BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Fred haalt punten, en als mens verdient hij dat dubbel en dwars. Hij kiest echt helemaal voor zekerheid, en daar kan ik mee leven. Maar toen de transferperiode erop zat was ik ook meteen van mening dat we een sterkere selectie hebben dan vorig jaar, met uitzondering van Pelle. Dat vind ik nog steeds. We hebben 4 uitstekende verdedigers die allemaal op de goede plaats staan. Met Karim en Kenneth erbij is er veel meer rust in de ploeg. Jordi speelt bevrijd als nooit tevoren; hij heeft nu al meer uitgelezen kansen gehad dan in het hele vorige seizoen. Dan heb je al 7 vaste namen. De 8e naam is voor mij die van Jens. Dan zijn er nog 3 plaatsen te vergeven. Ook aanvallend hebben we enorm veel in huis: maar liefst 4 topspelers (ik schrijf Ruben beslist niet af) voor beide flanken! Daar moet gewoon veel meer inzitten! Ok, Kazim en Mitchel hebben niet de klasse van Graziano, maar hebben er samen wel al 8 inliggen! Ik wil niet zeggen dat we de titel voor het grijpen hebben, maar kans hebben we zeker. En volgens mij nog een heel goede kans ook.
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 18:09 schreef Nick4F het volgende:
Fred haalt punten, en als mens verdient hij dat dubbel en dwars. Hij kiest echt helemaal voor zekerheid, en daar kan ik mee leven. Maar toen de transferperiode erop zat was ik ook meteen van mening dat we een sterkere selectie hebben dan vorig jaar, met uitzondering van Pelle. Dat vind ik nog steeds. We hebben 4 uitstekende verdedigers die allemaal op de goede plaats staan. Met Karim en Kenneth erbij is er veel meer rust in de ploeg. Jordi speelt bevrijd als nooit tevoren; hij heeft nu al meer uitgelezen kansen gehad dan in het hele vorige seizoen. Dan heb je al 7 vaste namen. De 8e naam is voor mij die van Jens. Dan zijn er nog 3 plaatsen te vergeven. Ook aanvallend hebben we enorm veel in huis: maar liefst 4 topspelers (ik schrijf Ruben beslist niet af) voor beide flanken! Daar moet gewoon veel meer inzitten! Ok, Kazim en Mitchel hebben niet de klasse van Graziano, maar hebben er samen wel al 8 inliggen! Ik wil niet zeggen dat we de titel voor het grijpen hebben, maar kans hebben we zeker. En volgens mij nog een heel goede kans ook.
Ik persoonlijk had gehoopt op n extra creatieve middenvelder die makkelijk n doelpunt maakt.
Dan had je op zeker mee gedaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 17:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij is het heel erg moeilijk om bij jou door de ballotagecommissie te komen; niemand doet iets goeds in jouw ogen... lijkt het wel.

Fred levert al de hele tijd een fatsoenlijke prestatie. Jij wilde daar eerder niet aan en nu had hij het eerder moeten doen.

Ik verwacht dat jij dit seizoen de FairPlayAward niet gaat winnen.
Valt mee, is gewoon standvastig in zijn mening. :)
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Of gewoon negatief gebaseerd op een gevoel en niet op feiten.
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Volgens mij was ik een van de weinige die niet om de strop vroeg van Rutten.
En we wisten toch allemaal al dat Verhoek Schaken en mathijsen te kort komen.
anyway jou mening boeit me eigenlijk t minst van alle forumleden.
omdat je in mijn ogen niet serieus te nemen bent.
zoals jij mij niet serieus neemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door van geil --
Els
 Els - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Pffff. 8 wedstrijden gespeeld in de competitie en 3 gewonnen. Joepie, wat zijn we goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 18:09 schreef Nick4F het volgende:
Jij als 'fan' van Schaken en Nelom kunnen we toch niet serieus nemen!
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 19:25 schreef van geil het volgende:
Volgens mij was ik een van de weinige die niet om de strop vroeg van Rutten.
anyway jou mening boeit me eigenlijk t minst van alle forumleden.
omdat je in mijn ogen niet serieus te nemen bent.
zoals jij mij niet serieus neemt.
Dat krijg je ervan als je dingen roept die niet kloppen of niet fair zijn.

Maar het is goed zo.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 20:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je dingen roept die niet kloppen of niet fair zijn.

Maar het is goed zo.
Ik ben nog steeds niet overtuigd betreft Fred Rutten ... maar hij is goed bezig !
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 07 oktober 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 20:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet overtuigd betreft Fred Rutten ... maar hij is goed bezig !
Eens. Het elftal heeft zichzelf doen invullen terwijl het voor de supporters allang duidelijk was dat bepaalde spelers niet meer voldeden. Verschrikkelijke angsthazen syndroom noem ik het maar.Dat heeft toch de nodige punten en uitschakelingen gekost. Ik hoop dat Woudenberg binnenkort ook een kans krijgt.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 oktober 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 21:01 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Eens. Het elftal heeft zichzelf doen invullen terwijl het voor de supporters allang duidelijk was dat bepaalde spelers niet meer voldeden. Verschrikkelijke angsthazen syndroom noem ik het maar.Dat heeft toch de nodige punten en uitschakelingen gekost. Ik hoop dat Woudenberg binnenkort ook een kans krijgt.
Ja die hoop ik ook snel in de basis te zien als de linksback ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 19:27 schreef Els het volgende:
Pffff. 8 wedstrijden gespeeld in de competitie en 3 gewonnen. Joepie, wat zijn we goed.
haha inderdaad, de stemming slaat wel erg snel om her en der.. Fred heeft in principe nog alles te bewijzen. Voorlopig staan we nog 10de en liggen we al uit de beker.

Het voetbal en de punten gaan de goede kant op, maar de winter is vroeg genoeg om Fred veren in zijn reet te stoppen of hem juist een schop te verkopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:21   quote  deeplink  
De media weten t wel al.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
De media weten t wel al.
Dat Fred er allemaal niets aan kan doen en geen blaam treft?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Dat t op de rit is.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 22:24 schreef Stylzz het volgende:
Dat t op de rit is.
En Fred dus geen blaam treft.
Eerst maar eens de echte wedstrijden winnen.
Met goed voetbal.
ar
 ar - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Ook tof van Fred dat hij met Bilal ging eten,ook om gewoon even persoonlijke aandacht te schenken,goede zet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 22:33 schreef ar het volgende:
Ook tof van Fred dat hij met Bilal ging eten,ook om gewoon even persoonlijke aandacht te schenken,goede zet.
Op het menselijk vlak is daar niks mis mee idd.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 oktober 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Het is wel een peoples manager ...
Els
 Els - dinsdag 07 oktober 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Of hij had gewoon honger. Dat kan natuurlijk ook.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 08 oktober 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 19:25 schreef van geil het volgende:
Ik vind Ruben nog steeds een boven modale flankspeler. Niet meer voor de basis, maar je krijgt als back wel ineens iets heel anders voor je neus. Maar als hij met de winterstop verdwijnt, dan heb ik er geen moeite mee. Hij heeft z'n werk voor ons meer dan goed gedaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 oktober 2014 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 08:04 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik vind Ruben nog steeds een boven modale flankspeler. Niet meer voor de basis, maar je krijgt als back wel ineens iets heel anders voor je neus. Maar als hij met de winterstop verdwijnt, dan heb ik er geen moeite mee. Hij heeft z'n werk voor ons meer dan goed gedaan.
Bilal, Manu en Boëtius zijn allemaal in principe beter.
Dus ja, dan heeft t weinig zin m te behouden.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 08 oktober 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bilal, Manu en Boëtius zijn allemaal in principe beter.
Dus ja, dan heeft t weinig zin m te behouden.
Vind ik ook, maar ik ben wel blij met een dubbele bezetting. En veel liever Ruben dan Verhoek. Bij Vitesse is Ibarra op een zijspoor beland. Vind ik een heel goede. Ben alleen bang dat hij geen koopje is.
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Zowel Schaken als Verhoek mogen vertrekken want niet voldoende niveau, vooral laatstgenoemde. Nóg een vleugelflitser hebben we niet nodig; eerder een linksback en een scorende spits. Laat Ibarra maar zitten waar hij zit... lijkt me.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 08 oktober 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 09:40 schreef Barabas het volgende:
Zowel Schaken als Verhoek mogen vertrekken want niet voldoende niveau, vooral laatstgenoemde. Nóg een vleugelflitser hebben we niet nodig; eerder een linksback en een scorende spits. Laat Ibarra maar zitten waar hij zit... lijkt me.
Ik hoop alleen niet dat je een linksback gaat kopen in de winterstop en dat achteraf Woudenberg een prima linksback is voor dit Feyenoord. Dus geef hem een kans Rutten.
Dan zou ik eerder een rechtsback kopen met het oog op volgend jaar. Als het contract van Wilkshire afloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 10:51   quote  deeplink  
Klopt... Maar Rutten stelt steeds die Nelom op. Is er iets mis met die Woudenberg?

En voor de rechtsback positie geldt dan hetzelfde als wat jij al aangaf; daar hebben we Lopes Cabral als serieuze kandidaat. Van De Meeuw begreep ik dat hij inmiddels fit is...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 08 oktober 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 10:51 schreef Barabas het volgende:
Klopt... Maar Rutten stelt steeds die Nelom op. Is er iets mis met die Woudenberg?

En voor de rechtsback positie geldt dan hetzelfde als wat jij al aangaf; daar hebben we Lopes Cabral als serieuze kandidaat. Van De Meeuw begreep ik dat hij inmiddels fit is...
Kijk goed nieuws 👍. Maar dan heb je nog maar 1 rechtsback voor volgend seizoen. En de linksback is dan dubbel bezet. En idd ik snap niet dat hij vast blijft houden aan Nelom. Ik kan mijn niet voorstellen dat Woudenberg minder is.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 09 oktober 2014 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

En idd ik snap niet dat hij vast blijft houden aan Nelom. Ik kan mijn niet voorstellen dat Woudenberg minder is.
Gelukkig denkt Fredje daar heel anders over. Ik vind dat er verdedigend, alles bij elkaar opgeteld, meer potentie is dan verleden jaar. Eindelijk geen gegoochel meer en allemaal mensen die staan waar ze thuis horen. Dat meedogenloze gehak op Miguel, en in mindere mate Luke, strookt sowieso niet met de cijfers. We krijgen nauwelijks kansen tegen. Los van alles geniet ik steeds meer van Nelom op de linkerflank. Ok, hij moet nog leren om de bal ook eens gewoon het stadion uit te rammen, en om zijn concentratie niet te laten verslappen. Maar puur verdedigend komt hij zelden of nooit in de problemen, en aanvallend wordt hij met de week beter. Sommigen zien in Nelom een toekomstig international, en anderen zijn van mening dat de 3e klasse zaterdag zo ongeveer zijn niveau is. Interessante gedachten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 oktober 2014 - 09:07   quote  deeplink  
Als je veel meer van t doel afspeelt, heb je veel minder pure verdedigers nodig.
Daarom komt Nelom nu beter tot zijn recht.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 09 oktober 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Als je veel meer van t doel afspeelt, heb je veel minder pure verdedigers nodig.
Ik denk dat je als verdediger over veel inzicht moet beschikken bij een agressief systeem, en als je te langzaam bent is hoog druk zetten al helemaal een nachtmerrie. Zeker is dat er tactisch en disciplinair veel meer gevraagd wordt van een team. Maar iemand die er geen hout van kan, die kan toch in geen enkel systeem meekomen?
Barabas
 Barabas - donderdag 09 oktober 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Klopt. En omdat we verder van de goal af spelen kan Mathijssen het niet meer belopen. Ander systeem, andere eisen aan de spelers. Maar Nelom is in mijn ogen niet Feyenoord-waardig.

Vraag ik me overigens nog steeds af waarom Boulahrouz gehaald is als ze wisten dat ze zo gingen spelen. Die gast staat niet echt bekend om zijn snelheid....
Barabas
 Barabas - donderdag 09 oktober 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Kijk goed nieuws 👍. Maar dan heb je nog maar 1 rechtsback voor volgend seizoen. En de linksback is dan dubbel bezet. En idd ik snap niet dat hij vast blijft houden aan Nelom. Ik kan mijn niet voorstellen dat Woudenberg minder is.
Of we zien het verkeerd met Nelom of Woudenberg is inderdaad niet goed genoeg. Aangezien het eerste niet kan.... ;-))
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 oktober 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 10:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Klopt. En omdat we verder van de goal af spelen kan Mathijssen het niet meer belopen. Ander systeem, andere eisen aan de spelers. Maar Nelom is in mijn ogen niet Feyenoord-waardig.

Vraag ik me overigens nog steeds af waarom Boulahrouz gehaald is als ze wisten dat ze zo gingen spelen. Die gast staat niet echt bekend om zijn snelheid....
Bouhlarouz is een soort Kuyt hoor, die bleef ook maar gaan.
RdamStyle
 RdamStyle - donderdag 09 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Fred doet het iets beter, maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Zijn wisselbeleid is regelmatig goed, maar altijd veels te laat. Na de 70ste minuut.
Ook hoop ik dat hij Toornstra gewoon weer in het centrum zet, want de enige keren dat Toornstra het echt goed doet is wanneer hij naar binnen trekt. Daarbij valt heel vaak een grote ruimte op rechts en word het centrum alleen maar drukker. Dus er is gewoon geen plek voor Immers daar.
Vilhena deed het echt niet slechter dan El Ahmadi en heb je voorin meer aan dan Karim. Alleen als we tegen een veel sterkere tegenstander spelen kun je erover nadenken, omdat Karim verdedigend iets beter is, maar dat is ook maar van tijdelijke aard.
Je kan een Immers en El Ahmadi toch ook als sterke bank gebruiken in plaats van Boëtius en Vilhena. Vind ik een veel beter idee. Ook moet hij Boëtius gewoon op rechts zetten. Dan zet je Manu lekker op links en is dat opgelost. Je moet toch het veld breed houden.
Ik denk niet dat Fred lang coach van ons zal zijn. Als opvolger zou ik heel graag Henk de Jonge zien komen (Cambuur). Geweldige vent met een goede voetbal visie. Maakt spelers zeker beter en kan heel goed met mensen omgaan. Speelt aanvallend voetbal en gaat van eigen kracht uit.
Anders Marinus Dijkhuizen (Excelsior) of Henk Fräser, maar mijn voorkeur heeft denk ik toch echt Henk de Jonge. Zijn die 3 niet mogelijk kom ik bij Gertjan Verbeek en Huub Stevens, maar dat is het B-lijstje.
JanM
 JanM - donderdag 09 oktober 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 16:31 schreef RdamStyle het volgende:
Fred doet het iets beter, maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Zijn wisselbeleid is regelmatig goed, maar altijd veels te laat. Na de 70ste minuut.
Ook hoop ik dat hij Toornstra gewoon weer in het centrum zet, want de enige keren dat Toornstra het echt goed doet is wanneer hij naar binnen trekt. Daarbij valt heel vaak een grote ruimte op rechts en word het centrum alleen maar drukker. Dus er is gewoon geen plek voor Immers daar.
Vilhena deed het echt niet slechter dan El Ahmadi en heb je voorin meer aan dan Karim. Alleen als we tegen een veel sterkere tegenstander spelen kun je erover nadenken, omdat Karim verdedigend iets beter is, maar dat is ook maar van tijdelijke aard.
Je kan een Immers en El Ahmadi toch ook als sterke bank gebruiken in plaats van Boëtius en Vilhena. Vind ik een veel beter idee. Ook moet hij Boëtius gewoon op rechts zetten. Dan zet je Manu lekker op links en is dat opgelost. Je moet toch het veld breed houden.
Ik denk niet dat Fred lang coach van ons zal zijn. Als opvolger zou ik heel graag Henk de Jonge zien komen (Cambuur). Geweldige vent met een goede voetbal visie. Maakt spelers zeker beter en kan heel goed met mensen omgaan. Speelt aanvallend voetbal en gaat van eigen kracht uit.
Anders Marinus Dijkhuizen (Excelsior) of Henk Fräser, maar mijn voorkeur heeft denk ik toch echt Henk de Jonge. Zijn die 3 niet mogelijk kom ik bij Gertjan Verbeek en Huub Stevens, maar dat is het B-lijstje.
Een winnende coach heeft (vrijwel) altijd gelijk dus voorlopig zit FRutten stevig in het zadel. En hij heeft het m.i. ook zeer behoorlijk op de rit gekregen. Eén van de sleutelspelers is m.i. El Ahmadi dus die op de bank zetten zou onverstandig zijn. Jens i.p.v. Lex zou ik begrijpen, al deden beiden het zondag prima! Boëtius en Vilhena moeten gewoon eerst hun vorm maar eens hervinden. Alleen dan krijgen ze denk ik weer een basisplaats en ik vind dat FRutten daar groot gelijk in heeft!

En lijstjes van trainers hoeven pas richting winter gemaakt te worden. Dan wordt het functioneren van Fred geëvalueerd en is het vroeg genoeg om te gaan speculeren over een eventuele opvolger!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door JanM --
van geil
 van geil - donderdag 09 oktober 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
4de beste Feyenoorder bij VI
1 Vermeer
4 Clasie
8 Toornstra
22 Nelom.
en dan verder niets bij de beste 30.
Barabas
 Barabas - donderdag 09 oktober 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 17:01 schreef JanM het volgende:

[..]

En lijstjes van trainers hoeven pas richting winter gemaakt te worden. Dan wordt het functioneren van Fred geëvalueerd en is het vroeg genoeg om te gaan speculeren over een eventuele opvolger!
En het is überhaupt nog maar de vraag of dat nodig gaat zijn. Wat als we Europees overwinteren en in de competitie niet meer verliezen? Is geen onmogelijk scenario in het licht van de huidige ontwikkelingen binnen het team....
RdamStyle
 RdamStyle - donderdag 09 oktober 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Is allemaal leuk en aardig, maar hij blijft echt niet tot in de eeuwigheid zitten hoor. Ik zou gewoon graag die trainer als opvolger zien. Kan toch :/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Derksen: 'Rutten is een waanzinnig goede trainer'

850x400-01773638.JPG

Johan Derksen is lovend over Feyenoord-trainer Fred Rutten. "Een waanzinnig goede trainer," zegt de journalist in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. "Rutten schijnt in de kleedkamer en op het veld heel duidelijk te zijn. Hij heeft alleen één nadeel: hij slist. Dan word je niet serieus genomen."

Toen Rutten trainer was van FC Twente had hij volgens Derksen zelfs een bijnaam. "Ze noemden hem Sliske de Rat. Fred is heel erg sociaal, ik vergeet nooit meer hoe hij Wim Kieft geholpen heeft toen hij schulden had," aldus de voormalig hoofdredacteur van Voetbal International.

Feyenoord heeft de stijgende lijn, zo lijkt het, te pakken na een slechte seizoensstart. Derksen vindt dat de selectie van de Rotterdammers niet minder is dan Ajaks. "Zij hebben geen beter materiaal, de afgelopen vier jaar eigenlijk niet. PSV heeft dat gehad. Maar bij Ajaks hebben ze een trainer (Frons de Hoer, red) die echt iets toevoegt met middelmatige spelers. Want net als Feyenoord heeft ook Ajaks nu een voorhoede van niks hoor. Ik sluit niet uit dat De Hoer vorig jaar met Feyenoord kampioen was geworden. Zelfs PEC Zwolle is niet minder dan Ajaks, als je de spelers één op één gaat bekijken."
Bron:Rijnmond
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 19:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

En het is überhaupt nog maar de vraag of dat nodig gaat zijn. Wat als we Europees overwinteren en in de competitie niet meer verliezen? Is geen onmogelijk scenario in het licht van de huidige ontwikkelingen binnen het team....
Ik ben nog steeds niet overtuigd betreft Fred Rutten , alleen heeft ie nu de resultaten mee en zal ik hem het voordeel van de twijfel geven ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 oktober 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:
Derksen: 'Rutten is een waanzinnig goede trainer'

[ afbeelding ]

Johan Derksen is lovend over Feyenoord-trainer Fred Rutten. "Een waanzinnig goede trainer," zegt de journalist in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. "Rutten schijnt in de kleedkamer en op het veld heel duidelijk te zijn. Hij heeft alleen één nadeel: hij slist. Dan word je niet serieus genomen."

Toen Rutten trainer was van FC Twente had hij volgens Derksen zelfs een bijnaam. "Ze noemden hem Sliske de Rat. Fred is heel erg sociaal, ik vergeet nooit meer hoe hij Wim Kieft geholpen heeft toen hij schulden had," aldus de voormalig hoofdredacteur van Voetbal International.

Feyenoord heeft de stijgende lijn, zo lijkt het, te pakken na een slechte seizoensstart. Derksen vindt dat de selectie van de Rotterdammers niet minder is dan Ajaks. "Zij hebben geen beter materiaal, de afgelopen vier jaar eigenlijk niet. PSV heeft dat gehad. Maar bij Ajaks hebben ze een trainer (Frons de Hoer, red) die echt iets toevoegt met middelmatige spelers. Want net als Feyenoord heeft ook Ajaks nu een voorhoede van niks hoor. Ik sluit niet uit dat De Hoer vorig jaar met Feyenoord kampioen was geworden. Zelfs PEC Zwolle is niet minder dan Ajaks, als je de spelers één op één gaat bekijken."
Bron:Rijnmond
d0ebeb5918f3aa51d9b89f43fbaff470.jpg
Milo
 Milo - maandag 13 oktober 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 21:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet overtuigd betreft Fred Rutten , alleen heeft ie nu de resultaten mee en zal ik hem het voordeel van de twijfel geven ...
Iedereen roept dat hij echt een goede trainer is! Dat hij slist werkt niet in zijn voordeel! Maar in combinatie met Gio en JP zie ik het echt goed komen!
Barabas
 Barabas - maandag 13 oktober 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Johan Derksen pleegt weer eens karaktermoord met zijn opmerkingen. Slaat weer nergens op. Als je in dit land ergens goed in bent dan zijn er altijd figuren die je op basis van non-argumenten afserveren of belachelijk maken.

Als je chronisch fronst heb je 2 chromosomen minder dan een aap. Klopt ook als een bus... Kan die Derksen eveneens roepen, maar dat doet hij niet.
Barabas
 Barabas - maandag 13 oktober 2014 - 15:08   quote  deeplink  
En mannen met snorren kunnen niet nöken....
Appie53
 Appie53 - maandag 13 oktober 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 15:08 schreef Barabas het volgende:
Scheer ik hem er gelijk af!
Barabas
 Barabas - maandag 13 oktober 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Zal je meissie vanavond eindelijk aan haar trekken komen!
tomson
 tomson - maandag 13 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 15:06 schreef Barabas het volgende:
Johan Derksen pleegt weer eens karaktermoord met zijn opmerkingen. Slaat weer nergens op. Als je in dit land ergens goed in bent dan zijn er altijd figuren die je op basis van non-argumenten afserveren of belachelijk maken.

Als je chronisch fronst heb je 2 chromosomen minder dan een aap. Klopt ook als een bus... Kan die Derksen eveneens roepen, maar dat doet hij niet.
Steeds minder mensen nemen snor nog serieus. Ja de kennis van zaken bij de clubs (dankzij VI) maar zijn persoonlijke mening zal 99% van Nederland aan de aars oxideren. Snor is gewoon een karikatuur van zichzelf geworden. ..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 15:08 schreef Barabas het volgende:
Onzin..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:27   quote  deeplink  
"Elke dag als ik naar de Kuip rijd, denk ik: prachtig man!"

850x400-01777084.jpg

Fred Rutten geeft niet vaak interviews. Omdat hij graag zijn eigen agenda bepaalt, zegt hij tegen Metro. "Ja, het is een onderdeel van het vak en de supporters willen weten hoe de trainer van Feyenoord erover denkt, dat weet ik. Maar ik heb maar heel weinig vrije tijd. En als ik de keuze kan maken tussen met mijn smoelwerk op televisie zitten of thuis lekker een wijntje drinken met de familie, dan ben ik er snel uit."

Vorig seizoen bracht hij tijdens zijn jaar zonder club extra veel tijd door met vrienden en familie. De hunkering naar voetbal nam alsmaar toe. "Ik wilde na mijn sabbatical zo graag weer het vak in dat ik van de energie bruis. Elke dag als ik naar de Kuip rijd, denk ik: prachtig man! Dankzij dat jaar vrijaf heb ik er weer zo ongelooflijk veel zin in. Ik kan het iedere trainer aanraden."
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Rutten werkt aan elementen die Feyenoord kampioen maakte

850x400-01773638.JPG

Ronald Koeman beleefde drie succesvolle seizoenen bij Feyenoord, maar ook over zijn opvolger Fred Rutten zijn de meeste spelers van de Rotterdammers erg goed te spreken. De werkwijze van de 51-jarige oefenmeester bevalt, ook bij voetballers die voorlopig nog geen basisplaats hebben.

Rutten meent daar een verklaring voor te hebben. Het als team doen, dat is de basis, vertelt de trainer aan Metro. Als je iets wilt bereiken, moet je samen de mouwen opstropen en met elkaar tot goed verzorgd voetbal komen. Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, waren die twee elementen ook aanwezig, doelt Rutten op het kampioenschap dat in 1999 werd gevierd op de Coolsingel.

Het is echter een proces dat tijd nodig heeft, benadrukt de coach, die voorheen werkzaam was bij FC Twente, Schalke 04, PSV en Vitesse. Dat de meesten zich in deze visie kunnen vinden, is voor mij leuk om te horen en een bevestiging dat we daarmee moeten doorgaan. Feyenoord hervat de competitie zaterdag thuis tegen Heracles Almelo.
Bron: Metro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0366871