BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 april 2014 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 22:46 schreef Brandje het volgende:
Ik zie helaas weer de vreemdste namen voorbij komen. Van Berbatov tot hunt. Mannen hebben we dan echt niks geleerd van de Atouba's en Mido's van deze wereld? Gaan we weer dezelfde capriolen uithalen als 5 jaar terug?
Zivkovich hebben we binnen. Ik zou heel graag Van de Vaart erbij willen hebben. Verder Ziyech en Kostic en we zijn klaar.
Van Promes en Tadic worden we niet beter en kosten te veel geld.
Kostic, Ziyech(Atsu veel duurder)zijn ook mijn favoriete transfers voor dit moment hoor..
Vd Vaart voor een prikkie is ook prima anders niet..
Vind jij Promes niet goed dan?
Brandje
 Brandje - woensdag 30 april 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kostic, Ziyech(Atsu veel duurder)zijn ook mijn favoriete transfers voor dit moment hoor..
Vd Vaart voor een prikkie is ook prima anders niet..
Vind jij Promes niet goed dan?
Nee niks beter als wat we al hebben dus om daar weer een hoop geld aan uit te geven dan zeg ik nee.
Als HSV eruit gaat dan kan je VDV transfervrij ophalen denk ik. Zou ideaal zijn om Zivkovich rustig te kunnen brengen en hij kan natuurlijk ook gewoon als aanvallende middenvelder speler op de plek van Serero want van hem ben ik niet zo'n fan maar dat is hier algemeen bekend hahaha
Brandje
 Brandje - woensdag 30 april 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 22:58 schreef schapio het volgende:

[..]

nou brandje ik denk dat deze 2 toch niet te vergelijken zijn met atouba en een mido, zelfs toen hij nog geen 150 kg had
Wat ik ermee wil aangeven is dat ik geen over the hill spelers meer hoef bij ajax. Poulsen ben ik geen fan van maar staat (nog) niemand in de weg vanuit de jeugd.
Brandje
 Brandje - woensdag 30 april 2014 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Na zoveel jaar buiten de ED heeft het geen zin om die gasten terug te halen, totaal geen motivatie en een hoop muntjes....ik doe het nog wel ff op 70% gaat echt niet meer lukken.
Feijenoord met Mackaay en PSV met van Bommel.....voorbeelden zat.
Cocu bij psv en rijkaard bij ajax. VDV is een echte ajacied die zijn schaapjes al lang op het droge heeft dus die hoeft geen dik salaris meer. Is hij ook het type mens niet naar
schapio
 schapio - woensdag 30 april 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 08:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ik ermee wil aangeven is dat ik geen over the hill spelers meer hoef bij ajax. Poulsen ben ik geen fan van maar staat (nog) niemand in de weg vanuit de jeugd.
hunt is 27, om hem over the hill te noemen is een belediging aan deze speler,
die al jaren lang goede dingen laat zien in de bundesliga.
3sterren
 3sterren - woensdag 30 april 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Tadic zou ajax 2 klassen beter maken! En misschien batshuayi? Te duur denk ik maar toch!
nora
 nora - woensdag 30 april 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Tadic is natuurlijk qua speler de Ajax speler bij uitstek, maar zal waarschijnlijk te duur zijn en v/d Vaart zou een ideale man zijn voor mentor van Zivokic en als leider van dit jonge team is ook nog een geweldige voetballer en Ajacied.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 april 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 10:38 schreef 3sterren het volgende:
Tadic zou ajax 2 klassen beter maken! En misschien batshuayi? Te duur denk ik maar toch!
Tadic? Fantastische speler.... hmmmm. Heeft alleen een nadeel, speelt altijd belabberd tegen de grotere ploegen.

Batshuayi vind ik te. Als Ajax Bojan kan behouden is hij volstrekt overbodig. Eerder Jelle Vossen
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Na zoveel jaar buiten de ED heeft het geen zin om die gasten terug te halen, totaal geen motivatie en een hoop muntjes....ik doe het nog wel ff op 70% gaat echt niet meer lukken.
Feijenoord met Mackaay en PSV met van Bommel.....voorbeelden zat.
PSV met Cocu, Ajax met Rijkaard..

Er zijn ook voorbeelden dat het wel lukt... Andere mentaliteit??

Ik denk dat vd Vaart niet het type is dat bij ons wel ff op 70% gaat afbouwen..

Kan je trouwens ook niet van van Bommel zeggen, die heeft echt 200% gegeven. Die nam alleen te veel hooi op zijn vork en had een matige trainer die er niets van bakte..

De Boer kent vd Vaart, mocht hij komen denk ik oprecht dat de Boer met vd Vaart erbij erg goed voetbal gaat spelen..
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 23:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Brian Ruiz verhaal.....niet doen dus
Lijkt er in de verste verte niet op.... Een geslaagde buitenlandse speler die aan zijn laatste seizoenen bezig is.. Of een geflopte midden twintiger die zijn carriere nieuw leven in blaast..

Daarnaast een inmens kwaliteitsverschil.... Van mij hoeft hij trouwens niet te komen..

Maar verhaal lijkt er niet op..

En die jongen zal mocht het zover komen denk ik wel met minder geld akkoord gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door remco k --
AFC020
 AFC020 - woensdag 30 april 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Denken jullie dat deze selectie wel eens gunstig kan uitpakken of is dit te drastisch doorgeselecteerd. Denk wel een zeer talentvolle selectie. Maar wat denken jullie, te jong?

DM: Cillessen, van der Hart, Leeuwenburgh
RA: Van Rhijn, Tete
RCV: Veltman, Heitinga
LCV: Denswil, Riedewald
LA: Boilesen, Dijks
CVM: (Blind), Lobotka, Bazoer
RAM: Klaassen, Andersen,
LAM: Ziyech, Serero, (Meleg)
RB: Kishna, Schöne
SP: Van der Vaart, Zivkovic
LB: Fischer, Kostic

Verkopen: Vermeer, Moisander, (Blind), Van der Hoorn, Sana, Bojan, Sigthorsson, Lukoki, Poulsen, De Jong
Aankopen: Van der Vaart, Ziyech, Heitinga en Kostic
Verhuur: Gravenbergh, Ligeon, De Sa, Sporkslede, Duarte, (Meleg)
Dan jongens als El Ghazi, El Hasnaoui, Becker, Keskin nog een groot aantal wedstrijden bij jong Ajax laten spelen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 april 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Precies wat ik ook al aangegeven hebt Heitinga in de Ooijer rol..
Transfers die ik ook graag zie komen. Alleen zal ik Bojan ook proberen
te behouden en eventueel Blind ja..
Alleen de meeste hier vinden het te duur en willen zulke spelers niet op de bank.
Nou ik wel laat ze elke wedstrijden zichzelf maar moeten bewijzen misschien dat ze harder lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 20:17 schreef Hummel10 het volgende:
Precies wat ik ook al aangegeven hebt Heitinga in de Ooijer rol..
Transfers die ik ook graag zie komen. Alleen zal ik Bojan ook proberen
te behouden en eventueel Blind ja..
Alleen de meeste hier vinden het te duur en willen zulke spelers niet op de bank.
Nou ik wel laat ze elke wedstrijden zichzelf maar moeten bewijzen misschien dat ze harder lopen
Misschien dat ze harder lopen zeg je??

Het ligt echt niet aan de inzet of het harder lopen.. Het ligt vaak aan volledige focus en concentratie, fris zijn en meer van dat soort dingen..

Die gasten denken echt niet van laat ik er vandaag maar even wat minder hard tegen aan gaan...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt er in de verste verte niet op.... Een geslaagde buitenlandse speler die aan zijn laatste seizoenen bezig is.. Of een geflopte midden twintiger die zijn carriere nieuw leven in blaast..

Daarnaast een inmens kwaliteitsverschil.... Van mij hoeft hij trouwens niet te komen..

En die jongen zal mocht het zover komen denk ik wel met minder geld akkoord gaan..
Eigenlijk heb ik liever niet dat je op mij reageert
schapio
 schapio - woensdag 30 april 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

een geslaagde buitenlandse speler die mocht hij tekenen met minder geld akkoord zal gaan,
daarnaast een immens kwaliteitsverschil met ruiz dwz hij is vele malen beter als ruiz, klinkt allemaal heel positief als ik het zo lees.
en toch hoeft hij van jou niet te komen en daar wordt dan geen uitleg voor gegeven. terwijl dat normaal toch jouw kwaliteit is, mensen jouw mening verklaren tot ze omvallen ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 april 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat ze harder lopen zeg je??

Het ligt echt niet aan de inzet of het harder lopen.. Het ligt vaak aan volledige focus en concentratie, fris zijn en meer van dat soort dingen..

Die gasten denken echt niet van laat ik er vandaag maar even wat minder hard tegen aan gaan...
Komt toch allemaal op hetzelfde neer?
Te weinig kwaliteit op de bank om te vrezen voor een wisselbeurt,
Teveel wedstrijden gespeeld niet fris enz enz boeiend hoe ik het neerzet..
En ja tegen Go ahead lopen ze echt wel minder hard dan tegen Barcelona. Dat zie jij toch ook?
Als je dan sterkere wissels zijn kun je het niet permiteren om een mannetje te laten lopen.
Ook is het wel fijn als je spelers als schone, de Sa niet rechtsbuiten hoeft te zetten.
En Linksbuiten niet altijd een slechte Fischer hoeft te laten spelen.
Leg niet altijd alles onder een vergrootglas wat ik zeg want je bent slim genoeg om
het te begrijpen.
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik liever niet dat je op mij reageert
MOet je lekker ergens anders gaan posten...
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 21:45 schreef schapio het volgende:

[..]

een geslaagde buitenlandse speler die mocht hij tekenen met minder geld akkoord zal gaan,
daarnaast een immens kwaliteitsverschil met ruiz dwz hij is vele malen beter als ruiz, klinkt allemaal heel positief als ik het zo lees.
en toch hoeft hij van jou niet te komen en daar wordt dan geen uitleg voor gegeven. terwijl dat normaal toch jouw kwaliteit is, mensen jouw mening verklaren tot ze omvallen ;-)
Omdat ie zou komen afbouwen.. En daarin ben ik het met Nenam eens, mensen die komen afbouwen heb ik niks mee..
remco k
 remco k - woensdag 30 april 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 21:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Komt toch allemaal op hetzelfde neer?
Te weinig kwaliteit op de bank om te vrezen voor een wisselbeurt,
Teveel wedstrijden gespeeld niet fris enz enz boeiend hoe ik het neerzet..
En ja tegen Go ahead lopen ze echt wel minder hard dan tegen Barcelona. Dat zie jij toch ook?
Als je dan sterkere wissels zijn kun je het niet permiteren om een mannetje te laten lopen.
Ook is het wel fijn als je spelers als schone, de Sa niet rechtsbuiten hoeft te zetten.
En Linksbuiten niet altijd een slechte Fischer hoeft te laten spelen.
Leg niet altijd alles onder een vergrootglas wat ik zeg want je bent slim genoeg om
het te begrijpen.
Ik denk niet dat ze harder lopen dan.. Ik denk dat ze overal net zo hard voor willen lopen, dat ze vrijwel altijd evenveel kilometers lopen.. En de zin zal er ook altijd wel zijn...

Dat heeft gewoon te maken met het matige niveau in de ED.. Iets minder gemotiveerd zijn....En ondanks dat je dan gewoon 110% je best doet denk ik dat dit de reden is dat het minder is...

Uietraard volledig afzonderlijk van geen vorm hebben en dat soort dingen..

Ik leg overigens niet alles onder een vergrootglas wat je zegt hoor.. Maar het is namelijk iets verschillends van elkaar... Anders had ik er ook anders op gereageerd en was ik het met je eens geweest...

Maar goed, dat het volgend jaar beter moet, en dat we beiden volgend jaar meer betere wedstrijden willen zien zijn we het wel over eens.. Dat er misschien wat bij moet komen ook wel.. Alleen de namen en hoeveelheid spelers zijn we het niet over eens..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 april 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Om zo maar ff iemand te noemen, die Ola John is dat geen reeele optie?
Ik bedoel, we hebben al eens eerder achter hem aan gezeten en zijn situatie is er in Portugal niet beter op geworden.

Daarnaast doet Luuk de Jong het niet fantastisch bij Newcastle dus die zullen hem niet nemen en Gladbach wil hem verkopen.
Heeft al eens eerdet laten zien goed duo te zijn met John, en is direct inzetbare spits die Ajax zoekt.

Ik vind het geen slechte spelers en ze lijken me ook redelijk haalbaar.

Wat denken jullie?
schapio
 schapio - woensdag 30 april 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ie zou komen afbouwen.. En daarin ben ik het met Nenam eens, mensen die komen afbouwen heb ik niks mee..
afbouwen klinkt zo negatief he, ik vind poulsen de laatste 2 jaar toch regelmatig belangrijk ondanks dat hij niet alles speelt. alleen met jeugd gaat het niet.
misschien komt vd vaart ook wel afbouwen, weet je niet.
spelers van midden 20 halen is meestal moeilijk dan zijn ze op hun best, alleen jeugd gaat ook niet niet dus ja wat blijft over?
iets oudere spelers die champions league en om het kampioenschap willen spelen en daarbij hun ervaring over willen brebgen op de jeugd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 april 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Opbokken met al die zogenaamde sierlijke oud spelers.....ik wil godverdomme bikkels zien, klootzakken die trots zijn op het shirt en de club van ons Ajax.....mes tussen de tanden en erin kleunen

Flikker op met die kleuters als Bojan, Serrero enz daar word ik niet vrolijk van.....de terrein knechten in de Arena horen zich om de 2 weken zorgen te maken van hoe krijg ik het veld weer goed....pak maar eens een kaart, ros die bal de tribune in....opbokken met dat eeuwige balletje terug.

Ik stel voor dat er een paar rugby trainers een paar keer per jaar een training geven....het liefst uit Nieuw Zeeland of Australié
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 30 april 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Ajax heeft zeker meer lengte en ook body nodig voor het nieuwe seizoen. Er zijn teveel 'kabouturs' in het huidige Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 mei 2014 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze harder lopen dan.. Ik denk dat ze overal net zo hard voor willen lopen, dat ze vrijwel altijd evenveel kilometers lopen.. En de zin zal er ook altijd wel zijn...

Dat heeft gewoon te maken met het matige niveau in de ED.. Iets minder gemotiveerd zijn....En ondanks dat je dan gewoon 110% je best doet denk ik dat dit de reden is dat het minder is...

Uietraard volledig afzonderlijk van geen vorm hebben en dat soort dingen..

Ik leg overigens niet alles onder een vergrootglas wat je zegt hoor.. Maar het is namelijk iets verschillends van elkaar... Anders had ik er ook anders op gereageerd en was ik het met je eens geweest...

Maar goed, dat het volgend jaar beter moet, en dat we beiden volgend jaar meer betere wedstrijden willen zien zijn we het wel over eens.. Dat er misschien wat bij moet komen ook wel.. Alleen de namen en hoeveelheid spelers zijn we het niet over eens..
Ach dat ze harder lopen was gewoon bedoeld dat de druk wat hoger wordt om te presteren.
Fischer 8/9 wedstrijden laten klooien is dan niet meer nodig.
Het moet inderdaad stuk beter en hoe maakt me niet uit.
Ziyech, Kostic zal ik zo ie zo proberen de rest afhankelijk van wat er vertrekt..
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 23:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft zeker meer lengte en ook body nodig voor het nieuwe seizoen. Er zijn teveel 'kabouturs' in het huidige Ajax.
Waar kwam men fysiek te kort dan????

Ik heb het niet gezien namelijk...
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 06:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach dat ze harder lopen was gewoon bedoeld dat de druk wat hoger wordt om te presteren.
Fischer 8/9 wedstrijden laten klooien is dan niet meer nodig.
Het moet inderdaad stuk beter en hoe maakt me niet uit.
Ziyech, Kostic zal ik zo ie zo proberen de rest afhankelijk van wat er vertrekt..
Oke prima, dat had ik niet begrepen dat je dat zo bedoelde..

Maar draai het even om... Stel dat een Kostic komt en gewoon goed presteerd en niet geblleseerd raakt... En de andere vleugel hetzelfde met de speler die daar komt te spelen..

Dan is Fischer einde verhaal, en dat zou zonde zijn en ook nog eens geldverkwisting..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 mei 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar draai het even om... Stel dat een Kostic komt en gewoon goed presteerd en niet geblleseerd raakt... En de andere vleugel hetzelfde met de speler die daar komt te spelen..

Dan is Fischer einde verhaal, en dat zou zonde zijn en ook nog eens geldverkwisting..
Dat is wel heel kort door de bocht.. Je kan gewoon rouleren komen genoeg
wedstrijden beste speelt. In de beker de ander en dan zien wat het lekkerst loopt.
Nu moet je Sig linksbuiten of Schone/Sa rechts met Kostic is dat probleem
gelijk opgelost. Kan links en rechtsbuiten en is beter dan bovengenoemden
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 19:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht.. Je kan gewoon rouleren komen genoeg
wedstrijden beste speelt. In de beker de ander en dan zien wat het lekkerst loopt.
Nu moet je Sig linksbuiten of Schone/Sa rechts met Kostic is dat probleem
gelijk opgelost. Kan links en rechtsbuiten en is beter dan bovengenoemden
Ik zie dat niet als kort door de bocht.. Er komen namelijk ook weer een aantal jonge jongens aan die potentie hebben..

Ik vind Fischer of Kostic zonde voor een van beide aangezien die niet een vol seizoen door kan spelen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 mei 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie dat niet als kort door de bocht.. Er komen namelijk ook weer een aantal jonge jongens aan die potentie hebben..

Ik vind Fischer of Kostic zonde voor een van beide aangezien die niet een vol seizoen door kan spelen..
Gaat Khisna een heel seizoen spelen?
Fischer----Khisna (Zivkovic)------Kostic Prima aanval toch?
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 21:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaat Khisna een heel seizoen spelen?
Fischer----Khisna (Zivkovic)------Kostic Prima aanval toch?
Ik zie in Kishna geen spits maar een buiten speler..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 mei 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik een probleem jongen waar ze heel veel moeite mee gaan krijgen.......ik hoop dat ik er naast zit
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik een probleem jongen waar ze heel veel moeite mee gaan krijgen.......ik hoop dat ik er naast zit
Ik hoop het ook... En ik denk dat het ook wel meevalt.. En als ie echt zo goed blijkt te zijn als ie lijkt.. Dan zal die jongen een basisspeler worden, en zou ik niet weten welke problemen je nog zult krijgen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 mei 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het ook... En ik denk dat het ook wel meevalt.. En als ie echt zo goed blijkt te zijn als ie lijkt.. Dan zal die jongen een basisspeler worden, en zou ik niet weten welke problemen je nog zult krijgen..
Mentaliteit.....is niet te trainen en te sturen ouwe, kijk hoeveel clubs last hebben dat dat soort egotrippertjes.
remco k
 remco k - donderdag 01 mei 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mentaliteit.....is niet te trainen en te sturen ouwe, kijk hoeveel clubs last hebben dat dat soort egotrippertjes.
Niet zo heel veel.. Heel veel denken het talent te hebben, maar hebben het niet.. De jongens die dat talent echt hebben, maken het vaak ook wel waar..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 mei 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo heel veel.. Heel veel denken het talent te hebben, maar hebben het niet.. De jongens die dat talent echt hebben, maken het vaak ook wel waar..
Niet op spelling letten...Labyat, Castagnos, Bakkali, Maher, Wijnaldum, Rekik.....kolere zijn er zat die hun zin niet kregen en de kont tegen de krib gooide
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 01 mei 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Ik moet het nog zien dat er veel spelers bij ajax gaan vertrekken.

Vermeer, Siggie, Moisander, Poulsen, De Jong, Schone.
De rest van de spelers die gespeeld hebben zullen wel blijven.
(Lukoki en andere uitgeleende spelers hebben niet bij ajax gespeeld en zijn dus niet mee genomen.)
De kans dat een van de andere gaat acht ik niet groot (1%).

Daarvan hoeven we enkel een ervaren linker centrale verdediger.
Daarnaast is er behoefde aan verse buitenspelers(aankoop of jong ajax)
Een nieuwe spits, zivokivic gaat niet alles spelen.
Daarnaast verwacht ik ook doorstroming van veel jong ajax spelers voor het middenveld.

Ik Heb al zin in een nieuw seizoen!!!

Wanneer begint het?
\Wanneer is de CL loting voor de groepsfases
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 mei 2014 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Opbokken met al die zogenaamde sierlijke oud spelers.....ik wil godverdomme bikkels zien, klootzakken die trots zijn op het shirt en de club van ons Ajax.....mes tussen de tanden en erin kleunen

Flikker op met die kleuters als Bojan, Serrero enz daar word ik niet vrolijk van.....de terrein knechten in de Arena horen zich om de 2 weken zorgen te maken van hoe krijg ik het veld weer goed....pak maar eens een kaart, ros die bal de tribune in....opbokken met dat eeuwige balletje terug.

Ik stel voor dat er een paar rugby trainers een paar keer per jaar een training geven....het liefst uit Nieuw Zeeland of Australié
Moet vaak om je lachen maar je hebt hierin volledig gelijk!
Dat meedogenloze, dat missen we. Type Stam, Davids
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 mei 2014 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Fischer kan toch ook prima op de plaats van Serero?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 mei 2014 - 07:18   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213302
Iemand die deze meneer kent?
Scoorde in Duitsland maar 2 keer en kwam 24 keer binnen de lijnen..
Marc kom op weer huren voor twee jaar ben benieuwd!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 mei 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor het gemak geef je maar geen antwoord of hij een heel seizoen Gaat spelen.
Want Fischer------Spits-------Kostic En dan Zivcovic en Khisna minuten laten maken
en klaarstomen voor het seizoen daarop kan ook niet zeker? Nee Kishna is echt nog geen
volwaardig basisspeler die alles gaat spelen hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 02 mei 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet op spelling letten...Labyat, Castagnos, Bakkali, Maher, Wijnaldum, Rekik.....kolere zijn er zat die hun zin niet kregen en de kont tegen de krib gooide
Je noemt er niet 1 op die echt het talent heeft. Rekik misschien maar waar heeft die de komt erin gegooid?
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2014 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213302
Iemand die deze meneer kent?
Scoorde in Duitsland maar 2 keer en kwam 24 keer binnen de lijnen..
Marc kom op weer huren voor twee jaar ben benieuwd!
Ik snap Marc ook echt niet. Weer huren en weer een spits waarbij ik het zijne denk. Natuurlijk slaagt niemand zomaar maar dit slaat nergens meer op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 02 mei 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2014 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap Marc ook echt niet. Weer huren en weer een spits waarbij ik het zijne denk. Natuurlijk slaagt niemand zomaar maar dit slaat nergens meer op.
Ik ken die hele beste gozer niet eens!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 mei 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2014 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ken die hele beste gozer niet eens!
Ik heb er ook nooit van gehoord. . Ben benieuwd
3sterren
 3sterren - vrijdag 02 mei 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Milik wordt vergeleken met lewandowski ik heb een paar beelden gezien denk dat ie wel veel beter is dan siggy lang bewegelijk goed schot! Prima aankoop denk dat hij Zelfs te goed is voor de eredivisie als je al ziet met wat voor beperkte kwaliteiten je topscoorder kan worden hier . Ik zeg doen(johan derksen)
sim
 sim - vrijdag 02 mei 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2014 door sim --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 mei 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Aangezien hier nog zo'n idioot zit:

Werkelijk smakeloos!
RB is al een mongool en jij gaat zo'n bericht nog herhalen ook...
Schieten allerlei scheldwoorden door mijn hoofd.
Geintje is leuk, maar dit zit nog altijd heel diep bij heel veel mensen!
bully
 bully - vrijdag 02 mei 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar kwam men fysiek te kort dan????

Ik heb het niet gezien namelijk...
in elke wedstrijden waar strijd werd geleverd kwamen Bojan en Serero tekort.
heb al eerder aangegeven hoe die twee kinderlijk van de bal af worden gezet.
remco k
 remco k - vrijdag 02 mei 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2014 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb je het filmpje gezien?? Of die jongen weleens zien spelen??
remco k
 remco k - vrijdag 02 mei 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2014 - 19:31 schreef bully het volgende:

[..]

in elke wedstrijden waar strijd werd geleverd kwamen Bojan en Serero tekort.
heb al eerder aangegeven hoe die twee kinderlijk van de bal af worden gezet.
Ik heb op 1 of 2 keer na geen wedstrijd gezien waar we punten verloren omdat de tegenstander fysiek zo veel sterker was..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0247349