|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 23:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb je Moisander tegen PEC gezien ? Gaat te vaak in de fout in verdedigend opzicht meestal in wedstrijden om het eggie....Dortmund uit...middelmaat! Uhm....weet amper wat ik gisteren gedaan heb Sjakie....niet van die domme vragen stellen, is dan wel niet aan mij maar toch |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er is meer interesse in Danny Hoessen als in Kolbein...heb ik het toch goed gezien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Uhm....weet amper wat ik gisteren gedaan heb Sjakie....niet van die domme vragen stellen, is dan wel niet aan mij maar toch Heej Narreke...gijoudoeeigevandedomme...hahahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kut.....ook jij kent me al |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
'Ajax en Groningen akkoord over Hoesen' BvdPloeg, 26-05-2014 07:03, 223 views, Telegraaf | . TRANSFER AANSTAANDE - Danny Hoesen lijkt op weg naar FC Groningen. De spits van Ajax zit in Amsterdam op een dood spoor en mag vertrekken. FC Groningen toonde direct interesse en heeft volgens De Telegraaf al een akkoord met Ajax. Hoesen moet nu zelf nog rond komen met de noorderlingen.
Hoesen kwam vorig seizoen over van Fulham en tekende bij Ajax. In de spits kreeg hij af en toe een kans, maar Frank de Boer leek nooit volledig overtuigd. De coach liet Hoesen een half jaar naar PAOK Saloniki vertrekken, maar het Griekse avontuur werd geen succes. Bij FC Groningen moet hij de opvolger worden van Richairo Zivkovic, die juist de omgekeerde weg bewandeld. Het jonge talent tekende eerder al een contract bij Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Er is meer interesse in Danny Hoessen als in Kolbein...heb ik het toch goed gezien.. Ik ook! :-) Twijfel zelfs of Zivcovic nu al beter is dan Hoesen. Ik had hem mooi gehouden en Siem en Sigthorsson proberen te verkopen. Hoesen kon het wel eens heel goed gaan doen bij Groningen maar dan krijg je weer daar is een systeem bla bla.. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Denswil moet je ook bij het lijstje verkoop neerzetten. Wat een vent is dat! Volgens mij is het nog altijd zo dat je een basisplaats moet verdienen en niet moet eisen door het niet tekenen van een verlengd contract. Daarnaast heeft hij de afgelopen maanden genoeg fouten gemaakt tijdens zijn spel waardoor hij ook niet automatisch een basisplaats verdient! Dus Denswil, of ga ervoor strijden of rot lekker op! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou kopen we eindelijk eens spelers voordat er iemand weggaat en dan is het weer niet goed??? Of bedoel je dat niet? Vroeger wis je bijna zeker dat de spelers gingen. Vaak omdat ze ajax overstijgen van kwaliteit.
Nu gaan spelers weg omdat ze deels niet nodig zijn of dat ze uitgeleerd zijn.
De jong en vermeer zijn gepasseerd door de jeugd. Poulsen en Moisander zijn oud en zit geen potentie meer in Sigthorsson is niet wat we hadden gehoopt
wat ik mij afvraag of er wel clubs zijn die deze spelers willen hebben. Anders dan vroeger, maar het is goed. we mogen ook een bredere bank hebben, als er geen jeugd is dan dat aanvullen met aankopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 23:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb je Moisander tegen PEC gezien ? Gaat te vaak in de fout in verdedigend opzicht meestal in wedstrijden om het eggie....Dortmund uit...middelmaat! Heb je alle fouten van Viergever gezien de laatste jaren? Is ook echt geen topper in wording. Dan was ie al wel verder geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Er is meer interesse in Danny Hoessen als in Kolbein...heb ik het toch goed gezien.. Wat zou dat zeggen dan? Verschil in vraagprijs en dus in geïnteresseerde clubs. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Heb je alle fouten van Viergever gezien de laatste jaren? Is ook echt geen topper in wording. Dan was ie al wel verder geweest. Hij maakt ook foutjes ja maar is 4 jaar jonger dan Moisander en kan ook lb en cvm Denk dat hij samen met Veltman een beter duo kan zijn.. Ook was hij aanvoerder van Az met 24 jaar en meer Europese ervaring dan onze spelers.. Prima aankoop |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 16:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij maakt ook foutjes ja maar is 4 jaar jonger dan Moisander en kan ook lb en cvm Denk dat hij samen met Veltman een beter duo kan zijn.. Ook was hij aanvoerder van Az met 24 jaar en meer Europese ervaring dan onze spelers.. Prima aankoop Ik vind het ook een prima aankoop. Maar ik denk dat ie eerst maar eens moet zorgen dat ie Denswill uit de basis speelt komend seizoen.. Iedereen gaat daar zomaar even vanuit. Net als afgelopen seizoen met vd Hoorn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond hem prima starten bij Utrecht, maar volgens mij is ie me daarna niet meer opgevallen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 17:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het ook een prima aankoop. Maar ik denk dat ie eerst maar eens moet zorgen dat ie Denswill uit de basis speelt komend seizoen.. Iedereen gaat daar zomaar even vanuit. Net als afgelopen seizoen met vd Hoorn.. Is ook zo maar het totale plaatje bevalt me wel kosten/multifunctioneel/ervaring/leeftijd of hij het waarmaakt moeten we nog zien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] Vond hem prima starten bij Utrecht, maar volgens mij is ie me daarna niet meer opgevallen.. Past wel in het plaatje goedkoop (gratis maar van buiten eu), Jong, vrij technisch, Sterk. Jaartje jong Ajax en kijken of hij bevalt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Is ook zo maar het totale plaatje bevalt me wel kosten/multifunctioneel/ervaring/leeftijd of hij het waarmaakt moeten we nog zien Zijn we het daar helemaal over eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 18:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] Past wel in het plaatje goedkoop (gratis maar van buiten eu), Jong, vrij technisch, Sterk. Jaartje jong Ajax en kijken of hij bevalt? Zou kunnen.. Maar jongens van buiten de EU moeten toch een minimaal salaris verdienen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] Wat zou dat zeggen dan? Verschil in vraagprijs en dus in geïnteresseerde clubs. Er is totaal geen interesse...heb niets met de vraagprijs te maken...Kolbein is middelmaat riep ik jaren geleden al.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Heb je alle fouten van Viergever gezien de laatste jaren? Is ook echt geen topper in wording. Dan was ie al wel verder geweest. Ik zeg een goede aankoop...wordt een vaste basisspeler...we gaan het zien en meemaken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er is totaal geen interesse...heb niets met de vraagprijs te maken...Kolbein is middelmaat riep ik jaren geleden al.... We zullen zien. Als de vraagprijs omlaag gaat zijn er veel meer clubs met de mogelijkheden..
Dat Kolbeinn niet geweldig is lijkt me duidelijk. Maar Hoessen is niks beter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zeg een goede aankoop...wordt een vaste basisspeler...we gaan het zien en meemaken.... Als dat gebeurt is het ook prima hoor.. Ik vind het een prima aankoop.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:Die Denswil moet je ook bij het lijstje verkoop neerzetten. Wat een vent is dat! Volgens mij is het nog altijd zo dat je een basisplaats moet verdienen en niet moet eisen door het niet tekenen van een verlengd contract. Daarnaast heeft hij de afgelopen maanden genoeg fouten gemaakt tijdens zijn spel waardoor hij ook niet automatisch een basisplaats verdient! Dus Denswil, of ga ervoor strijden of rot lekker op! Bij niet tekenen in Jong Ajax stallen !!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 17:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het ook een prima aankoop. Maar ik denk dat ie eerst maar eens moet zorgen dat ie Denswill uit de basis speelt komend seizoen.. Iedereen gaat daar zomaar even vanuit. Net als afgelopen seizoen met vd Hoorn.. Denswill moet eerst tekenen anders moet hij lekker bij Jong Ajax gaaan ballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 20:24chreef remco k het volgende:[..] Zou kunnen.. Maar jongens van buiten de EU moeten toch een minimaal salaris verdienen? Ja klopt 450.000 las ik laatst in een post van iemand exacte bedrag weet ik niet.. Wat ik van hem gezien heb zag er prima uit Zivcovic, Milik en dan deze Juan Agedelo voor de komende jaren lijkt me prima |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jasp19
|
|
|
Het lijkt me wel een gokje waard! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Schijnt dat ze deze speler willen hebben..Ken hem niet maar zuid Amerikaans type Ajax speler even groot als Serero Ben benieuwd hij wil wel lees ik |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2014 - 11:04 schreef Hummel10 het volgende:[ filmpje ] Schijnt dat ze deze speler willen hebben..Ken hem niet maar zuid Amerikaans type Ajax speler even groot als Serero Ben benieuwd hij wil wel lees ik 192 wedstrijden en 85 goals las ik, erg indrukwekkend voor een 23-jarige buitenspeler. valt me alleen op dat hij 23 is en blijkbaar nog geen andere club is opgevallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is wel vaker zo aan die kant van de wereld..
Mooi voorbeeld is Miranda. Kijk eens op welke leeftijd die naar Atletico is gegaan. En nu wil Barca hem.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad er lopen heus nog wel pareltjes rond die niet opgevallen zijn in Europa. Zijn spel (het niveau daar weet ik niet natuurlijk) lijkt prima bij Ajax te passen. Snel, wendbaar, technisch, blijkbaar doeltreffend, alle posities inzetbaar.. Tweebenig? Zulke spelers voor een leuk prijsje aantrekken is natuurlijk ook een optie |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Aqudelo dat filmpje is indrukwekkend en de wedstrijd tegen Ajax vond ik hem ook de beste man bij Utrecht in een betere ploeg denk ik dat je veel plezier kan beleven aan hem. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2014 - 15:39 schreef nora het volgende:Aqudelo dat filmpje is indrukwekkend en de wedstrijd tegen Ajax vond ik hem ook de beste man bij Utrecht in een betere ploeg denk ik dat je veel plezier kan beleven aan hem. Dat denk ik dus ook.. Kost je voor 3 jaar 1,5 miljoen door die Eu regel Jaartje jong of Zivcovic jaartje jong en laat ze het dan maar uitvechten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 23:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja klopt 450.000 las ik laatst in een post van iemand exacte bedrag weet ik niet.. Wat ik van hem gezien heb zag er prima uit Zivcovic, Milik en dan deze Juan Agedelo voor de komende jaren lijkt me prima Lijkt me niet verkeerd nee...maar goed ze hebben hem nog niet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: verkeerde quote denk ik Nora ging over Moisander... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach ik ga over Ajax ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha....jij gaat over alles heen... ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Omg....
Wie haalt hem???
Type Huntelaar!!!!!! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Bakkali halen joh! En snel een beetje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alles goed met je? Ik weet niet of je weet hoe hij zich gedraagt bij PSV, maar als je Ajax een beetje volgt weet je dat Frank De Boer de laatste is die dit soort eikels in zijn team wil. Teambelang voorop en iedereen die zichzelf te groot voelt flikkert hij eruit. Geweldig ook dat Frank dat zo consequent uitvoert |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
In een ander topic ontving ik weinig bijval toen ik mijn mening gaf over het niveau van Moisander en Viergever. Nu lees ik meer bedenkingen. ...
En dat geldt al helemaal voor Sightorsson! Ik gaf destijds in onze topics al aan dat deze man loopt alsof hij een mud aardappelen op zijn schouders meedraagt. En ook Blind moet ik eerlijk zeggen heb ik behoorlijk bekritiseert. Maar daar sta ik nog steeds achter, ondanks zijn positieve ontwikkeling. Hij blijft mijn inziens te traag voor topvoetbal
Oja.... en het stoort me nog altijd en steeds meer dat AFC meer en meer gaat staan voor Allochtone Voetbal Club....
We zijn een Deens opleidingsinstituut geworden met aanvulling van NL en overige exoten. Jammer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Vroeger spraken we schande van Chelsea, tegenwoordig lijkt het allemaal maar heel gewoon!
Slechts 3 internationals zijn er nu waarvan eentje zelfs nog maar kort geleden werd aangekocht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad als je niet voldoende kwaliteit hebt onder de nederlandse jeugd zal je buitenlandse jeugd moeten aantrekken en verder opleiden voor Ajax 1 .Omdat het tegenwoordig ook steeds moeilijker wordt om goede spelers te kopen qua geld zijn ze bijna niet meer te betalen, om financ/gezond te blijven moet je het met jeugd doen en daarom worden er veel Denen en Belgen en de laatste tijd veel Balkan jeugd aangekocht. Helaas zie ik over de hele linie weinig Ned/top jeugd. Dat gaat ons over een aantal jaren ook opbreken in het Ned/team. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 07:35 schreef Stanley het volgende:In een ander topic ontving ik weinig bijval toen ik mijn mening gaf over het niveau van Moisander en Viergever. Nu lees ik meer bedenkingen. ... En dat geldt al helemaal voor Sightorsson! Ik gaf destijds in onze topics al aan dat deze man loopt alsof hij een mud aardappelen op zijn schouders meedraagt. En ook Blind moet ik eerlijk zeggen heb ik behoorlijk bekritiseert. Maar daar sta ik nog steeds achter, ondanks zijn positieve ontwikkeling. Hij blijft mijn inziens te traag voor topvoetbal Oja.... en het stoort me nog altijd en steeds meer dat AFC meer en meer gaat staan voor Allochtone Voetbal Club.... We zijn een Deens opleidingsinstituut geworden met aanvulling van NL en overige exoten. Jammer! Moisander, Blind, De jong, Sigthorsson, Vermeer, Schöne zijn allemaal geen toppers hoor. Sommige zijn Nuttig maar de top gaan ze never nooit halen. Maar dat roep ik ook al jaren.. Viergever moet ik eerst zien spelen bij Ajax voordat ik hem afschrijf. Bv een Duarte heeft ook die potentie om een topper te worden niet helaas |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Opdonderen met die lillyputter omhoog gevallen teckel lekker laten gaan over een paar jaar komt zijn zaakwaarnemer wel weer boven zeil of er een club in de Eredivisie is die interesse heeft omdat hij overal op de bank of tribune komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ajax koopt geen toppers, Ajax maakt toppers. Daarvoor hebben wij talenten nodig, volgens velen volgers hebben wij talenten zat.
Dus ik stel voor, wie de weg blokkeert van een talent moet opzouten. (De gehele selectie?)
Wie is er daar mee eens?
PS, Binnenkort hebben we Ajax 1 in de Eredvisie, Jong Ajax in de Juplier league en Ajax zaterdag Amateurs in de Topklasse. Dat kan nog een probleem worden voor de KNVB |
|
|
|