BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:42 schreef dr love het volgende:
Maar helaas zullen er meerdere oneens zijn omdat het de kind van feyenoord is.
Okay...oneens..
MMM
 MMM - maandag 22 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Favoriete opstelling van Fred met Toornstra hangend rechtsbuiten en Tony op 10 (volgens Martijn Krabbendam). Zonde van al je buitenspelers..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 september 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:28 schreef dr love het volgende:
Alleen clasie had eruit gemoeten en boeitius voor achabar dan hadden we nog sterker geweest wat doet die clasie de hele wedstrijd alleen zich verschuillen of korte brede passen geven. Tja achmadi zat ook niet mee kon zijn eigen spel ook niet spelen Door die tuinkabouter. Daardoor miste feyenoord net iets meer power op het middenveld.
Hieruit blijkt dat JIJ er dus de ballen verstand er van heb ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Kijk nou uit L. Straks pakt ie je langs achter..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 00:36   quote  deeplink  
Feyenoord moet contract Rutten verlengen

309_1393839778_rutten-fred.jpg

Feyenoord beleeft een dramatische seizoensstart maar toch vindt Voetbal International-verslaggever Martijn Krabbendam dat Feyenoord het contract van Fred Rutten moet verlengen.

"Ik heb nog nooit gezien dat Feyenoord zoveel overwicht had tegen Ajax. Maar aan de andere kant heb je maar vijf punten uit zes wedstrijden", aldus Krabbendam bij Voetbal International.

"Ik vind de directie nogal stil, je zou Rutten eigenlijk een contract voor meerdere jaren moeten aanbieden dan is er rust en duidelijkheid. De directie heeft nog geen duidelijkheid gegeven over de toekomst, terwijl ze bij Koeman altijd meteen vooraan stonden om hem een contract te geven."
Bron:ELFVoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 00:38   quote  deeplink  
Die Krabbendam is ook niet serieus te nemen..contract voor meerdere jaren aanbieden, alleen Verbeek was erger de afgelopen 25 jaar, nog maar ff wachten..
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 23 september 2014 - 07:13   quote  deeplink  
Ik snap helemaal niets van al die geluiden in de media. Alsof Rutten hoogst persoonlijk het lek boven water heeft gekregen. Op dit forum is voor de opstelling van zondag jl. door heel veel verschillende mensen al weken lang gepleit. We hebben gewoon een selectie waar de power en het inzicht (je moet natuurlijk ook wel begrijpen hoe je druk moet zetten) volop aanwezig is om de tegenstander in een wurggreep te houden. Karim en Jordi weten dat als geen ander, en Jens had dat spelletje ook meteen goed door. Voor het eerst zag ik bij Feyenoord terug wat mij bij de grotere ploegen in de Ch.L. altijd opvalt: die ploegen lijken altijd waanzinnig fit. Dat straalde onze ploeg afgelopen zondag ook uit! Ze leken veel fitter dan die antivoetballers uit a. Het mysterie is voor mij dus opgelost: Topploegen zijn niet perse heel veel fitter, - ze staan gewoon doorgaans heel veel beter! We weten nu dus wat we als basis nodig hebben: Terence en Sven, en Karim en Jordi! De rest stelt zichzelf op!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 september 2014 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 00:36 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord moet contract Rutten verlengen

[ afbeelding ]

Feyenoord beleeft een dramatische seizoensstart maar toch vindt Voetbal International-verslaggever Martijn Krabbendam dat Feyenoord het contract van Fred Rutten moet verlengen.

"Ik heb nog nooit gezien dat Feyenoord zoveel overwicht had tegen Ajax. Maar aan de andere kant heb je maar vijf punten uit zes wedstrijden", aldus Krabbendam bij Voetbal International.

"Ik vind de directie nogal stil, je zou Rutten eigenlijk een contract voor meerdere jaren moeten aanbieden dan is er rust en duidelijkheid. De directie heeft nog geen duidelijkheid gegeven over de toekomst, terwijl ze bij Koeman altijd meteen vooraan stonden om hem een contract te geven."
Bron:ELFVoetbal
Kan me vergissen, maar die contractverlengingen van Koeman kwamen toch telkens pas rond de winterstop?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 23 september 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 07:13 schreef Nick4F het volgende:
Ik snap helemaal niets van al die geluiden in de media. Alsof Rutten hoogst persoonlijk het lek boven water heeft gekregen. Op dit forum is voor de opstelling van zondag jl. door heel veel verschillende mensen al weken lang gepleit. We hebben gewoon een selectie waar de power en het inzicht (je moet natuurlijk ook wel begrijpen hoe je druk moet zetten) volop aanwezig is om de tegenstander in een wurggreep te houden. Karim en Jordi weten dat als geen ander, en Jens had dat spelletje ook meteen goed door. Voor het eerst zag ik bij Feyenoord terug wat mij bij de grotere ploegen in de Ch.L. altijd opvalt: die ploegen lijken altijd waanzinnig fit. Dat straalde onze ploeg afgelopen zondag ook uit! Ze leken veel fitter dan die antivoetballers uit a. Het mysterie is voor mij dus opgelost: Topploegen zijn niet perse heel veel fitter, - ze staan gewoon doorgaans heel veel beter! We weten nu dus wat we als basis nodig hebben: Terence en Sven, en Karim en Jordi! De rest stelt zichzelf op!
Zeer goeie analise Nick. Ik zou Woudenberg voor Nelom en Schaken(Toornstra hangend op rechts) voor Vilhena opstellen dan is het perfect. Volgens mij gaat Rutten dat nooit snappen. Hij komt vanzelf weer bij Immers Mathijsen en Mulder terecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2014 door JoopieKlepzeikerT --
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 10:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kan me vergissen, maar die contractverlengingen van Koeman kwamen toch telkens pas rond de winterstop?
maar werd al wel vrij snel gemeld.
dat klopt wel.
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Als ik Rutten was dan zou ik de eerste 14 geen inspanningen meer laten doen op de training.
Alleen maar veel afronden, corners vrije trappen , afstand schoten etc.
Energie is hard nodig op het veld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 10:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dit keer vergis je je niet d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Trainer Fred Rutten kiest voor de bekerwedstrijd van woensdag tegen Go Ahead Eagles 'gewoon' voor doelman Kenneth Vermeer en dus niet voor Erwin Mulder. Dat heeft Rutten gezegd tijdens een persconferentie in de Kuip. "Het is voor mij niet moeilijk om voor Kenneth te kiezen," aldus de oefenmeester.

Rutten:Niet moeilijk om voor Vermeer te kiezen.

(http://youtu.be/QG3ytOoE1Wg)
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 16:34   quote  deeplink  
En terecht! We zijn geen Barcelona...
lion1
 lion1 - dinsdag 23 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Wel triest dat Rutten nu pas doorheeft dat Mathijsen het niet meer aankan.
Net als Immers maar blijven opstellen.. Ben benieuwd straks als die fit is.
Straks Toornstra naar rechts en Immers ipv Vilhena achter de spits ben ik bang.
Na Twente uit dacht Fred ook het lek boven te hebben, zal nu na Ajax ook wel weer eens tegen kunnen vallen .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 18:22   quote  deeplink  
We kunnen natuurlijk blijven droeftoeteren maar we moeten t met m doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Precies wij kunnen daar ook niks aan veranderen. Gewoon bij neerleggen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 september 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Bij neerleggen?
Met argusogen bekijken.
Dusssssssssssssss...
tomson
 tomson - dinsdag 23 september 2014 - 18:30   quote  deeplink  
De klaagmuur staat er niet voor de lol.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 18:30 schreef tomson het volgende:
De klaagmuur staat er niet voor de lol.
Ik draag geen keppeltje
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Die had ik niet verwacht😁
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 19:06 schreef RenatoBos het volgende:
Die had ik niet verwacht😁
Moet je eens naar buiten gaan man.

😤
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Nee jij hebt een lekker privéleven 😉
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
Nee jij hebt een lekker privéleven 😉
Eigenlijk wel!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Ghehe
Els
 Els - dinsdag 23 september 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eigenlijk wel!
Tijdens Feyenoord-Ajax naar De Efteling.... tja. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Whahahahaaaa..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 23:30 schreef Els het volgende:

[..]

Tijdens Feyenoord-Ajax naar De Efteling.... tja. ;)
Wat wil je daar mee zeggen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit keer vergis je je niet d:-)
Wanneer wel! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 12:47   quote  deeplink  
eigenlijk nooit
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Nou nou nou nou nou...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Eens met van geil. ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Net een paar interviews van Rutten achter elkaar gezien inclusief degene voor deze wedstrijd. Hij komt wat slordig en onzeker over omdat hij volgens mij niet wil zeggen wat hij echt denkt maar zorgvuldig naar woorden probeert te zoeken, om spelers niet te beschadigen. (Mulder, Mathijsen)
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Positie van Rutten word onhoudbaar op deze manier, dit kan niet zo doorgaan. Er moet iets gebeuren, het woord ontslag noem ik nog niet maar dit kan niet langer.

Je kan zeiken wat je wilt, maar dit elftal is op ELKE positie beter dan dat van Willem II, GAE, FC Utrecht etc. Dus verliezen is een schande.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:57 schreef MMM het volgende:
Positie van Rutten word onhoudbaar op deze manier, dit kan niet zo doorgaan. Er moet iets gebeuren, het woord ontslag noem ik nog niet maar dit kan niet langer.

Je kan zeiken wat je wilt, maar dit elftal is op ELKE positie beter dan dat van Willem II, GAE, FC Utrecht etc. Dus verliezen is een schande.
Ik ben van mening dat Rutten en van Geel hun conclusies moeten trekken en hun ontslag indienen ... En dan maar JP van Gastel voor de groep met Gio als assistent ...
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat Rutten en van Geel hun conclusies moeten trekken en hun ontslag indienen ... En dan maar JP van Gastel voor de groep met Gio als assistent ...
Die zijn net zo VERANTWOORDELIJK!
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
12 wedstrijden:

2x gewonnen
3x gelijk
7x verloren

Schandalig.
JanM
 JanM - woensdag 24 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:57 schreef MMM het volgende:

Op papier, maar we hebben de pech dat iedere ploeg op dit moment bloed ruikt en als dan in de 2e minuut de 1-0 al valt en gedurende de wedstrijd lukt zelf niets en komt bijna iedere bal van hun aan, wordt het moeilijk.

Ontslag van Rutten veroorzaakt nog meer onrust / onzekerheid dus de ommekeer moet komen uit wedstrijden winnen, te beginnen met zaterdag!
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Die zijn net zo VERANTWOORDELIJK!
Die schijnen ook niet lekker in hun vel te zitten door die Patrick Greveraars. Maar dit kan onder het kopje geruchten..
JanM
 JanM - woensdag 24 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zou erg laf zijn!
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:00 schreef JanM het volgende:

[..]

Op papier, maar we hebben de pech dat iedere ploeg op dit moment bloed ruikt en als dan in de 2e minuut de 1-0 al valt en gedurende de wedstrijd lukt zelf niets en komt bijna iedere bal van hun aan, wordt het moeilijk.

Ontslag van Rutten veroorzaakt nog meer onrust / onzekerheid dus de ommekeer moet komen uit wedstrijden winnen, te beginnen met zaterdag!
Rutten veranderd ook teveel, hij bouwt totaal niet aan vastigheden. Hij begint dan wel met dezelfde elf, maar het wisselbeleid maakt het ook allemaal niet duidelijker op. Tuurlijk moet je meer risico gaan nemen maar je haalt een Bilal voor een aantal miljoenen (of hij nou wel/niet goed invalt doet er nu even niet toe), maar dan staat Toornstra opeens hangend rechtsbuiten?
luukbarrie
 luukbarrie - woensdag 24 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Diep triest, feyenoord onwaardig. Makaay moet de aanvallers nog veel leren
JanM
 JanM - woensdag 24 september 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Rutten veranderd ook teveel, hij bouwt totaal niet aan vastigheden. Hij begint dan wel met dezelfde elf, maar het wisselbeleid maakt het ook allemaal niet duidelijker op. Tuurlijk moet je meer risico gaan nemen maar je haalt een Bilal voor een aantal miljoenen (of hij nou wel/niet goed invalt doet er nu even niet toe), maar dan staat Toornstra opeens hangend rechtsbuiten?
Heeft vandaag de pech dat El Ahmadi niet kan spelen en Vilhena, Boëtius en Schaken dramatisch speelden. Manu voor Schaken met de hoop dat Boëtius op rechts een keer kan verrassen, dan Te Vrede erbij en dan hopen dat Jens een keer een bal goed voorkrult en uiteindelijk 3-3-4 gaan spelen met Bilal erbij voor Wilshire. Ik kan het wel volgen.

Eerdere wedstrijden waren zonder en vervolgens met een aantal nieuwe spelers. Het elftal heeft natuurlijk wel even tijd nodig om te gaan draaien. Zondag leek het recept gevonden, maar vandaag hadden ze allemaal een off day. Mag niet gebeuren, maar is het helaas wel ...
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Heeft vandaag de pech dat El Ahmadi niet kan spelen en Vilhena, Boëtius en Schaken dramatisch speelden. Manu voor Schaken met de hoop dat Boëtius op rechts een keer kan verrassen, dan Te Vrede erbij en dan hopen dat Jens een keer een bal goed voorkrult en uiteindelijk 3-3-4 gaan spelen met Bilal erbij voor Wilshire. Ik kan het wel volgen.

Eerdere wedstrijden waren zonder en vervolgens met een aantal nieuwe spelers. Het elftal heeft natuurlijk wel even tijd nodig om te gaan draaien. Zondag leek het recept gevonden, maar vandaag hadden ze allemaal een off day. Mag niet gebeuren, maar is het helaas wel ...
3-3-4 met deze verdediging is zelfmoord. Ik vind Wilkshire een hele matige back, kan mij totaal niet bekoren. van Beek en Kongolo zijn zeer talentvol maar maken ook nog veel fouten. Nelom, ja moet maar omdat je anders Mathijsen krijgt..

Te Vrede is nutteloos buiten de 16, voegt echt niets toe.

Benieuwd of Karim kan spelen zaterdag.
Felbm
 Felbm - woensdag 24 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
Ik wilde graag positief blijven maar dat lukt me na vanavond niet meer hoor.... van mij mag er iets drastisch gebeuren... dit zijn geen offdays meer.. juist andersom... 1x een goede pot en verder weer juup niveau!
JanM
 JanM - woensdag 24 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:13 schreef MMM het volgende:

[..]

3-3-4 met deze verdediging is zelfmoord. Ik vind Wilkshire een hele matige back, kan mij totaal niet bekoren. van Beek en Kongolo zijn zeer talentvol maar maken ook nog veel fouten. Nelom, ja moet maar omdat je anders Mathijsen krijgt..

Te Vrede is nutteloos buiten de 16, voegt echt niets toe.

Benieuwd of Karim kan spelen zaterdag.
Ik hoop op Karim, want Vilhena is het echt helemaal kwijt. Voor Nelom en Wilkshire hebben we geen alternatief volgens mij en waren niet de slechtsten. Ik zou zaterdag met Manu en Bilal beginnen, maar ook die laatste heeft werkelijk niets goed gedaan vanavond. Kortom, het zal niet meevallen om de boel te kantelen, maar het zal wel moeten! Succes FRutten!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 24 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Wilkshire absoluut drama en dat hij de voorkeur krijgt boven ieder ander is het begin van het einde voor Rutten
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik hoop op Karim, want Vilhena is het echt helemaal kwijt. Voor Nelom en Wilkshire hebben we geen alternatief volgens mij en waren niet de slechtsten. Ik zou zaterdag met Manu en Bilal beginnen, maar ook die laatste heeft werkelijk niets goed gedaan vanavond. Kortom, het zal niet meevallen om de boel te kantelen, maar het zal wel moeten! Succes FRutten!
We doen net of dit elftal middelmatig is. Hiermee kan je gewoon bovenin meedraaien, vind ik? Kampioen word je niet, maar plek 3 kom op.

Inderdaad geen alternatief maar wel pure middelmaat..
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Rutten is verantwoordelijk om het team te laten functioneren, want er is kwaliteit zat en dat is iets wat je niet kunt ontkennen.

Maar ik wil niet dat ik hier meteen word gezien als Rutten-hater, maar dit kan niet zo doorgaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0211110