BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Go Ahead Eagles - Feyenoord

(http://youtu.be/Bc1QHT69EaI)
Nick4F
 Nick4F - zondag 28 september 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Als hij dan toch per se met Immers wil spelen, wissel dan tenminste Lex met Jens.
van geil
 van geil - zondag 28 september 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Fredje,
Bier_en_tieten_-7.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 18:47 schreef Nick4F het volgende:
Als hij dan toch per se met Immers wil spelen, wissel dan tenminste Lex met Jens.
Ik zou niet wisselen, deze samenstelling gaat alleen maar beter worden.
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Vind ik ook. Hoop dat dit een goede stimulans zal zijn voor onze talenten; Vilhena en Boëtius moeten nu stappen gaan maken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 september 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 18:47 schreef Nick4F het volgende:
Dat doen geregeld zelf al tijdens de wedstrijd toch?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 september 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Ik wacht nog steeds af betreft Fred Rutten ...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 28 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 20:32 schreef lijdensweg het volgende:
Ik wacht nog steeds af betreft Fred Rutten ...
Wat mij betreft gaat hij gewoon weg. Gaat niet goed komen. Zijn we nu blij omdat we tegen een stel mislukte vogels hebben gewonnen? Dat mocht verdomme ook wel....
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 21:23 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat hij gewoon weg. Gaat niet goed komen. Zijn we nu blij omdat we tegen een stel mislukte vogels hebben gewonnen? Dat mocht verdomme ook wel....
Voetballend zie ik wel progressie, maar t wordt wel een kwestie van een lange adem.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Everse: 'Vertrouwen dat Rutten voetbal erin krijgt'

35hflms.jpg

Jan Everse staat nog altijd achter Fred Rutten. De trainer van Feyenoord verkeert met zijn ploeg in een moeilijke periode waarin teleurstellende resultaten worden geboekt, maar de coach kan na de 4-0 overwinning van zaterdag op Go Ahead Eagles weer omhoog kijken. "Je ziet dat er voetbal in de ploeg ziet. Ik hoop dat ze Rutten de tijd geven," zegt Everse in FC Rijnmond.

"Feyenoord heeft nog moeite om het spel te maken. Het positiespel is nog niet van dusdanig niveau dat ze ploegen weg kunnen spelen," vervolgt de oud-speler van Feyenoord. "Rutten is wel een trainer die daarop hamert. Ik heb het vertrouwen én het gevoel dat hij dat erin gaat krijgen. Hij zal het zelf niet zeggen, maar hij moet ook best geschrokken zijn van wat hij aantrof. Hij vond het positiespel dramatisch. Dat is niet zo gek, want met Graziano Pellè in de spits hadden ze geen positiespel. Het was altijd de lange van achteruit. Dát was het voetbal van Feyenoord."

Op de ranglijst bezet Feyenoord momenteel een zeer teleurstellende twaalfde plaats met slechts acht punten uit zeven wedstrijden, maar volgens de analyticus zijn de Rotterdammers absoluut niet kansloos in de strijd om het kampioenschap. De achterstand op de koplopers PSV, Ajaks en PEC Zwolle bedraagt zeven punten. "Die ploegen verliezen ook regelmatig, dus over vijf wedstrijden kan je zomaar bovenaan staan," aldus Everse in de voetbaltalkshow op TV Rijnmond.
Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Toch wel interessant wat van Marwijk vanavond in Studio V. zei: waarom inzetten op 1 spits als je je scorend vermogen ook breder kunt maken? In geval van Feyenoord: Toornstra, Manu, Kazim, Immers (ook ja), Te Vrede (ook ja).
Rutten laat spelers rouleren in posities, tijdens wedstrijd. Zo bleek tegen GAE.
Tot zover van Marwijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Ook:
Rutten heeft nu meer dan 1 variant neergezet: de 4-3-3 variant, zoals tegen 020, de 4-4-2 (basis)variant tegen GAE.
Dat zou de ploeg meer keuzes bieden in de aanvalsopzet.

Rutten wekt nieuwsgierigheid. Zover is dat bij mij nu.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Tja zit wel wat in..nu nog punten halen..
sevillana
 sevillana - maandag 29 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 23:55 schreef RenatoBos het volgende:
Tja zit wel wat in..nu nog punten halen..
eens
Els
 Els - maandag 29 september 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:
Ook:
Rutten heeft nu meer dan 1 variant neergezet: de 4-3-3 variant, zoals tegen 020, de 4-4-2 (basis)variant tegen GAE.
Dat zou de ploeg meer keuzes bieden in de aanvalsopzet.

Rutten wekt nieuwsgierigheid. Zover is dat bij mij nu.
Ik geloof wel in de trainer Rutten, maar ik heb nog twijfels over de coach Rutten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 02:42   quote  deeplink  
Maar hoe kan het nu dat Vilhena en Boëtius ver beneden het niveau van vorig jaar spelen..
Is dit een vormdip of kunnen we dit de trainert aanrekenen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 00:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik geloof wel in de trainer Rutten, maar ik heb nog twijfels over de coach Rutten.
Schone taak voor Gio en JP dan. Die zitten er niet om de klaverjasstoelen te vullen neem ik aan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 02:42 schreef RenatoBos het volgende:
Maar hoe kan het nu dat Vilhena en Boëtius ver beneden het niveau van vorig jaar spelen..
Kort van geheugen dan. Die vormdip van die twee is vorig seizoen al ingestart.
sportverteller
 sportverteller - maandag 29 september 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, net als bij Schaken.
Nick4F
 Nick4F - maandag 29 september 2014 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zou niet wisselen, deze samenstelling gaat alleen maar beter worden.
Zou best kunnen. Afwachten hoe het donderdag staat. Ajaks liep echt naar adem te snakken. Mijn punt is dat ik Immers de minste vind van de beschikbare, middenvelders. Het kan best zo zijn dat Jens hangend op rechts het team sterker maakt, maar dan heb ik liever Tonny op 10 dan Lex. Zit veel meer voetbal in, en Tonny is voor het doel misschien nog wel meer een killer dan Lex. Afwachten of we
standaard L. ook bij de strot kunnen grijpen. Ik vrees dat Lex meer een eenzame jager is, en dat hij van collectief druk zetten minder begrijpt dan Jens. Het vraagt een omstelling van zijn doen en denken in het veld. Wie weet verrast hij.
sportverteller
 sportverteller - maandag 29 september 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 07:33 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Afwachten hoe het donderdag staat. Ajaks liep echt naar adem te snakken. Mijn punt is dat ik Immers de minste vind van de beschikbare, middenvelders. Het kan best zo zijn dat Jens hangend op rechts het team sterker maakt, maar dan heb ik liever Tonny op 10 dan Lex. Zit veel meer voetbal in, en Tonny is voor het doel misschien nog wel meer een killer dan Lex. Afwachten of we
standaard L. ook bij de strot kunnen grijpen. Ik vrees dat Lex meer een eenzame jager is, en dat hij van collectief druk zetten minder begrijpt dan Jens. Het vraagt een omstelling van zijn doen en denken in het veld. Wie weet verrast hij.
Het probleem was en is het feit dat Vilhena te weinig scorend vermogen heeft. En dat is nu juist iets waar Feyenoord zonder Pelle behoefte aan heeft.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 08:22   quote  deeplink  
Vilhena moet in ieder geval op een positie zonder verdedigende eisen. Of puur verdedigend. Omschakeling is zijn probleem
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 september 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Allemaal bla bla met systemen. Rutten is het niet voor Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Vind jij.
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2014 - 10:37   quote  deeplink  
als je achter hem staat kan je hem makkelijker een mes in zn rug douwen ;-)
Nick4F
 Nick4F - maandag 29 september 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 08:18 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Het probleem was en is het feit dat Vilhena te weinig scorend vermogen heeft. En dat is nu juist iets waar Feyenoord zonder Pelle behoefte aan heeft.
Die jongen was pas 18 en toen scoorde hij al 4 of 5x in de eredivisie, nota bene als linkermiddenvelder achter de nr 10 (Lex). Zoek maar eens op hoeveel middenvelders van die leeftijd met een controlerende rol in de eredivisie er meer hebben gescoord. Dat zijn er heel weinig. Tonny op 10 gaat gegarandeerd scoren. Ik geloof echt in die jongen. Hij heeft veel meer potentieel op die positie dan Lex. Iedereen heeft het nu over de mindere vorm van Tonny, maar dat vind ik zo'n loos begrip. Vertrouwen hebben, daar draait het voor een speler om. Als Tonny de vrijheid krijgt op 10, dan zou hij het meteen al terug kunnen betalen. Die jongen heeft zoveel kwaliteiten! Zelfde geldt voor JP. Die vond ik tegen ajaks heel aardig spelen. Ik maak me om hem dan ook geen zorgen. Die komt gegarandeerd terug.
Barabas
 Barabas - maandag 29 september 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 02:42 schreef RenatoBos het volgende:
Hoe dat precies zit blijft vooralsnog gissen, maar feit is wel dat jonge spelers vaak door dit soort fases heen moeten om de volgende stap te maken. Gezien het talent waarover deze 2 jonkies beschikken reken ik op een sterke comeback. Zodra ze anderen uit de basis gaan spelen dan verwacht ik wel iets moois van ze....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 september 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 12:38 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hoe dat precies zit blijft vooralsnog gissen, maar feit is wel dat jonge spelers vaak door dit soort fases heen moeten om de volgende stap te maken. Gezien het talent waarover deze 2 jonkies beschikken reken ik op een sterke comeback. Zodra ze anderen uit de basis gaan spelen dan verwacht ik wel iets moois van ze....
Nu zal blijken of ze ook mentaal sterk zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt kan het me niet herrineren..
Barabas
 Barabas - maandag 29 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Onder Koeman dus... De lange bal spelen en derhalve combinatievoetbal minder prioriteit geven leidt dus tot een terugval bij deze jonge spelers. In de jeugd worden ze 10 jaar getraind op combinatiespel. De frivoliteit zoals geëtaleerd door Boëtius gaat er dan rap vanaf.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 18:03   quote  deeplink  
"Het tijdperk Boëtius en Vilhena is voorbij, dit is vrij dodelijk"

600x400-vilhenatwente.JPG

Feyenoord rechtte afgelopen weekend de rug door te winnen op bezoek bij Go Ahead Eagles. Enkele dagen eerder werden de Rotterdammers in de Adelaarshorst uitgeschakeld in de strijd om de KNVB Beker. De klinkende 0-4 zege brengt een klein beetje rust terug in Rotterdam.

"Feyenoord heeft nu goed gespeeld en dat heeft de trainer goed gezien. Zondag moet hij weer zo spelen", zegt analist Jan Mulder aan tafel bij het NOS-programma Studio Voetbal. "Het tijdperk Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena is voorbij. Dat kunnen we vergeten, dit is vrij dodelijk." Volgens Bert van Marwijk zal het niet zo'n vaart lopen eer Fred Rutten de twee talenten definitief laat vallen.

"Wij kunnen hier uren praten, maar Fred staat elke dag met die jongens op het veld. Alles wat daar gebeurt, wordt meegenomen naar de speelwijze en de opstelling. Dan zou het best kunnen zijn dat hij bepaalde jongens maar even niet mee laat doen", citeert de NOS-website de oud-trainer van Feyenoord in het tv-programma. Volgens tafelgast Co Adriaanse heeft Rutten een crisis voorlopig weten af te wenden.

"Als Rutten daar verloren had, dan was er een zeer kritieke situatie ontstaan. Dat zag je ook wel aan de jongens, die allemaal langs Fred en zijn assistenten gingen om hem te bedanken. Misschien was het geregisseerd, maar hiermee geef je de buitenwereld een signaal", aldus Adriaanse. Arno Vermeulen gaat een stapje verder. De verslaggever acht Feyenoord kansrijk als het gaat om het landskampioenschap.

"Waarom zou Feyenoord geen kampioen kunnen worden. Alsof PSV zo'n goede indruk maakte. Feyenoord speelde vorige week ook Ajaks van de mat in de Kuip", zegt Vermeulen, die ondanks de povere seizoensstart vertrouwen heeft in het huidige Feyenoord. Van Marwijk schaart zich achter de mening van de verslaggever: "Ik denk dat Feyenoord nog dichtbij komt."
Bron:Voetbalprimeur
Nick4F
 Nick4F - maandag 29 september 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Kijk nooit naar dat programma waar de vaste mensen Feyenoord nog geen droge korst brood gunnen. Genoemde uitspraak van dat hysterische oude wijf Mulder is een typerend voorbeeld. Die zoon van hem is overigens nog erger. Die probeert er altijd een wedstrijdje van te maken om de mede tafelgenoot zo weinig mogelijk aan het woord te laten komen. Altijd meteen die grote muil van hem open. En maar open deuren intrappen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 september 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Mulder....
Ik gun hem een pensioen.
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 19:33 schreef Nick4F het volgende:
Kijk nooit naar dat programma waar de vaste mensen Feyenoord nog geen droge korst brood gunnen. Genoemde uitspraak van dat hysterische oude wijf Mulder is een typerend voorbeeld. Die zoon van hem is overigens nog erger. Die probeert er altijd een wedstrijdje van te maken om de mede tafelgenoot zo weinig mogelijk aan het woord te laten komen. Altijd meteen die grote muil van hem open. En maar open deuren intrappen.
die heeft geen neusschotje meer / of bijna niet meer.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
BUSINESS CLUB LEERT RUTTEN VAN ANDERE KANT KENNEN

11732ebb83f1b2e984f1a329472e49b9_800_600.jpg

Fred Rutten was maandagavond de hoofdgast tijdens de eerste Business Borrel van de Feyenoord Business Club van dit seizoen. Voor circa 300 Business Club-leden was de bijeenkomst in het Maasgebouw een ideale gelegenheid om de hoofdtrainer van Feyenoord, die werd geïnterviewd door Jan Dirk Stouten, van een andere kant te leren kennen.

Naast de actualiteit kwam onder meer de jeugd van Rutten ter sprake. Als kind wilde ik maar een ding: profvoetballer worden, vertelde de trainer. Als klein kind had ik daar een romantisch beeld van, maar al snel kwam het besef dat je zelf voor het beleg op je boterham moet zorgen. Ik heb vijf broers, daardoor heb ik geleerd om voor mezelf op te komen. Als je dat niet deed, kreeg je een knal op je kanis.

Rutten moest in 1992 noodgedwongen stoppen met voetbal vanwege een heupblessure. Daar heb ik wel een paar dagen om zitten janken, zei Rutten. Ik had juist het gevoel dat ik steeds fitter en rijper werd. Ik had in mijn hoofd het idee om een keer uit te waaien naar een andere club, maar dat ging dus niet door.

Al snel na zijn actieve carrière werd Rutten gegrepen door het trainersvak. Voordat hij deze zomer bij Feyenoord tekende, werkte hij als trainer voor FC Twente, PSV, Schalke 04 en Vitesse. Over elk van de clubs had Rutten een aantal persoonlijke anekdotes, bijvoorbeeld over de leerzame samenwerking met huidig bondscoach Guus Hiddink bij PSV. Guus gaf de mensen met wie hij werkte veel vertrouwen, hij verwachtte dat je zelf initiatief nam. Je moest alleen ook niet te veel op de voorgrond treden, want dan maakte hij met een klein signaal duidelijk dat je beter een stapje terug kon doen.

Vanaf dit seizoen is Rutten trainer van Feyenoord, een club waar naar eigen zeggen een schitterende uitdaging ligt. Al bij mijn vorige clubs kreeg ik soms van jongens die al bij Feyenoord hadden gespeeld te horen dat dit een mooie club voor mij zou zijn. Door dat soort opmerkingen ga je daar toch over nadenken. Toen ik de kans kreeg om naar Feyenoord te gaan hoefde ik niet lang na te denken. Feyenoord is de mooiste uitdaging die ik heb meegemaakt. Hoewel de resultaten tot nu toe nog niet tot tevredenheid stemmen, heb ik heel veel plezier in het werken bij deze club.

Het interview door Stouten werd traditiegetrouw besloten met een vragenronde onder de aanwezige Business Club-leden. Een van hen vroeg de trainer hoe hij Feyenoord het liefst ziet spelen. Rutten verwees daarbij naar de laatste kampioenschappen die de club behaalde. In die ploegen zat een combinatie van goed voetbal en vechtlust, besloot de trainer. Dat heb ik met ons elftal ook voor ogen. We willen dominant voetbal spelen en tegenstanders snel onder druk zetten, maar dat moet gecombineerd worden met vechten. Dat past ook bij deze club.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - maandag 29 september 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 19:33 schreef Nick4F het volgende:
Die 2 samen. Nog erger.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 00:10 schreef Els het volgende:

[..]

Els, laat je niet wat aanpraten. De pers riep al in zijn tijd bij pisvee dat hij communicatief niet de beste is... en dat blijven ze maar doen. Nou, dat valt toch wel mee? Dat hij slist en wat stamelt, doet er niet toe. Ik krijg het idee dat hij het langzamerhand aan het lopen krijgt. Hij kon wel eens lang blijven en best populair kunnen worden..., maar dat valt en staat natuurlijk met de resultaten... ik vind dat de pers hem neerzet op een manier dat hij onnavolgbaar is, terwijl dat dat best wel meevalt, maar als het maar vaak genoeg geroepen wordt, gaan mensen het nog geloven ook. Vergelijk het met Van der Gijp over Manolev. Hij herhaalde continu dat Manolev er niets van kon. Uiteindelijk denkt menigeen dat Manolev er helemaal geen pepernoot van kan... Zo erg was dat ook weer niet. Voor Gijp was Manolev slechts een gimmick en zo zoeken ze Rutten ook sssssteedssssss...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 23:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Die 2 samen. Nog erger.
Toch vind ik wel dat Jan Mulder het vaak bij het juiste eind heeft... ook vaak een vreemde zicht op dingen, maar hij slaat erg vaak de spijker op zijn kop. Ondanks dat hij voor de verkeerde club(s) is, ben ik het wel erg vaak met hem eens hoor... En hij stelt zich zonder vooroordeel (lees clubvoorkeur) op, iets wat zijn zoon wel eens zou mogen overnemen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 september 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Mulder bralt teveel.
Een aparte mening hebben is bij hem tot een trend gemaakt.
En is het nep.
van geil
 van geil - dinsdag 30 september 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:
Toch wel interessant wat van Marwijk vanavond in Studio V. zei: waarom inzetten op 1 spits als je je scorend vermogen ook breder kunt maken? In geval van Feyenoord: Toornstra, Manu, Kazim, Immers (ook ja), Te Vrede (ook ja).
Rutten laat spelers rouleren in posities, tijdens wedstrijd. Zo bleek tegen GAE.
Tot zover van Marwijk.
dan ben ik t voor 90 procent n keer met m eens.
G-child
 G-child - dinsdag 30 september 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 12:02 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Die jongen was pas 18 en toen scoorde hij al 4 of 5x in de eredivisie, nota bene als linkermiddenvelder achter de nr 10 (Lex). Zoek maar eens op hoeveel middenvelders van die leeftijd met een controlerende rol in de eredivisie er meer hebben gescoord. Dat zijn er heel weinig. Tonny op 10 gaat gegarandeerd scoren. Ik geloof echt in die jongen. Hij heeft veel meer potentieel op die positie dan Lex. Iedereen heeft het nu over de mindere vorm van Tonny, maar dat vind ik zo'n loos begrip. Vertrouwen hebben, daar draait het voor een speler om. Als Tonny de vrijheid krijgt op 10, dan zou hij het meteen al terug kunnen betalen. Die jongen heeft zoveel kwaliteiten! Zelfde geldt voor JP. Die vond ik tegen ajaks heel aardig spelen. Ik maak me om hem dan ook geen zorgen. Die komt gegarandeerd terug.
Helemaal eens, hiernaast ook Karsdorp en Achahbar die ik op 10 eens aan het werk wil zien
Barabas
 Barabas - dinsdag 30 september 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:
Mulder bralt teveel.
Een aparte mening hebben is bij hem tot een trend gemaakt.
En is het nep.
Die gast weet zaken altijd disproportioneel op te blazen.

Wat weet die sukk*l nou van onze jeugdspelers? Hun naam? Als je hem vraagt hoe oud ze zijn dan weet hij dat niet eens. Korsakov is voor hem een Russische spits, ouwe zuiplap.
van geil
 van geil - dinsdag 30 september 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 18:55 schreef G-child het volgende:

[..]

Helemaal eens, hiernaast ook Karsdorp en Achahbar die ik op 10 eens aan het werk wil zien
Ik dus ook, als kazim blijft staan.
liever kazim met Te Vrede in de punt.
en anders deze optie voor mij. of om en om.
dan kun je volgens mij echt mee doen.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 01 oktober 2014 - 07:35   quote  deeplink  
Fredje moet er eerst maar eens achter komen of we sterker zijn met Immers of zonder Immers. Donderdag kan al veel duidelijk maken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:22   quote  deeplink  
"Ik deel mijn bedgeheimen niet met jullie"

600x400-01763498.jpg

Fred Rutten lijkt zich steeds meer op zijn gemak te voelen tijdens de bijeenkomsten met de media. Zo had de oefenmeester vandaag zijn lolbroek aan meldt Metronieuws, toen hij met een zaal vol Nederlandse en Belgische verslaggevers vooruitblikte op de Europa Leaguewedstrijd tegen Standard Luik. Op de vraag hoe hij sinds de 4-0 zege op Go Ahead Eagles heeft geslapen, antwoordde hij ad rem: "Ik deel mijn bedgeheimen niet met jullie". Naast hem kwam Jordy Clasie niet bij van het lachen.

De aanvoerder van de Rotterdammers was even later zelf het lijdend voorwerp van een grap. Rutten verhaalde over zijn ideale elftal waarmee hij zaterdagavond eigenlijk pas voor het eerst echt heeft kunnen spelen. "Dat kwam omdat veel spelers later instroomde en de mijnheer naast me zo nodig op vakantie moest." Clasie kreeg na het WK in Brazilië tien dagen vrij om zich op te laden voor het nieuwe seizoen. Weer gelach in de perszaal.
Bron:Metronieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Rutten raakt in vorm?
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 18:34   quote  deeplink  
goeie gozert, die Fred
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Begint er inderdaad op te lijken..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 01 oktober 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Nou.... Wat een lollig mannetje.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 18:22 schreef RenatoBos het volgende:
"Ik deel mijn bedgeheimen niet met jullie"

[ afbeelding ]

Fred Rutten lijkt zich steeds meer op zijn gemak te voelen tijdens de bijeenkomsten met de media. Zo had de oefenmeester vandaag zijn lolbroek aan meldt Metronieuws, toen hij met een zaal vol Nederlandse en Belgische verslaggevers vooruitblikte op de Europa Leaguewedstrijd tegen Standard Luik. Op de vraag hoe hij sinds de 4-0 zege op Go Ahead Eagles heeft geslapen, antwoordde hij ad rem: "Ik deel mijn bedgeheimen niet met jullie". Naast hem kwam Jordy Clasie niet bij van het lachen.

De aanvoerder van de Rotterdammers was even later zelf het lijdend voorwerp van een grap. Rutten verhaalde over zijn ideale elftal waarmee hij zaterdagavond eigenlijk pas voor het eerst echt heeft kunnen spelen. "Dat kwam omdat veel spelers later instroomde en de mijnheer naast me zo nodig op vakantie moest." Clasie kreeg na het WK in Brazilië tien dagen vrij om zich op te laden voor het nieuwe seizoen. Weer gelach in de perszaal.
Bron:Metronieuws
Jammer.
dat hij dat niet met ons deelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0225141