|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:46 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik hoop dat Dordrecht promoveerd. Als is het maar dat ik maar een paar minuten hoef te rijden dan om aankomend seizoen dichtbij huis Ajax te bekijken in stadion. Same here ouwe |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hoop dat ze dan geen domme combi regeling moeten doen, want anders ga ik wel in het FC Dordt gedeelte zitten. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jazeker wel....ik had in het begin altijd bonje met Joduh, zouden het in de parkeer garage onder de Arena wel ff uitvechten.....hihihihihi hij is nu mijn beste maatje hiero, dus er is nog hoop Peet Hahaha, zo had ik die grote vriend van Remco ooit uitgenodigd om in zuidoost af te spreken om het uit te vechten :-) Hahaha Benno heette hij toen. Maar goed uiteindelijk beter dat het er nier van is gekomen. We zijn tenslotte allemaal Ajacieden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Maar een beetje rellen hier op het forum valt zo af en toe wel te waarderen, hahahaha |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:49 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha, zo had ik die grote vriend van Remco ooit uitgenodigd om in zuidoost afnte spreken ok het uit te vechten :-) Hahaha Benno heette hij toen. Maar goed uiteindelijk beter dat het er nier van is gekomen. We zijn tenslotte allemaal Ajacieden Benno L? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:49 schreef Peterhs het volgende:[..] Hoop dat ze dan geen domme combi regeling moeten doen, want anders ga ik wel in het FC Dordt gedeelte zitten. Mandemaker stadion is echt een mandje...no problem |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als de L voor LUL staat kan het zomaar de juiste zijn ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:49 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha, zo had ik die grote vriend van Remco ooit uitgenodigd om in zuidoost af te spreken om het uit te vechten :-) Hahaha Benno heette hij toen. Maar goed uiteindelijk beter dat het er nier van is gekomen. We zijn tenslotte allemaal Ajacieden Pffff Benno....hebben we ook wat mee te stellen gehad |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Misschien ook wel, maar ligt eraan hoe je die lul bedoeld ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die naam.....................die wil ik hier niet meer horen!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:49 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha, zo had ik die grote vriend van Remco ooit uitgenodigd om in zuidoost af te spreken om het uit te vechten :-) Hahaha Benno heette hij toen. Maar goed uiteindelijk beter dat het er nier van is gekomen. We zijn tenslotte allemaal Ajacieden Die klootzak heeft geluk gehad dat mensen mij hebben weerhouden van het doen van domme dingen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Bedoel je de naam Benno of doel je nu op een andere naam? :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: De naam Benno, en dat heeft een reden die ik hier verder niet ga uiten! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De naam Benno, en dat heeft een reden die ik hier verder niet ga uiten! Wist ik wel, maar had niet verwacht dat je werkelijk serieus op in zou gaan haha. Uit mijn naam hoor je de naam Benno niet meer nu. Ook al was Benno voor mijn tijd hier ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ohw, nooit geweten dat het daadwerkelijk een LUL was die Benno! Dacht dat het misschien ook aan mijn agressieve gedrag zou kunnen hebben gelegen hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die klootzak heeft geluk gehad dat mensen mij hebben weerhouden van het doen van domme dingen! Weet ik alles van...doei Benno...en over gaan naar de orde van de dag |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Over rellen gesproken en klootzakken..... waar hangt dat Joduhjong tegenwoordig eigenlijk uit? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, uiteindelijk maar gedaan gap maar toen was ik in alle staten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:00 schreef Stanley het volgende:Ohw, nooit geweten dat het daadwerkelijk een LUL was die Benno! Dacht dat het misschien ook aan mijn agressieve gedrag zou kunnen hebben gelegen hahahaha Geloof mij maar, die gozer heeft echt geluk dat een Nenam mij toen heeft tegengehouden! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:09 schreef Stanley het volgende:Over rellen gesproken en klootzakken..... waar hangt dat Joduhjong tegenwoordig eigenlijk uit? Zit bij mij een biertje te drinken....nog 2 kratten te gaan.... Klootzakken bij elkaar ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geloof mij maar, die gozer heeft echt geluk dat een Nenam mij toen heeft tegengehouden! Ik ben blij dat ik er was...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zit bij mij een biertje te drinken....nog 2 kratten te gaan.... Klootzakken bij elkaar ;-) Joduh en Nenam, een mooi stelletje bij elkaar ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat waren die jongens in het rood witte shirt....de rode baan in het midden, uit was het zwart roze.....dat was Ajax Hummel Kom je nu mee! Vroeger herkende je ze nog wel eens aan snelle acties, mooie aanvallen, hoog tempo, goede spelers ect. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:49 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha, zo had ik die grote vriend van Remco ooit uitgenodigd om in zuidoost af te spreken om het uit te vechten :-) Hahaha Benno heette hij toen. Maar goed uiteindelijk beter dat het er nier van is gekomen. We zijn tenslotte allemaal Ajacieden Wie was dat ook al weer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zit bij mij een biertje te drinken....nog 2 kratten te gaan.... Klootzakken bij elkaar ;-) Wat dan, zijn jullie met zijn drieen?? jij bent namelijk een lief mak lammetje.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In dezelfde rol als Poulsen zou dat prima zijn.. Een echte Ajacied.. Vraag me alleen echt af hoe fit hij nog is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 20:08 schreef remco k het volgende:In dezelfde rol als Poulsen zou dat prima zijn.. Een echte Ajacied.. Vraag me alleen echt af hoe fit hij nog is.. Ik denk dat hij zo fit niet meer is....maar Maduro hoe staat het daar mee in Griekenland onder Ten Cate ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat doen ze met Hoessen ? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 20:08 schreef remco k het volgende:In dezelfde rol als Poulsen zou dat prima zijn.. Een echte Ajacied.. Vraag me alleen echt af hoe fit hij nog is.. Ik vond Ooijer ook niet meer een van de fitste toen hij naar ons kwam, dus wat dat betreft hoeft fitheid geen probleem te zijn. Weer ouderwets keihard trainen en fit ben je zo weer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat hij zo fit niet meer is....maar Maduro hoe staat het daar mee in Griekenland onder Ten Cate ? Die hadden ze op kunnen halen voor hij naar Griekenland ging was gratis. Nu is Heitinga gratis en lijkt mij wel geschikt in de Poulsen rol |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zal wel weg moeten. . Blijft toch onbegrijpelijk dat die jongen niet mocht blijven. Vond hem vaak dreigender dan Sigthorsson, de Jong en Bojan en de Sa bij elkaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 02:19 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik vond Ooijer ook niet meer een van de fitste toen hij naar ons kwam, dus wat dat betreft hoeft fitheid geen probleem te zijn. Weer ouderwets keihard trainen en fit ben je zo weer. Zo simpel is dat niet. Misschien is ie fysiek zo slecht dat heel erg fit worden geen optie meer is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zal wel weg moeten. . Blijft toch onbegrijpelijk dat die jongen niet mocht blijven. Vond hem vaak dreigender dan Sigthorsson, de Jong en Bojan en de Sa bij elkaar Op de trainingen dan ofzo? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik had altijd het idee bij Hoessen dat hij het belangrijker vond hoe zijn haar zat als dat hij een duel won, met andere woorden geen winnaars mentaliteit. Ik zag gisteren Diego Costa van Atletico weer duels letterlijk uitvechten met kopstoten en ellebogen, dat lieve mensen zijn de voetballers van waar wij nog alleen maar kunnen dromen of via Fox kunnen bewonderen want zoals al meerdere keren aangegeven in het hedendaagse voetbal moet je niet alleen techn/zijn maar ook een winnaars mentaliteit moeten hebben wil je top worden. In Nederland kan je nog wel weg komen met een goede techniek en een aardige gozer zijn maar Europeesh wordt je dan weg geblazen.Dus denk ik dat de reden dat Hoessen het niet gaat maken hij een te aardige gozer is die overal op de bank komt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 07:36 schreef remco k het volgende:[..] Zo simpel is dat niet. Misschien is ie fysiek zo slecht dat heel erg fit worden geen optie meer is. Hij was fysiek niet de slechste hoor, dus ik weet niet. We zien het vanzelf wel als ie komt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frank wil VDV als spits en Sneijder als linksbuiten!
Een goed idee of toch niet? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Niet echt eigenlijk. Je kunt geen 2 haantjes in 1 elftal hebben. Vd Vaart vind ik nog een Ajax hart hebben. Sneijder totaal niet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 16:24 schreef Peterhs het volgende:Niet echt eigenlijk. Je kunt geen 2 haantjes in 1 elftal hebben. Vd Vaart vind ik nog een Ajax hart hebben. Sneijder totaal niet. Sneijder valt dus af en van der vaart wil je wel hebben als spits? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 16:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Sneijder valt dus af en van der vaart wil je wel hebben als spits? Heb hem liever op de positie waar hij het sterkste is, maar aangezien wij niet meer met een echte 10 spelen zal het dus spits worden, want de Boer ziet hem niet als middenvelder. Daarnaast zou anders Klaassen moeten afvallen en dit gebeurd niet. Dus ja als spits. Ik zie liever een echte goalgetter en vd Vaart gewoon op 10, maar dan zou je het hele team moeten opbouwen daarvoor en dat zal het vast niet waard zijn. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Frank de Boer zei dat Ajax zeker op zoek is naar een nieuwe spits. Hier zijn er 2 grote talenten:
Jonathan Calleri (20jr), All Boys. Primera divsion Arg. Ezequiel Ponce (17jr), Newell's Old Boys. Primera division Arg.
Oordeel zelf beste vrieden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 16:04 schreef Peterhs het volgende:[..] Hij was fysiek niet de slechste hoor, dus ik weet niet. We zien het vanzelf wel als ie komt. Misschien eens naar Engeland kijken dan.. Die loopt over het veld alsof ie met pensioen moet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 16:24 schreef Peterhs het volgende:Niet echt eigenlijk. Je kunt geen 2 haantjes in 1 elftal hebben. Vd Vaart vind ik nog een Ajax hart hebben. Sneijder totaal niet. Als ie terug zou komen bewijst ie juist een Ajax hart te hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet ik hier echt serieus op reageren? Ja als je wilt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 17:52 schreef Boca het volgende:Frank de Boer zei dat Ajax zeker op zoek is naar een nieuwe spits. Hier zijn er 2 grote talenten: Jonathan Calleri (20jr), All Boys. Primera divsion Arg. Ezequiel Ponce (17jr), Newell's Old Boys. Primera division Arg. Oordeel zelf beste vrieden. Hij zei op zoek te zijn naar een ervaren spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 17:36 schreef Peterhs het volgende:[..] Heb hem liever op de positie waar hij het sterkste is, maar aangezien wij niet meer met een echte 10 spelen zal het dus spits worden, want de Boer ziet hem niet als middenvelder. Daarnaast zou anders Klaassen moeten afvallen en dit gebeurd niet. Dus ja als spits. Ik zie liever een echte goalgetter en vd Vaart gewoon op 10, maar dan zou je het hele team moeten opbouwen daarvoor en dat zal het vast niet waard zijn. Ik denk eerder dat Serrero af zou vallen dan Klaassen.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Misschien eens naar Engeland kijken dan.. Die loopt over het veld alsof ie met pensioen moet. Ik zie fysiek sterk anders als jou denk ik. Fysieke kracht is hoe sterk ben je ten opzichte van je tegenstander. Oftewel, lig je snel op de grond bij een stootje of niet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Komt hij alleen niet. Het is een geldwolf en dat wijf van hem nog meer. |
|
|
|