BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:57   quote  deeplink  
"Mijn mensenkennis laat me zelden in de steek"

850x400-01772666.JPG

Fred Rutten lijkt meer en meer een voorliefde te krijgen voor het werken met Marokkaanse voetballers. De coach haalde in augustus Karim El Ahmadi, Bilal Basacikoglu en Khalid Boulahrouz naar Feyenoord.

Rutten wordt veelal geroemd vanwege zijn 'sociale karakter'. "Wat is sociaal? Als het kindje van een speler ziek is, kan dat zn weerslag hebben op zijn prestaties. Dan moet ik me kunnen inleven en af en toe iets door de vingers zien op het trainingsveld, terwijl ik er normaal gesproken heel kort op zit en corrigeer. Bij de belangrijke beslissingen waar jij het over hebt kan ik de emotie uitschakelen en laat ik de ratio werken. Als we willen winnen moet ik keuzes maken, klaar."

Toch is het duidelijk dat Marokkaanse spelers graag met Rutten werken, en omgekeerd. "Nu je het zegt. Afellay, Aissati, Bakkal... Daar heb ik nooit bij stilgestaan, maar ik verdiep me wel in de mensen met wie ik werk. In hun achtergrond en cultuur. Gedrag van mensen is heel belangrijk. Ik heb snel in de gaten of iemand goed in zijn vel zit of niet. Zo niet, dan vraag ik wat er aan de hand is. Mijn mensenkennis laat me zelden in de steek. En dan maakt het niet uit wat voor achtergrond iemand heeft", vertelt de trainer aan Metro.
Bron:Soccernews
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 oktober 2014 - 06:19   quote  deeplink  
Haha, die Fred Sliske ...
van geil
 van geil - donderdag 16 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Gandhi is er niets bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Rutten wil slimmigheidjes zien: 'Een duwtje hier, een duwtje daar'

850x400-01777084.jpg

Bij Feyenoord zijn ze vooral lovend over het spel van Sven van Beek, maar hoofdcoach Fred Rutten sprak het talent begin deze week uitgebreid over zijn povere optreden met Jong Oranje tegen Jong Portugal. ''Van Beek heeft pas twintig wedstrijden in Feyenoord 1 gespeeld,'' zegt Rutten. ''Dus ik kan natuurlijk nooit ontevreden over hem zijn.''

''Maar er kunnen nog veel dingen beter hoor. Wat? Bijvoorbeeld een duwtje hier, een duwtje daar'', legt de trainer uit in het Algemeen Dagblad. ''Ik ben heel blij dat Joris Mathijsen en Khalid Boulahrouz hem en Terence Kongolo dat soort kneepjes nu bijbrengen. Die slimmigheidjes zijn cruciaal op het hoogste niveau. Het staat achterin nog lang niet altijd helemaal goed, maar hun ontwikkeling biedt wel perspectief voor de toekomst van deze club.''

Het is overigens nog onzeker of Van Beek aanstaande zaterdag tegen Heracles Almelo beschikbaar is voor de Rotterdammers. De jeugdinternational werkte gisteren binnen aan zijn herstel. Karim El Ahmadi is wel weer volledig fit en zal in De Kuip weer aan de aftrap verschijnen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Persconferentie met Fred Rutten voor duel met Heracles

(http://youtu.be/oTE3tNyFh0Q)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 00:17   quote  deeplink  
"Ik zou contract Rutten verlengen"

850x400-01772666.JPG

Feyenoord moet in de winterstop het aflopende contract van trainer Fred Rutten verlengen. Dat vindt Mikos Gouka, de Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad. Hij zegt dat in FC Rijnmond, waar hij aanschoof naast Jan Dirk Stouten en presentator Etienne Verhoeff.

Jan Dirk Stouten pleitte voor een toekomst als hoofdtrainer voor assistent Jean-Paul van Gastel. Gouka twijfelt of hij daar al klaar voor is: "Ik zou juist in de winterstop Rutten zijn contract verlengen. Het is nu rustig geworden omdat hij de boel aan de gang heeft gekregen, misschien nog wel sneller dan verwacht. Ik heb het idee dat Rutten erg goed valt bij de spelers, hij is enorm bezig met ze, terwijl Koeman juist op afstand stond. Bij Van Gastel en Van Bronckhorst weet je niet of ze er klaar voor zijn. Bij Feyenoord zou ik die gok niet nemen."

Mede op aangeven van Van Bronckhorst en Van Gastel heeft Feyenoord voor een andere speelstijl gekozen, na de kansloze nederlaag in Sevilla om de Europa League. Gouka kijkt anders naar de rigoureuze ingrepen: "Je komt niet binnen als nieuwe trainer en zet dan gelijk Mathijsen op de bank, met zijn ervaring. Spelers als El Ahmadi, Toornstra en Kazim waren pas later beschikbaar. De verandering in speelwijze heeft ook te maken met spelers die er eerst niet waren en later wel."

Later in het seizoen kwam Mathijsen alsnog op de bank terecht. Zaterdagavond staat hij wel weer in de basis, vanwege de blessure van Sven van Beek. Een logische keuze, vindt AD-journalist Gouka: "Als je nu Mathijsen nog een keer passeert kan je hem net zo goed afschrijven. Hij heeft erg goed getraind zegt Rutten, maar hij heeft wel een andere stijl van spelen. We gaan bekijken of het lukt. Rutten zegt dat hij stappen heeft kunnen maken, ook in de manier van spelen. Afgelopen seizoen was het vaak lukrake ballen op Pellè, nu wordt er meer gevraagd, vooral van het middenveld."
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:43   quote  deeplink  
RUTTEN: VERDIENDE OVERWINNING

17d71a2d61d4dab69c8d9892b4d70e4b_702_0.jpg

Hoewel Fred Rutten zaterdagavond vanaf de bank zag dat het voetbal van zijn ploeg na rust niet erg overtuigend was, had hij ook bij een 2-1 stand geen moment het idee dat Feyenoord nog in problemen zou komen tegen Heracles. De tweede helft was wat vlak van onze kant, erkende de trainer kort na afloop van de wedstrijd. Het voetbal van ons was niet zo sprankelend als in de wedstrijden hiervoor. Toch had ik niet het gevoel dat Heracles in de eindfase nog een doelpunt zou maken.

Het probleem in de tweede helft was volgens Rutten dat Feyenoord de afstanden op het veld te groot liet worden. Wat we de eerste helft vrij goed deden was het druk zetten, waardoor de middenvelders in een kleinere ruimte speelden. Na rust werd de afstand tussen de laatste linie en het middenveld te groot. De strafschop tegen was een wake-up call. Daarna kwamen we weer terug en hadden we meer doelpunten moeten maken.

Rutten was voor die tijd juist tevreden geweest over het spel van zijn ploeg in de eerste helft. Als we bij rust met 3-0 voor hadden gestaan, was dat normaal geweest. We hadden een grotere uitslag kunnen neerzetten, maar in de fase waarin wij zitten zijn de drie punten het belangrijkst. Al met al was dit een verdiende overwinning.

Joris Mathijsen viel zaterdag kort na rust uit met kuitklachten. Rutten verwacht dat de verdediger om die reden aanstaande donderdag niet inzetbaar is in de uitwedstrijd tegen HNK Rijeka in de Europa League.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
kutwissels.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Rutten: 'Manu is een belangrijke speler aan het worden'

850x400-01780750.JPG

Volgens Feyenoord-trainer Fred Rutten maakte zijn elftal het tegen Heracles Almelo (2-1) onnodig moeilijk. Daarnaast had hij slecht nieuws over de toestand van Joris Mathijsen.

De ervaren verdediger, die de geblesseerde Sven van Beek verving, viel kort na rust uit. 'Hij heeft last van zijn kuit. Ik ben bang dat hij er donderdag (in de Europa League tegen HNK Rijeka, red.) er ook niet bij is', aldus Rutten tegen FOX Sports. Van Beek is dan waarschijnlijk wel weer inzetbaar. 'En ik denk dat Khalid Boulahrouz dan weer inzetbaar is voor een deel van de wedstrijd.'

Feyenoord kwam dankzij twee goals van Elvis Manu al vroeg in de wedstrijd om een 2-0 voorsprong. 'We begonnen goed, maar na rust speelden we vlak. Het leek alsof hun strafschop (doelpunt Mark Veldmate, red.) voor ons een wake-up-call was. Daarna reageerden we goed en zag het er weer heel anders uit', vervolgde Rutten.

De trainer maakte zich onlangs de nipte voorsprong in de slotfase niet druk over een gelijkmaker. 'Misschien klinkt dat arrogant, maar ik had niet het idee dat Heracles nog een doelpunt zou maken.' Rutten kreeg gelijk en reserveerde na afloop complimenten voor Elvis Manu, die beide Rotterdamse goals verzorgde. 'Hij is langzamerhand een belangrijke speler aan het worden', besloot de coach, die hoopt dat Manu en Feyenoord overeenstemming bereiken over een nieuw contract. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt na dit seizoen af.
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Eerder wisselen Fred, in plaats van een kwartier voor tijd. Als het niet loopt gooi Boëtius er eens eerder in of Vilhena, die overigens lang moest warmlopen en er niet eens in kwam..

De wissel van Mathijsen was noodgedwongen, dus dat telt niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Rutten: drie punten zijn heilig

De reactie van Feyenoord-coach Fred Rutten na de gewonnen thuiswedstrijd tegen Harecles Almelo (2-1).
http://nos.nl/video/711458-rutten-drie-punten-zijn-heilig.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:44   quote  deeplink  
RUTTEN: IK BEN BANG DAT MATHIJSEN DONDERDAG ONTBREEKT

http://foxsports.nl/video/237392-rutten-ik-ben-bang-dat-mathijsen-donderdag-ontbreekt.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Feyenoord - Heracles Almelo

(http://youtu.be/GcZLRIM4jf4)
Nick4F
 Nick4F - zondag 19 oktober 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Fred is nog steeds te schijterig. Hij zegt zelf dat de 2e helft "wat vlak" was. Dan zou je toch zeggen: nou man, je hebt 2 vleugelflitsers op de bank zitten! Geef je team dus nieuwe impulsen, en breng die jongens. Ook om het legioen iets extra's te geven. Op deze manier wordt het voor m.n. Bilal steeds moeilijker; die jongen heeft echt niet het idee dat hij er helemaal bij hoort. Bij 2-0 had hij dus mooi in kunnen vallen, maar toen het eenmaal 2-1 was, werd het moeilijker voor hem; dan zit er gewoon meer druk op. Voor JP gaat dat minder op: die is meer ervaren en heeft voldoende zelfvertrouwen. Viel trouwens prima in. Lex speelde ook een goede wedstrijd, - maar Toornstra op 10 is wat ik wil zien. Jens vult zijn rol aan de rechterkant prima in, maar ik denk dat het team sterker is met hem op 10 en met JP er bij.Het is niet normaal wat Toornstra aan dynamiek en loopvermogen heeft. Kon op 10 wel eens een sensatie zijn. Ik vind dus niet dat Lex faalt momenteel, maar ik denk gewoon dat Jens op 10 veel beter is. En dan heb je op de vleugel meteen plek voor een echte flankspeler.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 oktober 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 08:10 schreef Nick4F het volgende:
Fred is nog steeds te schijterig. Hij zegt zelf dat de 2e helft "wat vlak" was. Dan zou je toch zeggen: nou man, je hebt 2 vleugelflitsers op de bank zitten! Geef je team dus nieuwe impulsen, en breng die jongens. Ook om het legioen iets extra's te geven. Op deze manier wordt het voor m.n. Bilal steeds moeilijker; die jongen heeft echt niet het idee dat hij er helemaal bij hoort. Bij 2-0 had hij dus mooi in kunnen vallen, maar toen het eenmaal 2-1 was, werd het moeilijker voor hem; dan zit er gewoon meer druk op. Voor JP gaat dat minder op: die is meer ervaren en heeft voldoende zelfvertrouwen. Viel trouwens prima in. Lex speelde ook een goede wedstrijd, - maar Toornstra op 10 is wat ik wil zien. Jens vult zijn rol aan de rechterkant prima in, maar ik denk dat het team sterker is met hem op 10 en met JP er bij.Het is niet normaal wat Toornstra aan dynamiek en loopvermogen heeft. Kon op 10 wel eens een sensatie zijn. Ik vind dus niet dat Lex faalt momenteel, maar ik denk gewoon dat Jens op 10 veel beter is. En dan heb je op de vleugel meteen plek voor een echte flankspeler.
Ik vind ook niet dat Immers faalt, maar als je betere spelers heb dan moet je daar gebruik van maken ...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 08:10 schreef Nick4F het volgende:
Ik heb me ook weer mateloos zitten te ergeren. Er zit zo veel meer in dit elftal. Kijk alleen al naar de bank gisteren. Komt Rutten weer aan met Mathijsen Immers en Nelom.
Nick4F
 Nick4F - zondag 19 oktober 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 09:27 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Komt Rutten weer aan met Mathijsen Immers en Nelom.
Wel Joopie: Nelom speelde een voortreffelijke wedstrijd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:07 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Als er maar ruimte ligt en hij heeft geen tegenstander vult hij dat naar behoren in. Ik zie toch liever iemand anders op die positie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 11:09 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Als er maar ruimte ligt en hij heeft geen tegenstander vult hij dat naar behoren in. Ik zie toch liever iemand anders op die positie.
Tja wie dan, Kongolo behoort centraal te staan toch..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 oktober 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 11:09 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dus is Nelom niet altijd de verkeerde keuze.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Volgens mij is Woudenberg (de witte Keneaan) niets minder dan Nelom en zou je in dit soort wedstrijden hem een kans moeten geven. Je zou eventueel Vilhena er kunnen opstellen dit met het oog op je kapitaal vernietiging. Alles beter dan Nelom zou ik zeggen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
En waarom houd Rutten vast aan Immers? Je hoort allerlei geruchten dat Karsdorop het zo ongelooflijk goed doet op training. Geef hem dan iig een kans de tweede helft als je ziet dat het niet loopt.
Of stel Bilal aan de rechterkant op zodat Toornstra op zijn positie kan voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Rutten is en blijft een dikke schijt in de broek.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Rutten is en blijft een dikke schijt in de broek.
Denk het ook,maar een winnende coach heeft altijd gelijk he..
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:07 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Nelom was wederom zwak in de eindpass... Dat blijkt nog steeds zijn makke te zijn.
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Die crosspasses van Wilkshere waren overigens dik in orde. Als Kazim goed speelt rendeert Immers wel. Bij de volgende keer dat beide heren het af laten weten mogen ze wat mij betreft gewisseld worden voor Tonny en JP
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk het ook,maar een winnende coach heeft altijd gelijk he..
7 punten achterstand op psv en kansloos uitgeschakeld in de beker en CL noem ik niet echt een winnende coach. Maar goed zolang hij nu blijft winnen op wat voor manier dan ook blijft hij coach van Feyenoord ben ik bang.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Over Immers ben ik het niet eens met je, maar als je Immers eruit haalt kun je Bilal er ook eens in brengen.
Mitchell had gisteren ook best een kans kunnen krijgen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:51 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

7 punten achterstand op psv en kansloos uitgeschakeld in de beker en CL noem ik niet echt een winnende coach. Maar goed zolang hij nu blijft winnen op wat voor manier dan ook blijft hij coach van Feyenoord ben ik bang.
Het punten weggooien in het begin van het seizoen kan weer eens zwaar op gaan breken, moet je kijken waar we inmiddels nu staan en waar we hadden kunnen staan..
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Je kunt ook zeuren om het zeuren....

CL was totaal onhaalbaar met de beschikbare spelers. Het bekerverlies was wellicht een blamage, maar in het licht van het opbouwen van een nieuw team met een
speelwijze was het niet echt op het conto van Rutten te schrijven.

Hij doet het prima, 3 op rij, op naar de volgende 3!
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het punten weggooien in het begin van het seizoen kan weer eens zwaar op gaan breken, moet je kijken waar we inmiddels nu staan en waar we hadden kunnen staan..
Is waar, maar was vorig seizoen minstens zo erg....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:
Over Immers ben ik het niet eens met je, maar als je Immers eruit haalt kun je Bilal er ook eens in brengen.
Mitchell had gisteren ook best een kans kunnen krijgen..
Keuzes genoeg alleen bij Rutten zegt mijn gevoel altijd de verkeerde.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 19 oktober 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:56 schreef Barabas het volgende:
Je kunt ook zeuren om het zeuren....

CL was totaal onhaalbaar met de beschikbare spelers. Het bekerverlies was wellicht een blamage, maar in het licht van het opbouwen van een nieuw team met een
speelwijze was het niet echt op het conto van Rutten te schrijven.

Hij doet het prima, 3 op rij, op naar de volgende 3!
Man man als je in de CL begint Verhoek en Schaken als rechtsback ben je al je geloofwaardigheid kwijt. Maar goed op naar de volgende 3 idd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Keuzes genoeg alleen bij Rutten zegt mijn gevoel altijd de verkeerde.
Dat idee had ik eerder ook Joop, das nu al wel wat minder..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 16:57 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is waar, maar was vorig seizoen minstens zo erg....
En het seizoen ervoor, moet je dan geen derde meer laten gebeuren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Rutten: 'Duel in Rijeka ook belangrijk voor Nederlands voetbal'

850x400-01784334.JPG

Feyenoord-trainer Fred Rutten wil donderdagavond tegen HNK Rijeka een stap zetten naar overwintering in de Europa League. Maar hij denkt in Kroatië ook aan het Nederlandse voetbal.

'Door de winst op Standard doen we weer mee en hebben we uitzicht op overwinteren', zegt Rutten tegen Voetbal International. 'Nou, die kans willen we pakken. Dat is goed voor Feyenoord en de ontwikkeling van de spelers, maar het is óók belangrijk voor de uitstraling van het Nederlandse voetbal.

De trainer is verder nieuwsgierig naar de mentale weerbaarheid van zijn ploeg. Zondagmiddag volgt om 12.30 uur het lastige duel in Leeuwarden met SC Cambuur. 'Iedere wedstrijd op zn tijd', zegt de coach, 'maar het is wel zo dat die duels, allebei uit, kort na elkaar komen. Daarmee moeten we omgaan. Het is een kans te laten zien dat we ook op het mentale vlak ontwikkeling doormaken.'
Bron:VI
Barabas
 Barabas - donderdag 23 oktober 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En het seizoen ervoor, moet je dan geen derde meer laten gebeuren..
Het valt wel mee toch? Paar punten achter Pisvee en m.i. kunnen wij van iedereen winnen. En bovendien is Fred nog steeds aan het begin van het eerste jaar. Komt goed!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Dat bleek de afgelopen twee jaar ook dus (niet)..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - donderdag 23 oktober 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Nieuwe trainert, nieuwe spelers, nieuwe speelstijl...

Volgens mij gaat het best goed. Vandaag winnen zal het vertrouwen sterken. Ik heb in de Kleredivisie geen team beter zien spelen dan ons. Zo groot is de achterstand toch niet....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Dat dachten we de afgelopen twee jaar ook..d:-)
Barabas
 Barabas - donderdag 23 oktober 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Ja.... Ik blijf gewoon optimistisch. Geen aanleiding voor negativisme... Nog niet in ieder geval;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 12:01   quote  deeplink  
O maar dat ben ik dan weer wel met je eens..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 23 oktober 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 11:58 schreef Barabas het volgende:
Ja.... Ik blijf gewoon optimistisch. Geen aanleiding voor negativisme... Nog niet in ieder geval;-)
Het wordt weer worstelen en breien vandaag terwijl je het gevoel hebt dat het zoveel beter kan. Geen enkele lef die man.
Barabas
 Barabas - donderdag 23 oktober 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Volgens mij heeft het niet zoveel met lef te maken. Eerder met rechtlijnigheid en realisme. Het feit dat Steenvoorden vandaag speelt is daar m.i. een prima voorbeeld van. Wat had hij beter kunnen doen om meer punten te halen? Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Fred, maar tot nu toe presteert hij volgens of boven verwachting.

Dat laatste houdt wat mij betreft ook in dat we vanavond winnen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 23 oktober 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 13:02 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij heeft het niet zoveel met lef te maken. Eerder met rechtlijnigheid en realisme. Het feit dat Steenvoorden vandaag speelt is daar m.i. een prima voorbeeld van. Wat had hij beter kunnen doen om meer punten te halen? Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Fred, maar tot nu toe presteert hij volgens of boven verwachting.

Dat laatste houdt wat mij betreft ook in dat we vanavond winnen.
Rutten heeft geen andere keus dan Steenvoorden op te stellen. Wie moet je daar anders opstellen?
Barabas
 Barabas - donderdag 23 oktober 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Hij had voor Boulahrouz kunnen gaan... maar je hebt gelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Desnoods Karim meer defensief laten voetballen en er een middenvelder bij..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 23 oktober 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we met zijn allen het volste vertrouwen in Steenvoorden. Na vanavond blijkt de aankoop Boulahrouz onnodig.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Van mij mag het zo wezen..
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Lekker op tijd gewisseld laffe drol. Alle ruimte steeds op rechts omdat Toornstra OVERAL staat behalve rechtsbuiten. Pleur er dan een buitenspeler in laffaard

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0235178