|
|
Felbm
|
|
|
quote: Eens... je maakt mij niet wijs dat go ahead betere voetballers heeft... alleen die voeren hun taken uit... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:21 schreef MMM het volgende:Rutten is verantwoordelijk om het team te laten functioneren, want er is kwaliteit zat en dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar ik wil niet dat ik hier meteen word gezien als Rutten-hater, maar dit kan niet zo doorgaan.. Tuurlijk niet! Verlies je zaterdag en tegen Luik weer, is het einde oefening. Maar voor het elftal is het te hopen dat er zaterdag wèl gewonnen wordt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grote schoonmaak dan maar. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Als je dit heeel snel zegt dan valt het wel mee hoor..Rob de Geus zou zeggen.. Zo kansloos dit |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:21 schreef MMM het volgende:Rutten is verantwoordelijk om het team te laten functioneren, want er is kwaliteit zat en dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar ik wil niet dat ik hier meteen word gezien als Rutten-hater, maar dit kan niet zo doorgaan.. Ben het wel met je eens. Rutten kneed wel in het klei, maar boetseert niets! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:22 schreef JanM het volgende:[..] Tuurlijk niet! Verlies je zaterdag en tegen Luik weer, is het einde oefening. Maar voor het elftal is het te hopen dat er zaterdag wèl gewonnen wordt! Seizoen is dan zo goed als klaar Jan, als die twee potjes niet worden gewonnen.. :( |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: MOETEN dus allebei gewonnen worden! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:21 schreef MMM het volgende:Rutten is verantwoordelijk om het team te laten functioneren, want er is kwaliteit zat en dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar ik wil niet dat ik hier meteen word gezien als Rutten-hater, maar dit kan niet zo doorgaan.. De feiten zijn heel simpel: niemand van hun kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:30 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] De feiten zijn heel simpel: niemand van hun kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen. Lukte een paar dagen geleden anders erg goed ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Welterusten Jan. We willen allemaal t beste. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Heb je geen trainer voor nodig tegen de joden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:21 schreef MMM het volgende:Rutten is verantwoordelijk om het team te laten functioneren, want er is kwaliteit zat en dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar ik wil niet dat ik hier meteen word gezien als Rutten-hater, maar dit kan niet zo doorgaan.. Is toch ook zo, hij maakt het elftal niet beter. Boëtius, Vilhena en weet ik wie nog meer speelde stukken beter onder Koeman. Er is haast niks meer over van die gasten..(???) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:30 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] De feiten zijn heel simpel: niemand van hun kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen. Maar bij Feyenoord spelen ook veel jonkies dus lijkt het mij ook een taak van de trainer deze gasten beter te maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wie heeft Rutten gehaald dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: OOK TOEN SPEELDE ZE VAAK KUT |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond ze stukken beter spelen dan wat ze nu laten zien.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of haalde we meer punten door Pelle? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat was het alternatief? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:17 schreef JanM het volgende:[..] Ik hoop op Karim, want Vilhena is het echt helemaal kwijt. Voor Nelom en Wilkshire hebben we geen alternatief volgens mij en waren niet de slechtsten. Ik zou zaterdag met Manu en Bilal beginnen, maar ook die laatste heeft werkelijk niets goed gedaan vanavond. Kortom, het zal niet meevallen om de boel te kantelen, maar het zal wel moeten! Succes FRutten! Karim is vaak baas op t middenveld (zondag) maar denkt mi te weinig vooruit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RUTTEN: DE OMMEKEER GAAT KOMEN
De uitschakeling in het bekertoernooi door Go Ahead Eagles was voor Feyenoord een nieuwe domper, nadat de ploeg een matige start in de competitie beleefde. De teleurstelling was na afloop van de 2-0 nederlaag in Deventer logischerwijs groot bij trainer Fred Rutten. De beker is heel belangrijk voor Feyenoord, dus dit is een mokerslag, zei hij in de catacomben van stadion de Adelaarshorst. Maar we moeten niet moedeloos worden. De ommekeer gaat komen, dat vertrouwen heb ik.
Dat vertrouwen baseert Rutten op het spel van Feyenoord en de kansen die de ploeg creëert. We moeten alleen de kansen gaan afmaken, vertelde de trainer. Vandaag hebben we bijvoorbeeld in de slotfase een kans of vier gecreëerd. Je kunt er moedeloos van worden als die er dan niet in gaan, maar dat moeten we niet doen.
De eerste helft was het aantal kansen dat Feyenoord creëerde beperkt, zag Rutten. Hoewel het tempo hoger had gekund, speelden we goed tot aan het zestienmetergebied. We creëerden bijna niets. Bovendien was de vroege tegengoal een domper. Na rust hebben we opportunistisch gewisseld en lag het tempo hoger, maar maakten we de kansen niet af.
Het vertrouwen is niet weg, besloot Rutten. We moeten dit resultaat wegstoppen en zaterdag weer naar Deventer. We gaan er alles aan doen om het team weer klaar te stomen voor de volgende wedstrijd. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ga maar weg en neem die greveraars me |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als er voorin goed gescoord wordt doen de tegendoelpunten een stuk minder pijn dus ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten: 'Mulder was best wel boos'
Feyenoord speelt woensdagavond tegen Go Ahead Eagles in het kader van de KNVB-beker. Ondanks dat trainer Fred Rutten een basisplek in het bekertoernooi voor de gepasseerde Erwin Mulder overwoog, zal Kenneth Vermeer het doel voor de Rotterdammers verdedigen.
"Ik heb getwijfeld, maar nadat ik met de keeperstrainer heb overlegd, heb ik besloten Mulder niet op te stellen", legt de keuzeheer uit. "Mulder was best wel boos, maar dat kan ik begrijpen. Hij is een professional. Hij wil altijd spelen, al mijn spelers willen altijd spelen."
Deze keuze maakte Rutten ook met het doel dat het team beter op elkaar ingespeeld raakt. "Ik kijk verder dan alleen deze wedstrijd. Na mijn uitleg kon Mulder mijn beslissing wel begrijpen", aldus de trainer. Bron:FR12 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jumper wat is een greveraar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten gaat niet slapen: 'We moeten diep door het stof'
Fred Rutten heeft het moeilijk bij zijn nieuwe club Feyenoord. Vandaag verloren de Rotterdammers alweer hun vierde achtereenvolgende wedstrijd. Go Ahead Eagles was dit keer te sterk in het bekertoernooi. Aan opstappen denkt de coach nog lang niet. ''Ik kan mij iedere keer weer opladen'', aldus Rutten aan Fox Sports.
''Ik wil niet moedeloos worden. Ik zeg iedere week dat de ommekeer gaat komen, maar we moeten waarschijnlijk over een drempel en diep door het stof. Als coach zijnde heb ik ook nog nooit vier keer op rij verloren.''
Volgens de analisten ontbeert het Feyenoord aan een scorende spits. ''Als je op de feiten afgaat dan is dat misschien zo. Dé spits die Feyenoord wilde was onbetaalbaar. Daar moet ik me bij neerleggen. Daar heeft men alles aan gedaan, maar als het financieel niet gaat dan houdt het op.''
Hoe nu verder? ''Je moet eerst goed na gaan denken. Dit wordt een nachtje van niet slapen. Er komt echt wel iets naar boven waardoor er motivatie komt. Het vertrouwen is echt niet weg. Als het team helemaal geen kansen creeërt, moet je je echt zorgen maken. Maar zover is het niet.'' Bron:FOXSports |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat is het retejong van Rutten. Als je een hoofdtrainer haalt zonder band met je club, zorg dan dat je assistenten Feyenoorders zijn. Zelf nooit op niveau gevoetbald totaal geen binding met de club. Uitstraling van pan aardappel purree |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 00:57 schreef hotjumper het volgende:Dat is het retejong van Rutten. Als je een hoofdtrainer haalt zonder band met je club, zorg dan dat je assistenten Feyenoorders zijn. Zelf nooit op niveau gevoetbald totaal geen binding met de club. Uitstraling van pan aardappel purree Een pan aardappelpuree is niks zonder de gravy. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat MMM zegt. Er staat voldoende kwaliteit op het veld. Het past alleen totaal niet in mekaar. Invidueel top van NL. Collectief degradatiekandidaat. Althans, de wedstrijden tegen Utrecht Willem II en GAE in ogenschouw genomen. Kijkend naar de eerste helft tegen Utrecht, de wedstrijd tegen Twente en Ajax kan het opeens wel. Ten minste, het voetbal is niet eens goed, maar er is wel dominantie, met name in de duels. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoeveel punten hebben we dan aan die goede wedstrijd over gehouden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tegen 020 hoef je niemand te motiveren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is de rol nog van van Gastel en Gio? Te Vrede valt in en die Greveraars gaat uitleggen hoe en wat. Belachelijk dat zo'n man meegekomen is en op de bank mag zitten. We hebben uitstekende assistenten die dat ook wel kunnen. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 08:24 schreef MMM het volgende:Wat is de rol nog van van Gastel en Gio? Te Vrede valt in en die Greveraars gaat uitleggen hoe en wat. Belachelijk dat zo'n man meegekomen is en op de bank mag zitten. We hebben uitstekende assistenten die dat ook wel kunnen. Ik denk zelfs dat zij dat beter kunnen. Die mannen hebben zelf laten zien wat ze vertellen... ik ben ook geen fan van gevoelloze buitenstaanders... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Een enorme dreun. Zaterdag kunnen we zien of we met Karim, gae wel vast kunnen zetten. Mocht dat zo zijn, dan is het duidelijk dat die wurggreep op ajaks niet het gevolg is geweest van een duidelijke uitleg van Rutten, maar vooral door het inzicht en de doorslaggevende invloed van 1 speler. Goed drukzetten is de kunst om dat in explosies te doen, onmiddellijk na balverlies. Karim ziet dat perfect. Ook Jordi heeft dat vermogen, en Jens gaat daar heel goed in mee. Daar, en daar alleen liggen onze mogelijkheden. En die zijn echt niet klein! Als het gaat lopen dan ben je meteen ook vreselijk superieur. Ik blijf erbij: Tonny is niet goed, omdat die arme jongen absoluut niet weet wat hij moet doen! Hij maakt rare slingerende looplijnen, omdat hij niet weet of hij naar voren dan wel juist naar achteren moet. Hij is een jongen met een enorme power, fitheid, drive en technische kwaliteiten, maar ik zie hem zelden meer voluit diep gaan. Ik zie hem gewoon zelden nog iets doen met overtuiging! Die jongen is de weg helemaal kwijt, en dat heeft in eerste instantie niets met vorm te maken! Vorig jaar werd al iets van hem gevraagd, wat Vormer van nature veel beter kan. Je moet zo´n jonge jongen niet opzadelen met een verantwoordelijkheid die hij nog niet aan kan. In de huidige situatie is hij alleen bruikbaar op 10. Het kan maar zo zijn dat hij daar, bevrijd als hij is, wel meteen waardevol is voor het team. Op deze manier heb je niets aan die jongen, - zonde! Ik ga niet zeiken over de wissels, maar als niemand scoort is Jens je beste optie. Dan moet die dus in schietpositie komen. Vul het dan verder maar in ... Het gaat kut, maar ik kijk alweer uit naar zaterdagavond. Ik ben sowieso altijd blij als mijn club speelt. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat je met deze selectie niet iedere eredivisieclub ondersteboven speelt. Dat heb ik meteen na afloop vd transferperiode gezegd, en die mening ben ik nog steeds toegedaan. Achteraf een koe in de kont kijken kan mijn neefje van 12 ook heel goed, maar dat is zinloos geoudehoer waar je geen millimeter van opschiet. Ik vind Ruben niet de slechtste, maar ik hoop zaterdag Bilal aan de start te zien. Manu is op dit moment de invaller die het meest teweeg brengt, - dus die moet je ook vooral als de extra troefkaart in je spel houden. En dan zie ik hem toch vooral als eerste vervanger van Kazim, zodat je bij pompen of verzuipen Tevrede nog in kunt zetten. Dan heb je in ieder geval je plannen klaar liggen, zonder je een reet aan te trekken van de tegenstander! Op je gezondheid! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tís nu wel duidelijk dat Rutten het niet vooral elkaar gaat krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Dan moet ie maar oprutten!!! |
|
|
|
|
Arend1969
|
|
|
Vond Nelom (net als afgelopen zondag) weer geen zekerheidje. Middenveld steekt op zich goed in elkaar maar als je beide buitenspelers voorin niet in vorm/niet goed genoeg zijn kun je je spits weining kwalijk nemen. Er komt gewoon geen bruikbare aanvoer. Het is leuk als je je man voorbij komt maar als er dan een zielloze voorzet volgt, wat heb je er dan aan ? Misschien kan ome Fred het eens proberen met Boëtius op rechts en Manu op links ? |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik weet ook niet waar de schoen wrikt... maar ik ben het met anderen hier eens dat ik niet geloof in een gebrek aan kwaliteit verhaal. Alleen er staat totaal geen geheel... en ondanks dat ik meestal de laatste ben met naar mensen wijzen.... zie ik daarin toch de taak van de trainer. Het is niet alleen tactisch en technisch, maar er moet ook een groep staan die er samen op vertrouwen dat ze elke tegenstander aan kunnen. Die zie ik op het moment totaal niet, terwijl we er denk ik wel de selectie voor hebben. Hoe kan dit rechtgeslagen worden?! |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
En nog even voor de mensen die het op een spits willen steken... Vorig jaar tijdens de schorsing van Pelle, speelde met Tevrede en het voetbal van koeman 750% beter dan we nu doen.... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Hij begon geweldig, maar ik ben bang dat Kazim weinig klaar gaat maken in de spits. We kunnen het over de aanvoer hebben, maar als je in de spits een standbeeld hebt lopen, dan gaat er geen voorzet aankomen. Ik zie hem niet naar de 1e paal komen. Hij is nooit in beweging als er een voorzet komt. Ik ben bang dat hij geen idee heeft hoe hij zich in de 16 kan vrijlopen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ben bang dat Tevrede er toch nog wel iets meer van begrijpt. Of misschien moeten we dat dan maar hopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Chagrijnig dekt niet echt de lading.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 11:05 schreef Nick4F het volgende:Hij begon geweldig, maar ik ben bang dat Kazim weinig klaar gaat maken in de spits. We kunnen het over de aanvoer hebben, maar als je in de spits een standbeeld hebt lopen, dan gaat er geen voorzet aankomen. Ik zie hem niet naar de 1e paal komen. Hij is nooit in beweging als er een voorzet komt. Ik ben bang dat hij geen idee heeft hoe hij zich in de 16 kan vrijlopen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ben bang dat Tevrede er toch nog wel iets meer van begrijpt. Of misschien moeten we dat dan maar hopen. Wacht nog even af. Tevens komt er NOOIT een normale voorzet vanaf de zijkanten.. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
zou ook wel eens lekker zijn als er bij feyenoord een speler zou die zich ging focussen op het nemen van een goeie vrije trap en dan nog bij elke tegen vrije trap 1 of 2 spelers erbij op de lijn ,levert een hoop punten op voor fredje met zijn mannen |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Pleur Fred eruit met zijn assistent en laat van gastel en gio het lekker regelen. Slechter kan niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kost een hoop geld.... levert doorgaans niets op.
Laten zitten dus. Van Geel móét in de winter een goede scorende spits binnenhalen. |
|
|
|