BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 09 mei 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:
Kan van der Vaart eigenlijk wel in de spits spelen?
Krijg je denk ik een beetje als met Eriksen toen, een Messi-rol.
Vraag me alleen af of Rafael er 25 gaat maken... ik denk max. 15 als hij een goed seizoen heeft.
Daar mag je ook zeker tevreden mee zijn, maar ik denk dat je in de CL dan tekort komt omdat Rafa zowel fysiek niet de sterkste of langste is en ook niet uiterst snel, staat dan wel weer een goede techniek tegenover...
Alleen zal VDV ook minmaal 10 assists op zijn naam krijgen
nora
 nora - vrijdag 09 mei 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Als het over Sneijder gaat die gaf bij de Mol al aan met volgend seizoen bezig te zijn in Istanboel, die gaat echt niet terug komen ik heb meer vertrouwen in Raffie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 09 mei 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 06:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zivcovic zal wel aansluiten bij het eerste.
Vermeer is nog niet weg hoor en Pasveer en Boer zijn allang genoemd.
(Steek is gedegradeerd zal hij terug willen komen als 2de keeper?)
Schone mag blijven en zijn contract uitdienen en gratis vertrekken is ook gezegd
En Narshing tja waar basseer je op dat elke aankoop het zelfde lot als hem heeft?
Hij is geblesseerd geweest en heeft vervolgens geen kans gehad omdat Ruiz gehaald was.
Kunnen we op basis van jou logica ook geen spits halen zie Matavz..
(Misschien kunnen we Altidore ophalen? )
Bij de aankoop van Zivcovic zei men dat hij eerst gaat aansluiten bij jong Ajax.
Pasveer gaat waarschijnlijk naar PSV.
Vermeer wil weg en zal ook wel weg gaan.
Schone mag blijven maar wat als er een club komt?

Narsigh speelde goed bij Heerenveen en heeft voor zijn blessure nooit het niveau kunnen halen. Maher overigens ook niet, Matavs bij PSV ook niet. Nu willen sommige mensen spelers halen die 1 seizoen goed gespeeld heeft. Daar hangt gewoon een risico aan.
Het zelfde geld overigens voor een oudje terug halen, kan ook eigenlijk alleen maar teleur stellen.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 09 mei 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Jij doelt op 'oudjes' terug halen, die alleen maar teleur kunnen stellen.
Wie zegt dat oudjes die nooit bij ons gespeeld hebben het wel goed zouden kunnen doen?
Ik neem aan dat je ook doelt op van der Vaart.
Welke betere opties zie jij voorhanden dan?
Hij heeft hier al gespeeld, kent het systeem en de bravure van de club in en out.
Naast het feit dat ik niet verwacht dat hij zal falen, zou hij een belangrijk voorbeeld kunnen zijn voor jongelingen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 mei 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Op vrijdag 09 mei 2014 - 13:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bij de aankoop van Zivcovic zei men dat hij eerst gaat aansluiten bij jong Ajax.

We zullen zien maar ik denk dat hij gelijk aansluit.
Pasveer gaat waarschijnlijk naar Psv? Ook dat is nog niet niet rond hoor..
Zolang Vermeer er is hebben ze totaal geen haast wat me logisch lijkt?
Vertrek van Schone is makkelijk op te vangen hoor zo bijzonder is hij niet.
Matavz redelijk gefaald pastte niet echt in het systeem net als Sigthorsson bij ons.
Maher en Narsingh afschrijven is te makkelijk na 1 seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 mei 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 13:31 schreef Peterhs het volgende:
Jij doelt op 'oudjes' terug halen, die alleen maar teleur kunnen stellen.
Wie zegt dat oudjes die nooit bij ons gespeeld hebben het wel goed zouden kunnen doen?
Ik neem aan dat je ook doelt op van der Vaart.
Welke betere opties zie jij voorhanden dan?
Hij heeft hier al gespeeld, kent het systeem en de bravure van de club in en out.
Naast het feit dat ik niet verwacht dat hij zal falen, zou hij een belangrijk voorbeeld kunnen zijn voor jongelingen.
Toch twijfel ik wel heel erg bij vd Vaart. . Voor welke positie ga je hem halen?
Prijs? Loon? Lopen er geen geschiktere ervaren spitsen rond? Links middenveld
Ziyech niet een betere optie qua prijs en doorverkoop mogelijkheden? Vind
het moeilijk.. Kun je niet beter Heitinga in een Ooijer/Poulsen rol terughalen?
Dubbel want van de Vaart is/was een prachtige speler
remco k
 remco k - vrijdag 09 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 13:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Narsigh speelde goed bij Heerenveen en heeft voor zijn blessure nooit het niveau kunnen halen. Maher overigens ook niet, Matavs bij PSV ook niet. Nu willen sommige mensen spelers halen die 1 seizoen goed gespeeld heeft. Daar hangt gewoon een risico aan.
Het zelfde geld overigens voor een oudje terug halen, kan ook eigenlijk alleen maar teleur stellen.
Over Zivkovic heb ik zo iets nergens gehoord of gelezen dat ie bij Jong Ajax zou aansluiten.
Ik heb geen andere berichten gehoor dof gelezen dan dat ie bij Ajax 1 zou aansluiten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/382977

Kunnen we daar niet een koopje halen? Hooper is ook een prima spits en hier ook al vaak genoemd
remco k
 remco k - vrijdag 09 mei 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch twijfel ik wel heel erg bij vd Vaart. . Voor welke positie ga je hem halen?
Prijs? Loon? Lopen er geen geschiktere ervaren spitsen rond? Links middenveld
Ziyech niet een betere optie qua prijs en doorverkoop mogelijkheden? Vind
het moeilijk.. Kun je niet beter Heitinga in een Ooijer/Poulsen rol terughalen?
Dubbel want van de Vaart is/was een prachtige speler
Ik denk dat vd Vaart er vrede mee zou hebben dat er een salarisplafond is bij Ajax, hij weet zelf namelijk ook dat dit bij Ajax zo is, en zou in mijn optiek nooit de uitspraak doen terug te willen als hij van te voren al weet dat het salaris een probleem kan worden..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 mei 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat vd Vaart er vrede mee zou hebben dat er een salarisplafond is bij Ajax, hij weet zelf namelijk ook dat dit bij Ajax zo is, en zou in mijn optiek nooit de uitspraak doen terug te willen als hij van te voren al weet dat het salaris een probleem kan worden..
Dan nog twijfel ik. . Hij zal dus wel gelijk aan dat plafond zitten..
Tekent voor 2 of 3 jaar? Dat is dus minstens 3 miljoen plus
transferkosten? Hij moet je ook vooruit helpen? Betekent dus
een rondje verder in de Champions league? Kampioen?
Lastig verhaal verkopen zul je hem niet snel meer doen en kost dan dus
alleen maar geld.. Helpt hij je wel een stap vooruit ja dan verdient hij zichzelf
dubbel terug. Lukt hem dat nog 1 keer? Blijft hij fit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 mei 2014 - 19:21   quote  deeplink  

Bij degradatie ophalen
remco k
 remco k - vrijdag 09 mei 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan nog twijfel ik. . Hij zal dus wel gelijk aan dat plafond zitten..
Tekent voor 2 of 3 jaar? Dat is dus minstens 3 miljoen plus
transferkosten? Hij moet je ook vooruit helpen? Betekent dus
een rondje verder in de Champions league? Kampioen?
Lastig verhaal verkopen zul je hem niet snel meer doen en kost dan dus
alleen maar geld.. Helpt hij je wel een stap vooruit ja dan verdient hij zichzelf
dubbel terug. Lukt hem dat nog 1 keer? Blijft hij fit?
Sommige spelers kosten geld. Als Ajax dat prima vind, wie zijn wij dan om daar tegenin te gaan..

En natuurlijk weet men dat vd Vaart afgeschreven wordt bij Ajax mocht ie komen, dat is dan zijn eindstation..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 mei 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommige spelers kosten geld. Als Ajax dat prima vind, wie zijn wij dan om daar tegenin te gaan..

En natuurlijk weet men dat vd Vaart afgeschreven wordt bij Ajax mocht ie komen, dat is dan zijn eindstation..
Hij is al bijna afgeschreven.....lekker bij die duitsers laten ballen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 mei 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Stel je werkt voor een werkgever en je verdient daar 1500 euro, ontzettend leuk, en geweldige sfeer en collega's ....daarna ga je naar een werkgever waar je 4500 gaat verdienen, zelfde sfeer en alles top.....komt een kink in de kabel en je kan kiezen....je krijgt een aanbod van een werkgever waar je 3000 euro kan verdienen of terug naar die werkgever waar je het naar je zin had maar waar je die 1500 euro krijgt.

Geloof mij iedereen kiest voor die 3000 euro en in dit geval kan je er drie nullen achter zetten....maar niemand schijt in zijn eigen portemonee.

Ik geloof niet in die verhalen van we komen terug....en van mij hoeft het ook niet
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Stel je werkt voor een werkgever en je verdient daar 1500 euro, ontzettend leuk, en geweldige sfeer en collega's ....daarna ga je naar een werkgever waar je 4500 gaat verdienen, zelfde sfeer en alles top.....komt een kink in de kabel en je kan kiezen....je krijgt een aanbod van een werkgever waar je 3000 euro kan verdienen of terug naar die werkgever waar je het naar je zin had maar waar je die 1500 euro krijgt.

Geloof mij iedereen kiest voor die 3000 euro en in dit geval kan je er drie nullen achter zetten....maar niemand schijt in zijn eigen portemonee.

Ik geloof niet in die verhalen van we komen terug....en van mij hoeft het ook niet
Stel je hebt al een dikke bankrekening en je kan terug naar die baan van 1500 waar allemaal bekenden werken
waar je de weg weet en een makkie hebt en je nog 3 leuke jaren kan beleven. Of je moet weer helemaal op nieuw beginnen
met 0 krediet en het risico na een jaar al uitgekotst wordt voor wat extra geld wat je niet direct nodig hebt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu is het opeens als Ajax dat prima vind? Je hebt toch altijd een mening klaar?
Staat vd Vaart niemand in de weg? Zijn er geen betere opties dan?
Nogmaals helpt ie je een stap vooruit dan is het de moeite waard maar dat stapje
vooruit is nu kampioen en een rondje verder Champions league red je dat niet
dan kost hij alleen maar geld en kun je hem afschrijven. . Hoe willen ze hem gaan gebruiken?
Op Sorrero zijn plek zie ik namelijk liever Ziyech(financieel op ieder punt aantrekkelijker)
Als spits zie ik liever bij degradatie Hooper/van Wolfswinkel of Altidore (jonger dus nog verkoopbaar
plus dat het echte spitsen zijn)
Voor zijn ervaring (liever Heitinga in een Ooijer/Poulsen rol)
Mijn verstand zegt duidelijk nee mij hart ja
nora
 nora - zaterdag 10 mei 2014 - 09:07   quote  deeplink  
Volgens mij is je hart verstandiger als je verstand op dit moment dus luister maar naar je hart.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 09:07 schreef nora het volgende:
Volgens mij is je hart verstandiger als je verstand op dit moment dus luister maar naar je hart.
Wanneer tekent hij?
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij is al bijna afgeschreven.....lekker bij die duitsers laten ballen
Ik denk het niet.

Gister een leuk stuk gelezen van een oud trainer daar. Er schijnt zelfs totaal geen fysiek plan te zijn of wat dan ook. Geen specifieke trainingen en iedereen doet hetzelfde.

Iedereen weet in de topsportwereld dat men zeker fysiek niet gelijk is en dus een individueel programma nodig heeft.

Ik denk dat vd Vaart nog zeker twee seizoenen van groot belang kan zijn voor ons.. En hij hoeft ook niet alle wedstrijden 90 minuten te spelen..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

Wat je zegt klopt zeker voor de "gewone" Nederlander, met name omdat die financieel afhankelijk zijn.

En natuurlijk zijn er heel veel spelers waar dat ook voor geld, die kiezen constant voor het geld... Sneijder is daar een mooi voorbeeld van.
vd Vaart had ook naar Qatar gekund of een of ander Olieland waar die veel knaken had kunnen pakken, dat heeft ie toen niet gedaan, en ik denk ook niet dat ie dat nu zal doen..

Ik denk dat er een reeele kans is op zijn komst.. En die juich ik heel erg toe..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 07:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu is het opeens als Ajax dat prima vind? Je hebt toch altijd een mening klaar?
Staat vd Vaart niemand in de weg? Zijn er geen betere opties dan?
Nogmaals helpt ie je een stap vooruit dan is het de moeite waard maar dat stapje
vooruit is nu kampioen en een rondje verder Champions league red je dat niet
dan kost hij alleen maar geld en kun je hem afschrijven. . Hoe willen ze hem gaan gebruiken?
Op Sorrero zijn plek zie ik namelijk liever Ziyech(financieel op ieder punt aantrekkelijker)
Als spits zie ik liever bij degradatie Hooper/van Wolfswinkel of Altidore (jonger dus nog verkoopbaar
plus dat het echte spitsen zijn)
Voor zijn ervaring (liever Heitinga in een Ooijer/Poulsen rol)
Mijn verstand zegt duidelijk nee mij hart ja
Nee vd Vaart staat niemand in de weg.. Mijn mening daarover heb ik al zat gegeven, ga dus niet ineens van die domme dingen lopen roepen.

En voor de ervaring liever Heitinga?? De jongen die na Ajax nog nooit voor de prijzen heeft gespeeld bij zijn club??

Nee sorry, dan maar de man die belangrijk is geweest in Madrid, in Engeland en de subtop van Duitsland..

Er gaat aardig wat weg als we het mogen geloven. De Jong, Moisander, Siggie, Poulsen, Bojan.

Dat zijn allemaal jongens die weg willen of gaan. En daar zit eigenlijk alle ervaring die Ajax heeft. Dat ga je niet opvangen met Ziyech of van Wolfswinkel..

En ik zeg dat als hij binnen het beleid past, dus de ervaren schakel kan zijn tussen trainer, en de spelers, en binnen het financiele plaatje, dan zou ik het logisch vinden dat Ajax het doet..

Die jongen is nog beter dan al onze andere spelers binnen de selectie..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee vd Vaart staat niemand in de weg.. Mijn mening daarover heb ik al zat gegeven, ga dus niet ineens van die domme dingen lopen roepen.

En voor de ervaring liever Heitinga?? De jongen die na Ajax nog nooit voor de prijzen heeft gespeeld bij zijn club??

Nee sorry, dan maar de man die belangrijk is geweest in Madrid, in Engeland en de subtop van Duitsland..

Er gaat aardig wat weg als we het mogen geloven. De Jong, Moisander, Siggie, Poulsen, Bojan.

Dat zijn allemaal jongens die weg willen of gaan. En daar zit eigenlijk alle ervaring die Ajax heeft. Dat ga je niet opvangen met Ziyech of van Wolfswinkel..

En ik zeg dat als hij binnen het beleid past, dus de ervaren schakel kan zijn tussen trainer, en de spelers, en binnen het financiele plaatje, dan zou ik het logisch vinden dat Ajax het doet..

Die jongen is nog beter dan al onze andere spelers binnen de selectie..
Heitinga voor de ervaring ja hij heeft bij Ajax gespeeld, in Spanje en Engeland plus
het Nederlands elftal dus ja ervaring zat.. En ik zeg ook in een Ooijer / Poulsen rol dus geen basis
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heitinga voor de ervaring ja hij heeft bij Ajax gespeeld, in Spanje en Engeland plus
het Nederlands elftal dus ja ervaring zat.. En ik zeg ook in een Ooijer / Poulsen rol dus geen basis
Maar dan heeft vd Vaart toch veel meer ervaring?? Hij is namelijk ook nog eens bijna overal aanvoerder geweest, al dan niet vice of tijdelijk..
nora
 nora - zaterdag 10 mei 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Ik heb vanmiddag weer gekeken naar Mains-HSV en geloof me v/d Vaart steekt qua voetbal met kop en schouders boven de rest uit een aantal geweldige steekpaasjes die niet begrepen werd een aantal een/tweetjes in de kleine ruimte die van hem op maat waren maar werden verpest door de ontvanger door hun gebrekkige techniek, en hij hij liep ook nog steeds zijn longen uit zijn lijf qua storen naar de tegenpartij toe.Hij is voor mij zoals hij nu nog voetbalt zeer zeker 2 klasse beter als wat er nu in de Arena voetbalt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:01 schreef nora het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gekeken naar Mains-HSV en geloof me v/d Vaart steekt qua voetbal met kop en schouders boven de rest uit een aantal geweldige steekpaasjes die niet begrepen werd een aantal een/tweetjes in de kleine ruimte die van hem op maat waren maar werden verpest door de ontvanger door hun gebrekkige techniek, en hij hij liep ook nog steeds zijn longen uit zijn lijf qua storen naar de tegenpartij toe.Hij is voor mij zoals hij nu nog voetbalt zeer zeker 2 klasse beter als wat er nu in de Arena voetbalt.
En waarschijnlijk komt hij toch niet..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dan heeft vd Vaart toch veel meer ervaring?? Hij is namelijk ook nog eens bijna overal aanvoerder geweest, al dan niet vice of tijdelijk..
Ik zeg toch ook nergens dat Heitinga meer ervaring heeft?
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:01 schreef nora het volgende:
En niet te vergeten dat ie ook gewoon 85 minuten vol door liep..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat Heitinga meer ervaring heeft?
Het komt zo over dat je liever Heitinga hebt dan vd Vaart..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Overigens valt Kostic verschrikkelijk tegen nu ik eens heel specifiek op hem let..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 19:39   quote  deeplink  
En dit zijn toch de wedstrijden dat het er om gaat..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Het komt zo over dat je liever Heitinga hebt dan vd Vaart..
Nee niet liever Heitinga als van der Vaart dat zeker niet..
Maar Heitinga in een Poulsen/Ooijer rol lijkt me ook een goede optie
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee niet liever Heitinga als van der Vaart dat zeker niet..
Maar Heitinga in een Poulsen/Ooijer rol lijkt me ook een goede optie
Ow, oke dat zou ik ook graag zien.. Beide spelers terug op het oude nest..
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Speelt Zivkovic trouwens een prima tweede helft met twee hele mooie goals..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Overigens valt Kostic verschrikkelijk tegen nu ik eens heel specifiek op hem let..
Scoort er wel 2.. ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 10 mei 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 20:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Scoort er wel 2.. ;-)
Prima tweede helft.:-) Ik post het net..
sebas1
 sebas1 - zaterdag 10 mei 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Wel een goeie speler juist, had Maaskant goed gezien om op de bank te zetten.Heb wel alleen de 2e helft gezien, misschien speelde hij de 1e helft slecht. Kwam natuurlijk steeds meer ruimte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2014 door sebas1 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 mei 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima tweede helft.:-) Ik post het net..
Het is jammer dat hij niet twee benig is verder vindt ik het wel een speler die
iets kan forceren. Zowel vanaf links en rechts. . We wachten het wel af
misschien komt er nog iets mooiers uit de hoge hoed van Marc
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 mei 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 21:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is jammer dat hij niet twee benig is verder vindt ik het wel een speler die
iets kan forceren. Zowel vanaf links en rechts. . We wachten het wel af
misschien komt er nog iets mooiers uit de hoge hoed van Marc
Denk niet dat Marc scout....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 mei 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk wel dat hij over de centjes gaat
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 20:39 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Wel een goeie speler juist, had Maaskant goed gezien om op de bank te zetten.Heb wel alleen de 2e helft gezien, misschien speelde hij de 1e helft slecht. Kwam natuurlijk steeds meer ruimte
Het is ook een prima speler, maar was de eerste helft gewoon erg slecht.. Op de twee goals na in de tweede helft vond ik hem ook niet goed, maakte constant verkeerde keuzes en had weinig oog voor de medespeler..

Wel twee hele prima goals..
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik denk dat hij samen met het TH die spelers zelf ook wel bekijkt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 mei 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij samen met het TH die spelers zelf ook wel bekijkt..
Komt Huppert nog ???
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 11:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Komt Huppert nog ???
Ik zou het niet weten kerel.. Vind dat ie na de winterstop ook niet heel erg is opgevallen..

De Boer gaf toen wel aan dat als je in Nederland op zoek gaat naar een goede buitenspeler, dat je dan daar uit komt..
Ben benieuwd..

Maar de hele zomer wordt het weer koffiedik kijken.. De afgelopen 2 3 jaar kwamen alle spelers die in het nieuws waren niet.. En kwamen er enkel verassingen uit de hoge hoed naar ajax..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 mei 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten kerel.. Vind dat ie na de winterstop ook niet heel erg is opgevallen..

De Boer gaf toen wel aan dat als je in Nederland op zoek gaat naar een goede buitenspeler, dat je dan daar uit komt..
Ben benieuwd..

Maar de hele zomer wordt het weer koffiedik kijken.. De afgelopen 2 3 jaar kwamen alle spelers die in het nieuws waren niet.. En kwamen er enkel verassingen uit de hoge hoed naar ajax..
17 wedstrijden in je ééntje tegen eredivisie clubs strijden is best knap...toch ??
De rest van Roda is/was ruk.....dus petje af voor Hupperts ;-)
nora
 nora - zondag 11 mei 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Misschien toch gaan voor Kostic mentaal in iedergeval wel een mannetje en een goed schot .
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 12:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

17 wedstrijden in je ééntje tegen eredivisie clubs strijden is best knap...toch ??
De rest van Roda is/was ruk.....dus petje af voor Hupperts ;-)
Ik zeg ook niet dat ie slecht is of zo.

Hij is me alleen niet meer opgevallen na de winterstop. Voor de winterstop wel..

Duur zal die nooit zijn, dus proberen kan altijd..
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 12:32 schreef nora het volgende:
Misschien toch gaan voor Kostic mentaal in iedergeval wel een mannetje en een goed schot .
Hoezo mentaal goed dan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 mei 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ie slecht is of zo.

Hij is me alleen niet meer opgevallen na de winterstop. Voor de winterstop wel..

Duur zal die nooit zijn, dus proberen kan altijd..
Transfer vrij ;-)
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 13:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Transfer vrij ;-)
Dan is het zeker geen risico:-)
sebas1
 sebas1 - zondag 11 mei 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 11:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Komt Huppert nog ???
Dit soort type spelers hebben we al genoeg (gehad), Lukoki, Sana,de Sa en noem ze maar op. Leuk voor ploegjes als Cambuur en Roda

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2014 door sebas1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0238099