|
|
Stylzz
|
|
|
Er moet natuurlijk wel een kwalitatief goede vervanger in de jeugd staan dan. Niet elke lichting is goud. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik vind dus echt dat we een betere selectie hebben dan vorig jaar. We hebben onze internationals bijna allemaal voor goed geld verkocht, - en zo hoort het ook! Alleen Pelle is nauwelijks te vervangen. Er is volop concurrentie en de baas moet gewoon kiezen voor het beste team. Fredje wil iedereen te vriend houden. Dat is zijn grootste probleem! Omdat er veel teveel onrust in het team zit, zou ik a.s. zondag weer beginnen met 4-4-2, maar zodra Kazim helemaal wedstrijdfit is, moeten we met onze flankspelers gewoon weer 4-3-3 spelen. En dan gaan we nog heel mooie dingen zien dit seizoen! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Rutten heeft een grote pech dat feyenoord geen echte spits in huis heeft, die hem niet kan indekken bij slechte spel, en dat had r.koeman wel en nu komt het er echt op aan dat van niets tot iets moet maken, wil Fredje het overleven in de kuip dan zal hij ballen moeten tonen en deze spelers voorlopig aan de kant zetten:
Clasie zwaar overschatte talent.
Mathijssen geen captain in zich, te veel met zich zelf bezig.
Immers wil en doet enorm z.n best maar helaas komt te veel kort op voetbal intelligentie.
Wesley verhoek, k.vermeer, blunders van m.v geel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra hangend als rechtsbuiten, laffaard. Gewoon 2 echte buitenspelers en een spits neerzetten, PUNT. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij doet elke wedstrijd maar wat, veranderd elke wedstrijd wel iets. Zorg eens voor vastigheden man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Boilesen is een van de zwakste bij die joden, zet daar een ECHTE rechtsbuiten neer die hem kan passeren.
Mocht dit waar zijn ben ik meer en meer klaar met Rutten, gadverdamme
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 09:45 schreef MMM het volgende:Die Boilesen is een van de zwakste bij die joden, zet daar een ECHTE rechtsbuiten neer die hem kan passeren. ik ben meer en meer klaar met Rutten, gadverdamme J.P op rechts, bilal op links? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou een aparte keuze zijn inderdaad. Gaat ie weer veranderen. Maar even afwachten of het weer zo is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal wel zo zijn, onbegrijpelijk wat mij betreft.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan laat ie zich nog maar 1 optie. Dan moet hij zorgen dat Feyenoord wint, anders krijg hij het op zeker op zijn bordje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:Er moet natuurlijk wel een kwalitatief goede vervanger in de jeugd staan dan. Niet elke lichting is goud. dat geldt nog zwaarder voor de "aankopen" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 01:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Alleen het middenveld zijn we op vooruit gegaan. Verdediging is heel veel slechter. Kijk naar Nelom en Mathijsen. Wilkshere speelt leuk maar geen topspeler! Staat jeugd in de weg. Boulah waarom haal je die? Die gast was niks, is niks, zal nooit wat worden. Als die fit was stond hij waarschijnlijk van Beek in de weg? Kan toch niet? De aanval gaat nog Op Verhoek en Schaken na, met alle respect maar dat kan toch ook niet meer? allebij weg. Bilal basis en jeugd erbij halen. Vangeld had een mooi plan alleen is dat plan 3 jaar goed gegaan en nu vind ik om te schamen! Want hij is er gewoon vanaf gestapt en heeft ipv jeugd 8e hands spelers gehaald! En Rutten heeft niets geks gedaan of spelers helemaal verkeerd opgesteld? Niks loopt dus dan ga je proberen te sleutelen. VanGeel is de man die deze rommel heeft gehaald. Rutten heeft alleen Elahmadi gekregen! Van Geel Rommel gehaald, hoezo rommel.. Toornstra rommel..(?) Bilal rommel..(?) Kâzim rommel..(?) El Ahmadi rommel..(?) Vermeer rommel..(?) Wilkshire rommel..(?)
Enkel de keuze van Boula begrijp ik hedendaags nog niet zo, maar die is blijkbaar gehaald voor zijn know how en strijkt alleen salaris op.. Martin heeft enkel vergeten een goede spits op de kop te tikken, want goed scorend vermogen missen we blijkbaar. Rutten heeft mijn inziens wel gekke dingen gedaan. Schaken rechtsachter posteren en Verhoek voorin, je zegt zelf al dat dat niet meer kan. En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen, vooral in zijn wisselbeleid.. Onder Koeman presteerde een flink aantal dezelfde spelers stukken beter dan onder Rutten..dat kan toch niet van geel zijn schuld zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zie net de opstelling????????????????? Geen Kazim en Jens als hangende rechtsbuiten????????????? Fred niet blijven zoeken ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoek n plaatsje in de zon.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 09:45 schreef MMM het volgende:Die Boilesen is een van de zwakste bij die joden, zet daar een ECHTE rechtsbuiten neer die hem kan passeren. Mocht dit waar zijn ben ik meer en meer klaar met Rutten, gadverdamme Op een gegeven moment ga je wel aan zijn voetbal know-how denken. Is er ergens ook een verklaring voor deze beslissing, kan niks vinden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij staat hij in je quote |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou sorry r.koeman was ook zwaar bagger hij had het geluk dat pelle wel in vaker in goede doen was maar qua speelstijl was het ook niks onder zijn leiding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 10:41 schreef dr love het volgende:Nou sorry r.koeman was ook zwaar bagger hij had het geluk dat pelle wel in vaker in goede doen was maar qua speelstijl was het ook niks onder zijn leiding. En hij had het geluk een weergaloze Clasie op het middenveld te hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk Fred komt met dit op het oog vreemde oplossing maar misschien pakt het goed uit. Zou ook zeker de mijne niet zijn, wil het eerst zien alvorens te oordelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En vergeet de rest niet van de meer waardes. niet voor niets de beste van NL. Voor de rest heeft Dr Love n keer gelijk. onder Koeman was t ook ruk, echter de kwaliteit camoufleerde dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht hij met deze opstelling spelen en verliezen is het vertrouwen op bij mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boëtius en Bilal maakt hij kapot, Kongolo krijgt niet het vertrouwen die Mathijsen wel krijgt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je nu een spits in huis hebt, waar niemand van weet at hij kan, die 10 min is ingevallen en 2 keer gevaarlijk was, aggressie toonde. En hij zpu 60 min kunnen vlammen, al is het alleen om de tegenstander in ongewisse te laten.......ik zou ach laat maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk Piet, OPSTELLEN die gozert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind dat de beste opstelling. Zo is Toornstra t gevaarlijkst |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra tussen middenveld en verdediging van de tegenstander en naar binnenkomend. Zo speelde hij zijn beste wedstrijden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 10:33 schreef piet de paler het volgende:Zie net de opstelling????????????????? Geen Kazim en Jens als hangende rechtsbuiten????????????? Fred niet blijven zoeken ! Zijn eigen doodvonnis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:Toornstra tussen middenveld en verdediging van de tegenstander en naar binnenkomend. Zo speelde hij zijn beste wedstrijden. Extra scorend vermogen, tussen de linies. Voorwaar niet gek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus voorbereiding inderdaad |
|
|
|
|
VAKKIEW-2
|
|
|
Hoi, ben nieuw hier en heb zojuist de eerste posts van dit topic gelezen, en nu wat van de laatste. En zie het verschil dan eens!! Ben zelf nooit kapot geweest van de keuze voor Rutten, maar iedereen moet een kans krijgen, toch? Inderdaad zijn de sterkhouders van vorig seizoen verdwenen, maar er is alles bij elkaar toch wat minder kwaliteit op het veld. Kijk maar eens naar de verdediging. En spelers krijgen zeker geen zelfvertrouwen, door steeds weer andere mensen op te stellen, ben al met al bang voor opnieuw een rampseizoen, al hoop ik zeker voor zondag op een ommekeer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 10:41 schreef dr love het volgende:Nou sorry r.koeman was ook zwaar bagger hij had het geluk dat pelle wel in vaker in goede doen was maar qua speelstijl was het ook niks onder zijn leiding. laat ik jou nu zwaar bagger vinden |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:Toornstra tussen middenveld en verdediging van de tegenstander en naar binnenkomend. Zo speelde hij zijn beste wedstrijden. dan moet je eigelijk ook zonder pure spits spelen, alleen een hangende die soms in de spitspositie komt. moeilijk voor de tegenstander. Er was een club die zo succes behaalde met een zekere de Jong en Eriksen ( spuug) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 15:00 schreef VAKKIEW-2 het volgende:Hoi, ben nieuw hier en heb zojuist de eerste posts van dit topic gelezen, en nu wat van de laatste. En zie het verschil dan eens!! Ben zelf nooit kapot geweest van de keuze voor Rutten, maar iedereen moet een kans krijgen, toch? Inderdaad zijn de sterkhouders van vorig seizoen verdwenen, maar er is alles bij elkaar toch wat minder kwaliteit op het veld. Kijk maar eens naar de verdediging. En spelers krijgen zeker geen zelfvertrouwen, door steeds weer andere mensen op te stellen, ben al met al bang voor opnieuw een rampseizoen, al hoop ik zeker voor zondag op een ommekeer. Welkom VAKKIEW-2.. Iedereen verdient zeker een kans en sommigen zelfs een tweede. Maar bij Fred zie je gewoon geen vooruitgang, krijg het idee dat Twente uit een toevalstreffer was. Sommige spelers zijn simpelweg slechter gaan spelen onder Fred dan onder Koeman..
Zondag ook van de partij..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 15:27 schreef Peckerwood het volgende:[..] dan moet je eigelijk ook zonder pure spits spelen, alleen een hangende die soms in de spitspositie komt. moeilijk voor de tegenstander. Er was een club die zo succes behaalde met een zekere de Jong en Eriksen ( spuug) (spuug spuug..) |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Er gaan al een heleboel mensen vanuit dat kazim een flop wordt. Wat ik tot nu toe gezien heb (nog niet eens 100%) kan het best wat worden... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wel naar de wedstrijd. met z'n 4en deze keer. Eerst samen voetballen in Tiel om 11.00 uur. snel douchen omkleden en dan naar Rotterdam. meestal zijn we net op tijd. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik hoop dat ik het mis hebt maar meeste geval niet feyenoord wordt vernederd in eigenkuip 1-5 die rutte kan beter nu vertrekken en van geel aan jou de taak om j.clupp te halen van dordmund en soriano van rbzalszburg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 21:27 schreef dr love het volgende:Ik hoop dat ik het mis hebt maar meeste geval niet feyenoord wordt vernederd in eigenkuip 1-5 die rutte kan beter nu vertrekken en van geel aan jou de taak om j.clupp te halen van dordmund en soriano van rbzalszburg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft gelijk en laat hem die Sneyder look-a-like ook meenemen, zijn we van die overschatte tuinkabouter ook gelijk kwijt, maar dat zullen jullie wel weer anders zien stelletje omo's.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 21:13 schreef van geil het volgende:[..] wel naar de wedstrijd. met z'n 4en deze keer. Eerst samen voetballen in Tiel om 11.00 uur. snel douchen omkleden en dan naar Rotterdam. meestal zijn we net op tijd. Dan heb je er zeker wel zin an ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha..."Clupp" staat te trappelen om weg te gaan bij dat kleine Kloppie |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik hoop dat Rutten vandaag niet weer gaat kutten met een aantal nietsnutten. Anders pleuren we ze allemmal in de Rotterdamse rioolputten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt allemaal goed,we zakken geen plaats, we kunnen alleen maar stijgen . Ik ben erbij dus alles komt goed. Heb gezocht naar konijn met pruimen heb alleen een pruim gevonden. |
|
|
|