BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Gedurfde wissels Fred bij een achterstand.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:00   quote  deeplink  
ik vond t n kutwissel verdedigend.
en de rest eigenlijk ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Had verwacht dat hij diepte zou gaan brengen op rechts. Beetje aparte wissels inderdaad.
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Precies, LAF. En dan bij een 3-1 achterstand pas wisselen en nog niet eens aanvallend..
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Had verwacht dat hij diepte zou gaan brengen op rechts. Beetje aparte wissels inderdaad.
nou T. weer eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:33 schreef MMM het volgende:
Precies, LAF. En dan bij een 3-1 achterstand pas wisselen en nog niet eens aanvallend..
Ergerlijk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:33 schreef van geil het volgende:

[..]

nou T. weer eens.
Je zou zeggen dat Rutten dat ook gezien heeft dat er op rechts te weinig gebracht werd. Hij is niet gek. Waarom grijpt hij dan toch niet in? Het was een gemakkelijke omzetting geweest. Zeker omdat Karim en Lex niet geweldig in de wedstrijd zaten. Toornstra centraal en JP/Bilal op de vleugels erbij..
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat Rutten dat ook gezien heeft dat er op rechts te weinig gebracht werd. Hij is niet gek. Waarom grijpt hij dan toch niet in? Het was een gemakkelijke omzetting geweest. Zeker omdat Karim en Lex niet geweldig in de wedstrijd zaten. Toornstra centraal en JP/Bilal op de vleugels erbij..
t gelijk halen van n trainer staat helaas vaak boven t clubbelang.
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/als-je-geen-risico-durft-te-nemen-ben-je-geen-grote-club.htm

Goh.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 21:47   quote  deeplink  
RUTTEN: ONNODIGE NEDERLAAG

sl02dj.jpg

Kort na afloop van het Europa League-duel met HNK Rijeka was donderdagavond de teleurstelling van het gezicht van Fred Rutten af te lezen. Dat had alles te maken met de manier waarop de hoofdtrainer zijn ploeg in Kroatië met lege handen had zien achter blijven. Waar Feyenoord verzuimde om de wedstrijd via een aantal honderd procent kansen naar zich toe te trekken, haalde de thuisploeg in de persoon van Andrej Kramaric wél de trekker over (3-1). Daarom is dit in mijn ogen een onnodige nederlaag, sprak Rutten in Stadion Kantrida.

De kansen die Feyenoord tegen HNK Rijeka creëerde, waren vrijwel allemaal het gevolg van het uitstekende positiespel dat de ploeg bij vlagen liet zien op het slecht bespeelbare speelveld. Daarover ben ik positief gestemd, ging Rutten verder. Vooral in het eerste gedeelte van zowel de eerste als de tweede helft zag het er in voetballend opzicht goed uit en wisten we de vrije man te vinden. Alleen gaat het uiteindelijk om het maken van doelpunten en dat hebben we nagelaten. Heel zuur.

Hoewel Feyenoord met het verlies tegen Rijeka naliet om een goede slag te staan in groep G van de Europa League, wilde Rutten daar niet te lang bij stil staan. Standard Luik en Sevilla hebben vanavond gelijkgespeeld, waardoor het in de poule allemaal heel dicht bij elkaar staat. Dat betekent dat alles nog mogelijk is. Het is aan ons om de koppies zo snel mogelijk weer fris te krijgen, want over drie dagen wacht in de competitie alweer de volgende belangrijke wedstrijd.

Luke Wilkshire bleef in Rijeka in de rust in de kleedkamer achter. De rechterverdediger, die werd vervangen door Rick Karsdorp, kampte met een blessure. Luke heeft al een tijdje last van zijn achillespees en kon niet meer voluit gaan, vertelde Rutten daarover. Op dit moment kan ik niet zeggen wat dat betekent voor de wedstrijd van zondag tegen Cambuur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
gelul van hem natuurlijk, had geen keus.
maar ja, Koeman en Hiddink werken ook zo.
vasthouden aan hun gelijk.
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 oktober 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:33 schreef MMM het volgende:
Waarom zou je bij een 3-1 achterstand aavallend gaan wisselen als je nog max. een kwartier te spelen hebt?

Schade beperken dan maar en de 3 punten thuis pakken. Want het zal je maar net gebeuren en het gaat om doelsaldo.
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 oktober 2014 - 00:28   quote  deeplink  
En Rutten, net als Kazim, minder praten meer je trainerskunsten laten spreken
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 03:06   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van HNK Rijeka - Feyenoord

(http://youtu.be/0acX0Yga57I)
MMM
 MMM - vrijdag 24 oktober 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 00:28 schreef Omekees het volgende:

[..]

Waarom zou je bij een 3-1 achterstand aavallend gaan wisselen als je nog max. een kwartier te spelen hebt?

Schade beperken dan maar en de 3 punten thuis pakken. Want het zal je maar net gebeuren en het gaat om doelsaldo.
Waren nog dichtbij de 3-2 op een gegeven moment.. Dan heb je nog 10 minuten en kan er genoeg gebeuren
MMM
 MMM - vrijdag 24 oktober 2014 - 08:13   quote  deeplink  
En Fred nu gewoon een keuze maken op 10 Toornstra of Immers, keuze lijkt me duidelijk. En kiezen voor een echte buitenspeler in plaats van dit gelul, ALLES moet van Manu komen nu en niks gebeurd er via rechts.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:09   quote  deeplink  
Ja Fred, schandalig dat je er voor gezorgd heb dat minimaal zes open kansen niet benut werden. Schandalig!
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Ik vond Immers eigenlijk beter spelen dan Toornstra gisteren, dus wat dat betreft.
Niet in paniek raken nu, het spel was helemaal niet zo slecht, vond ik. Alleen zou ik nu wel eens gaan kiezen voor Te vrede, maar goed, Rutten zal het wel beter weten.
MMM
 MMM - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23 schreef netsurfer het volgende:
Ik vond Immers eigenlijk beter spelen dan Toornstra gisteren, dus wat dat betreft.
Niet in paniek raken nu, het spel was helemaal niet zo slecht, vond ik. Alleen zou ik nu wel eens gaan kiezen voor Te vrede, maar goed, Rutten zal het wel beter weten.
Dit zijn wedstrijden voor Immers, op zulke velden
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23 schreef netsurfer het volgende:
welke wedsyrijd heb jij dan zitten kijken
immers grossierde in foute ballen en was nog niet in staat om over 6 meter een bal naar een medespeler te sturen(daarin as die trouwens niet de enigste) hij hoort niet in dit elftal thuis hoop dat die ook snel uit de basis verdwijnt hetzij door rutten of door een blessure
Op rechts boeetius ogf bilal
toornstra op 10
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Immers was de een-na-beste van allemaal! Alleen El-Ahmadi was beter. Die speelde echt goed. De ploegen waren gelijkwaardig. ik vond het een best goede wedstrijd hoor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ja, maar dan moet je elders iemand weg halen.... en dan loop je dus in het mes.... Als Manu de kansjes had benut en als de anderen iets meer geluk hadden (m.n. die bal op de knie van Steenvoorden), hadden we gewonnen. Ik vond Feyenoord misschien wel beter zelfs, hoewel die lui ook best gevaarlijk waren... Ik vond het een hele redelijke tegenstander hoor. En ik vond Feyenoord niet echt slecht, eerder goed..... alleen wat onfortuinlijk hè...
MMM
 MMM - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Immers was de een-na-beste van allemaal! Alleen El-Ahmadi was beter. Die speelde echt goed. De ploegen waren gelijkwaardig. ik vond het een best goede wedstrijd hoor.
Vond je? Ik vond El Ahmadi absoluut niet goed spelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je elders iemand weg halen.... en dan loop je dus in het mes.... Als Manu de kansjes had benut en als de anderen iets meer geluk hadden (m.n. die bal op de knie van Steenvoorden), hadden we gewonnen. Ik vond Feyenoord misschien wel beter zelfs, hoewel die lui ook best gevaarlijk waren... Ik vond het een hele redelijke tegenstander hoor. En ik vond Feyenoord niet echt slecht, eerder goed..... alleen wat onfortuinlijk hè...
Zonder die spits waren ze niets.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond El Ahmadi absoluut niet goed spelen.
ik ook niet. Clasie vond ik écht goed.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Wat een drama. Hadden gewoon moeten winnen. Hoe kun je Karsdorp zo misbruiken zeg. Die jongen kan 3 jaar naar de psycholoog na die blunders. Slechte wissel Fred.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Welnee, speelde daar in de voorbereiding ook een paar keer, niet onaardig ook.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:47 schreef RenatoBos het volgende:
RUTTEN: ONNODIGE NEDERLAAG

[ afbeelding ]

Kort na afloop van het Europa League-duel met HNK Rijeka was donderdagavond de teleurstelling van het gezicht van Fred Rutten af te lezen. Dat had alles te maken met de manier waarop de hoofdtrainer zijn ploeg in Kroatië met lege handen had zien achter blijven. Waar Feyenoord verzuimde om de wedstrijd via een aantal honderd procent kansen naar zich toe te trekken, haalde de thuisploeg in de persoon van Andrej Kramaric wél de trekker over (3-1). Daarom is dit in mijn ogen een onnodige nederlaag, sprak Rutten in Stadion Kantrida.

De kansen die Feyenoord tegen HNK Rijeka creëerde, waren vrijwel allemaal het gevolg van het uitstekende positiespel dat de ploeg bij vlagen liet zien op het slecht bespeelbare speelveld. Daarover ben ik positief gestemd, ging Rutten verder. Vooral in het eerste gedeelte van zowel de eerste als de tweede helft zag het er in voetballend opzicht goed uit en wisten we de vrije man te vinden. Alleen gaat het uiteindelijk om het maken van doelpunten en dat hebben we nagelaten. Heel zuur.

Hoewel Feyenoord met het verlies tegen Rijeka naliet om een goede slag te staan in groep G van de Europa League, wilde Rutten daar niet te lang bij stil staan. Standard Luik en Sevilla hebben vanavond gelijkgespeeld, waardoor het in de poule allemaal heel dicht bij elkaar staat. Dat betekent dat alles nog mogelijk is. Het is aan ons om de koppies zo snel mogelijk weer fris te krijgen, want over drie dagen wacht in de competitie alweer de volgende belangrijke wedstrijd.

Luke Wilkshire bleef in Rijeka in de rust in de kleedkamer achter. De rechterverdediger, die werd vervangen door Rick Karsdorp, kampte met een blessure. Luke heeft al een tijdje last van zijn achillespees en kon niet meer voluit gaan, vertelde Rutten daarover. Op dit moment kan ik niet zeggen wat dat betekent voor de wedstrijd van zondag tegen Cambuur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Daar ben ik het met Fred 100% mee eens
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:32 schreef Barabas het volgende:
Wat een drama. Hadden gewoon moeten winnen. Hoe kun je Karsdorp zo misbruiken zeg. Die jongen kan 3 jaar naar de psycholoog na die blunders. Slechte wissel Fred.
Dan kan hij Kazim wel meenemen
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ook.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Welnee, speelde daar in de voorbereiding ook een paar keer, niet onaardig ook.
We speelden toch geen oefenwedstrijdje in de voorbereiding, maar een Europese wedstrijd? Slecht moment dus, misschien uit nood geboren, maar in mijn ogen een verkeerde keuze. Die jongen heeft zoveel talent en dan doe je dit...

En Kazim was ook wéér onvoldoende: Wat stond hij nou eigenlijk te doen? Voor een zelfbenoemde spits heeft hij er een neusje voor om op de verkeerde plek te staan.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij is ook goed. En ook stabiel. Basiskracht waar je op bouwen kunt... Blij dat hij nog in Rotterdam rondloopt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:00 schreef van geil het volgende:
ik vond t n kutwissel verdedigend.
en de rest eigenlijk ook.
Wat moest Rutten dan? Wilkshire viel geblesseerd uit. Zelfs dan vond ik het juist wel een leuke wissel. Ik was wel nieuwsgierig hoe Karsdorp het zou doen, ondanks dat de verdediging nu wel heel erg jong en dus onervaren werd... Dat het helemaal verkeerd is uitgepakt, valt Rutten aan te rekenen. Maar dat het nu niet werkte, weet je van te voren natuurlijk niet. Rutten heeft het aangedurfd met Karsdorp en dat is fout gegaan, so what? En die andere wissels hebben niets laten zien, omdat het er niet echt uitkwam. Hoeft niet altijd een schuldvraag te zijn. Soms komt het er gewoon niet van. Klaar.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:41   quote  deeplink  
Is Lopes Cabral alweer niet fit? Of is hij nog niet speelklaar? Of is het beter om een onervaren Karsdorp in te laten vallen op een plek die niet de zijne is? En hoe zit het met Boulahrouz dan?

Ben erg benieuwd naar de afwegingen van Fred R.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat moest Rutten dan? Wilkshire viel geblesseerd uit. Zelfs dan vond ik het juist wel een leuke wissel. Ik was wel nieuwsgierig hoe Karsdorp het zou doen, ondanks dat de verdediging nu wel heel erg jong en dus onervaren werd... Dat het helemaal verkeerd is uitgepakt, valt Rutten aan te rekenen. Maar dat het nu niet werkte, weet je van te voren natuurlijk niet. Rutten heeft het aangedurfd met Karsdorp en dat is fout gegaan, so what? En die andere wissels hebben niets laten zien, omdat het er niet echt uitkwam. Hoeft niet altijd een schuldvraag te zijn. Soms komt het er gewoon niet van. Klaar.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Als t zo doorgaat halen we in de winterstop die knakker van Heerenveen op.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:50 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Eens.
Bullshit Boularhous had makkelijk 45 min kunnen spelen. Ik vind misbruik van een zeer getalenteerde middenvelder. Zelfde verhaal toen met Schaken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:17   quote  deeplink  
In de voorbereiding deed Karsdorp het toch eigenlijk best goed? Nou, als hij nou wel goed uit de verf kwam, had je een uitstekend alternatief achter de hand, plus dat die jongen er een uitstekende kans op ervaring bij krijgt... Dan kon hij lekker rijpen.... Win-win noemen ze dat zoiets toch..? Alleen valt hij jammergenoeg door de mand...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Feyenoord was ook licht de betere en had niet verdiend te verliezen. Maar dan kan er nog wel ruimte voor verbetering zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vond ze allebei niet goed eerlijk gezegd.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 oktober 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo?
van geil
 van geil - vrijdag 24 oktober 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:48 schreef MMM het volgende:

[..]

zei ik ook al in t wedstrijdtopic.
ideaal voor zijn type.
van geil
 van geil - vrijdag 24 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Ik denk dat MMM bedoelt dat t daardoor rommelig wordt.
veel lopende mensen met de bal en dus n lage balcirculatie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 oktober 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 19:38 schreef van geil het volgende:
Okee, aannemelijk.
Al vond ik de balcirculatie bij Feyenoord bij vlagen behoorlijk snel.
En Immers kon dit keer daarin mee.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Ik hoop dat Wilkshire en van Beek weer fit zijn zondag, dat brak je gewoon op.
Hoe treurig dat ook mag zijn.
Els
 Els - vrijdag 24 oktober 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:41 schreef Barabas het volgende:
Is Lopes Cabral alweer niet fit? Of is hij nog niet speelklaar? Of is het beter om een onervaren Karsdorp in te laten vallen op een plek die niet de zijne is? En hoe zit het met Boulahrouz dan?

Ben erg benieuwd naar de afwegingen van Fred R.
't Moet niet gekker worden, maar ik ben het eigenlijk met al je berichten eens. Lopes Cabral is op de weg terug, maar naar ik begrijp voorlopig nog niet fit. Als Boulahrouz mee mag, dan moet hij fit genoeg zijn om te spelen. De berichten dat hij niet op de backpositie wil spelen, lijken mij onzin. Zeker in zo'n wedstrijd. Dus ik vind het ook wel een aparte keuze van Rutten.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 oktober 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Achteraf een foute keuze.
Achteraf.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:08   quote  deeplink  
gokken doe je met geld.
niet met jonge mensen.
MMM
 MMM - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 19:38 schreef van geil het volgende:
Klopt!
Barabas
 Barabas - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 00:08 schreef van geil het volgende:
gokken doe je met geld.
niet met jonge mensen.
En zo is het maar net....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0294210