BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 11:48 schreef donskie kanonskie het volgende:
zou ook wel eens lekker zijn als er bij feyenoord een speler zou die zich ging focussen op het nemen van een goeie vrije trap en dan nog bij elke tegen vrije trap 1 of 2 spelers erbij op de lijn ,levert een hoop punten op voor fredje met zijn mannen
Toornstra... Vilhena... Die kunnen het al. Dat ze het tot nu toe nalaten zegt wel iets over het vertrouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kost een hoop geld.... levert doorgaans niets op.

Laten zitten dus. Van Geel móét in de winter een goede scorende spits binnenhalen.
Had ie ban de zomer al moeten regelen he..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Go Ahead Eagles - Feyenoord

(http://youtu.be/oAf8LEshSXk)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 14:04   quote  deeplink  
"Het Feyenoord-bestuur is niet TeVrede met Fred, zijn ontslag is Immers niet VerMeer en hij mag binnenkort zomaar opRutten."

Ti's te hopen voor Fredsje dat dit met een slisser afloopt..
Arend1969
 Arend1969 - donderdag 25 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
En wie o wie gaat dat worden dan ? Dost scoort al bijna 3 seizoenen niet (Martin's oogappel) Guidetti heeft ie afgeserveerd (Celtic won gisteren met 3-0 van Hearts; 3 x Guidetti). Castaignos ?? Een vage Chileen ?? zeg t maar ..
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 14:14   quote  deeplink  
P819_01.gif?v=1411647140
we hebben bijna de minst gepasseerde verdediging!
maar we scoren niet.
we missen creativiteit en scoringsvermogen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Een interview met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, over de positie van trainer Fred Rutten.
http://nos.nl/video/702605-van-geel-gaat-rutten-niet-ontslaan.html
JanM
 JanM - donderdag 25 september 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 14:10 schreef Arend1969 het volgende:
En wie o wie gaat dat worden dan ? Dost scoort al bijna 3 seizoenen niet (Martin's oogappel) Guidetti heeft ie afgeserveerd (Celtic won gisteren met 3-0 van Hearts; 3 x Guidetti). Castaignos ?? Een vage Chileen ?? zeg t maar ..
Correctie: Guidetti scoorde 1 x, niet 3 x!
Arend1969
 Arend1969 - donderdag 25 september 2014 - 14:32   quote  deeplink  
3 x; 1 x pingel 1 x velddoelpunt, 1 x schot van richting veranderd door verdediger (doelpunt op naam van verdediger..)
Arend1969
 Arend1969 - donderdag 25 september 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Correctie; de pingel kreeg Guidetti - Commons verzilverde m. Laat onverlet dat Guidetti de grote aanjager was (zoals wij m ook nog kennen).
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 14:54   quote  deeplink  
En het is natuurlijk de schuld van Van Geel dat hij bij Celtic speelt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2014 - 14:55   quote  deeplink  
ja zeker....
Arend1969
 Arend1969 - donderdag 25 september 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Het is duidelijk zo'n spits niet bij Feyenoord past. Die zeik je af en laat je naar een andere club vertrekken.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 25 september 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kost een hoop geld.... levert doorgaans niets op.

Laten zitten dus. Van Geel móét in de winter een goede scorende spits binnenhalen.
Klopt, je kan wel weer een ander voor de groep zetten, maar het blijven toch dezelfde spelers.

Ik heb nog altijd vertrouwen in Rutten, al ben ik het niet altijd met zijn keuzes eens, maar goed hij ziet de spelers vaker dan ik, dus zal hij het beter kunnen beoordelen, mag je aannemen.
JanM
 JanM - donderdag 25 september 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 14:32 schreef Arend1969 het volgende:
3 x; 1 x pingel 1 x velddoelpunt, 1 x schot van richting veranderd door verdediger (doelpunt op naam van verdediger..)
Pingel veroorzaakt OK en dat schot was een voorzet die die verdediger met de borst wil terugspelen naar zijn keeper, maar 'm er prachtig in'borst'. Conclusie: 1 doelpunt in 3 wedstrijden. Ben nog niet overtuigd ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 11:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Wacht nog even af. Tevens komt er NOOIT een normale voorzet vanaf de zijkanten..
Dat is zeer slecht natuurlijk. Zeker Schaken die al wedstrijden lang geen normale bal voor kan geven.

Maar nog zorgelijker is dat ik helemaal geen driehoekjes meer zie. Inspelen, doorbewegen, etcetera. Kazim wordt niet in stelling gebracht, Toornstra krijgt de bal zelden aan de rand van de 16 en zelden worden er goede ballen met durf naar voren gegeven. Het is of een tikje breed of een lange pass.
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
dacht dat dat al jaren het systeem was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:11 schreef van geil het volgende:
dacht dat dat al jaren het systeem was.
Bij vlagen zeker, maar toen kon Feyenoord het zich veroorloven ook op een andere wijze te spelen. Nu is dat minder.
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 20:07   quote  deeplink  
ik vind t spel eigenlijk zelfs beter de laatste tijd.
alleen er zijn geen creatieve mensen .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 21:08   quote  deeplink  
En geen scorende..
Maar inderdaad van de selectie die we nu hebben mag je verwachten hoger te staan..
Nick4F
 Nick4F - donderdag 25 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Dit Feyenoord kan geweldig voetballen! Ze kunnen een tempo spelen wat ik alleen in de champ.l. heb gezien. Als je je tegenstander zo volledig kunt overspelen, dan blijft het kansen regenen en dan komt het zeker goed. Ik moet er niet aan denken dat we zo kloterig gecontroleerd gaan spelen als waar ze in adam al jaren naar zitten te koekeloeren! Zaterdag Karim erbij, en er op en dr over!! Net zolang tot iedere tegenspeler niet meer weet waar ie mee bezig is! Dat zit er in; we hebben er de spelers voor! Ik kan niet wachten op zaterdagavond. Ik heb een set geweldige speakers gekocht, en nu ga ik lekker naar prachtige muziek luisteren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Hahahahaha
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Rutten heeft geen grip op de groep, het is toch raar dat bijvoorbeeld naar buiten komt dat de jonge spelers niet met Mathijssen willen spelen? Dat geeft aan dat er toch wat rommelt anders was dat wel binnenkamers gebleven.
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Wie is
Mol_Vilda.jpg
?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Rutten: 'Ik lul niet uit mijn nek, Feyenoord is de mooiste club'

600x400-ruttenwillem.JPG

Met chagrijnige gezichten komen de spelers een voor een de kleedkamer uit. Na de dreun in Deventer is het tijd voor de uitlooptraining. Om na de 2-0 nederlaag tegen Go Ahead Eagles niet te laat in bed te liggen, brachten de selectie en technische staf de nacht door in Hoenderloo. Zo konden ze de volgende ochtend weer fris richting Rotterdam rijden.

Eenmaal omgekleed en begonnen aan hun wandeling naar het trainingsveld op Varkenoord zien ze enkele supporters aan de poort staan. Er valt geen onvertogen woord. De meeste die-hard fans richten zich tot Wesley Verhoek. De buitenspeler, die van de clubleiding mag vertrekken, viert zijn 28e verjaardag en neemt de felicitaties met een glimlach in ontvangst.

Rugpijn
Fred Rutten en zijn mannen steken de Coen Moulijnweg weg over. Een dame in een oude BMW wacht netjes tot het hele gevolg voorbij is, terwijl een fotograaf en de cameraploeg van de NOS elke stap van de hoofdtrainer vastleggen. Hij lacht, maar grijpt af en toe met een pijnlijk gezicht naar zijn rug. Daar heb ik al een tijdje last van, het zit ergens onderin en gaat maar niet weg.

Daar is op het trainingsveld weinig van te merken, want Rutten doet mee aan alle loopoefeningen. Eerst met de complete groep, later met Sven van Beek die niet helemaal ongeschonden uit de bekerwedstrijd is gekomen. Langzaam lopen ze gezamenlijk hun rondjes om het veld. Er is geen bal te bekennen, het is duidelijk dat er vandaag alleen wordt gelopen. Na nog geen half uur is het alweer gedaan en lopen de spelers weer richting de kleedkamers in de Kuip.

Rolstoel
Opvallend genoeg is Rutten de populairste Feyenoorder bij de handtekeningenjagers. Supporters kloppen hem zelfs op de schouder met een begeleidend 'Kom op hè'. Geen gescheld, geen gemekker. Dat is wel eens anders geweest in Rotterdam-Zuid. Gelatenheid is de term die goed de lading dekt.

Een jongentje in een rolstoel heeft bemoedigende teksten voor de oefenmeester. Al begint hij met een grap: Zal ik jullie sprinttrainer worden? Snap je 'm? Rutten bevestigt dat hij de humor ervan in ziet. De gehandicapte fan gaat verder: Zolang jullie erin blijven geloven en dat ook allemaal uitstralen, komt het wel goed. En weetje, Feyenoordsupporter ben je niet voor de lol, maar wel voor je leven.

Geen gelul
Rutten barst in lachen uit. Haha, dat is een goeie. Die ga ik onthouden. Hij geeft het ventje een tikje op zijn schouder en zegt: Feyenoord is de mooiste club van Nederland. Echt, en dan lul ik niet uit mijn nek.
Bron: Metronieuws.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 10:41   quote  deeplink  
'Andere rol Van Gastel en Van Bronckhorst valt slecht'

600x400-technischestaf.JPG

Slechte resultaten bij Feyenoord gaan altijd gepaard met verhalen over hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Bij een mini-crisis onder Ronald Koeman was het de harde hand die de spelers niet aanstonden en onder Fred Rutten wordt de rolverdeling met zijn assistenten aangehaald.

Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst hebben veel aanzien in de spelersgroep van Feyenoord, maar hun inbreng is dit seizoen drastisch afgenomen ten opzichte van de voorgaande jaren. Rutten zou de volledige coaching op de training op zich nemen, waardoor er weinig ruimte voor de assistenten overblijft, meldt De Telegraf. ''Eigenlijk wil Rutten het liefst alles zelf doen. Dat is misschien te prijzen, maar niet slim'', schrijft het ochtendblad.

De ruimte die het duo wél krijgt moeten ze delen met Patrick Greveraars, die deze zomer als extra man bij de technische staf kwam. Tijdens de wedstrijden verzorgt Greveraars de instructies voor de invallers en dat zou her en der slecht vallen.
''Greveraars, zonder enige ervaring als profvoetballer, ging Mitchell te Vrede vertellen wat hij moest doen. Pal naast hem keken Van Bronckhorst, aanvoerder van Oranje in de voorlaatste WK-finale, en Van Gastel stoïcijns voor zich uit. Het is de omgekeerde wereld en helpt Rutten niet tijdens de sportieve crisis'', concludeert de ochtendkrant.
Bron:Telegraf
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Tijd dat die slisbak weg gaat.
VVout
 VVout - vrijdag 26 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 10:48 schreef FR-Elmo het volgende:
Tijd dat die slisbak weg gaat.
Als dat werkelijk zo is dat hij Gio en JP er niet in betrekt is het snel gebeurt met hem, dit kan gewoon niet de intentie zijn.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 26 september 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 10:55 schreef VVout het volgende:

[..]

Als dat werkelijk zo is dat hij Gio en JP er niet in betrekt is het snel gebeurt met hem, dit kan gewoon niet de intentie zijn.
Binnen een week.
MMM
 MMM - vrijdag 26 september 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Wat een laffe klootzak, zijn favoriet Immers weer terug en gelijk in de basis. Walgelijk
MMM
 MMM - vrijdag 26 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Wie ga je eruit halen dan Fred, Toornstra?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Nee dat verwacht ik niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 14:02   quote  deeplink  
''Ook met moker was er geen nieuwe spits gekomen''

600x400-01763498.jpg

Volgens Willem van Hanegem valt trainer Fred Rutten het te verwijten dat hij zich niet hard heeft gemaakt voor een spits. De oefenmeester is het daar niet mee eens. 'Heb ik me niet hard genoeg gemaakt voor een spits? Als ik met een moker de kamer van Van Geel was ingelopen was het ook niet gelukt.'

Rutten gaf na een nieuwe blamage in Deventer aan dat hij nog alle vertrouwen heeft in een ommekeer. 'De manier waarop we voetballen geeft me het gevoel dat we dit gaan kantelen. Dat kan alleen als we het echt samen doen', aldus de coach.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Rutten noemt geluiden over ontevreden assistenten onzin

600x400-giogastelfraser.JPG

Fred Rutten ontkent dat zijn assistenten Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst ontevreden zijn over hun rol binnen de technische staf. Volgens De Telegraaf heeft het duo veel van hun taken in moeten leveren omdat Rutten de coaching het liefst zelf doet en er moet Patrick Greveraars nog een nieuw lid is binnen de staf.

Rutten: 'De rolverdeling in mijn staf is wel veranderd, ik ben zelf ook erg aanwezig op de training. Maar onvrede in de staf, dat is onzin. Ik heb specifiek gevraagd of er iets speelt. Gio en Van Gastel moesten er om lachen. Ik ben erg blij met de ervaring van mijn assistenten en hun competenties. We opereren als team.'
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 13:32 schreef MMM het volgende:
Wat een laffe klootzak, zijn favoriet Immers weer terug en gelijk in de basis. Walgelijk
echt tweede keer dat ik t lees en ik wil eigenlijk niet meer reageren, maar dat stáát er helemaal niet. Bij de wedstrijdselectie betekent gewoon dat hij op t wedstrijdformulier kan, niet dat hij in de basis staat.

Ik lees echt zo veel tendentieuze pretentieuze bagger de laatste tijd hier op t forum, manmanman wat een treurnis.

(Sorry dat ik jouw post even misbruik om dit te spuien...)

Ben t hier echt helemaal beu!
MMM
 MMM - vrijdag 26 september 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

echt tweede keer dat ik t lees en ik wil eigenlijk niet meer reageren, maar dat stáát er helemaal niet. Bij de wedstrijdselectie betekent gewoon dat hij op t wedstrijdformulier kan, niet dat hij in de basis staat.

Ik lees echt zo veel tendentieuze pretentieuze bagger de laatste tijd hier op t forum, manmanman wat een treurnis.

Jan Dirk Stouten ‏@JanDirkStouten 46m

Rutten: 'De kans is groot dat Immers morgen in de basis staat.' #gaefey
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten 46m

Rutten: 'De kans is groot dat Immers morgen in de basis staat.' #gaefey
Heb ik ook gelezen, die heeft t vaker mis dan juist.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
"Ik ben een coach die overal bovenop zit"

600x400-01763498.jpg

Fred Rutten bevestigt dat zijn assistenten, Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel, een andere rol hebben dan vorig seizoen onder Ronald Koeman. 'Ik ben een coach die overal bovenop zit', aldus Rutten. 'Je moet laten zien hoe je wilt spelen en trainen. We hebben zo veel werk te verrichten en iedereen heeft daarin zijn taak. Ik ben blij dat ik ze in ons midden heb. Ze zijn ervaren, weten wat er in het leven te koop is. Verder maak ik er geen woorden aan vuil.'

Fred Rutten voelt momenteel druk bij Feyenoord. 'Omdat ik die mezelf opleg. Mensen verwachten resultaten van Feyenoord en als die uitblijven krijg je druk. Ik word er niet anders van. Ik weet waarmee we bezig zijn en voel dat de boodschap aan komt bij de spelers. We kneden, ontwikkelen en ik zie die dingen terug. Het ontbreekt nog aan een ding: ons spel in de zestien. Alles draait om scoren.'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik lees ook op andere forums mee en dan valt het hier nog best wel mee vind ik, tuurlijk word hier ook gedroeftoeterd maar dat is inherent aan de resultaten..
Appie53
 Appie53 - vrijdag 26 september 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 13:32 schreef MMM het volgende:
Immers kun je nu juist goed gebruiken!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees ook op andere forums mee en dan valt het hier nog best wel mee vind ik, tuurlijk word hier ook gedroeftoeterd maar dat is inherent aan de resultaten..
Droeftoeteren is geen probleem dat hoort erbij.
Maar elk vleugje 'nieuws' Twitter of whatever wordt aangegrepen om de boel volledig af te zeiken. Man Feyenoord Lemonlimer forum kan t beter heten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:12 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Immers kun je nu juist goed gebruiken!!!!!!!!!!!!
maar niet mét te Vrede.
MMM
 MMM - vrijdag 26 september 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen, die heeft t vaker mis dan juist.
Hij citeert Rutten, dus wie zit er dan naast volgens jou?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Hij.
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Immers i.p.v. Vilhena en met Kazim en Te Vrede als spitsen zou ik begrijpen. En zelfs 4-3-3 met Toornstra hangend vanaf rechts i.p.v. Schaken kan ik wel wat. Vilhena is m.i. net als Boëtius dusdanig uit vorm dat ze ff geen basisplaats verdienen. Hoop dan ook dat FRutten met Manu in de basis begint als hij toch vasthoudt aan 4-3-3.
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar elk vleugje 'nieuws' Twitter of whatever wordt aangegrepen om de boel volledig af te zeiken. Man Feyenoord Lemonlimer forum kan t beter heten.
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik heb ook de indruk dat jij je er nu erger aan stoort dan voorheen, simpelweg omdat je ff helemaal klaar bent/was met Feyenoord, toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:59 schreef JanM het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik heb ook de indruk dat jij je er nu erger aan stoort dan voorheen, simpelweg omdat je ff helemaal klaar bent/was met Feyenoord, toch?
T stoort me nu meer, t stoorde me al een tijdje dat elke scheet meteen voor waarde aangenomen werd en t maasgebouw nog net niet afgefikt.
T stoort me ook dat wij als supporters successen eisen terwijl we net een faillissement voorkomen hebben en we nu net een paar maanden echt financieel gezond zijn.
Zo'n jaar als nu is dan een keer te verwachten. Maar goed, ik zal mijn berenvel weer aantrekken en mijn knuppel pakken en me net als de rest weer als holenmens gaan gedragen.
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T stoort me nu meer, t stoorde me al een tijdje dat elke scheet meteen voor waarde aangenomen werd en t maasgebouw nog net niet afgefikt.
T stoort me ook dat wij als supporters successen eisen terwijl we net een faillissement voorkomen hebben en we nu net een paar maanden echt financieel gezond zijn.
Zo'n jaar als nu is dan een keer te verwachten. Maar goed, ik zal mijn berenvel weer aantrekken en mijn knuppel pakken en me net als de rest weer als holenmens gaan gedragen.
Ik stel voor dat je gewoon lekker jezelf blijft!
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Zegt tie toch.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt wel, stoor me ook aan bepaalde figuren. Maar ja iedereen is welkom he..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0233268