BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:28 schreef RenatoBos het volgende:
Moet je het niet over kampioenschap aspiraties hebben..
Helemaal waar....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Helemaal waar....
Nogmaals ik geloof alleszins dat we de selectie hebben om eraan mee te doen, maar ik ie het nie terug en dat mag je dan toch Fred aan rekenen. Ik roep echtniet dat ie al op moet zouten. Maar als we zo nog 5 wedstrijden aanmodderen dan overwinteren we niet wat toch wel te doen is, er vanuit gaande dat Sevilla eerste word en wij voor de tweede plek moeten kunnen gaan. En in de eigen competitie loop je dan een straat lengte achter..
theezakje
 theezakje - zondag 14 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:26 schreef Barabas het volgende:
We zijn een team in opbouw...
Na de afbraak begin augustus...
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En een veel betere spits..
sowieso veel meer kwaliteit.
vind ik.
alleen de keeper is nu beter. meer wissels die nuttig zijn.
de basis is uitgehold achterin en voorin
MMM
 MMM - zondag 14 september 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 18:28 schreef FFvhL het volgende:
Van Marwijk zou al voorzichtig gepolst zijn. Bij groot verlies in EL en tegen de neuzen Fredje maandag naar het UVW.
Niet weer die van Marwijk
theezakje
 theezakje - zondag 14 september 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 22:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet weer die van Marwijk
Als van Marwijk terugkomt weet je bij voorbaat dat hij Immers laat staan.
Zijn 2e periode vond ik allesbehalve succesvol bij Feyenoord.
Els
 Els - maandag 15 september 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:26 schreef Barabas het volgende:
We zijn een team in opbouw...
Al 3 jaar. Da's een lange renovatie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 00:33 schreef Els het volgende:

[..]

Al 3 jaar. Da's een lange renovatie.
klopt, maar er gaat nu pas geld in.
Els
 Els - maandag 15 september 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 06:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt, maar er gaat nu pas geld in.
Fijn dat je de resultaten van die investeringen ook zo goed kunt terugzien op het veld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Veel spelers moeten aan elkaar wennen ofzo. Vorig jaar was de selectie in stand gebleven, stonden we twaalfde nu
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Tegen twente begonnen ze heel geconcentreerd, willem 2 was blijkbaar niet hoog genoeg aangeslagen daar voor.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Dat idee heb ik ook. Vooral bij de jeugd.
netsurfer
 netsurfer - maandag 15 september 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Het was zaterdag pijnlijk om te zien hoe weinig voetbal er in het elftal zit. Het is fantasieloos. Dat kun je een trainer aanrekenen.

Toch vind ik het nog veel te vroeg om de zwartepiet (dat mag sowieso niet meer..) bij Fred neer te leggen. Hij heeft pas sinds vorige week donderdag de selectie compleet. We moeten hem even de tijd geven om er vastigheid in te krijgen. Ik verwacht veel rust en ideeen van het duo Clasie-El Ahmadi. Het kan zeker nog goedkomen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Maar zet ze eens op een rijtje El Ahmadi, Clasie,Mathijssen,Boula, Vermeer, allen internationals, hoopvol: Toornstra, Kazim,Kongolo.
Wilshire, en dan nog de twijfel gevallen v Deelen, Karsdorp,Boetius......het kan toch niet zo zijn dat ze allemaal niet meer kunnen voetballen! Op papier een team met redelijk tot een paar goede spelers, ik weet het niet maar er staat toch wel wat
Felbm
 Felbm - maandag 15 september 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 09:40 schreef netsurfer het volgende:
Het was zaterdag pijnlijk om te zien hoe weinig voetbal er in het elftal zit. Het is fantasieloos. Dat kun je een trainer aanrekenen.

Toch vind ik het nog veel te vroeg om de zwartepiet (dat mag sowieso niet meer..) bij Fred neer te leggen. Hij heeft pas sinds vorige week donderdag de selectie compleet. We moeten hem even de tijd geven om er vastigheid in te krijgen. Ik verwacht veel rust en ideeen van het duo Clasie-El Ahmadi. Het kan zeker nog goedkomen.
+1
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 07:23 schreef Els het volgende:

[..]

Fijn dat je de resultaten van die investeringen ook zo goed kunt terugzien op het veld.
Mopperdemopperdemopperpop
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Rutte oprutten & Vangeld ook want die is allemaal helemaal niet serieus meer te nemen die angsthaas!
Felbm
 Felbm - maandag 15 september 2014 - 11:09   quote  deeplink  
en wie zouden het dan moeten gaan doen?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Ron jans coach.
en Td zou ik iemand met een Feyenoord hart pakken.
Zou het niet wat voor Willem zijn?
Of zit ik nu te raaskallen? Of mischien van Hooydonk? Ik ben niet thuis van de Td's. Zeg ik je eerlijk
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Snap zowiezo niet hoe vanGeel Rutte heeft kunnen pakken?
Staat bekend om zen verdedigende spel.
Echt kracht straalt hij ook niet uit.
Ik vind het egt een PUSSY. Zo jmmr!
Hoezo is vanGeel niet bij Ron gekomen?
Die speelt altijd aanvallend voetbal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Beempjerotterdam --
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:
Maar zet ze eens op een rijtje El Ahmadi, Clasie,Mathijssen,Boula, Vermeer, allen internationals, hoopvol: Toornstra, Kazim,Kongolo.
Wilshire, en dan nog de twijfel gevallen v Deelen, Karsdorp,Boetius......het kan toch niet zo zijn dat ze allemaal niet meer kunnen voetballen! Op papier een team met redelijk tot een paar goede spelers, ik weet het niet maar er staat toch wel wat
Jongens hier staat toch op papier een team wat meekandoen boven in?
Felbm
 Felbm - maandag 15 september 2014 - 11:18   quote  deeplink  
TD is inderdaad een lastig verhaal. Dan gaat het natuurlijk niet alleen over welke spelers, maar ook het zakelijke aspect speelt een rol. En dat, heeft het verleden bewezen, is niet voor iedere voetbalkenner weggelegd. Ik ben persoonlijk niet ontevreden over van Geel. Tuurlijk er kunnen altijd dingen beter, maar ik denk dat van Geel wel mede verantwoordelijk is voor het feit dat we nu überhaupt weer geld uit kunnen geven. Dat had ik 3,5 jaar geleden niet durven dromen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Idd en destemeer ik er geen Fuck van snap wat we zien de laatste wedstrijden!
Rutte krijgt zen vingers er niet op.
En als hij weg moet dan VanGeel helemaal na zen 50 te fout.
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:08 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Rutte oprutten & Vangeld ook want die is allemaal helemaal niet serieus meer te nemen die angsthaas!
Tuurlijk joh.... Hersens op je nachtkastje laten liggen?
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:18 schreef Felbm het volgende:
TD is inderdaad een lastig verhaal. Dan gaat het natuurlijk niet alleen over welke spelers, maar ook het zakelijke aspect speelt een rol. En dat, heeft het verleden bewezen, is niet voor iedere voetbalkenner weggelegd. Ik ben persoonlijk niet ontevreden over van Geel. Tuurlijk er kunnen altijd dingen beter, maar ik denk dat van Geel wel mede verantwoordelijk is voor het feit dat we nu überhaupt weer geld uit kunnen geven. Dat had ik 3,5 jaar geleden niet durven dromen.
Is niet misschien een beetje zo, maar gewoon helemaal waar!
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Rutte moet ballen tonen en Immers eruit halen en daar Toornstra voor in de plaats, wordt ook echt moe van mensen die vinden dat hij zo hard werkt dus maar een basisplaats moet hebben. Nogmaals op de 10 positie heb je een speler nodig met handelings snelheid en creativiteit en geen stijve hark die in de weg loopt.
Kongolo op de backpositie kan gewoon niet tegen Twente deed Nelom het prima aanvallend deed hij het ook voldoende tot goed, en Kongolo moet je de kans geven centraal achterin Mathijsen kan het ook niet meer bijhouden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:42 schreef Danny.K het volgende:
Rutte moet ballen tonen en Immers eruit halen en daar Toornstra voor in de plaats, wordt ook echt moe van mensen die vinden dat hij zo hard werkt dus maar een basisplaats moet hebben. Nogmaals op de 10 positie heb je een speler nodig met handelings snelheid en creativiteit en geen stijve hark die in de weg loopt.
Kongolo op de backpositie kan gewoon niet tegen Twente deed Nelom het prima aanvallend deed hij het ook voldoende tot goed, en Kongolo moet je de kans geven centraal achterin Mathijsen kan het ook niet meer bijhouden.
Denk jij dat met deze wissel het lek boven is?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.... Hersens op je nachtkastje laten liggen?
Whahaha ken jij die man nog serieus nemen? Whahaha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:42 schreef Danny.K het volgende:
En Boetius ook op het bankje.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Rutte krijgt zen vingers er gewoon niet op.
En VanGeel heeft hem aangetrokken en wederom een fout gemaakt.
Alles verkocht, en veel rotzooi terug gekocht. Op Elahmadi Toornstra en Bilal na.
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Dat denk ik inderdaad ja als je ziet hoe Lex een bal vanaf 5 meter inschiet en hij gaat nog geeneens op goal dan denk ik dat Toornstra dat wel beter kan. En Kongolo is gewoon geen linkerback stel hem dan ook niet als back op, dat was met Verbeek ook die kan ook geen back spelen maar wel centraal.
salemi
 salemi - maandag 15 september 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Absoluut. In ieder geval het beste middenveld van Nederland. Daar moet meer uit te halen zijn. Met de komst van El Ahmadi en Toornstra moet het geheel nog op elkaar ingespeeld raken. Inderdaad moet Rutten voor het middenveld de keuze gaan maken tussen Immers, Vilhena en Toornstra. Kongolo heeft vorig jaar als linksback heel goede wedstrijden gespeeld, zo goed zelfs dat hij BMI uit het elftal speelde. Maar zo'n jongen is nog maar 18 of 19 jaar. Spelers van die leeftijd hebben wel eens een terugval. Dat kan toch?
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:50 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Whahaha ken jij die man nog serieus nemen? Whahaha
Je snapt het niet he.... Maakt niet uit hoor.
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Ik vind Kongolo een toptalent alleen zie ik dat niet af op de linksback positie maar meer centraal. Ik geloof zeker wel in deze selectie maar begrijp niet waarom Immers de voorkeur krijgt.
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:05 schreef salemi het volgende:

[..]

Absoluut. In ieder geval het beste middenveld van Nederland. Daar moet meer uit te halen zijn. Met de komst van El Ahmadi en Toornstra moet het geheel nog op elkaar ingespeeld raken. Inderdaad moet Rutten voor het middenveld de keuze gaan maken tussen Immers, Vilhena en Toornstra. Kongolo heeft vorig jaar als linksback heel goede wedstrijden gespeeld, zo goed zelfs dat hij BMI uit het elftal speelde. Maar zo'n jongen is nog maar 18 of 19 jaar. Spelers van die leeftijd hebben wel eens een terugval. Dat kan toch?
Juist! Een onnodige en behoorlijk suffe nederlaag tegen een degradatiekandidaat is echt bijna niet te geloven en onacceptabel, maar dat betekent niet dat er alleen maar prutsers rondlopen op het veld of in het Maasgebouw.
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 11:56 schreef Danny.K het volgende:
Dat denk ik inderdaad ja als je ziet hoe Lex een bal vanaf 5 meter inschiet en hij gaat nog geeneens op goal dan denk ik dat Toornstra dat wel beter kan. En Kongolo is gewoon geen linkerback stel hem dan ook niet als back op, dat was met Verbeek ook die kan ook geen back spelen maar wel centraal.
Ik vond Van Beek als rechtsback een openbaring. Hij gaf meerdere ballen per wedstrijd op de stropdas van Mitchell. Zulke strakke passes heb ik al lang niet meer gezien van een verdediger van Feyenoord.
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik vond Van Beek als rechtsback een openbaring. Hij gaf meerdere ballen per wedstrijd op de stropdas van Mitchell. Zulke strakke passes heb ik al lang niet meer gezien van een verdediger van Feyenoord.
Ik vind hem beter centraal maar dat is mijn mening ik vind hem wel een goede speler.
VVout
 VVout - maandag 15 september 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Zegt dan weer wat over Mitchell dat er niks mee gebeurt,waarschijnlijk vergeten lijm op zijn stropdas te smeren.
MMM
 MMM - maandag 15 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Als hij Immers laat staan kan je Fred afschrijven.
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:28 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Ik vind hem beter centraal maar dat is mijn mening ik vind hem wel een goede speler.
Ik vind hem ook goed. Heeft meer potentie dan De Vrij. Speelt echter wel als de jongeling die hij is, vandaar de nood voor een ervaren speler naast hem. Dus geen Kongolo...

In mijn optiek komt dus 1 van deze 2 jonkies altijd op de vleugel terecht.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:11 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je snapt het niet he.... Maakt niet uit hoor.
Wie moet er dan verwoordelijkheid nemen voor het halen van alle kneuze die helemaal niets te zoeken hebben bij Feyenoord!!
Mathijsen 1 miljoen perjaar?
Boulah de bankzitter?
Immers aanvoerder gemaakt?
Alles verkocht!!
En dan 1 jaar lang he! 1 JAAAAA LANG de tijd voor een spits!! En helemaal niks ma dan niks gevonden? Ja Kazim kazim oei oei oei wat een spits he! niet eens fit?
Guidetti kwam in zen schoot geworden. En Pelle
kwam hij ook zelf niet mee?
luister nou pik zijn connecties komen niet verder dan Limburg en City waar hij een zogenaamde samenwerking verband mee heeft.
Hou toch op man!
Lkkr Rutte ontslaan die met die kutzooi is blijven zitten omdat die lul van een Vangeld niets kan klaar uit!
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:36 schreef MMM het volgende:
Als hij Immers laat staan kan je Fred afschrijven.
Immers moet er echt uit...
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:37 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Wie moet er dan verwoordelijkheid nemen voor het halen van alle kneuze die helemaal niets te zoeken hebben bij Feyenoord!!
Mathijsen 1 miljoen perjaar?
Boulah de bankzitter?
Immers aanvoerder gemaakt?
Alles verkocht!!
En dan 1 jaar lang he! 1 JAAAAA LANG de tijd voor een spits!! En helemaal niks ma dan niks gevonden? Ja Kazim kazim oei oei oei wat een spits he! niet eens fit?
Guidetti kwam in zen schoot geworden. En Pelle
kwam hij ook zelf niet mee?
luister nou pik zijn connecties komen niet verder dan Limburg en City waar hij een zogenaamde samenwerking verband mee heeft.
Hou toch op man!
Lkkr Rutte ontslaan die met die kutzooi is blijven zitten omdat die lul van een Vangeld niets kan klaar uit!
Je snapt het inderdaad niet. Probeer eens wat te kalmeren en REALISTISCH naar de situatie te kijken. Je verzandt in negatieve emoties waardoor je hele rare dingen zegt. Meer dan de helft van wat je zegt is klinkklare onzin.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nu pas?
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:41 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Nu pas?
Toen ook al... ik heb hem nooit opgesteld!

Heb alleen een jaar geleden al voorgesteld hem cadeau te doen aan ADO...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Barabas --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je snapt het inderdaad niet. Probeer eens wat te kalmeren en REALISTISCH naar de situatie te kijken. Je verzandt in negatieve emoties waardoor je hele rare dingen zegt. Meer dan de helft van wat je zegt is klinkklare onzin.
Als je Rutte ontslaat dan ook Vangeel!
wordt tijd dat hij verantwoordelijkheid neemt.
Zelfde als dat Mulder verhaal.
Nieuwe keeper oké, was ik ook mee eens.
Vermeer is welkom. Ma rot op je ga Mulder niet zo behandelen in de media? Jodenstreken!!
Moet die maar doen als straks zijn vriendje Mathijsen vertrekt. Niet bij Mulder!! mafkees.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Toen ook al... ik heb hem nooit opgesteld!

Heb alleen een jaar geleden al voorgesteld hem cadeau te doen aan ADO...
snappen we mekaar toch nog ergens mee hahah
Barabas
 Barabas - maandag 15 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Als je Rutte ontslaat dan ook Vangeel!
wordt tijd dat hij verantwoordelijkheid neemt.
Zelfde als dat Mulder verhaal.
Nieuwe keeper oké, was ik ook mee eens.
Vermeer is welkom. Ma rot op je ga Mulder niet zo behandelen in de media? Jodenstreken!!
Moet die maar doen als straks zijn vriendje Mathijsen vertrekt. Niet bij Mulder!! mafkees.
Waarom moet er überhaupt iemand ontslagen worden? Dat helpt de club totaal niet vooruit! Verder ben je alleen maar negatief. Geloof je werkelijk alles wat je in de pers leest? Misschien nieuw voor jou, maar meer dan 80% van de media is pro-020 en structureel bezig Feyenoord in diskrediet te brengen en/of onrust te zaaien.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 september 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 12:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarom moet er überhaupt iemand ontslagen worden? Dat helpt de club totaal niet vooruit! Verder ben je alleen maar negatief. Geloof je werkelijk alles wat je in de pers leest? Misschien nieuw voor jou, maar meer dan 80% van de media is pro-020 en structureel bezig Feyenoord in diskrediet te brengen en/of onrust te zaaien.
Tuurlijk geloof ik niet alle media?
Ik ben niet gister.
En mischien omdat het niet goed gaat met de club?
Rutte krijgt de vinger er niet op, en Vangeld heeft hem gehaald en dus weer een fout gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0156929