BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 juni 2014 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2014 - 00:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax koopt geen toppers, Ajax maakt toppers.
Daarvoor hebben wij talenten nodig, volgens velen volgers hebben wij talenten zat.

Dus ik stel voor, wie de weg blokkeert van een talent moet opzouten. (De gehele selectie?)

Wie is er daar mee eens?

PS, Binnenkort hebben we Ajax 1 in de Eredvisie, Jong Ajax in de Juplier league en Ajax zaterdag Amateurs in de Topklasse. Dat kan nog een probleem worden voor de KNVB
Ach met een beetje geluk verkoop je Moisander, de Jong, Sigthorsson,
Schöne en Vermeer deze zomer. Dan ben je toch al een aantal spelers kwijt die niet
veel meer zullen groeien. Dan koop je nog 1 a 2 spelers met veel potentie en een ervaren
2de keeper en we kunnen stappen gaan maken om aankomend seizoen of het daarop volgende
flink te gaan knallen. Misschien Urby nog transfervrij ophalen die is nu 27 en kan op
de plek van Serero nog wel potten breken en eventueel linksback (niet dat ik hem daar goed vond)
nora
 nora - vrijdag 06 juni 2014 - 09:00   quote  deeplink  
Ik vraag al 2 jaar om Urby eindelijk een techn/voetballer en ervaring heeft die het Ajax spel kent en risico durft te nemen in de Eredivisie voor Ajax een topper.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 juni 2014 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2014 - 09:00 schreef nora het volgende:
Ik vraag al 2 jaar om Urby eindelijk een techn/voetballer en ervaring heeft die het Ajax spel kent en risico durft te nemen in de Eredivisie voor Ajax een topper.
En gratis dus lijkt me prima naar niet als linksback maar op de plek van Serero
remco k
 remco k - vrijdag 06 juni 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Iedereen zal het daar mee eens zijn... Als een talent beter is dan de speler op zijn positie zal het talent spelen.. Is ook niet zo moeilijk toch..

Het deel tussen je haakjes zal ik maar niet op reageren. Is het namelijk niet waard..
remco k
 remco k - vrijdag 06 juni 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2014 - 09:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En gratis dus lijkt me prima naar niet als linksback maar op de plek van Serero
Daar heeft ie al eens gespeeld en bewezen daar eigenlijk altijd te falen.. Als alles behalve een linksback gewoon keihard gefaald als voetballer.. Niks meer en minder en zeer zeker niet beter dan Serrero op die positie, eerder 10 keer minder..

Als back goed, verder gewoon waardeloos..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 juni 2014 - 00:22   quote  deeplink  
Jij had en hebt nog steeds iets tegen Urby Emanuelson....gelukkig ben jij niet trainer van Ajax want die zien wel zijn kwaliteiten...hij is beter als goed als rechtsback...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2014 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 07 juni 2014 - 01:39   quote  deeplink  
Ik heb helemaal niks tegen hem. Vind hem op linksback zelfs een goede speler die morgen nog mag komen. Maar verder op andere posities gewoon geen goede speler. Dat laat ie ook gewoon bij Milan.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 juni 2014 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2014 - 01:39 schreef remco k het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen hem. Vind hem op linksback zelfs een goede speler die morgen nog mag komen. Maar verder op andere posities gewoon geen goede speler. Dat laat ie ook gewoon bij Milan.
Ik vond hem linksback juist niet goed.. Voorin ook vaak te slap
Vond hem altijd een mooiweer voetballer. Beetje net als Anita dat vond
ik linksback helemaal niets. Nu ook van Rhijn die is nog beperkter op de backpositie. .
Urby zal toch niet gehaald worden als linksback?
Ik denk echt dat hij op Serero zijn plek gaat spelen hoor heer Remco (mits
hij komt natuurlijk anders is alles al teveel gezegd over hem)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zaterdag 07 juni 2014 - 18:13   quote  deeplink  
Zou best kunnen dat ie daar voor gehaald wordt. Alleen zou dat wel tegen. Een aantal uitspraken zijn. Bijvoorbeeld de uitspraak van de boer dat serrero de motor van het middenveld was afgelopen seizoen. En ook de uitspraken over Duarte en Andersen passen niet in het rijtje dat url voor die plek gehaald zou worden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 juni 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2014 - 18:13 schreef remco k het volgende:
Zou best kunnen dat ie daar voor gehaald wordt. Alleen zou dat wel tegen. Een aantal uitspraken zijn. Bijvoorbeeld de uitspraak van de boer dat serrero de motor van het middenveld was afgelopen seizoen. En ook de uitspraken over Duarte en Andersen passen niet in het rijtje dat url voor die plek gehaald zou worden.
Als hij voor linksback gehaald wordt lijkt me dat ergens ook nutteloos..
Riedewald, Dijks, Boilesen en mocht Moisander blijven komt daar
Viergever ook nog bij.. 5 man ook beetje overdreven
Denk eerder dat Sorero en Duarte minder zijn en Andersen er nog
niet helemaal klaar voor is?
nora
 nora - zaterdag 07 juni 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Inderdaad niet als linksback maar als linker middenvelder en ik denk nog steeds dat Serero te licht is voor Ajax en scoort voor geen meter en Urby heeft veel meer ervaring en is techn/goed en heeft een veel beter schot in huis als Serero en is transfer vrij.Reden genoeg om hem te halen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 juni 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Zijn toch alleen maar geruchten...ik moet het nog zien...
remco k
 remco k - zondag 08 juni 2014 - 01:25   quote  deeplink  
Ruby als middenvelder past totaal niet in het plaatje wat de boer ons voor schetst.
nora
 nora - zondag 08 juni 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Het plaatje van Frank zou niet op Urby passen ?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 08 juni 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Urby zou passen als linksbuiten! Linksbuiten die tegen grote clubs in de Cl mee zou kunnen verdedigen.

Als verdediger komt hij kracht te kort en als middenvelder komt hij techniek en overzicht te kort.

Zijn kracht is zijn loopvermogen en snelheid. Hij heeft een redelijke techniek, goed genoeg voor een linksbuiten.
hjf
 hjf - zondag 08 juni 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Laten we alsjeblieft een echte nummer 10 halen. Jullie kennen mijn voorkeur. Misschien hebben jullie nog een andere naam op het oog.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 juni 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Boerrigter linksbuiten bitches!
nora
 nora - zondag 08 juni 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Een echte nr 10 Raffie natuurlijk, maar goed het is zowat een doodzonde als je hier een wat oudere speler aanprijst voor Ajax .
hjf
 hjf - zondag 08 juni 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 19:25 schreef nora het volgende:
Een echte nr 10 Raffie natuurlijk, maar goed het is zowat een doodzonde als je hier een wat oudere speler aanprijst voor Ajax .
Kort tekort op het huidige niveau en heeft het te druk met Boushra.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 juni 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Zeg dan: komt tekomt 😂
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 juni 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 12:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Urby zou passen als linksbuiten! Linksbuiten die tegen grote clubs in de Cl mee zou kunnen verdedigen.

Als verdediger komt hij kracht te kort en als middenvelder komt hij techniek en overzicht te kort.

Zijn kracht is zijn loopvermogen en snelheid. Hij heeft een redelijke techniek, goed genoeg voor een linksbuiten.
Snap echt je hele betoog niet
Je hoeft geen kracht te hebben om een goed back te zijn hoor.
Er zijn genoeg namen die dat bewijzen: Lahm,
Alaba, Alba, Maxwell, Roberto Carlos, Trabelsi, Butner ect. Ect
Snelheid en loopvermogen zijn toch echt de basis dat
heeft hij wel zeg je..
Loopvermogen en snelheid ook prima voor een middenvelder denk aan
de omschakeling.
Hij heeft wel genoeg techniek voor de linksbuiten maar je zegt dat hij
geen overzicht heeft wtf heb je nou aan een linksbuiten met beperkte techniek
en geen overzicht??
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 12:51 schreef nora het volgende:
Het plaatje van Frank zou niet op Urby passen ?
Nee. Totaal niet zelfs.
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 13:59 schreef hjf het volgende:
Laten we alsjeblieft een echte nummer 10 halen. Jullie kennen mijn voorkeur. Misschien hebben jullie nog een andere naam op het oog.
Ehhh mm mm. We spelen helemaal niet met een nummer 10
hjf
 hjf - maandag 09 juni 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 01:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ehhh mm mm. We spelen helemaal niet met een nummer 10
Dat weet ik Remco. Maar de nummer 10 positie moet weer in ere hersteld worden. Denk maar eens aan de midden jaren 90 (Jari Litmanen). Het spelpeil was toen vele malen leuker aan te zien dan de afgelopen jaren.
nora
 nora - maandag 09 juni 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 01:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Totaal niet zelfs.
Maak jij de plaatjes voor Frank gelul
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 09:45 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat weet ik Remco. Maar de nummer 10 positie moet weer in ere hersteld worden. Denk maar eens aan de midden jaren 90 (Jari Litmanen). Het spelpeil was toen vele malen leuker aan te zien dan de afgelopen jaren.
Dat zegt in dit geval helemaal niets over het systeem. Voor de boer werd er altijd met een 10 gespeeld en was het helemaal niet om aan te zien de laatste jaren.
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 11:04 schreef nora het volgende:

[..]

Maak jij de plaatjes voor Frank gelul
Volgens mij heeft de boer het vaak zat over hoe bepaalde posities ingevuld moeten worden. En een Urby past dan gewoon niet in dat plaatje. Tenminste niet op de aanvallende linkshalf plek.
Brandje
 Brandje - maandag 09 juni 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2014 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heeft ie al eens gespeeld en bewezen daar eigenlijk altijd te falen.. Als alles behalve een linksback gewoon keihard gefaald als voetballer.. Niks meer en minder en zeer zeker niet beter dan Serrero op die positie, eerder 10 keer minder..

Als back goed, verder gewoon waardeloos..
Last van de warmte? Alles is beter op de plek van Serero behalve serero zelf een aangezien ajax voordat de Boer kwam altijd met een "tien" speelde heb jij helemaal geen vergelijkingsmateriaal bij ajax. Dus het argument "daar heeft ie al eens gespeeld" is nergens op gebasseerd.
Urby kan overal op links spelen en speelde zijn beste voetbal een beetje hangend op links en scoorde toen ook veel. Ik vond Urby misschien wat slap maar als voetballiefhebber een genot om naar te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juni 2014 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 09 juni 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt in dit geval helemaal niets over het systeem. Voor de boer werd er altijd met een 10 gespeeld en was het helemaal niet om aan te zien de laatste jaren.
De tweede seizoenshelft met Ten Cate en de terugkeer van Davids waren echt een genot om naar te kijken. Davids deed het vuile werk voor Sneijder met als bekroning de 1-5 in Eindhoven.
Geen kampioen, helaas, maar wel echt heerlijk voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juni 2014 door Brandje --
nora
 nora - maandag 09 juni 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Ja klopt eindelijk zou ik wel weer eens het aanvallende voetbal van Ajax willen zien, maar ik vrees dat dit niet meer gaat gebeuren daar wij ook de kwaliteit missen.
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 18:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

De tweede seizoenshelft met Ten Cate en de terugkeer van Davids waren echt een genot om naar te kijken. Davids deed het vuile werk voor Sneijder met als bekroning de 1-5 in Eindhoven.
Geen kampioen, helaas, maar wel echt heerlijk voetbal.
Zozo. Dat is wel veel in al die jaren.
remco k
 remco k - maandag 09 juni 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 18:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Last van de warmte? Alles is beter op de plek van Serero behalve serero zelf een aangezien ajax voordat de Boer kwam altijd met een "tien" speelde heb jij helemaal geen vergelijkingsmateriaal bij ajax. Dus het argument "daar heeft ie al eens gespeeld" is nergens op gebasseerd.
Urby kan overal op links spelen en speelde zijn beste voetbal een beetje hangend op links en scoorde toen ook veel. Ik vond Urby misschien wat slap maar als voetballiefhebber een genot om naar te kijken.
Urby heeft in mijn optiek zijn beste voetbal als back gespeeld. En op een paar goede momenten na verder gewoon 0 laten zien zowel bij ajax als Milan
hjf
 hjf - dinsdag 10 juni 2014 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2014 - 19:25 schreef nora het volgende:
Ja klopt eindelijk zou ik wel weer eens het aanvallende voetbal van Ajax willen zien, maar ik vrees dat dit niet meer gaat gebeuren daar wij ook de kwaliteit missen.
Nora. Als je kwaliteit mist en je hebt de kwaliteit niet binnen twee jaar vanuit de eigen gelederen, dan zal je die specifieke kwaliteit moeten inkopen. We hebben een eigen vermogen van € 100 mln. +.
nora
 nora - dinsdag 10 juni 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Klopt dat je zou moeten kopen om wat kwaliteit er bij te krijgen maar dat gaat Ajax niet doen dus als je Raffie en Urby er bij zou krijgen en met die 2 nw spitsen en wat aankomend talent wat door komt denk ik dat je zeker sterker wordt als afgelopen seizoen.En over Urby terug te komen de man heeft heel veel ervaring opgedaan en een goede techniek en een geweldig schot transfer vrij als hij aan het salaris plafond voldoet moet je hem zeker pakken en met Serero en Andersen laten rouleren.
Stanley
 Stanley - dinsdag 10 juni 2014 - 11:33   quote  deeplink  
wat zou ik graag Nigel de Jong zien komen!
Ik ben ervan overtuigd dat met hem eindelijk de overwintering in de CL een feit zal worden!

Urby is sympathiek en ok, maar wellicht minder toevoegend dan een de Jong op de plek van Blind!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 10 juni 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 11:33 schreef Stanley het volgende:
wat zou ik graag Nigel de Jong zien komen!
Ik ben ervan overtuigd dat met hem eindelijk de overwintering in de CL een feit zal worden!

Urby is sympathiek en ok, maar wellicht minder toevoegend dan een de Jong op de plek van Blind!
Wat betreft Nigel ben ik geheel eens, mits Daley idd. gaat vertrekken. Een ervaren kracht als VM zou ideaal zijn. Blijft Daley (wat ik hoop), hoop ik dat Daley op de VM positie blijft spelen en hoeft van mij Nigel niet te komen of hij moet een linie zakken. (dit zie ik echter niet gebeuren)
Urby mag van mij wegblijven ook al is hij 'gratis' te krijgen. Persoonlijk was ik toen blij dat hij de overstap maakte naar Milaan. Ook daar is hij niet goed genoeg bevonden, want hij stond vrij regelmatig buiten de selectie. Bovendien schat ik AC Milaan niet hoger in dan ons AJAX, en als je het daar al niet red....... Zij AJAX -hart ten spijt.

Maar de Boer en consorten zouden wel weten wat wijsheid is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2014 door Eindhovense Ajaxfan --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 juni 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2014 - 22:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap echt je hele betoog niet
Je hoeft geen kracht te hebben om een goed back te zijn hoor.
Er zijn genoeg namen die dat bewijzen: Lahm,
Alaba, Alba, Maxwell, Roberto Carlos, Trabelsi, Butner ect. Ect
Snelheid en loopvermogen zijn toch echt de basis dat
heeft hij wel zeg je..
Loopvermogen en snelheid ook prima voor een middenvelder denk aan
de omschakeling.
Hij heeft wel genoeg techniek voor de linksbuiten maar je zegt dat hij
geen overzicht heeft wtf heb je nou aan een linksbuiten met beperkte techniek
en geen overzicht??
Er is een verschil tussen iets doen en verantwoordelijkheid nemen.
Urby kan opzicht wel alles maar ook weer alles net niet.

Urby was niet de man van tackles en man uitschakelen.
Urby was ook niet de man van de splijtende passes en een snelle balcirculatie.
Urby was ook niet de man van de techniek om iemand uit te kappen en iemand te dolle.
Hij passeerde de man puur op zijn snelheid.

Daarbij zegt ik niet dat de spelers die we nu hebben, dat ze dat wel kunnen.

Voor een middenvelder heb je andere techniek nodig dan voor een aanvaller.
Dat zelfde geld voor overzicht.
Overzicht hebben als je buitenspeler bent is wat makkelijker dan als je middenvelder bent.

Alle verdedigers die je opnoemt die stonden hun mannetje wel als het erop aan kwam, de ene beter dan de ander.

Voor enkel alleen loopvermogen dat kan je beter stoppen met voetballen en meedoen aan atletiek, 100 meter sprint of marathons. Usain Bolt wil ook prof voetballer worden, maar als je alleen hard kan rennen, tja dan heb je weinig aan zo iemand of niet.

Is urby vaak geblesseerd of was hij niet goed genoeg voor het oude Milan?
Is dat niet de teken aan de wand.
We willen toch beter zijn dan Milan, dan heb je dan aan een bank speler van Milan toch niks. Of halen we hem voor de rol zoals Ooijer ooit gehaald is.
nora
 nora - dinsdag 10 juni 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Urby was ook niet de man van de techniek om iemand uit te kappen en iemand te dolle.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Serero is geen man van de tackles en een man uitschakelen (Urby is harder)
Serero is geen man van de slijtende passes (Urby heeft een pas over min 30mtr)
Serero heeft wel de techniek om iemand uit te kappen maar ligt dan op de grond.
Urby heeft zeker techniek en een veel betere pas en een veel harder schot en is transfer vrij en is ervaren en weegt 20 kg zwaarder als tuinkabouter Serero.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juni 2014 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 juni 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 16:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor een middenvelder heb je andere techniek nodig dan voor een aanvaller.
Dat zelfde geld voor overzicht.
Overzicht hebben als je buitenspeler bent is wat makkelijker dan als je middenvelder bent.

Alle verdedigers die je opnoemt die stonden hun mannetje wel als het erop aan kwam, de ene beter dan de ander.

Voor enkel alleen loopvermogen dat kan je beter stoppen met voetballen en meedoen aan atletiek, 100 meter sprint of marathons. Usain Bolt wil ook prof voetballer worden, maar als je alleen hard kan rennen, tja dan heb je weinig aan zo iemand of niet.

Is urby vaak geblesseerd of was hij niet goed genoeg voor het oude Milan?
Is dat niet de teken aan de wand.
We willen toch beter zijn dan Milan, dan heb je dan aan een bank speler van Milan toch niks. Of halen we hem voor de rol zoals Ooijer ooit gehaald is.
Helaas snap ik er nog steeds niks van... En wees eens heel eerlijk Usain Bolt waar zou je die het
makkelijkst kwijt kunnen? Dan toch echt back hoor..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 juni 2014 - 06:38   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/bijzaken-en-geruchten/79676

10 miljoen voor alle vier bieden ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 12 juni 2014 - 08:46   quote  deeplink  
Beetje dubbel als ie voor nix is..
nora
 nora - donderdag 12 juni 2014 - 09:02   quote  deeplink  
Het zou doodzonde zijn om de Transfervrije Bojan niet te halen, dat is missen voor een open doel Ajax !!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 juni 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 09:02 schreef nora het volgende:
Het zou doodzonde zijn om de Transfervrije Bojan niet te halen, dat is missen voor een open doel Ajax !!!!
Eens!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 juni 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 10:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens!!
Draak....ik ga ff nadenken om van de zomer jou eens aan te pakken slome, ik weet waar je woont.....ik ben jou een beetje zat....pjuuk!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 juni 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 10:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Draak....ik ga ff nadenken om van de zomer jou eens aan te pakken slome, ik weet waar je woont.....ik ben jou een beetje zat....pjuuk!!
Hé gezelligerd, gaat ie lekker?
Ik loop ook al met plannen om jouw richting op te komen, maar dan moet je wel een beetje liever doen tegen mij !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 juni 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 12:03 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hé gezelligerd, gaat ie lekker?
Hahahahaha....ja man, gewoon ff op je zenuwen werken ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 juni 2014 - 12:05   quote  deeplink  
k.., te laat.....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 juni 2014 - 12:08   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/hoofdnieuws/79681

quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 08:46 schreef JOOD het volgende:
Beetje dubbel als ie voor nix is..
Lees het net ja..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 juni 2014 - 17:49   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/259945/M%C3%83%C2%A1laga_ziet_wel_brood_in_Ajax-huurling_en_brengt_bod_uit?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Moeten we hem niet gewoon nog een kans geven?
Hij is nota bene gratis? Net als Babel vorig jaar wegliep die had ik er toen ook graag bijgehouden.
Bojan verkoopt toch wel vooral als hij een seizoen goed speelt
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 juli 2014 - 06:44   quote  deeplink  
Siem weg Bojan terug?

Kostic op pikken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

0.0347709