|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dan lees je niet echt goed wat ik schrijf denk ik. Klaassen is in de rol van de aanvallende middenvelder en Serrero niet. Aangezien vd Vaart zo'n zelfde rol als Klaassen had normaal alleen dan als een echte 10, dan had wanneer je vd Vaart toch op het middenveld neer zou zetten in de plaats komen van Klassen. Toen zei ik al dat ik niet snel zie gebeuren dat Klaassen naar de bank gaat. Oftewel die optie word het hem niet. Hij wil hem voor de spits of anders niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 18:55 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik zie fysiek sterk anders als jou denk ik. Fysieke kracht is hoe sterk ben je ten opzichte van je tegenstander. Oftewel, lig je snel op de grond bij een stootje of niet. Fysiek sterk zijn betekend ook gewoon fit zijn en nergens last van hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 18:58 schreef Peterhs het volgende:[..] Dan lees je niet echt goed wat ik schrijf denk ik. Klaassen is in de rol van de aanvallende middenvelder en Serrero niet. Aangezien vd Vaart zo'n zelfde rol als Klaassen had normaal alleen dan als een echte 10, dan had wanneer je vd Vaart toch op het middenveld neer zou zetten in de plaats komen van Klassen. Toen zei ik al dat ik niet snel zie gebeuren dat Klaassen naar de bank gaat. Oftewel die optie word het hem niet. Hij wil hem voor de spits of anders niet. Serrero is wel degelijk ook de aanvallende middenvelder, Ajax speelt er namelijk met twee. Dat Klaassen wat meer naast de spits op duikt zegt niet zozeer iets over de positie, maar meer over de speler.. Klaassen is meer een speler die in de 16 opduikt.. Vd Vaart meer een speler erom heen. En zou dan ook perfect naast Klaassen en voor Blind passen.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 19:37 schreef remco k het volgende:[..] Fysiek sterk zijn betekend ook gewoon fit zijn en nergens last van hebben.. Zo bedoelde ik hem in dit geval niet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] Serrero is wel degelijk ook de aanvallende middenvelder, Ajax speelt er namelijk met twee. Dat Klaassen wat meer naast de spits op duikt zegt niet zozeer iets over de positie, maar meer over de speler.. Klaassen is meer een speler die in de 16 opduikt.. Vd Vaart meer een speler erom heen. En zou dan ook perfect naast Klaassen en voor Blind passen.. En dan nog. De Boer wil hem niet voor die positie dus boeit het eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja als je wilt.. Jij kijkt toch heel anders naar voetbal dus heeft weinig nut maar zal het proberen: Fischer heel seizoen uit vorm geweest Sigthorsson passeert nog geen pion Bojan heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld De Sa vind ik niks De Jong uit vorm Schone wel goed gedaan . Dus ja Hoesen had het heel snel beter kunnen doen Ik vind het jammer dat Hoesen weg moest en jij niet tja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan.. Maar het is wel zo, hij is fysiek niet zo sterk dat ik denk dat ie op 110% een heel seizoen 90 minuten kan spelen..
Daarmee zeg ik niet dat je hem niet kan of moet halen, maar het moet wel in je afweging worden meegenomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoessen is er ook een seizoenshelft geweest, en heeft ook helemaal niets laten zien.. En ook in Griekenland in een niks zeggende competitie zit ie op de bank..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:35 schreef remco k het volgende:Hoessen is er ook een seizoenshelft geweest, en heeft ook helemaal niets laten zien.. En ook in Griekenland in een niks zeggende competitie zit ie op de bank.. te licht voor Ajax.. draaide leuk mee omdat het elftal degelijk is
Nog gefeliciteerd met de titel trouwens... Aan allen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2014 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoessen is er ook een seizoenshelft geweest, en heeft ook helemaal niets laten zien.. En ook in Griekenland in een niks zeggende competitie zit ie op de bank.. 'Danny Hoesen (Ajax Amsterdam) , Goals and Skills' bekijken op YouTube Danny Hoesen (Ajax Amsterdam) , Goals and Skills: http://youtu.be/hTonJSbpngs
Heeft toch gescoord tegen: Psv, Barca, Utrecht, Vitesse, Dortmund Ik kijk ook naar het geheel en niet specifiek naar zijn "9" kwaliteiten. Waarom hem niet vanaf links of rechts laten spelen? De Sa, Schone wel?? Maar voor de zoveelste keer wij beleven voetbal echt zo anders dat we het toch nooit eens zijn. Een van ons heeft vast gelijk omdat wij zwart en wit zijn en wie dat is laten we maar in het midden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:43 schreef infamous psv het volgende:[..] te licht voor Ajax.. draaide leuk mee omdat het elftal degelijk is Nog gefeliciteerd met de titel trouwens... Aan allen Ach te licht met spelers als de Sa, Lukoki en Sana onder contract vind ik hem toch echt beter hoor.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:48 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ach te licht met spelers als de Sa, Lukoki en Sana onder contract vind ik hem toch echt beter hoor.. dat mag mr ik vergelijk hem ook niet met die gasten mr als individu en dat is niet goed genoeg in mijn ogen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij kijkt toch heel anders naar voetbal dus heeft weinig nut maar zal het proberen: Fischer heel seizoen uit vorm geweest Sigthorsson passeert nog geen pion Bojan heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld De Sa vind ik niks De Jong uit vorm Schone wel goed gedaan . Dus ja Hoesen had het heel snel beter kunnen doen Ik vind het jammer dat Hoesen weg moest en jij niet tja.. En dat riep ik al voordat hij verhuurd werd...Hoessen was toen al beter....maar goed de Boer heeft zijn voorkeur voor Sigthorsson...vind hem een goede trainer heeft dat ook bewezen alleen snap ik niet dat hij Sigi zolang de hand boven het hoofd heeft gehouden ....en dat hij nu zo veel kritiek heeft op Bojan...Hoessen is van de drie de beste spits in wording....hoop dat hij in genade aangenomen wordt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:48 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ach te licht met spelers als de Sa, Lukoki en Sana onder contract vind ik hem toch echt beter hoor.. ik ook! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:49 schreef infamous psv het volgende:[..] dat mag mr ik vergelijk hem ook niet met die gasten mr als individu en dat is niet goed genoeg in mijn ogen.. is nog erg jong...komt er wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:43 schreef infamous psv het volgende:[..] te licht voor Ajax.. draaide leuk mee omdat het elftal degelijk is Nog gefeliciteerd met de titel trouwens... Aan allen Dank je wel Brabooo.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sigthorson was dan ook veel duurder dan Hoesen, dus enigsins wel begrijpelijk dat hoesen werd verhuurd i.p.v. Sigthorson. Ik zelf had ook veel liever gezien dat Hoesen ook niet verhuurd werd, want die had zeker nog wel een kans gekregen in de afgelopen 2e seizoens helft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hey IP thanks vooorde felicitatie ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:43 schreef infamous psv het volgende:[..] te licht voor Ajax.. draaide leuk mee omdat het elftal degelijk is Nog gefeliciteerd met de titel trouwens... Aan allen Hey IP....toetsenbord weer gevonden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis een Hagenees sjakie |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kwam ineens een laptop langs ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij kijkt toch heel anders naar voetbal dus heeft weinig nut maar zal het proberen: Fischer heel seizoen uit vorm geweest Sigthorsson passeert nog geen pion Bojan heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld De Sa vind ik niks De Jong uit vorm Schone wel goed gedaan . Dus ja Hoesen had het heel snel beter kunnen doen Ik vind het jammer dat Hoesen weg moest en jij niet tja.. Dan vergeet je zelfs Siem nog want die was dit seizoen ook gewoon slecht.. En Hoesen vanaf links of rechs had hij van mij oom gewoon mogen proberen. Fischer heeft ook een heel seizoen lopen kloten. Schone heeft het redelijk ingevuld maar Hoesen rechts ipv de Sa had ook gemogen... En dat riep ik al voordat hij verhuurd werd...Hoessen was toen al beter....maar goed de Boer heeft zijn voorkeur voor Sigthorsson...vind hem een goede trainer heeft dat ook bewezen alleen snap ik niet dat hij Sigi zolang de hand boven het hoofd heeft gehouden ....en dat hij nu zo veel kritiek heeft op Bojan...Hoessen is van de drie de beste spits in wording....hoop dat hij in genade aangenomen wordt...
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gelul over die Hoesen....nuff said....opbokken met die gozer |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik heb mijn mening al een paar keer gegeven over Hoessen hij mist winnaars kwaliteit als spits moet je een kolerelijer zijn en hij is de ideale schoonzoon gaat hem niet worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:29 schreef nora het volgende:Ik heb mijn mening al een paar keer gegeven over Hoessen hij mist winnaars kwaliteit als spits moet je een kolerelijer zijn en hij is de ideale schoonzoon gaat hem niet worden. Sorry Nora...niet mijn ideale schoonzoon, ik heb nog ff tijd mijn dochter is pas 8 |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry Nora...niet mijn ideale schoonzoon, ik heb nog ff tijd mijn dochter is pas 8 Arme jongen die jou krijgt als schoonvader ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kan van der Vaart eigenlijk wel in de spits spelen? Krijg je denk ik een beetje als met Eriksen toen, een Messi-rol. Vraag me alleen af of Rafael er 25 gaat maken... ik denk max. 15 als hij een goed seizoen heeft. Daar mag je ook zeker tevreden mee zijn, maar ik denk dat je in de CL dan tekort komt omdat Rafa zowel fysiek niet de sterkste of langste is en ook niet uiterst snel, staat dan wel weer een goede techniek tegenover... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zeker weten Jonass....en dan krijgt tie ook nog een schoonmoeder die voor Feijenoord is, pfffffffffff........... geef het je te doen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zeker weten Jonass....en dan krijgt tie ook nog een schoonmoeder die voor Feijenoord is, pfffffffffff........... geef het je te doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Haal ff adem ouwe.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:Kan van der Vaart eigenlijk wel in de spits spelen? Krijg je denk ik een beetje als met Eriksen toen, een Messi-rol. Vraag me alleen af of Rafael er 25 gaat maken... ik denk max. 15 als hij een goed seizoen heeft. Daar mag je ook zeker tevreden mee zijn, maar ik denk dat je in de CL dan tekort komt omdat Rafa zowel fysiek niet de sterkste of langste is en ook niet uiterst snel, staat dan wel weer een goede techniek tegenover... Heb je wel gelijk in denk ik, maar je vergeet wel dat het altijd een persoon is geweest die anderen ook in scoringsposities brengt. Dit is bij ons ook zeer belangrijk. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry Nora...niet mijn ideale schoonzoon, ik heb nog ff tijd mijn dochter is pas 8 Dan gooi je hem 10 jaar in het vriesvak dan blijft hij goed en is jou poppetje 18 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2014 - 01:51 schreef Peterhs het volgende:[..] Heb je wel gelijk in denk ik, maar je vergeet wel dat het altijd een persoon is geweest die anderen ook in scoringsposities brengt. Dit is bij ons ook zeer belangrijk. klopt, maar Fischer en Schöne zijn nou ook niet bepaald renpaarden met veel diepgang... Fischer in de vorm van dit seizoen zeker niet...
dan heb je straks totaal geen diepgang en snelheid in het team... met Kishna misschien... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Diepgang is bij 80% van de wedstrijden niet nodig omdat je de tegenstander in de wurggreep hebt op een ruimte van 50 vierkante meter dan gaat de techniek en comb/vermogen belangrijk worden met jongens als Schone en v/d Vaart en Kishna heb je genoeg techn/vermogen om in de kleine ruimte te scooren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoessen is er ook een seizoenshelft geweest, en heeft ook helemaal niets laten zien.. En ook in Griekenland in een niks zeggende competitie zit ie op de bank.. 'Danny Hoesen (Ajax Amsterdam) , Goals and Skills' bekijken op YouTube Danny Hoesen (Ajax Amsterdam) , Goals and Skills: http://youtu.be/hTonJSbpngs
Heeft toch gescoord tegen: Psv, Barca, Utrecht, Vitesse, Dortmund Ik kijk ook naar het geheel en niet specifiek naar zijn "9" kwaliteiten. Waarom hem niet vanaf links of rechts laten spelen? De Sa, Schone wel?? Maar voor de zoveelste keer wij beleven voetbal echt zo anders dat we het toch nooit eens zijn. Een van ons heeft vast gelijk omdat wij zwart en wit zijn en wie dat is laten we maar in het midden Ik denk niet dat we beiden zwart wit zijn. We hebben alleen een eigen kijk op het spelletje, daar is toch niets mis mee..
die filmpjes, tsjaa, dat is van vrijwel iedere speler te vinden, en eerlijk gezegd zie ik heel erg weinig wat mij overtuigd van zijn kwaliteiten..de Boer heeft dat ook gezien, anders had ie wel meer gespeeld.
Vanaf de zijkant zou helemaal niets zijn in mijn optiek, slecht in de passing, geen actie en totaal geen snelheid, dus zeker geen optie voor die positie, waar hij goed in is, is een bal bij zich houden, alleen de voortzetting is dan vaak erg matig..
Een leuke speler voor het rechter rijtje van de ED. maar meer ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij kijkt toch heel anders naar voetbal dus heeft weinig nut maar zal het proberen: Fischer heel seizoen uit vorm geweest Sigthorsson passeert nog geen pion Bojan heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld De Sa vind ik niks De Jong uit vorm Schone wel goed gedaan . Dus ja Hoesen had het heel snel beter kunnen doen Ik vind het jammer dat Hoesen weg moest en jij niet tja.. En dat riep ik al voordat hij verhuurd werd...Hoessen was toen al beter....maar goed de Boer heeft zijn voorkeur voor Sigthorsson...vind hem een goede trainer heeft dat ook bewezen alleen snap ik niet dat hij Sigi zolang de hand boven het hoofd heeft gehouden ....en dat hij nu zo veel kritiek heeft op Bojan...Hoessen is van de drie de beste spits in wording....hoop dat hij in genade aangenomen wordt... Hoessen mag de schoenen van Bojan nog niet poetsen.. En ook Siggie is beter.. van de drie zonder twijfel veruit de slechtste speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij is 23, hij zou nu bijna op het top van zijn kunnen moeten spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2014 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:Kan van der Vaart eigenlijk wel in de spits spelen? Krijg je denk ik een beetje als met Eriksen toen, een Messi-rol. Vraag me alleen af of Rafael er 25 gaat maken... ik denk max. 15 als hij een goed seizoen heeft. Daar mag je ook zeker tevreden mee zijn, maar ik denk dat je in de CL dan tekort komt omdat Rafa zowel fysiek niet de sterkste of langste is en ook niet uiterst snel, staat dan wel weer een goede techniek tegenover... Uitzakken, bal vast houden en verdelen over de lopende mensen, lijkt mij geweldig.... Eindelijk weer eens de echte steekpass terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2014 - 17:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt, maar Fischer en Schöne zijn nou ook niet bepaald renpaarden met veel diepgang... Fischer in de vorm van dit seizoen zeker niet... dan heb je straks totaal geen diepgang en snelheid in het team... met Kishna misschien... Maar jongens als Zivkovic en Kishna hebben die diepgang weer wel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat kan jij wel vinden...maar let maar op Hoessen komt terug naar het oude nest Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat kan jij wel vinden...maar let maar op Hoessen komt terug naar het oude nest Remco... Zou best kunnen dat ie naar Ajax terug komt, maar veel beter gaat ie niet worden... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heeft aangegeven dat die wss weggaat toch? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frank heeft aangegeven dat hij een spits zoekt. Dus de spitsen die Ajax dit jaar gehad heeft waren dus niet goed genoeg.
Optie Bojan is niet verlengd. Hoessen keert terug maar zal waarschijnlijk daar ook weer vertrekken. Sigthorsson mag naar een andere club kijken Siem de Jong wil naar een andere club kijken en mag dat. Siem de Jong is de enige die zou kunnen blijven en op minuten kunnen rekenen. Zivokic is gehaald voor eerst Jong Ajax, het lijkt mij dat hij daar te goed voor is.
Ik heb dus eigenlijk alleen een 17 jarige Spits die volgend jaar zeker is dat hij bij ajax speelt. Vandaar dat de boer nog zoekt naar een andere spits. Als iemand wel zou voldaan en niet op zoek willen naar een andere club dan zou dat raar zijn.
Vermeer wil vertrekken, ik hoor niks over dat Ajax op zoek is naar een doelman. Schuift van der hart door en word een jeugd keeper nummer 3?
Moisander heeft ook laten merken dat hij na denkt over een mogelijk avontuur buiten nederland.
Schone met nog een 1 jarig contract, komt er een aanbod en vertrekt hij dan? Verlengen zit er blijkbaar niet in, of zijn er andere verhalen?
Ik hoop dat er een buitenspeler doorbreekt, daar is wel behoefde aan. Kopen heeft weinig zin, zie Narsigh. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2014 - 02:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Frank heeft aangegeven dat hij een spits zoekt. Dus de spitsen die Ajax dit jaar gehad heeft waren dus niet goed genoeg. Optie Bojan is niet verlengd. Hoessen keert terug maar zal waarschijnlijk daar ook weer vertrekken. Sigthorsson mag naar een andere club kijken Siem de Jong wil naar een andere club kijken en mag dat. Siem de Jong is de enige die zou kunnen blijven en op minuten kunnen rekenen. Zivokic is gehaald voor eerst Jong Ajax, het lijkt mij dat hij daar te goed voor is. Ik heb dus eigenlijk alleen een 17 jarige Spits die volgend jaar zeker is dat hij bij ajax speelt. Vandaar dat de boer nog zoekt naar een andere spits. Als iemand wel zou voldaan en niet op zoek willen naar een andere club dan zou dat raar zijn. Vermeer wil vertrekken, ik hoor niks over dat Ajax op zoek is naar een doelman. Schuift van der hart door en word een jeugd keeper nummer 3? Moisander heeft ook laten merken dat hij na denkt over een mogelijk avontuur buiten nederland. Schone met nog een 1 jarig contract, komt er een aanbod en vertrekt hij dan? Verlengen zit er blijkbaar niet in, of zijn er andere verhalen? Ik hoop dat er een buitenspeler doorbreekt, daar is wel behoefde aan. Kopen heeft weinig zin, zie Narsigh. Zivcovic zal wel aansluiten bij het eerste. Vermeer is nog niet weg hoor en Pasveer en Boer zijn allang genoemd. (Steek is gedegradeerd zal hij terug willen komen als 2de keeper?) Schone mag blijven en zijn contract uitdienen en gratis vertrekken is ook gezegd En Narshing tja waar basseer je op dat elke aankoop het zelfde lot als hem heeft? Hij is geblesseerd geweest en heeft vervolgens geen kans gehad omdat Ruiz gehaald was. Kunnen we op basis van jou logica ook geen spits halen zie Matavz.. (Misschien kunnen we Altidore ophalen? ) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Of Ricky van Wolfswinkel en Fer haha |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Bakkali ophalen voor de vleugel. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
vd Vaart wilde de Boer als spits, dus zou nog altijd kunnen en dan heb je een multiskill 'spits' en Zivcovic erachter. Dan kan je nog een jeugdspeler af en toe testen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gewoon v/d Vaart dat is de beste man voor Ajax |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote: Zouden zeker niet misstaan , laatste wordt natuurlijk nooit geaccepteerd als Feyenoorder (wel een goeie speler) |
|
|
|