|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vorig seizoen raakten we Erikssen en Alderweireld op het laatst kwijt. Daar deden we al twee stappen achteruit. Nu blijf je nog redelijk op het niveau van vorig seizoen dus ja we gaan niet heel hard vooruit.. Jammer wat de mogelijkheden zijn er genoeg de jong is nu weg. plus dat waarschijnlijk Vermeer Blind moisander en Sigthórsson nog zullen vertrekken. en afgelopen seisoen was het al drama. en hoe de jongere spelers het nu gaan doen is ook afwachten. die Milik heeft op mij nog geen indruk gemaakt maar dat kan misschien nog komen. een Zivkovic zal zich eerst moeten aanpassen aan het spel van Ajax. en dat zal wel lukken maar hoe lang duurt dat? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:52 schreef bully het volgende:[..] hoe dat allemaal zal samenvallen is natuurlijk ook afwachten. vorig seisoen dachten we dat namelijk ook. maar ook ik denk dat dat het daar nu wel beter zal gaan. en over die jeugdspelers die zijn gehaald daar zijn er ook al weer een paar van weg of afgeschreven. en ook die hebben geld gekost. wat nu als je dit seisoen geen kampioen word. dan verdien je volgent jaar die 21 miljoen van de cl ook niet. dan kan je nu wel heel trots zijn op jou miljoenen op de bank maar ook die kunnen weer heel snel verdampen. ik heb nooit gezegt dat we elk jaar maar heel veel moesten kopen. maar nu heb je door alleen op de koopjes teletten een achterstand van drie jaar. Dat is waar, het is een papieren monster. In de praktijk kan het tegenvallen... Maar het ziet er toch wel indrukwekkend uit zo.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Papieren monster hahaha wtf is dat? 😕😑😐 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha die komt echt niet....domme geruchten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb gehoord, uit heel betrouwbare bron, dat ze Kompany voor de verdediging willen halen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: ja zeker wel is een kanjer moet op gang komen
Voormalig Ajax-huurling maakt grote indruk bij Stoke City
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niet gezien bij Ajax! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
heeft geen genoeg speeltijd gehad de laatste wedsrijden werd hij steeds beter |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:26 schreef nora het volgende:[..] ja zeker wel is een kanjer moet op gang komen Voormalig Ajax-huurling maakt grote indruk bij Stoke City Ja hij moet al 8 jaar op gang komen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Stoke neemt er al genoegen mee als een speler 3 keer de bal kan raken! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb gehoord, uit heel betrouwbare bron, dat ze Kompany voor de verdediging willen halen! Die bron is die dikke vinger van je, die in je achterwerk zit zeker. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wel als dat die 3 doelpunten waren ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Niet als 9 nee en hij leek opgang te komen. Vond hem tegen het einde wel beter.. Gratis had ik hem wel gehouden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kom op, oefenwedstrijden zeggen geen drol! Dan kan zelfs Serero scoren! ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Naast het aantrekken van Kamohelo Mokotjo voor 1,5 miljoen euro zoekt Twente nog een creatieve speler. Ziyech is volgens Voetbal International op dit moment uit beed door de hoge prijs.
Ziyech heeft in Heerenveen nog een contract tot medio 2015. Om hem niet transfervrij te laten vertrekken moet zijn contract verlengd worden. Een verkoop is ook een optie in de zomer of winter, maar dan moet de kopende club dus flink in de buidel tasten. ======================================================================= Ik ben wel nieuwsgierig wat hij moet kosten en ben erg gecharmeerd van deze voetballer op dit moment vind ik hem beter als Andersen en Serero. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Van Peet en jou geleerd! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat van mij kan kloppen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Van jouw? Je bent gewoon een softie geworden sinds je in Brabant woont! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou moet je alleen nog 1 ding leren! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt wel een andere trol die het van mij overneemt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tot nu toe nog niet gemerkt ouwe! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Wat een scheet laten en tegelijk boeren? Kan ik al. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en wat maakt dat jou dan ??.....een internet hooli hehehehe |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zelfs dat laatste is die niet eens ouwe! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah ik hou wel van een beetje tegengas.....krijg ik al zo weinig, vandaar dat softe van mij de laatste tijd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah ik hou wel van een beetje tegengas.....krijg ik al zo weinig, vandaar dat softe van mij de laatste tijd Maar dan is het nog geen internet hoolie, of het moet er 1 zijn die nog in de babyluiers zit! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wil je bami vriend? |
|
|
|