BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Utrecht en Willem 2 verliezen met mitchel te vreede, immers en marthijsen in de basis....kan niet. Brevet van onvermogen: je speelt niet met je sterkste opstelling omdat je laf bent.
Het waren twee iteressante maanden Fred, neem die limbo van Geel maar mee, totaal op afgeknapt op die man
RdamStyle
 RdamStyle - zondag 14 september 2014 - 01:01   quote  deeplink  
Echt te triest voor woorden dit!!!!!
En mensen kunnen zeggen wat ze willen. Dat een coach er niet veel aan kan doen en dit en dat en zus en zo en m'n bolle reet!!!!!
Hoe speelt Atletico? Zoals Simeone. Hoe speelde Barça? Zoals Guardiola. Wat Bayern nu doet. Dat ziet er wel iets anders uit, maar de winnaarsmentaliteit en de energie die daarvoor word gebracht en uitgestraald komt ook van hun coaches.
Hoe spelen wij??? Hoe staan wij in het veld???
Als een stelletje slappelingen. Als lulletjes rozenwater!!! Als Fredjes Rutten!!!!!!
We stralen echt helemaal niks uit gewoon.
Echt te triest voor woorden dit :'(

Waarom Immers laten staan? Die staat op DE positie waar het meeste voetbal vanaf moet komen. De meeste balvastigheid. Wat een drama zeg. Sowieso. Hij neemt constant verkeerde beslissingen.
Het zal me een rotzorg zijn wat Gio en JP in de media zeggen. Dat wil niet zeggen dat ze dat 100% menen. Kan het me niet voorstellen. Kan me ook niet voorstellen dat zolang Fred de dienst uitmaakt dat het beter zal gaan.
En kan me al helemaal niet voorstellen dat Fredje zijn contract hier uitdient. Niet weer een herhaling van 2010 :( Dat trek ik echt niet meer gewoon.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:37   quote  deeplink  
Moet niet gekker worden, maar ben het zowaar met je eens..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Thuis tegen WillemII verdomme op eigen helft spelen, te bizar voor woorden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 02:28   quote  deeplink  
RUTTEN: VEEL TE WEINIG LATEN ZIEN

b3813977305d83d7640b2921fa4205cf_800_600.jpg

Fred Rutten was zaterdag zeer teleurgesteld over de nederlaag die Feyenoord in eigen huis leed tegen Willem II (1-2). Wij zijn Feyenoord, dan mag je nooit zo makkelijk verliezen als wij vandaag gedaan hebben, zeker niet in eigen huis, vertelde hij kort na afloop van de wedstrijd. De eerste helft hebben we praktisch geen kans gehad. We hebben veel te weinig laten zien. Zeker van die eerste helft ben ik best wel geschrokken, helemaal ten opzichte van onze laatste wedstrijd tegen FC Twente.

6a4c039a19baa7d82c01b26e0734c120_800_600.jpg

De matige eerste helft, die een 0-2 ruststand tot gevolg had, deed Rutten besluiten om de tweede helft met drie verdedigers te gaan spelen. Toen kwam er in elk geval iets meer schwung in de ploeg, al was de uitvoering nog niet goed zei Rutten. Toch creëerden we wat meer kansen. Na rust vond ik de invallers Toornstra en Kazim-Richards lichtpuntjes bij ons, maar eigenlijk wil ik daar helemaal niet over spreken na dit resultaat.

Wat overheerste was de teleurstelling over met name de eerste helft van Feyenoord. We kregen toen vrij snel een goal tegen, dat werkte door in de ploeg. Tegenstanders zijn tegen Feyenoord 200 procent scherper dan normaal, daar moeten wij mee omgaan. De fouten die wij maakten werden genadeloos afgestraft.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite

Fred Rutten na afloop van Feyenoord - Willem II

(http://youtu.be/7lVB5PTuzq4)

De reactie van Feyenoord-trainer Fred Rutten na de 2-1 thuisnederlaag tegen Willem II.
(http://nos.nl/video/698004-rutten-feyenoord-onwaardig-dit.html)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 08:09   quote  deeplink  
Rutten heeft gisterenavond heel veel waardevolle informatie gehad.
Daar moeten ze nu wat mee doen.
Ze, maar Rutten is verantwoordelijk.

Dit is een ideaal moment. Doe er wat mee..
Anders opRutten
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik was mij er niet van bewust dat ik de werkgever van Fred Rutten was.
Waarom zou een supporter, die ik in mijn ogen ben, geen kritiek mogen hebben.
Goed werkgeverschap wil trouwens niet zeggen dat iemand niet ontslagen magworden. Het vergt wel discretie bij de reden waarom.
Staat het bedrijfsleven echt zo ver van je af?
Ja maar ethiek en eer staan hoog in mijn vaandel, ook elkaar de waarheid zeggen bij fouten en niet voldoen aan je taakstelling.
Trouwens Els je reageert wel heel fel de laatste posts, niets aan de hand hopelijk? Anders kom je maar een keer langs in Marseille ha ha
koekie
 koekie - zondag 14 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Fredje moet nu eens bij zichzelf te rade gaan. Hij bepaalt de opstelling en de tactiek. Goed en snel wisselen hoort ook bij het vak. Tony liep de hele wedstrijd als en kip zonder kop. Er liepen nu 4 middenvelders elkaar in de weg. (De 2e helft)
WAAROM Lex nu van de 10 postie er niet afhalen... Hij kan het gewoon niet. Dat is een meer postie voor Karim (een intelligente speler) of voor Jens. Lex 2 linies terug als een stofzuiger.

Maar nu de Wereld cijfers van Fredje van de officiële 10 wedstrijden.( incl Sociedad)

2 gewonnen ( beiden in de 93 minuut) Ado en Zorja
4 gelijk
4 verloren

Met Sevilla en 020 op komst...Wat gebeurd er dan als hij deze wedstrijden ook verliest?
Ik hou echt mijn hart vast. Heb weer de 2010 flashbacks...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door koekie --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Ga onwillekeurig vaker aan Ron Jans denken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Hopelijk hebben mensen nog lichtpuntjes gezien, ik zie ze niet opde lichtmasten na dan.
koekie
 koekie - zondag 14 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:
Ik denk ook dat wij met Ron een stuk hoger hadden gestaan.
Ik ben nooit snel met mijn ordeel...maar ik zie het niet goedkomen met Fred....Hopelijk heb ik het ongelooflijk mis.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Die trainer die waarbij het bij Groningen met goede spelers ook nooit wat geworden is? Geef Rutten nog een kans. Hij moet reparaties verrichten in het team met nieuwe spelers en ach je kan wedstrijden verliezen nou en 020 doet het ook, en PSV zonder Memphis is ook echt geen top. Na verloop vam de competitie zie je de kleinere teams ( door een mindere bank ) verliespunten gaan pakken. En ik hoop en denk dat het wel goed gaat komen met ons Feyenoord, alleen geen landskampioen
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 14 september 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Gewoon geen juiste match met Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:
Denk eerder aan Fraser. Of Van Gastel. Dat zouden mijn topkandidaten zijn.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 14 september 2014 - 10:51   quote  deeplink  
Als Rutten weg moet.
Moet VanGeel al helemaal!!
En gewoon met Gio & Jeanpaul verder gaan.
En een keer echte oer Feyenoorder TD maken!
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Als Rutten weg moet.
En dan? V Geel had geen geld en nu een beetje wakker worden
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Als Rutten weg moet.
Welke oer Feyenoorder bedoel je dan? Noem eens 1 goeie oer Feyenoorder als TD !!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Vijfjarenplan.
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Lekker dan... Verliezen van Wimpie2... Thuis....

Straftraining vandaag; 20 km hardlopen! Stuur Immers bij Delft lekker linksaf...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door Barabas --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Vijfjarenplan.
Te lang voor het menselijk geheugen gebleken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te lang voor het menselijk geheugen gebleken.
ik zal m eens gaan beschrijven ;)
MMM
 MMM - zondag 14 september 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Kijken hoe Fred dit oplost. Als hij geen wijzigingen doorvoert, faalt hij keihard.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Die Fries die Feyenoord te hard aanpakte is vrij ( Verbeek) die Limburger maar gef Rutten nog een kans
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:
Rutten heeft gisterenavond heel veel waardevolle informatie gehad.
Daar moeten ze nu wat mee doen.
Ze, maar Rutten is verantwoordelijk.

Dit is een ideaal moment. Doe er wat mee..
Anders opRutten
Heb dezelfde gedachte. Nu moet hij echt gaan veranderen. Word alleen een beetje lastig de komende twee wedstrijden..
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb dezelfde gedachte. Nu moet hij echt gaan veranderen. Word alleen een beetje lastig de komende twee wedstrijden..
of juist niet.
MR.ZED
 MR.ZED - zondag 14 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Weer nuttigloze informatie Stylzz. Get a live men haha
MR.ZED
 MR.ZED - zondag 14 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Ben het met piet de paler eens. Rutten is een goede trainer. De spelers moeten meer hun best doen en niet meer in de wolken zweven.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:11 schreef MR.ZED het volgende:
Weer nuttigloze informatie Stylzz. Get a live men haha
graag gedaan pik!
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Volgende week een goed elftal tegen 020 neerzetten en minstens een punt pakken anders meteen exit. Korte metten, jean paul in het diepe en als het met de kerst nog niet helemaal draait Fraser erbij halen
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Trainer er nu of volgende week uitgooien zou behoorlijk kortzichtig zijn. Heeft geen enkele zin. Shock-effect is flauwekul, is een achterhaald gegeven. De kwaliteit van de selectie verandert er niet mee en om na een paar maanden de stekker trekken uit de samenwerking met deze trainer is een verkeerd signaal naar buiten toe.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Maakt foute keuzes, selectie op spits na nix mis mee....Freddie bakt niks met deze mensen, er is geen chemie. 1 kans exit.
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Veel te kort door de bocht.... Nogmaals, het lost niets op.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Shock effect achterhaald gegeven: Stijn / Fraser = mega- shock effect. Met dit shock effect staat het voor mij de komende tien jaar op de kaart als een optie. Probleem met mensen als Gert Jan Verbeek en Rutten: Passen niet in het Rotterdamse. Provinciaal.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Weetje, vroeger kwamen dat soort gasten een paar uur naar Rotterdam, ze gaven al hun geld uit op de Kaap en gingen tevreden weer naar huis...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:55 schreef piet de paler het volgende:
Die Fries die Feyenoord te hard aanpakte is vrij ( Verbeek) die Limburger maar gef Rutten nog een kans
Gert-jan Verbeek mag van mij direct terug komen als trainer ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gert-jan Verbeek mag van mij direct terug komen als trainer ...
Ook mee eens.
En op termijn Fräser.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Gouwe vent, van mij mag ie ook terugkomen...........voor de A1 en een speciale weerbaarheidstraining voor de jonge selectiespelers. Niet als hoofdtrainer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 15:00 schreef Peckerwood het volgende:
Gouwe vent, van mij mag ie ook terugkomen...........voor de A1 en een speciale weerbaarheidstraining voor de jonge selectiespelers. Niet als hoofdtrainer.
Waarom niet?
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Hij is vrij dus aannemen voor de A1 heb je ook een backkup als het fout gaat met Frd
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Ik vind de trainingsvisie van GJ te beperkt. Tunnelvisie en tactisch niet de sterkste. Bovendien geloof ik nooit in terugkeer van een trainer, we moeten vooruit, nieuwe generaties, niet terug in de tijd. we hebben ook nu weer niet de jonge groep die respect zal hebben voor GJ. Dat is ook het probleem van Fred Rutten denk ik, of deels. De spelers kijken niet tegen hem op. Niet de status van bv een Koeman. Ik geef Henk Fraser meer kans , toch iemand die respect afdwingt bij Feyenoord en zeer beschaafd.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Man wat heeft Fraser nu laten zien?
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Gelouterde prijzenpakkers komen niet naar Feyenoord Piet.....was het maar waar. Iets zegt me dat Henk Fraser dat kan gaan worden, maar je hebt gelijk, het zou ook een gok zijn.
salemi
 salemi - zondag 14 september 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Zo makkelijk om de trainer de schuld te geven. Kan Rutten er iets aan doen dat Kongolo er gisteravond niets van bakte en schuldig was aan twee tegendoelpunten? Kan Kongolo er iets aan doen dat hij nog maar 19 jaar is, en eigenlijk gewoon rust moet hebben, maar we hebben geen goede vervanger. Kan Rutten er iets aan doen dat Pelle verkocht is? Pelle die vorig seizoen, doordat hij er altijd wel een paar inschoot, verbloemd heeft dat Feyenoord eigenlijk een zwak elftal heeft, vorig seizoen al, en dat is er nu niet beter op geworden. Kan Rutten er iets aan doen dat Feyenoord maar een begroting van ongeveer 30 miljoen heeft, maar ondanks dat de supporters topprestaties verwachten van een verzameling jeugdspelers aangevuld met wat gehuurde spelers. Koeman werd toch ook geen kampioen met dat zgn. sterrenensemble, maar je hoorde geen enkele kritiek op Koeman. Dat is het lot van Fred Rutten. De media zetten hem neer als een lulletje rozenwater, omdat Fred niet zo vaardig is voor de camera. En meteen als het misgaat krijgt Fred de emmer stront al over hem heen. Die 'supporters' die hier zo af zitten te geven op Fred Rutten zouden zich moeten schamen. In plaats van je dat je vierkant achter je trainer gaat staan als supporter, wordt er al meteen een dolk in zijn rug gestoken.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Niet van Utrecht en Willem 2 verliezen thuis en niet drie domme doelpunten weggeven tegen Oekrainers van het niveau top divisie is niet hetzelfde als topprestaties eisen. Drie keer is scheepsrecht. Nog. 1 kans en dan baaibaaizwaaizwaai. Ik heb me drie wedstrijden lang zitten schamen in het stadion.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 15:30 schreef salemi het volgende:
Zo makkelijk om de trainer de schuld te geven. Kan Rutten er iets aan doen dat Kongolo er gisteravond niets van bakte en schuldig was aan twee tegendoelpunten? Kan Kongolo er iets aan doen dat hij nog maar 19 jaar is, en eigenlijk gewoon rust moet hebben, maar we hebben geen goede vervanger. Kan Rutten er iets aan doen dat Pelle verkocht is? Pelle die vorig seizoen, doordat hij er altijd wel een paar inschoot, verbloemd heeft dat Feyenoord eigenlijk een zwak elftal heeft, vorig seizoen al, en dat is er nu niet beter op geworden. Kan Rutten er iets aan doen dat Feyenoord maar een begroting van ongeveer 30 miljoen heeft, maar ondanks dat de supporters topprestaties verwachten van een verzameling jeugdspelers aangevuld met wat gehuurde spelers. Koeman werd toch ook geen kampioen met dat zgn. sterrenensemble, maar je hoorde geen enkele kritiek op Koeman. Dat is het lot van Fred Rutten. De media zetten hem neer als een lulletje rozenwater, omdat Fred niet zo vaardig is voor de camera. En meteen als het misgaat krijgt Fred de emmer stront al over hem heen. Die 'supporters' die hier zo af zitten te geven op Fred Rutten zouden zich moeten schamen. In plaats van je dat je vierkant achter je trainer gaat staan als supporter, wordt er al meteen een dolk in zijn rug gestoken.
Het was ook tactisch vrij zwak allemaal. Ergo: gister liet zelfs geen verbetering zien.
Dan moet de trainer zich dat gaan aantrekken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Het kan niet meer slechter alleen maar beter gaan, tja waar het op slaat weet ik niet maar het geeft wat hoop
luukbarrie
 luukbarrie - zondag 14 september 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Slappe hap, een groot drama. Als je ook van sevilla en 020 verliest heb je al een groot deel van het seizoen vergooit. Als je naar cambuur kijkt, die spelen volle pressie. Bij onze spelers zit er geen idee achter en worden op alle fronten overklast. Schaam me dood voor deze wanvertoning. Rutten moet er echt een bepaalde gedrevenheid in brengen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

of juist niet.
Kan alleen maar hopen en steunen..
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Klopt helemaal. Waarbij hooguit toe valt te voegen dat het 020-georiënteerde media zijn die rotzooi lopen te trappen.

MET ZIJN ALLEN ACHTER FEYENOORD!!! Laat die lui het uitzoeken...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Kom op salemi, heb je al eens naar zijn wisselbeleid gekeken. Je speelt verdomme thuis tegen WillemII op eigen helft zowat, dat is niet op zijn Feyenoords, thuis moet je deze ploegen opvreten. Ook met deze selectie.
Koeman werd zeker geen kampioen maar heeft er uitgehaald wat er uit te halen voelt en dat doet Fred op dit moment absoluut niet. Ik verwacht echt geen kampioenschap maar verwacht wel vooruitgang en dat zie ik niet. Als je met 0-2 achter staat ga je geen spits voor een spits wisselen dan zet je er een spits bij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0145111