten...simpel
nora
 nora - woensdag 23 april 2014 - 19:50   quote  deeplink  
Andersen is gewoon een geweldige voetballer, maar ik maak mij zorgen om zijn mentaliteit ik denk dat dit ook de reden is waarom hij bijna niet in het eerste speelt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 april 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als wij maar mogen blijven vind ik het best;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 20:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als wij maar mogen blijven vind ik het best;-)
Van mij mogen jullie allemaal blijven ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 april 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 20:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van mij mogen jullie allemaal blijven ;-)
Blij om te lezen/horen gap ;-)
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 19:50 schreef nora het volgende:
Andersen is gewoon een geweldige voetballer, maar ik maak mij zorgen om zijn mentaliteit ik denk dat dit ook de reden is waarom hij bijna niet in het eerste speelt.
Zou kunnen, ik ben echt heel benieuwd of ie het gaat redden, minder dan Serrero zal die het in ieder geval niet doen denk ik..
f-side
 f-side - woensdag 23 april 2014 - 21:04   quote  deeplink  
spelers die van mij weg mogen sigg,duarte,serrero,vermeer,bojan,de jong,boilissen
ik las een aantal maanden geleden dat ajax 76 miljoen vanwege de chapions leage en spelers de ze verkocht hebben nu eers is een verdediger die zijn mannetje staat ik vindt die luisao van benfica wel een topper hij wil weg bij benfica hih wil wat anders waarom probeer ajax hem niet over tehalen en nu een spits ik denk aan hulk van zenit die jongen heb het daar niet meer naar zijn zin waarom probeer ajax ook hem niet tehalen dan heb je een spits die doelpunten maak en nu een middevelder die beter is dan serrero ik denk aan zyech of atsu van Vitesse en dan kostic bij groningen halen ik denk een investering van 45 miljoen ik hoop dat we deze speles kunnen halen dan wordt dit mijn elftal

cillessen
van rijn----------veltman-----luisao----------dijks
klaassen-------------blind------------zyech/atsu
kostic-------------hulk---------------kishna

hulk voor 2 jaar kopen en zivkovic langzaam brengen
jullie zullen wel denken dat ik gek ben maar zo kan het toch niet verder
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 21:04 schreef f-side het volgende:
spelers die van mij weg mogen sigg,duarte,serrero,vermeer,bojan,de jong,boilissen
ik las een aantal maanden geleden dat ajax 76 miljoen vanwege de chapions leage en spelers de ze verkocht hebben nu eers is een verdediger die zijn mannetje staat ik vindt die luisao van benfica wel een topper hij wil weg bij benfica hih wil wat anders waarom probeer ajax hem niet over tehalen en nu een spits ik denk aan hulk van zenit die jongen heb het daar niet meer naar zijn zin waarom probeer ajax ook hem niet tehalen dan heb je een spits die doelpunten maak en nu een middevelder die beter is dan serrero ik denk aan zyech of atsu van Vitesse en dan kostic bij groningen halen ik denk een investering van 45 miljoen ik hoop dat we deze speles kunnen halen dan wordt dit mijn elftal

cillessen
van rijn----------veltman-----luisao----------dijks
klaassen-------------blind------------zyech/atsu
kostic-------------hulk---------------kishna

hulk voor 2 jaar kopen en zivkovic langzaam brengen
jullie zullen wel denken dat ik gek ben maar zo kan het toch niet verder
Je noemt gewoon oprecht twee spelers op die 5 miljoen + per jaar verdienen?? En die in de ED niet meer dan 1.5 gaan verdienen??? En daarnaast geen enkel sportieve uitdaging hebben hier..
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Doe CR7 en Messi anders ook proberen te halen..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Ben je van het padje af ofzo? Wat denk je dat die gasten ten eerste moeten kosten en ten tweede aan salaris willen hebben? Dan heb ik het nog niet eens of ze wel in ons spel passen.
Even 45 mil uitgeven. Net alsof het paaseieren zijn...

De Boer heeft heel recent aangegeven niet te zullen afwijken van het beleid en dat er dus niet ineens versterkingen zullen worden gehaald.
Zolang er dus geen bepalende spelers weg gaan kan iedereen spelers als Ziyech, Kostic, Atsu, en vele andere namen dus wel vergeten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 april 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 17:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Voetballers die willen vertrekken mogen van mij aankomende zomer vertrekken.
Voetballers waar geen potentie in zit mogen ook vertrekken.
Voetballers die geen kwaliteit hebben maar wel potentie, mogen worden verhuurd.

Vermeer, Siem de Jong, Fisher, Moisander hebben ooit aangegeven dat ze naar het buitenland kijken. Zodra ze dat doen zijn ze niet meer bezig met de club. Oprotten dan maar en verzuip in het buitenland.

Poulsen en Schone houden het spel op, gezien hun leeftijd zit daar ook weinig potentie in. Siggie is jong maar te oud om veel te leren in motoriek, houd het spel daarmee ook op.

Voetballers die mogen worden verhuurd, waar ik dus nog potentie in zie.
Van der hoorn, Duarte, Serrero, De Sa, Lukoki, Andersen, Ligeon, Denswil.

Dat zijn dus 15 spelers die ik momenteel niet geschikt vind om vast in Ajax 1 te spelen. Dan gaat het om het aankomende seizoen. Het gaat om het niveau van top 15 van Europa. Eredivisie niveau daar is iedereen wel geschikt voor anders zouden we ook geen kampioen geworden zijn.

Spelers die wel geschikt zijn
Een wedstrijd fitte Bojan(volgens mij hebben we nog niet alles kunnen zien van hem)
Klaassen, Blind, Boillissen en Cillissen.

Dan zijn er nog 2 spelers die ik niet genoemd heb. Van rhijn en Kishna.
Van Rhijn, ik weet het niet wat we daarmee aan moeten.(bij nader inzien, laten vertrekken)
Van Kishna heb ik te weinig gezien om daar iets over te oordelen.

Ben ik nog iemand vergeten?
Kan me vinden in je verhaal maar gaat helaas niet gebeuren.
Las net wel een spits en een rechtsbuiten uit de Boer zijn mond..
Ben benieuwd wie er uit de hoge hoed komen. Mag daaruit opmaken
dat hij in ieder geval niet tevreden is over de aanval(en gelukkig maar)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 april 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen een rechtsbuiten.
Spits alleen wanneer de Jong vertrekt. Vertrekt deze niet dan ziet hij niet in waarom iemand te halen. Heeft hij ook eerder gezegd.
remco k
 remco k - woensdag 23 april 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Boer heeft ook gewoon hardop gezegd niet tevreden te zijn over de aanval.. En dat is natuurlijk ook terecht..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit team zal hetzelfde overkomen als PSV, 10 wedstrijden heel goed spelen, en daarna bij de eerste de beste tik als een plumppudding in elkaar..
Je klaagt over Moisander en noemt vervolgens Viergever als vervanger?? Kom op die is nog een stuk minder dan Moisander..

Blind bestaat niet meer??

van Rhijn doet het gewoon weer prima, komt uit een diep dal, maar Tete is echt niet al beter hoor.. Zelfde geld voor Boilesen.. Riedewal heeft een paar keer gespeeld, maar is ook een paar keer heel erg tegengevallen..

Maar even een andere vraag he.. Stel je gaat met deze selectie aan de slag.. En het wordt helemaal niks aangezien talenten nu eenmaal de ene goede pot afwisselen met de volgende slechte pot..
Wat gaan we dan doen??? Gaan we dan roepen dat de Boer eruit moet?? Of gaan we dan spelers weer tot op het bot afbranden terwijl het jonge talenten zijn??

Of gaan we accepteren dat we komend jaar 5e worden???
Viergever is in het geheel beter als Moisander alleen was die te duur destijds....vergeten?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het goed... Schone en Poulsen zijn een succes geweest. Duarte en vd Hoorn kunnen we nog niet over oordelen.. Heel veel grote talenten aangekocht..

Sana en Hoessen zijn geen goede aankopen geweest..
Klopt Duarte en van der Hoorn verwacht ik volgend seizoen pas....hebben even een aanloop nodig zoals de meesten die aangekocht zijn door Ajax in het verleden...komt goed!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat zou jij verwachten dan?? Dat alle aangekochte talenten het wel even maken?? Natuurlijk niet, een aantal zullen het wel halen, een aantal niet.. Dat hoort nu eenmaal bij jeugdspelers..
Helemaal mee eens...geen aangekochte speler stond er direct...anders wil ik graag horen wie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind die Bojan ook zwaar ruk....maar dat roep ik al een tijd......koppie naar beneden en rennen maar, vooral niet kijken naar je medespelers bahbah
Ben ik het helemaal mee eens...denk zelfs dat die vriend van jou bij Roda beter uit de verf komt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat vind ik, en die jongen kan echt nog veel beter.. Denk ook dat ie komend seizoen mits hij blijft en vertrouwen krijgt de beste speler van de Eredivisie kan worden..
Zei jij in het begin van de competitie ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de Sa Kishna voorbij is of komt. Men is gewoon extreem zuinig met Kishna. Denk echt dat Kishna volgend seizoen veel gaat spelen. Klopt wat je zegt over Andersen. Maar ik denk dat het een jongen is die je echt 300% vertrouwen moet geven. En dat ie dat terug zal betalen. Wordt nog steeds bestempeld als 1 van de grootste talenten bij Ajax. Of die het gaat redden bij ons valt te bezien. Maar serrero is wel echt tegen gevallen.
Idd Kishna wordt een hele grote de Boer is zuinig op hem!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 april 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ja narreke Bojan! Nee narreke Duarte breekt volgend jaar door!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 april 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens...denk zelfs dat die vriend van jou bij Roda beter uit de verf komt...
Daar zit Feijenoord op te azen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 april 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja narreke Bojan! Nee narreke Duarte breekt volgend jaar door!
Die krijgt te weinig speeltijd en komt te kort
nora
 nora - woensdag 23 april 2014 - 22:53   quote  deeplink  
Duarte te lage handelingssnelheid. Bojan is techn/begaafd en kan alleen maar beter worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 april 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:53 schreef nora het volgende:
Duarte te lage handelingssnelheid. Bojan is techn/begaafd en kan alleen maar beter worden.
Bojan....dan moet ik altijd aan dat hondje denken die ik vroeger op de hoedenplank had.....welke kant je ook op stuurt, dat koppie blijft dezelfde kant opgaan....naar boven en vooral naar beneden(mijn rijstijl)
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 23 april 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Iedereen heeft het steeds over nieuwe spelers. Persoonlijke denk ik dat je eerst eens moet gaan kijken naar de spelers die te weinig gebracht hebben.

Ben wel voor een grote schoonmaak. Combinatie van spelers die wegwillen, spelers die dit jaar voor t eerst bij Ajax waren en weinig gebracht hebben. En... de spelers die meerdere jaren al te weinig gebracht hebben ( Zoals Siggi)

Daar komt geld mee vrij en dat vul je vervolgens aan om kwalitatief beters spelers te kopen. En ook een aantal spelers met ervaring die de jonge spelers naar een hoger niveau kunnen brengen.

Ajax moet toch geleerd hebben van dit jaar lijkt me? Dan kan het volgend seizoen toch alleen maar beter?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 april 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Spelers waarvan ik verwacht dat ze weggaan zijn Moisander, De Jong, Schöne, Serero, Sigthorsson en Vermeer.

Moisander kun je opvangen door Denswil wat met Veltman het centrale duo wordt voor iig de komende twee jaar.
De Jong was al soort van op gerekend, Zivkovic is er ook bij gehaald dus dat zit prima.
Wanneer Schöne ook weggaat hebben we een groot gebrek aan ervaring aangezien Poulsen alleen niet genoeg is en het is olk nog maar de vraag of die blijft of niet. Hier moet dus naar gekeken worden. Ik vind dat we een persoonlijkheid missen op het veld. Moisander, de Jong en Schöne hebben niet echt die uitstraling. Poulsrn wel, maar die is geen basisspeler. Blind kan dit wel worden. Iig zou bijv een vdVaart hierin wel een rol kunnen spelen. Maar we hebben 1 zo'n speler of nog iemand extra nodig voor de ervaring.

Vermeer wordt opgevangen door vdHart. Serero door Andersen en Duarte. En Sigthorsson spreekt verder voor zich.

Verder zou ik Bojan proberen te behouden. Is lekker op dreef en ik denk echt dat we wat aan hem zullen hebben.
De verdediging staat dan goed met Boilesen die opgevangen kan worden ivm blessureleed door Dijks (in wie ik het nog steeds ziezitten) en Riedewald. vRhijn is weer lekker bezig ook laatste tijd.

Aanval zit denk ik ook goed met Fischer, Kishna, Zivkovic, evt Bojan en de Sa.
Ik zou evt nog wel kijken voor een extra spits achter Zivkovic (of voor) of een rechtsbuiten aangezien de Sa het niet gaat redden wss en omdat Bojan niet zeker is.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 april 2014 - 01:07   quote  deeplink  
Er is dit jaar te veel terugvallen van spelers geweest. Ik heb Denswil dit jaar grote fouten zien maken. En we hebben het niet over een paar keer. Ik zie dat op korte termijn en zeker niet voor het nieuwe seizoen als vaste basis speler. Andersen heeft ook nog niks of hooguit weinig laten zien.

Er zijn veel teveel onzekerheden. Wanneer Ajax voor volgend seizoen weer zoveel risico gaat nemen als dit seizoen, zie ik het pas echt somber in.

Tja Bojan......potentieel wat er niet uitkomt. Kijk je naar het hele seizoen dan is het rendement te laag voor de verwachtingen van Ajax.

Het is inmiddels een hele wastlijst met wisselvalligheid. En dat moet je nu juist doorbreken. Het moet duidelijk anders. Je kunt niet met teveel jonge spelers aan het begin van het seizoen gaan beginnen.

Ik denk dat daar het grootste risico en gevaar ligt bij Ajax. Juist ervaren spelers en kwaliteit is wat Ajax nodig heeft.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 april 2014 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 00:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Spelers waarvan ik verwacht dat ze weggaan zijn Moisander, De Jong, Schöne, Serero, Sigthorsson en Vermeer.

Moisander kun je opvangen door Denswil wat met Veltman het centrale duo wordt voor iig de komende twee jaar.
De Jong was al soort van op gerekend, Zivkovic is er ook bij gehaald dus dat zit prima.
Wanneer Schöne ook weggaat hebben we een groot gebrek aan ervaring aangezien Poulsen alleen niet genoeg is en het is olk nog maar de vraag of die blijft of niet. Hier moet dus naar gekeken worden. Ik vind dat we een persoonlijkheid missen op het veld. Moisander, de Jong en Schöne hebben niet echt die uitstraling. Poulsrn wel, maar die is geen basisspeler. Blind kan dit wel worden. Iig zou bijv een vdVaart hierin wel een rol kunnen spelen. Maar we hebben 1 zo'n speler of nog iemand extra nodig voor de ervaring.

Vermeer wordt opgevangen door vdHart. Serero door Andersen en Duarte. En Sigthorsson spreekt verder voor zich.

Verder zou ik Bojan proberen te behouden. Is lekker op dreef en ik denk echt dat we wat aan hem zullen hebben.
De verdediging staat dan goed met Boilesen die opgevangen kan worden ivm blessureleed door Dijks (in wie ik het nog steeds ziezitten) en Riedewald. vRhijn is weer lekker bezig ook laatste tijd.

Aanval zit denk ik ook goed met Fischer, Kishna, Zivkovic, evt Bojan en de Sa.
Ik zou evt nog wel kijken voor een extra spits achter Zivkovic (of voor) of een rechtsbuiten aangezien de Sa het niet gaat redden wss en omdat Bojan niet zeker is.
Heitinga voor extra ervaring of moet het een basisspeler zijn?
Aanval blijf toch bij Kostic. Waarom? Kan links en rechts en Fischer mist de seizoens opening toch al
door een operatie. Spits geen idee hoop dat Sigthorsson en de Jong leuk verkocht worden
en er een sterke spits aangetrokken wordt. Dan mag Bojan blijven
Zivkovic Bojan Aankoop voor de spits prima.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 24 april 2014 - 08:20   quote  deeplink  
Wie had het laatst ook alweer over dat Twente het zo goed had gedaan en dat het stadion wonderen zou verrichten???

Zie hier het bewijs dat het niet zo is en dat het dus wel even wat anders is dan er word gedacht.
Misschien kunnen we daar nu wel een leuk spelertje wegkapen?

do 24 apr 2014, 05:56 (Telegraaf)
FC Twente in zwaar weer door Marcel van der Kraan
ENSCHEDE - Het jarenlang opdrijven van de salarissen en het aantrekken van dure spelers die zelfs voor andere Nederlandse topclubs onhaalbaar waren, heeft FC Twente in ernstige financiële problemen gebracht. De club van voorzitter Joop Munsterman stevent regelrecht af op een degradatie naar categorie 1 bij de licentiecommissie van de KNVB.

Mogelijk volgende week al worden de tukkers onder curatele geplaatst van de licentiecommissie, waardoor ze voor langere tijd geen grote uitgaven (transfers) meer mogen doen.

Voor een groot aantal directies van andere eredivisieclubs komt dat nieuws niet als een verrassing. Het gros van de concurrenten weet al enkele seizoenen dat FC Twente boven zijn stand leeft.

Boekhoudkundige truc
Met een boekhoudkundige truc heeft FC Twente getracht te ontsnappen aan de harde maatregelen van de licentiecommissie, maar dat is niet gelukt. Munsterman en zijn collega-bestuurders hebben bij het indienen van de laatste cijfers miljoenen aan toekomstige tv-gelden van FOX naar voren gehaald. De club gaf daarmee inkomsten op die eigenlijk nog moeten worden verkregen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 april 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 08:20 schreef Peterhs het volgende:
Wie had het laatst ook alweer over dat Twente het zo goed had gedaan en dat het stadion wonderen zou verrichten???

Zie hier het bewijs dat het niet zo is en dat het dus wel even wat anders is dan er word gedacht.
Misschien kunnen we daar nu wel een leuk spelertje wegkapen?

do 24 apr 2014, 05:56 (Telegraaf)
FC Twente in zwaar weer door Marcel van der Kraan
ENSCHEDE - Het jarenlang opdrijven van de salarissen en het aantrekken van dure spelers die zelfs voor andere Nederlandse topclubs onhaalbaar waren, heeft FC Twente in ernstige financiële problemen gebracht. De club van voorzitter Joop Munsterman stevent regelrecht af op een degradatie naar categorie 1 bij de licentiecommissie van de KNVB.

Mogelijk volgende week al worden de tukkers onder curatele geplaatst van de licentiecommissie, waardoor ze voor langere tijd geen grote uitgaven (transfers) meer mogen doen.

Voor een groot aantal directies van andere eredivisieclubs komt dat nieuws niet als een verrassing. Het gros van de concurrenten weet al enkele seizoenen dat FC Twente boven zijn stand leeft.

Boekhoudkundige truc
Met een boekhoudkundige truc heeft FC Twente getracht te ontsnappen aan de harde maatregelen van de licentiecommissie, maar dat is niet gelukt. Munsterman en zijn collega-bestuurders hebben bij het indienen van de laatste cijfers miljoenen aan toekomstige tv-gelden van FOX naar voren gehaald. De club gaf daarmee inkomsten op die eigenlijk nog moeten worden verkregen.
Eigenlijk verbaasd het mij totaal niet dat Twente nu in de problemen komt.
Maar wie zou jij van twente willen hebben, die ook nog eens naar ajax wil? Ik geloof niet dat er 1 speler van Twente is die bij ons de kar kan trekken, of zich überhaupt al gelijk in het eerste opwerpt zonder problemen van aanpassing en dergelijke....
remco k
 remco k - donderdag 24 april 2014 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Viergever is in het geheel beter als Moisander alleen was die te duur destijds....vergeten?
Ajax wou juist Moisander en niet Viergever.. En Viergever is echt in niks beter dan Moisander...
remco k
 remco k - donderdag 24 april 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zei jij in het begin van de competitie ook!
Zeg ik ergens van niet dan??? Ik volg die jongen heel zijn profcarriere al, en weet wat die kan, die jongen kan gewoon verschrikkelijk goed voetballen.. En ik vind dan ook dat ie sinds hij het vertrouwen krijgt van de Boer, dat ie veel beter is gaan spelen.
remco k
 remco k - donderdag 24 april 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 23:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Iedereen heeft het steeds over nieuwe spelers. Persoonlijke denk ik dat je eerst eens moet gaan kijken naar de spelers die te weinig gebracht hebben.

Ben wel voor een grote schoonmaak. Combinatie van spelers die wegwillen, spelers die dit jaar voor t eerst bij Ajax waren en weinig gebracht hebben. En... de spelers die meerdere jaren al te weinig gebracht hebben ( Zoals Siggi)

Daar komt geld mee vrij en dat vul je vervolgens aan om kwalitatief beters spelers te kopen. En ook een aantal spelers met ervaring die de jonge spelers naar een hoger niveau kunnen brengen.

Ajax moet toch geleerd hebben van dit jaar lijkt me? Dan kan het volgend seizoen toch alleen maar beter?
Dus een speler die in zijn eerste seizoen bij Ajax te weinig brengt moet direct weg??
remco k
 remco k - donderdag 24 april 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 01:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Er is dit jaar te veel terugvallen van spelers geweest. Ik heb Denswil dit jaar grote fouten zien maken. En we hebben het niet over een paar keer. Ik zie dat op korte termijn en zeker niet voor het nieuwe seizoen als vaste basis speler. Andersen heeft ook nog niks of hooguit weinig laten zien.

Er zijn veel teveel onzekerheden. Wanneer Ajax voor volgend seizoen weer zoveel risico gaat nemen als dit seizoen, zie ik het pas echt somber in.

Tja Bojan......potentieel wat er niet uitkomt. Kijk je naar het hele seizoen dan is het rendement te laag voor de verwachtingen van Ajax.

Het is inmiddels een hele wastlijst met wisselvalligheid. En dat moet je nu juist doorbreken. Het moet duidelijk anders. Je kunt niet met teveel jonge spelers aan het begin van het seizoen gaan beginnen.

Ik denk dat daar het grootste risico en gevaar ligt bij Ajax. Juist ervaren spelers en kwaliteit is wat Ajax nodig heeft.
En wat zou geen risico zijn dan?? Spelers kopen?? Want die doen het eigenlijk altijd direcy goed het eerste seizoen..
remco k
 remco k - donderdag 24 april 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 08:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wie zou jij van twente willen hebben, die ook nog eens naar ajax wil? Ik geloof niet dat er 1 speler van Twente is die bij ons de kar kan trekken, of zich überhaupt al gelijk in het eerste opwerpt zonder problemen van aanpassing en dergelijke....
Mokthar.. Hele leuke speler..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 april 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Mokthar.. Hele leuke speler..
Bij Zwolle wel, maar bij twente ook nog niet echt potten kunnen breken en dat is precies wat ik bedoel, hij zou bij ons ook niet echt zomaar de gewenste versterking zijn en direct basisspeler
nora
 nora - donderdag 24 april 2014 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...geen aangekochte speler stond er direct...anders wil ik graag horen wie...
Suarez mijn held een winnaar die ging tot het gaatje
nora
 nora - donderdag 24 april 2014 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 08:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Tadic een schoolvoorbeeld van een Ajax speler.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 april 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 09:12 schreef nora het volgende:

[..]

Wat dacht je van Tadic een schoolvoorbeeld van een Ajax speler.
Wil niet naar ajax....zegt ie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2014 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0190520