BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - vrijdag 19 september 2014 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten: 'Sevilla zou in Champions League niet misstaan'
[ filmpje ]
(http://youtu.be/miiifRvU-U8)
Feyenoord wel, da's dus wel jammer.
Els
 Els - vrijdag 19 september 2014 - 07:47   quote  deeplink  
Je bent natuurlijk gewoon de hele wedstrijd overklast. Zodra Sevilla even gas gaf. Kon Feyenoord het niet meer bijbenen.
Helaas heb knielt het vertrouwen dat ze er wat van leren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:20 schreef Nick4F het volgende:
Ook Rutten houdt weer vast aan de heilige ruit, met 1 punt naar achteren en een nr 10 naar voren. Wat een onzin! Als je 4-4-2 speelt met dit materiaal, dan heb je 2 controlerende spelers die ook nog eens geweldig kunnen voetballen, en geef je de lopende krachtmensen Toornstra en Vilhena de vrijheid om diep te gaan en/of de aanval meer te ondersteunen. Tonny loopt er echt verloren bij! Die moet verlost worden van zijn behoudende taak! Daar hebben we Karim en Jordi toch voor? Jens en Tonny hebben samen de power om ieder eredivisiemiddenveld ondersteboven te lopen. En iedereen weet toch ook dat de pure snelheid er bij Ruben wel af is? Valencia is een geweldige ploeg, en we waren kansloos, maar het was een uitgelezen mogelijkheid om Jordi en Karim naast elkaar te zetten. Ik stel mijn mening over Manu zo zoetjes aan toch bij: hij heeft toch wel heel veel in huis. Op naar zondag!
Vilhena had gisteren geen controlerende taak. Clase en El Ahmadi hadden die taak.
Vilhena is gewoon uit vorm en moet inderdaad uit zijn lijden verlost worden, op de bank.
We speelden tegen Sevilla.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:47 schreef Els het volgende:
Je bent natuurlijk gewoon de hele wedstrijd overklast. Zodra Sevilla even gas gaf. Kon Feyenoord het niet meer bijbenen.
Helaas heb knielt het vertrouwen dat ze er wat van leren.
Vooral achterin niet.
T middenveld van ons moest overal en nergens lopen om alle gaten op te vangen.
Dat is sowieso door de 4-4-2 al zo, maar met deze verdediging ook nog eens meer.
Was niet te doen.
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena had gisteren geen controlerende taak. Clase en El Ahmadi hadden die taak.
Vilhena is gewoon uit vorm en moet inderdaad uit zijn lijden verlost worden, op de bank.
Kopie van vorig seizoen. Toen was Tony ook niet vooruit te branden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:55 schreef tomson het volgende:

[..]

Kopie van vorig seizoen. Toen was Tony ook niet vooruit te branden.
Maar dat ligt natuurlijk vooral aan het systeem, zijn positie en de spelers om hem heen.
Ik heb m gisteren ook op niets goeds kunnen betrappen.
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Tijd om eens even na te denken op t bankie idd. Het middenveld is gelukkig 1 van die plaatsen waar Fredsji nog wel keus zat heeft.
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 07:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door tomson --
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 08:00   quote  deeplink  
Pfff driedubbele post

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 08:03   quote  deeplink  
Beetje jammer is dat hij nog bij moet tekenen.
Nou ja moet.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Eerst de verdediging maar eens op orde... Willem 2 kwam er vorige week net zo makkelijk doorheen als Sevilla. echt om te janken...
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
Beetje jammer is dat hij nog bij moet tekenen.
Nou ja moet.
We rekenden ons natuurlijk al een beetje rijk maar ik denk dat sommige verwachtingen misschien een beetje bijgesteld zullen moeten worden. ..
tomson
 tomson - vrijdag 19 september 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Als we het maar weten :
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32967__rss.php
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Verwachting bijstellen vind ik niet erg, alleen zo ver bijstellen had ik toch niet verwacht... Met deze verdediging speel je volgend jaar in ieder geval geen Europees voetbal, dus kun je daar niet meer afgaan.... en dan heb je er waarschijnlijk financieel weer een probleem bij.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 19 september 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:12 schreef Felbm het volgende:
Verwachting bijstellen vind ik niet erg, alleen zo ver bijstellen had ik toch niet verwacht... Met deze verdediging speel je volgend jaar in ieder geval geen Europees voetbal, dus kun je daar niet meer afgaan.... en dan heb je er waarschijnlijk financieel weer een probleem bij.
Ik zal Rutten er op afrekenen als hij Mathijssen en Immers blijft opstellen.
Zij halen de snelheid en effectiviteit eruit en zullen Feyenoord alleen laten tekortkomen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 september 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Er komen in deze fase veel meer spelers te kort.
Aan Rutten om eerst zekerheid in te bouwen.
Dat begint, helaas, bij de verdediging.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 08:56   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik ook dat iedere week een ander systeem "proberen" ook niet bevorderlijk is voor de spelers... Ik zou me richten op 1 systeem, zekerheden bouwen en iedereen die zijn taak kent. Niet elke tegenstander een ander probeersel. Dat schijnt na de WK ineens populair te zijn.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 19 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tonny speelt gewoon met de handrem er heel hard op. Die jongen is totaal niet vrij, - dat zie je aan alles. Hij is 20 jaar, kan geweldig voetballen en heeft een abnormale power met dito loopvermogen. Vilhena is niet uit vorm, maar hij wordt geremd om zichzelf in vorm te spelen. Benut die jongen nu eens op zijn kwaliteiten. Rutten kan goed met jonge spelers omgaan? Ik zie de jonkies alleen maar kapot gaan. En El Ahmadi liep echt te controleren op de nr. 10 positie! Dat is een gevolg van het dogmatische `ruit met de punt naar achteren` trainerssyndroom. Controleren doe je van achteruit, met het spel vooral voor je. Dat is een speciale eigenschap, en dat telt dubbel als je met dat vermogen ook nog eens verschrikkelijk goed kunt voetballen. Van zulke spelers kun je alleen maar dromen - laat staan wanneer je er 2 van hebt. Controleren vanaf de nr. 10 positie? Met 2 spitsen? Totale onzin. Ik zie voldoende perspectieven in deze selectie, en heb nu alweer zin in zondag!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 09:29 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Tonny speelt gewoon met de handrem er heel hard op. Die jongen is totaal niet vrij, - dat zie je aan alles. Hij is 20 jaar, kan geweldig voetballen en heeft een abnormale power met dito loopvermogen. Vilhena is niet uit vorm, maar hij wordt geremd om zichzelf in vorm te spelen. Benut die jongen nu eens op zijn kwaliteiten. Rutten kan goed met jonge spelers omgaan? Ik zie de jonkies alleen maar kapot gaan. En El Ahmadi liep echt te controleren op de nr. 10 positie! Dat is een gevolg van het dogmatische `ruit met de punt naar achteren` trainerssyndroom. Controleren doe je van achteruit, met het spel vooral voor je. Dat is een speciale eigenschap, en dat telt dubbel als je met dat vermogen ook nog eens verschrikkelijk goed kunt voetballen. Van zulke spelers kun je alleen maar dromen - laat staan wanneer je er 2 van hebt. Controleren vanaf de nr. 10 positie? Met 2 spitsen? Totale onzin. Ik zie voldoende perspectieven in deze selectie, en heb nu alweer zin in zondag!
Mooi verhaal. Tonny doet al nu bijna 1.5 seizoen weinig goeds.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 09:29 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik zie ook wel perspectief in deze selectie. En middenveld moet ook best goedkomen denk ik. Als clasie en El Ahmadi hun eigen taken kunnen uitvoeren en niet als veredelde extra verdedigers lopen. nu loop je op 3/4 van het veld 8 tegen 4 te voetballen waardoor je middenveld achter de feiten aanloopt. 1 of 2 wijzigingen achterin is in mijn ogen zwaar nodig... maar welke??? dat zou ik zo ook niet weten zonder transfermarkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Felbm --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 september 2014 - 09:56   quote  deeplink  
Tot winterstop de kans geven, zit er dan nog geen idee achter of geen lijn dan ...............Gert jan terughalen? En schoonschip dus ook de hulptrainers weg.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Schijnt juist dat JP en Gio veel minder bij het technische deel betrokken worden dan bij Koeman. Die zou ik niet wegsturen. Die weten denk ik wel wat er nodig is.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 19 september 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Ik zie het helaas niet gebeuren met Fred.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Zondag wordt er kansloos verloren en is het exit Rutten. Jippie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door JoopieKlepzeikerT --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 19 september 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Onzin. Als Fred ontslagen zou worden dan kan de directie zelf ook beter opstappen. Het zou een erg opportunistisch besluit zijn om nu al de afrekening te maken. Het elftal dat er gisteren stond is op 6 plekken gewijzigd t.o.v. vorig seizoen, dat heeft tijd nodig. Zelfs de allergrootste trainer zou dit niet binnen een maand op de rit hebben.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:37 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Onzin. Als Fred ontslagen zou worden dan kan de directie zelf ook beter opstappen. Het zou een erg opportunistisch besluit zijn om nu al de afrekening te maken. Het elftal dat er gisteren stond is op 6 plekken gewijzigd t.o.v. vorig seizoen, dat heeft tijd nodig. Zelfs de allergrootste trainer zou dit niet binnen een maand op de rit hebben.
dat ben ik met je eens. 100%
allen volgens mij hoeft zo slecht als nu ook weer niet te zijn. En elke tegenstander een ander systeem aanmeten lijkt mij dodelijk. Gewoon zijn systeem erin rammen en van je eigen krachten uitgaan en keihard werken. Dan komen de resultaten ook wel.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 19 september 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Als we goed staan, dan gaan we gewoon winnen zondag! Begin weer met 4-4-2. Vermeer;
Wilkshire; van Beek; kongolo; nelom.
Toornstra; Clasi; El Ahmadi; Vilhena.
Boetius en Manu.
Dicht op elkaar spelen; op de middenlijn verdedigen (vandaar de snelheid van Kongolo) en zoveel mogelijk druk zetten. Af en toe inzakken om de krachten te verdelen. Jordi en Karim voor de controle en de opbouw, maar ook gedoseerd doorschuiven. Jens en Tonny om het middenveld van die lui helemaal ondersteboven te lopen, en Elvis en JP voor de snelheid en de akties in de voorhoede. Kom je toch achter dan kun je Kazim brengen. En dan heb je Bilal, Schaken en Tevreden ook nog op de bank. We kunnen ze echt pakken!
Dharmpie
 Dharmpie - vrijdag 19 september 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Ik vrees dat Rutten het niet gaat redden, ik was niet blij met zijn komst maar gunde hem wel het voordeel van de twijfel. Het lijkt erop dat Mathijssen een goddelijke status heeft verworven want wat er ook gebeurd hij blijft erin staan. Mathijssen maakt het veld veel te lang wordt en de linies erg ver uit elkaar liggen.
Zelfs bij Willem II en op achterstand voetbalden wij nog met de PUNT naar achteren. Willem II voetbalde met Lef, iets dat ik dit Feyenoord nog niet 1x heb doen met Rutten! Bah!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:15 schreef Nick4F het volgende:
Als we goed staan, dan gaan we gewoon winnen zondag! Begin weer met 4-4-2. Vermeer;
Wilkshire; van Beek; kongolo; nelom.
Toornstra; Clasi; El Ahmadi; Vilhena.
Boetius en Manu.
Dicht op elkaar spelen; op de middenlijn verdedigen (vandaar de snelheid van Kongolo) en zoveel mogelijk druk zetten. Af en toe inzakken om de krachten te verdelen. Jordi en Karim voor de controle en de opbouw, maar ook gedoseerd doorschuiven. Jens en Tonny om het middenveld van die lui helemaal ondersteboven te lopen, en Elvis en JP voor de snelheid en de akties in de voorhoede. Kom je toch achter dan kun je Kazim brengen. En dan heb je Bilal, Schaken en Tevreden ook nog op de bank. We kunnen ze echt pakken!
ik weet niet of je gisteren gekeken hebt, maar ze konden gisteren niet eens het rondspelen van Sevilla ontregelen, laat staan verstoren.

Die 4-4-2 is helemaal ruk
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:15 schreef Dharmpie het volgende:
Ik vrees dat Rutten het niet gaat redden, ik was niet blij met zijn komst maar gunde hem wel het voordeel van de twijfel. Het lijkt erop dat Mathijssen een goddelijke status heeft verworven want wat er ook gebeurd hij blijft erin staan. Mathijssen maakt het veld veel te lang wordt en de linies erg ver uit elkaar liggen.
Zelfs bij Willem II en op achterstand voetbalden wij nog met de PUNT naar achteren. Willem II voetbalde met Lef, iets dat ik dit Feyenoord nog niet 1x heb doen met Rutten! Bah!
met de punt naar achteren betekent dus dat je met twee aanvallende middenvelders speelt.

----x----
x--x-x--x
----x----
--x---x--
x---x---x

Het is juist andersom, je speelt met de punt naar voren, met 2 controleurs.

----x----
x--x-x--x
--x---x--
----x----
x---x---x
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik weet niet of je gisteren gekeken hebt, maar ze konden gisteren niet eens het rondspelen van Sevilla ontregelen, laat staan verstoren.

Die 4-4-2 is helemaal ruk
+1
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:22   quote  deeplink  
gisteren speelden we volgens mij zo

----?----
?--?-?--?
----?----
?--?-?--?
----?----

En de spelers hadden geen idee hoe dat in te vullen
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

met de punt naar achteren betekent dus dat je met twee aanvallende middenvelders speelt.

----x----
x--x-x--x
----x----
--x---x--
x---x---x

Het is juist andersom, je speelt met de punt naar voren, met 2 controleurs.

----x----
x--x-x--x
--x---x--
----x----
x---x---x
Als je 4-4-2 speelt zoals gisteren juist niet
Dan zou je in een ruit kunnen spelen, alleen dan moetje nr 10 wel aanvallend spelen en moet je niet met 3 van de 4 man achteruit lopen, dan zet je je aanval zelf al buitenspel.
Dharmpie
 Dharmpie - vrijdag 19 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Stylz, met de punt bedoelde ik eigenlijk het hele team.
Men bleef gewoon vanaf de 16m gegroepeerd staan. Je kan daardoor niet snel druk zetten. Ik had graag gezien dat onze achterste man iets achter de middencirkel stond.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:23 schreef Felbm het volgende:

[..]

Als je 4-4-2 speelt zoals gisteren juist niet
Dan zou je in een ruit kunnen spelen, alleen dan moetje nr 10 wel aanvallend spelen en moet je niet met 3 van de 4 man achteruit lopen, dan zet je je aanval zelf al buitenspel.
Ja in een ruit staat de punt naar voren en naar achteren :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:23 schreef Dharmpie het volgende:
Stylz, met de punt bedoelde ik eigenlijk het hele team.
Men bleef gewoon vanaf de 16m gegroepeerd staan. Je kan daardoor niet snel druk zetten. Ik had graag gezien dat onze achterste man iets achter de middencirkel stond.
je bedoelt dus eigenlijk meer met de intentie naar voren in plaats van achteruit lopen.
Ben ik t wel mee eens. Alleen denk ik dat ze niet zo wilden spelen als gisteren, maar door de 1-0 in de 8e minuut de angst voor een grote nederlaag groter was dan de hoop op een goed resultaat, vandaar het ingraven.

Zeker na de 2-0
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja in een ruit staat de punt naar voren en naar achteren :)
Normaal gesproken wel ja ;-) maar dat ging gisteren even niet op... ik denk dat ik t maar "de boog naar achteren" ga noemen....
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 september 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Kneuzenparade met Klepzeiker voorop....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:27 schreef Felbm het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel ja ;-) maar dat ging gisteren even niet op... ik denk dat ik t maar "de boog naar achteren" ga noemen....
volgens mij was gisteren meer 4-1-4-1. en de middelste vier speelden inderdaad met een boog naar achteren, al stond er eigenlijk niemand echt naar voren.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Nee klopt.. Ik hoop gewoon dat er vanaf nu voor 1 systeem gekozen gaat worden en dat daar dan wekelijks vooruitgang in komt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Ik ben al blij met vooruitgang.. op welke wijze dan ook :)
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 september 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Zondag Kazim in de basis. Dan klopt het weer een beetje meer...

Manu er omheen laten spelen. Die jongen moet je laten staan.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:37 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Vilhena Boetius Kongolo allemaal hopeloos uit vorm. Meneer Rutten heeft nog niet 1 keer met en in de zelfde formatie gevoetbald.Hij blijft maar vast houden aan Mathijsen en Nelom terwijl iedereen kan zien dat ze niveau te kort komen.Immers aanvoerder gemaakt. Hahn geen kans gegeven. ga zo maar door. angsthazen voetbal zonder enig overleg. Ik heb Feyenoord in de laatste 10 jaar nog nooit zo slecht zien voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door JoopieKlepzeikerT --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:20 schreef Nick4F het volgende:
Ook Rutten houdt weer vast aan de heilige ruit, met 1 punt naar achteren en een nr 10 naar voren. Wat een onzin! Als je 4-4-2 speelt met dit materiaal, dan heb je 2 controlerende spelers die ook nog eens geweldig kunnen voetballen, en geef je de lopende krachtmensen Toornstra en Vilhena de vrijheid om diep te gaan en/of de aanval meer te ondersteunen. Tonny loopt er echt verloren bij! Die moet verlost worden van zijn behoudende taak! Daar hebben we Karim en Jordi toch voor? Jens en Tonny hebben samen de power om ieder eredivisiemiddenveld ondersteboven te lopen. En iedereen weet toch ook dat de pure snelheid er bij Ruben wel af is? Valencia is een geweldige ploeg, en we waren kansloos, maar het was een uitgelezen mogelijkheid om Jordi en Karim naast elkaar te zetten. Ik stel mijn mening over Manu zo zoetjes aan toch bij: hij heeft toch wel heel veel in huis. Op naar zondag!
Euhm Nick....Sevilla..d:-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Vilhena Boetius Kongolo allemaal hopeloos uit vorm. Meneer Rutten heeft nog niet 1 keer met en in de zelfde formatie gevoetbald.Hij blijft maar vast houden aan Mathijsen en Nelom terwijl iedereen kan zien dat ze niveau te kort komen.Immers aanvoerder gemaakt. Hahn geen kans gegeven. ga zo maar door. angsthazen voetbal zonder enig overleg. Ik heb Feyenoord in de laatste 10 jaar nog nooit zo slecht zien voetballen.
Winterslaap in de Been jaren?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Sevilla - Feyenoord

(http://youtu.be/SO9P5Bc610Q)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 september 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Winterslaap in de Been jaren?
Die tijd heb ik verdrongen haha
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

dat ben ik totaal niet met je eens. De periode Been was echt nog slechter hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Haha ja herriner hem er maar weer aan, hij was het net kwijt..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 september 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:41 schreef Felbm het volgende:

[..]

dat ben ik totaal niet met je eens. De periode Been was echt nog slechter hoor!
Dat mag maar veel hopelozer en slechter als dit kan bijna niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0184700