|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:[..] T stoort me nu meer, t stoorde me al een tijdje dat elke scheet meteen voor waarde aangenomen werd en t maasgebouw nog net niet afgefikt. T stoort me ook dat wij als supporters successen eisen terwijl we net een faillissement voorkomen hebben en we nu net een paar maanden echt financieel gezond zijn. Zo'n jaar als nu is dan een keer te verwachten. Maar goed, ik zal mijn berenvel weer aantrekken en mijn knuppel pakken en me net als de rest weer als holenmens gaan gedragen. Tja als je als leiding loopt te blèren dat we voor het kampioenschap gaan schep je verwachtingen bij het legioen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
feit vind ik dat t verleden geweest is. en dat de realiteit is dat de begroting fors omhoog gegaan is. dus verwachtingen zijn vrij normaal. en dat mensen flippen als je uit de CL bent de beker en 15e staat is dat eigenlijk volstrekt normaal. mits dat bij kreten en afreageren blijft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:[..] echt tweede keer dat ik t lees en ik wil eigenlijk niet meer reageren, maar dat stáát er helemaal niet. Bij de wedstrijdselectie betekent gewoon dat hij op t wedstrijdformulier kan, niet dat hij in de basis staat. Ik lees echt zo veel tendentieuze pretentieuze bagger de laatste tijd hier op t forum, manmanman wat een treurnis. (Sorry dat ik jouw post even misbruik om dit te spuien...) Ben t hier echt helemaal beu! Maar deze reactie van je klopt dan niet, richting mij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als Rutten het zegt zal het wel waar zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De een een beetje meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:[..] echt tweede keer dat ik t lees en ik wil eigenlijk niet meer reageren, maar dat stáát er helemaal niet. Bij de wedstrijdselectie betekent gewoon dat hij op t wedstrijdformulier kan, niet dat hij in de basis staat. Ik lees echt zo veel tendentieuze pretentieuze bagger de laatste tijd hier op t forum, manmanman wat een treurnis. (Sorry dat ik jouw post even misbruik om dit te spuien...) Ben t hier echt helemaal beu! Mogelijk effe teveel achtereen op dit Forum geïnvesteerd, Stylzz? Kan mogelijk wel invoelen wat je bedoelt.
Kort door de bocht denken is modetrend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:[..] T stoort me nu meer, t stoorde me al een tijdje dat elke scheet meteen voor waarde aangenomen werd en t maasgebouw nog net niet afgefikt. T stoort me ook dat wij als supporters successen eisen terwijl we net een faillissement voorkomen hebben en we nu net een paar maanden echt financieel gezond zijn. Zo'n jaar als nu is dan een keer te verwachten. Maar goed, ik zal mijn berenvel weer aantrekken en mijn knuppel pakken en me net als de rest weer als holenmens gaan gedragen. En toen las ik deze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mogelijk effe teveel achtereen op dit Forum geïnvesteerd, Stylzz? Kan mogelijk wel invoelen wat je bedoelt. Kort door de bocht denken is modetrend. Kan, maar dat is nooit een issue geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Rutten zoiets zegt geloof ik dat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar zo raar is dat toch niet als je Vilhena ziet spelen de laatste weken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan heb je nog EL Clasie en Toornstra |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi..hebben we hard nodig.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als een van die drie op de bank zit ten koste van. dan mogen koppen rollen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Gio en Van Gastel kunnen je juist redden naar het Legioen toe''
Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan vindt dat Feyenoord-trainer Fred Rutten weinig schuld heeft aan de belabberde start van de Rotterdamse club. "De spelersgroep treft de meeste blaam. Die jongens hebben nog niet gebracht wat ze in huis hebben en moeten naar zichzelf kijken," zegt hij in FC Rijnmond.
Toch staat Rutten onder druk in Rotterdam. Van der Kraan gaat er niet vanuit dat de oefenmeester snel zijn biezen moet pakken. "Ik hoop het niet. We hebben vorig jaar gezien dat er onrust kwam onder Ronald Koeman, maar dat kwam op een gegeven moment ook weer goed. De kleinere clubs hebben hun beste elftal nu staan. Maar ergens in de loop van het seizoen gaan die spelers kwijtraken, met schorsingen en transfers, dat soort dingen. De bank van Feyenoord is zo goed, dat het op een gegeven moment wel goed moet komen."
De journalist schreef deze week in de Telegraaf dat Rutten's assistenten Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst een andere rol hebben dan vorig seizoen. Rutten sprak daar zelf over tijdens de wekelijkse persconferentie in de Kuip vrijdag. "Hij zegt dat het onzin is dat zijn assistenten niet tevreden zijn," aldus Van der Kraan. "Maar dat heb ik ook niet geschreven. Ik heb nooit begrepen dat er nog een assistent (Patrick Greveraars, red) bij moest, naast de ervaring van Van Gastel en Van Bronckhorst. Die jongens werden op handen gedragen door de spelers vorig seizoen."
Van der Kraan vervolgt: "Wat ik nu signaleer is dat Greveraars, een voormalig jeugdtrainer, door Rutten op de bank wordt gezet en dat die man de spelers zit te instrueren als ze het veld in gaan. En dat komt heel onhandig over vind ik. Van Gastel en Van Bronckhorst kunnen je juist redden naar het Legioen toe. Maar een totaal onbekende jeugdtrainer? En bij Vitesse was dat hetzelfde. Ik snap niet dat Rutten daar niet van geleerd heeft. Fred heeft een eigen aanpak. En hij denkt dat het de juiste is." Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Die laatste foto is echt geniaal.
"Rutten legt de opstelling en tactiek uit" Van Gastel kijkt ernaar en denkt: "Huh wat??" Van Bronckhorst gluurt mee over JeePee's schouder en denkt "wat een prutswerk"
Symboliseert volledig hoe het nu gaat, wat er fout gaat en hoe het beter zou kunnen. Rutten exit. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik ga door met het schrijven van lappen totdat de ploeg naar vermogen presteert. Wie er niet tegen kan, moet het dan maar gewoon overslaan. Het is kloten dat we in deze situatie zitten, - maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel verschrikkelijk spannend. Op iedere wedstrijd staat een abnormale druk. Nou, daar lust ik wel pap van. Sterven of opstaan. Nog verder naar de rand van de afgrond of het gevaarte juist kunnen keren. Langzaam maar gestaag iedereen weer achter elkaar, of anarchie. Het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar met de hand op mijn hart: ik geniet zelfs van de opgefokte atmosfeer omdat ik onvoorwaardelijk in een ommekeer geloof. Liever dit, dan nu ergens op plaats 4 of 5 staan. De beker is niets minder dan een totale ramp, en toch past het in dit prille seizoen. Drama in optima forma! Vier jaar geleden hadden we nog helemaal niets te willen, noch te verlangen! Mijn geloof is niet alleen gebaseerd op die superieure demonstratie tegen ajaks, maar meer nog door de verbetenheid van Jordi! Hij weet gewoon dat het er echt inzit. Maar ook Karim is overtuigd; die wil geen woorden meer maar daden. Die jongens gaan het niet meer pikken als er vanavond verzaakt wordt! Ook Fred slaat verstandige taal uit, door aan te geven dat hij nu niet veel meer wil wisselen. Ik verwacht dan ook dat hij uiteindelijk toch vast zal houden aan een volwaardig 4-3-3. En niet met een hangende Toornstra op rechts. Jens met zijn schot uit de 2e lijn moet gewoon op 10. De achterhoede en het middenveld zijn en blijven wat mij betreft dezelfde. Ook over Bilal zegt Fred zinnige dingen. Ik denk ook dat de ervaren Ruben de kastanjes nu eerst maar eens uit het vuur moet slepen. Maar als iemand verzaakt of niet kan brengen wat er gevraagd wordt, dan lijkt het me wel verstandig om heel snel in te grijpen. Dat moet je de jongens van tevoren ook wel heel goed duidelijk maken! Als je zo'n goede bank hebt, dan moet je die ook als een instrument gebruiken. En wat lekker: al die wedstrijden zo kort na elkaar! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
kleine tip: de enter toets op je toetsenbord heeft een functie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Terwijl hij in zijn eerste twee zinnen al duidelijk maakt dat zijn tekst klaarblijkelijk niet voor jou bedoeld is..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 08:40 schreef Bosifyable het volgende:Terwijl hij in zijn eerste twee zinnen al duidelijk maakt dat zijn tekst klaarblijkelijk niet voor jou bedoeld is..? Bertus gaat alvast zijn schoenen invetten voor t bestormen van t Maasgebouw |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september- 19:40 schreef JanM het volgende:[..] Maar zo raar is dat toch niet als je Vilhena ziet spelen de laatste weken? Het gaat ook niet om Vilhena, die moet sowieso even banken. Het middenveld MOET zijn: Clasie, El Ahmadi en Toornstra. Als hij Immers erin zet valt hij niet meer serieus te nemen. Toornstra rechtsbuiten is te triest voor woorden met zoveel buitenspelers.
Hij zet Immers erin voor scorend vermorgen, haha..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra hangend rechtsbuiten is de oplossing, let maar op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan heb je 3 overbodige buitenspelers? Reken ik Verhoek niet eens mee..
Weet je wat het is, alleen het idee dat die Immers vanavond weer meedoet maakt me zo boos en teleurgesteld. Ik snap niet dat er vastgehouden word aan zo'n middelmatige speler die voetballend gezien niets toevoegt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als ik me niet vergis is het een supporter op afstand (niet negatief bedoeld). Meen me te herinneren dat hij in Thailand zit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan heeft ie een behoorlijke aanloop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha..pas maar op Maasgebouw.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 09:07 schreef Bosifyable het volgende:[..] Als ik me niet vergis is het een supporter op afstand (niet negatief bedoeld). Meen me te herinneren dat hij in Thailand zit. Ff heet eten van tevoren dan |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 09:01 schreef MMM het volgende:[..] Het gaat ook niet om Vilhena, die moet sowieso even banken. Het middenveld MOET zijn: Clasie, El Ahmadi en Toornstra. Als hij Immers erin zet valt hij niet meer serieus te nemen. Toornstra rechtsbuiten is te triest voor woorden met zoveel buitenspelers. Daar zijn wij het dus helemaal over eens. Bovendien heeft Jens laten zien dat hij het drukzetten heel goed beheerst. Dan kan hij hangend aan de rechterkant niet hetzelfde betekenen voor het team, want dan is hij toch vnl. verantwoordelijk voor de back. Juist die combinatie Karim, Jordi en Jens is perfect omdat zij het gewoon beter doorhebben dan Lex en Tonny. Heb jij er ook zo'n zin an MMM? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opvallend dat vanuit diverse media de kwaliteitskant van Fred naar voren wordt gehaald. Zal ook wel zo zijn. Daarmee bedoelen ze natuurlijk dat van Geel een goeie trainer heeft binnengehaald..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 10:43 schreef Nick4F het volgende:[..] Daar zijn wij het dus helemaal over eens. Bovendien heeft Jens laten zien dat hij het drukzetten heel goed beheerst. Dan kan hij hangend aan de rechterkant niet hetzelfde betekenen voor het team, want dan is hij toch vnl. verantwoordelijk voor de back. Juist die combinatie Karim, Jordi en Jens is perfect omdat zij het gewoon beter doorhebben dan Lex en Tonny. Heb jij er ook zo'n zin an MMM? Met dat middenveld moet het goed komen, daar twijfel ik niet aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten: "Ik hoef er niet omheen te draaien, dit lucht natuurlijk op"
Fred Rutten kon zaterdagavond zijn geluk niet op na de overtuigende overwinning van Feyenoord op Go Ahead Eagles (0-4). De coach van de Rotterdammers zag zijn ploeg na vier nederlagen op rij knap de rug rechten.
"Daar hoef ik niet omheen te draaien, natuurlijk lucht dit op. Maar het was ook leuk om te zien hoe het team met elkaar defensief en offensief goed voetbal speelde. Maar dat zag ik al een paar weken aankomen. Het grote verschil met woensdag is het gegeven dat we geen vroege goal tegen kregen. Bovendien stonden er wat andere poppetjes op het veld", zei Rutten na afloop tegenover FOX Sports.
Rutten zag Elvis Manu uitblinken, maar benadrukte vooral de teamprestatie. "Ik wil niemand er specifiek uithalen, maar ik wil wel graag een extra compliment geven aan mijn centrum. Dat je op die leeftijd al weken dit kunt brengen, is heel knap. Maar het is natuurlijk een teamprestatie, dat vindt de kleedkamer ook."
Afgelopen woensdag verloor Feyenoord nog met 2-0 bij Go Ahead in de KNVB Beker. Rutten: "Het is moeilijk om te verklaring waarom de eindpass en de afronding nu wel goed was. We kregen nu niet snel een tegendoelpunt tegen en daardoor groeide het vertrouwen bij de spelers. Als je ziet hoe we er vandaag in de zestien echt voor gingen om een goal te maken, is dat wel een verschil met afgelopen woensdag. Als je 0-4 wint van een tegenstander die voor Feyenoord altijd heel lastig is, dan zou ik wel gek zijn als ik alles weer ga veranderen. Dat geeft een prettig gevoel naar het team." Bron:FOXSports
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WTF was dat verhaal dat Gudde en VGeel na elke wedstrijd in de kleedkamer hangen ? Laat het team lekker het team zou ik zeggen ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
helaas schrijf ik altijd wat ik denk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukkig niet wat je allemaal,uitspookt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 23:23 schreef tomson het volgende:WTF was dat verhaal dat Gudde en VGeel na elke wedstrijd in de kleedkamer hangen ? Laat het team lekker het team zou ik zeggen ! Hangen..d:-))))))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RUTTEN: WE ZIJN EINDELIJK BELOOND
De scherpte in het vijandelijke doelgebied is iets dat beter moet bij ons, zo gaf Fred Rutten aan in de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Alleen daarom al kon de hoofdtrainer zaterdagavond dik tevreden zijn over de progressie van zijn ploeg, die in de Adelaarshorst met ruime cijfers afrekende met Go Ahead Eagles (0-4). We gingen in het strafschopgebied van de tegenstander vol voor een doelpunt, dat was heel goed om te zien, zei Rutten na afloop.
De coach zag hoe Feyenoord na drie wedstrijden zonder doelpunten liefst viermaal toesloeg in Deventer, maar had na afloop niet alleen complimenten over voor zijn aanvallers. Als ik zie hoe ons centrale verdedigingsduo heeft gespeeld, kan ik daar alleen maar heel content mee zijn. Sven van Beek en Terence Kongolo zijn nog heel jong, daarom is het zeer knap wat zij vanavond hebben laten zien. Boven alles is dit vooral een teamprestatie. Het was leuk om te zien hoe de ploeg vandaag in het veld stond, zowel in verdedigend als aanvallend opzicht.
Hoewel Rutten erkende dat de overwinning na vier achtereenvolgende nederlagen voor opluchting had gezorgd in het Rotterdamse kamp, is het vertrouwen volgens hem nooit weggeweest. Omdat we in mijn optiek al een aantal weken goed voetballen. Ik vond deze wedstrijd bijvoorbeeld een kopie van de uitwedstrijd tegen FC Twente, met als grote verschil dat we daar niet scoorden. Vanavond zijn we eindelijk beloond en dat geeft een heel prettig gevoel. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kampioensleuzen in uitvak: 'Die hebben er echt kijk op'
Fred Rutten kon met een grote glimlach de media te woord staan. De trainer vindt al weken dat zijn Feyenoord in voetballend opzicht stappen maakt, maar vandaag werd het dat ook eindelijk omgezet in doelpunten. In Deventer werd er met 0-4 gewonnen.
De coach voerde diverse wijzigingen door die goed uitpakten. Karim El Ahmadi keerde samen met Lex Immers terug op het middenveld. ''Dat middenveld deed het goed met elkaar. Ze bewegen goed, zijn balvast. Dat kost heel veel kracht. Ik vond ook Clasie héél erg goed'', zei Rutten na afloop tegen RTV Rijnmond.
Dat betekende dat Jens Toornstra als hangende rechtsbuiten speelde. ''Jens is een zeer balvaste speler. Onze buitenspelers waren vrij wisselvallig in het balbezit de laatste weken, vandaar die keuze. Het pakte vandaag goed uit.''
Rutten zag dat de ontwikkeling in het team eindelijk beloond werd. ''Voetballend heb ik de opgaande lijn al weken gezien. Dat zag je alleen niet terug op de ranglijst. Winst is een medicijn om de ontwikkeling door te trekken'', aldus de trainer. In het uitvak werden kampioensleuzen ten gehore gebracht. ''Die hebben er echt kijk op'', kon Rutten erom lachen. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Als ploeg hebben we erg sterk gespeeld en hebben we laten zien dat we echt wel genoeg kwaliteit hebben', liet Manu weten. Bij één van de doelpunten maakte Manu een opvallend statement. Hij rende naar de bank om daar het de staf de treffer uitgebreid te vieren. 'Dat was bewust een statement van me. Ik wilde aangeven dat we als ploeg volkomen achter onze trainer staan.' |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Nou ja, als de jongens maar blij met fredje zijn, dan ben ik het ook. |
|
|
|